quote:Op donderdag 15 november 2007 22:12 schreef Darklight het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat er nu echt serieus iemand wordt uitgezet na fysiek geweld? Hoelang kijk je? Een week?![]()
Striemen, blauwe plekken, bloed.... Niemand gaat eruit. En als er een lijk in DGK ligt, uitgegleden in de douche, ongelukje . Ik overdrijf, ik weet het, maar ik probeer de slapte van die slappe hap daar achter er mee duidelijk te maken.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:12 schreef Darklight het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat er nu echt serieus iemand wordt uitgezet na fysiek geweld? Hoelang kijk je? Een week?![]()
Dit is ook voor het eerst in weken dat ik Amanda nagels zie doen. Certificaatje in de pocket en ze voert meteen geen klap meer uit.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:03 schreef Myriam1978 het volgende:
Zo lelijk die nagels! Nooit kunstnagels gehad en zal ze ook nooit dragen!
Zo ordi.
Dennis zie ik niet vertrekken vanwege fysiek geweld... hij heeft nog krediet... plus dat de febo z'n gouden keeltje nog wil verzilveren.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:11 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja dan moet Dennis maar gauw effe rammen.En Amanda ook maar meteen,denk dat Brian beter af is zonder Amanda.Brian heeft steeds de twee grootste viswijven om zich heen gehad en dat is slecht voor hem uitgevallen.
Omdat iedereen zoiets op zn eigen manier aanpakt. De 1 gaat op de bank liggen huilen, de ander pakt een kwast en schildert de muur, de volgende gaat keihard werken.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:18 schreef coldstar het volgende:
Ook hier op de COS slaan mensen echt helemaal door. Hun eenzijdige opmerkingen en commentaar, grenzen soms aan het ongelovige. Op de toch zeer goede vraag van Peter006, waarom Huub niet thuis gebleven is uit respect voor de overledene waar hij zo verdriet van heeft, geeft niemand antwoord.
hallo meneer de uilquote:Op donderdag 15 november 2007 22:17 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als iemand waar ik om gaf zou overlijden, zou ik niet 10 minuten later in de auto stappen om in een discotheek te gaan zingen.
Zo zit iedereen anders in elkaar.
Heb ik wel gedaan.Peter noemde zelf de plek waar Huub nu zit zijn werk.En Huub moet gewoon nu aan het werk .Krijg daar ook geen antwoord op,dus snap je probleem niet.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:18 schreef coldstar het volgende:
Ook hier op de COS slaan mensen echt helemaal door. Hun eenzijdige opmerkingen en commentaar, grenzen soms aan het ongelovige. Op de toch zeer goede vraag van Peter006, waarom Huub niet thuis gebleven is uit respect voor de overledene waar hij zo verdriet van heeft, geeft niemand antwoord.
Moet ik dan dat voor Huub beslissen?quote:Op donderdag 15 november 2007 22:18 schreef coldstar het volgende:
Wat een kletskoek. Huubke, die ik ook naast zijn schoenen vind lopen, heeft aangegeven dat hij het DGK circus niet rond de begrafenis van die man wil hebben. En als hij in de hut blijft wordt die man weer levend.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:18 schreef coldstar het volgende:
Vind je het niet subtiel die speldjes en oorbellen?quote:Op donderdag 15 november 2007 22:22 schreef mootie het volgende:
Wat ziet Melissa er afschuwelijk uit overigens.
Ik heb je post 10 keer gelezen. Wat overdrijf je precies?quote:Op donderdag 15 november 2007 22:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Striemen, blauwe plekken, bloed.... Niemand gaat eruit. En als er een lijk in DGK ligt, uitgegleden in de douche, ongelukje . Ik overdrijf, ik weet het, maar ik probeer de slapte van die slappe hap daar achter er mee duidelijk te maken.
dan hoop ik dat dat snel gebeurd zodat je snel hier weg bentquote:Op donderdag 15 november 2007 22:17 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Als iemand waar ik om gaf zou overlijden, zou ik niet 10 minuten later in de auto stappen om in een discotheek te gaan zingen.
Zo zit iedereen anders in elkaar.
Ach de plasmaboy heeft zich versproken... hij had de uitslag van de volgende er al naast liggen. Die shoot doen ze er meteen achter aan.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:23 schreef avonne het volgende:
plasmaboy "dennis, u klimt iedere maand een beetje in de achting van de kijker"
Dat klopt ook niet. Het ging juist telkens omlaag.
Ja, Huub moet niet gaan zingen. Dan wordt die scheids weer levend.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:18 schreef coldstar het volgende:
Huh laatst had je nog commentaar hierop en nu schrijf (provoceer) je het zelfquote:Op donderdag 15 november 2007 21:35 schreef coldstar het volgende:
Net gehoord dat Dennis op de derde plaats geeindigd is in de ppu poul. Helemaal te gek, daar zal onze kleine tuinkabouter Huub niet echt blij mee zijn. 35 % voor hem, gaat eindelijk de goede kant op. Nog ff dan heeft die t*ringlijer,t****slijer, K....rlijer, om even in zijn eigen taal te spreken, nope meer.
quote:Op donderdag 15 november 2007 22:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Omdat iedereen zoiets op zn eigen manier aanpakt. De 1 gaat op de bank liggen huilen, de ander pakt een kwast en schildert de muur, de volgende gaat keihard werken.
In de eerste zin helemaal niets. Maar met dat lijk...quote:Op donderdag 15 november 2007 22:23 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik heb je post 10 keer gelezen. Wat overdrijf je precies?![]()
Werk is werk.quote:Op donderdag 15 november 2007 22:27 schreef coldstar het volgende:
[..]
Is wel iets anders als je carnavals nummer te zingen in een discotheek
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |