men heeft een vreselijke hekel aan nadia....toen dat met luc speelde.....vandaar dat er meer stemmen naar hem zijn gegaan is mijn idee....ze vonden hem zielig zeg maar.....denk alleen wel dat hij hard weer terug zal vallen volgende keerquote:Op donderdag 15 november 2007 20:57 schreef Disana het volgende:
Wel vreemd hoor... Dennis had er gewoon uitgestemd moeten worden, hij deed en doet geen moer, en nu is hij ineens enorm in populariteit gestegen?
Of ze hebben de stemmen van Jaap en Dennis verwisseld. Omgekeerd zou volkomen aannemelijk zijn geweest.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik ook, of de pa van Dennix heeft een grote doos sms-jes gekocht.
En dat wisten we nog niet toch?quote:Op donderdag 15 november 2007 21:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
We worden allemaal genept waar we bij zitten.![]()
Dat zou inderdaad veel geloofwaardiger klinken. Hoe kan je stemm naar Dennis gaan. Als ik zo'n jongen in m'n omgeving zou hebben zou ik ze bloed wel kunnen drinken.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:09 schreef tutjehola het volgende:
Ik denk dat ze zo nog een keer op de bank moeten, foutje, bedankt. Jaap en Nixs zijn omgedraaid
Kan toch echt niet anders....quote:Op donderdag 15 november 2007 21:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
We worden allemaal genept waar we bij zitten.![]()
quote:Op donderdag 15 november 2007 21:09 schreef riri het volgende:
[..]
men heeft een vreselijke hekel aan nadia....toen dat met luc speelde.....vandaar dat er meer stemmen naar hem zijn gegaan is mijn idee....ze vonden hem zielig zeg maar.....denk alleen wel dat hij hard weer terug zal vallen volgende keer
Binnenkort ligt z'n kerstplaatje in de winkels. Let maar op.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:14 schreef akveor het volgende:
[..]
Dennis bedankt ondertussen het streampubliek en trakteert hen weer met een concert...
Heerlijk zo'n muteknop, een aanrader.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:14 schreef akveor het volgende:
[..]
![]()
Zou heel goed kunnen.
Dennis bedankt ondertussen het streampubliek en trakteert hen weer met een concert...
Het enige publiekquote:
Dus niet omdat veel mensen Dennis wel okay vinden, en zo langzamerhand op Huub uitgekeken raken?quote:Op donderdag 15 november 2007 21:17 schreef rooie3 het volgende:
Snap echt niet dat Jaap zo weinig heeft.Dat Huub zou zakken had ik wel verwacht.Een hoop hebben niet gebeld omdat ze boos waren op het programma omdat Brian er zo goed mee weg kwam.Denk dat daardoor Dennis zo hard is gegaan.
Die had ik eigenlijk al verwacht.... uitbuiten die hap. Plaatje van Jaap was volgens mij bedoelt om Dennis eindelijk eens de knoop te laten doorhakken in welk genre hij dat zal gaan doen.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:15 schreef schatje het volgende:
[..]
Binnenkort ligt z'n kerstplaatje in de winkels. Let maar op.
Precies, en ze hebben een popi praatje nodig voor een platenmaatschappij, "kijk, hij is haske popi, kijk maar, hij stijgt met stipquote:Op donderdag 15 november 2007 21:15 schreef schatje het volgende:
[..]
Binnenkort ligt z'n kerstplaatje in de winkels. Let maar op.
quote:Opeens schiet de plasma aan. De Plasmaboy leest de populariteitspoll voor. Nadia en Amanda zijn de grote verliezers. Ze hebben respectievelijk 5 en 6 procent van de stemmen. Jaap is flink gedaald, hij heeft slechts 7 procent van de stemmen binnengehaald. Ook Brian is minder populair geworden; slechts 11 procent van de stemmen is voor hem. Dennis staat wonderbaarlijk op de derde plaats met 17 procent. Lieke heeft er 19 en Huub staat wederom eenzaam aan de top met 35 procent. “Bedankt voor jullie stemmen!”, spreekt Dennis zijn fans stralend toe. Dennis is populair! Wie had dat gedacht… Zijn mede-Miljonairs in ieder geval niet!
Dat verband zie ik niet zo, Dennis zal nooit zelf een knoop doorhakken.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:18 schreef akveor het volgende:
[..]
Die had ik eigenlijk al verwacht.... uitbuiten die hap. Plaatje van Jaap was volgens mij bedoelt om Dennis eindelijk eens de knoop te laten doorhakken in welk genre hij dat zal gaan doen.
Juist niet dit is meschien wel de bedoeling van de Febo dat de Huub en Lieke fan's zich de volgende keer rot smsen.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:18 schreef schatje het volgende:
Of Huub fans hebben gedacht van het is niet nodig om te smsen. Maar goed, boeie verder. Volgende keer beter.
Heb jij Dennis fans kunnen ontdekken op alle grote forums.Er zijn nog meer fans van Amanda te vinden.De grote concurrent op de forums van Huub is Jaap.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:18 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dus niet omdat veel mensen Dennis wel okay vinden, en zo langzamerhand op Huub uitgekeken raken?
Nee, hij vind het vreselijk om de onbetwiste nummer 1 te zijnquote:Op donderdag 15 november 2007 21:21 schreef Darklight het volgende:
hahahahah
Huub 35%![]()
![]()
Vind die zeker niet leuk![]()
quote:Op donderdag 15 november 2007 21:21 schreef mazaru het volgende:
Waarom is die nixnut zo blij met zijn 17%? Bij de laatste popu zei die nog dat de popu niet belangrijk was, Nu loopt die rond als een pas gekapte poedel die net van bil is geweest
Dagrand? Linkje?quote:Op donderdag 15 november 2007 21:21 schreef BuffyJan het volgende:
Brian en Huub gaan dus vanavond naar de Dagrand! Mensen hier met webcam?
Kun je reageren
Janice roept ja vanavond met Miljuschka. Nee kuth die is weg bij TMF
Tja smaken verschillen. Maar Brian en Huub beweren ook nergens (Huub tenminste, Brian weet ik niet helemaal zeker) dat ze goed kunnen zingen. Nix zingt niet vals maar ik krijg braakneigingen van dat getril, en tis nogal 13 in n dozijn. Dat is ook de reden (denk ik) dat ie niet erg ver is gekomen bij Popstarsquote:Op donderdag 15 november 2007 21:21 schreef Peter6000 het volgende:
Als Dennis ergens gaat optreden met een leuk gevoelig kerstplaatje overweeg ik zeker te gaan kijken.
Heel wat beter dan dat onderontwikkelde gelal van Huub en Brian.
Het komt afgepast binnen.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:19 schreef chufi het volgende:
Brian mag de punten altijd uitdelen!!
Nu snap ik het !
Hoeveel iedereen ook altijd krijgt .. Brian pakt er altijd als eerste een 1000tje uit zodat ie de maand weer doorkomt ..
Ach als Dennis de populairste word moet je weer een nieuwe favoriet zoeken.Snap eigelijk niet waarom je altijd zo apart wil doen.Wat je schrijft is dan niet meer echt .quote:Op donderdag 15 november 2007 21:21 schreef Peter6000 het volgende:
Als Dennis ergens gaat optreden met een leuk gevoelig kerstplaatje overweeg ik zeker te gaan kijken.
quote:Op donderdag 15 november 2007 21:21 schreef mazaru het volgende:
Waarom is die nixnut zo blij met zijn 17%? Bij de laatste popu zei die nog dat de popu niet belangrijk was, Nu loopt die rond als een pas gekapte poedel die net van bil is geweest
http://www.tmf.nl/microsites/dagrand/quote:
Ze is een van de normaalste in die toko. Daarom misschien?quote:Op donderdag 15 november 2007 21:24 schreef Darklight het volgende:
En waarom Lieke zo hoog eindigt snap ik ook niet
Wat voegt die nou toe, en is er nou zo leuk aan haar
Waarom is ze dan uren aan het rukken?quote:Op donderdag 15 november 2007 21:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest. Volgens Naad komt hij binnen 5 minuten klaar dus een pubertje zeg maar.
is het mogelijk om bepaalde posters te blokken zodat je hun posts niet te zien krijgt? ik kan die optie alleen vinden bij de PM's. Iemand?quote:Op donderdag 15 november 2007 21:21 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb voor het eerst inderdaad niet op huub gestemd ook niet op de anderen.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:18 schreef schatje het volgende:
Of Huub fans hebben gedacht van het is niet nodig om te smsen. Maar goed, boeie verder. Volgende keer beter.
Nee, dat is niet mogeiljk.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:27 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
is het mogelijk om bepaalde posters te blokken zodat je hun posts niet te zien krijgt? ik kan die optie alleen vinden bij de PM's. Iemand?
Om de schijn op te houden voor de rest van de slaapkamer dat Nix echt heel hard met haar bezig isquote:Op donderdag 15 november 2007 21:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waarom is ze dan uren aan het rukken?
Zal wel zo hoog eindigen omdat ze met Huub meeliftquote:Op donderdag 15 november 2007 21:26 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Ze is een van de normaalste in die toko. Daarom misschien?
2 keer maar hoor, wel opletten bij de girltalk.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft een groot vriendenbestand, kan toch?quote:Op donderdag 15 november 2007 21:23 schreef Peter6000 het volgende:
Huub gaat bellen, hopelijk niet alweer met zijn broer Joris.
Het lijkt wel of hij verder geen mensen heeft.
Owww tmf.... pas denk ik niet helemaal in de doelgroep....quote:Op donderdag 15 november 2007 21:25 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
http://www.tmf.nl/microsites/dagrand/
Je kan alleen meedoen met de webcam als je de tmf messenger download
TV maken en nepneuken/pijpen......waar denk je dat dat frambozenverhaal vandaan komt? Sneu stel.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik dacht vanavond precies hetzelfde, maar ik weiger om op hem te reagerenquote:Op donderdag 15 november 2007 21:24 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ach als Dennis de populairste word moet je weer een nieuwe favoriet zoeken.Snap eigelijk niet waarom je altijd zo apart wil doen.Wat je schrijft is dan niet meer echt .
Had express op Jaap gestemd.Gunde Jaap een hoge plaats.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:27 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Ik heb voor het eerst inderdaad niet op huub gestemd ook niet op de anderen.
Ik vind de amusementswaarde van de streams/dgk ver beneden peil.
Ik hoop ook dat Huub nu wat meer weer het spel gaat spelen ipv boeken lezen, schaken etc. Wellicht is het voor hem een stimulans om met jaap en lieke er weer eens flink tegenaan te gaan.
Dan zien wij zeker heel andere dingenquote:Op donderdag 15 november 2007 21:28 schreef 2live het volgende:
[..]
2 keer maar hoor, wel opletten bij de girltalk.![]()
Dat kan zeker, maar ik vind het zo`n tegenstelling met zijn populairdoenerij.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:28 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft een groot vriendenbestand, kan toch?
Notaris hoeft nietquote:Op donderdag 15 november 2007 21:28 schreef tuinfluiter het volgende:
De uitslag popupoll dinsdag 9 oktober:
- knip -
Komt er nu vanaf december een notaris in de kooi om toezicht te houden bij de uitslag? Ik stem Ja.
+1quote:Komt er nu vanaf december een notaris in de kooi om toezicht te houden bij de uitslag? Ik stem Ja.
SMS notaris naar 3040quote:Op donderdag 15 november 2007 21:28 schreef tuinfluiter het volgende:
De uitslag popupoll dinsdag 9 oktober:
Nadia 1%
Dennis 3%
Jaap 5 %
Amanda 6 %
Brian 14 %
Lieke 21 %
Huub 50 %
De uitslag popupoll donderdag 15 november:
Nadia 5%
Amanda 6%
Jaap 7%
Brian 11%
Dennis 17%
Lieke 19%
Huub 35 %
Nadia van 1 naar 5 %
Dennis van 3 naar 17 %
Jaap van 5 naar 7 %
Amanda van 6 blijft 6 %
Brian van 14 naar 11%
Lieke van 21 naar 19 %
Huub van 50 naar 35 %
Komt er nu vanaf december een notaris in de kooi om toezicht te houden bij de uitslag? Ik stem Ja.
exact dezelfde reden waarom ik deze keer ook geen 1 keer gestemd hebquote:Op donderdag 15 november 2007 21:27 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Ik heb voor het eerst inderdaad niet op huub gestemd ook niet op de anderen.
Ik vind de amusementswaarde van de streams/dgk ver beneden peil.
Ik hoop ook dat Huub nu wat meer weer het spel gaat spelen ipv boeken lezen, schaken etc. Wellicht is het voor hem een stimulans om met jaap en lieke er weer eens flink tegenaan te gaan.
Wat zitten daar toch intelligente mensen.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:29 schreef Dreamboy het volgende:
Nowlive heeft een Poll gestart of het allemaal wel klopt.
[ afbeelding ]
That's the questionquote:Op donderdag 15 november 2007 21:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ze zei dat ze maar 2 keer hoeft te rukken dan komt ie klaar. En als hij haar vingert ie na een paar keer soppen al gaat klagen over kramp in z'n vingers.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
ja dat snap ik, maar het zou wel makkelijk zijn!quote:Op donderdag 15 november 2007 21:27 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee, dat is niet mogeiljk.
Je kan wel proberen selectief te lezen.
Hoezo.. zingt hij jou toe?quote:Op donderdag 15 november 2007 21:28 schreef Dark het volgende:
Dennis - I love all the fans............vervolgens kwelend - Thank You, Thank You
Tranen schieten in mijn ogen, ik ben ontroerd .............
Ah joh, je hoeft ook niet met je hoofd voor je webcamquote:Op donderdag 15 november 2007 21:28 schreef akveor het volgende:
[..]
Owww tmf.... pas denk ik niet helemaal in de doelgroep....
Officieel zou dat al zo moeten zijn maar het is DGK dus........quote:Op donderdag 15 november 2007 21:28 schreef tuinfluiter het volgende:
Nadia van 1 naar 5 %
Dennis van 3 naar 17 %
Jaap van 5 naar 7 %
Amanda van 6 blijft 6 %
Brian van 14 naar 11%
Lieke van 21 naar 19 %
Huub van 50 naar 35 %
maar wel in de time-out?quote:Op donderdag 15 november 2007 21:28 schreef akveor het volgende:
[..]
Owww tmf.... pas denk ik niet helemaal in de doelgroep....
No probs hoor Fluitertjequote:Op donderdag 15 november 2007 21:32 schreef tuinfluiter het volgende:
Mijn excuses voor de grote post en ook quotes.
Soms denk ik wel eens ik ga ook gewoon provoceren,dan typ je nooit voor niks.Maar typ liever wat ik echt denk ,dan dat ik moet typen om de boel op te fokken.We zijn allemaal fan van de gouden kooi en daarom posten we toch.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik dacht vanavond precies hetzelfde, maar ik weiger om op hem te reageren![]()
Hij heeft een muisvinger...quote:Op donderdag 15 november 2007 21:31 schreef schatje het volgende:
[..]
Ze zei dat ze maar 2 keer hoeft te rukken dan komt ie klaar. En als hij haar vingert ie na een paar keer soppen al gaat klagen over kramp in z'n vingers.
Dat moeten ze een keer in de uitzending zetten, kan ie fluiten naar zijn 17%quote:Op donderdag 15 november 2007 21:31 schreef schatje het volgende:
[..]
Ze zei dat ze maar 2 keer hoeft te rukken dan komt ie klaar. En als hij haar vingert ie na een paar keer soppen al gaat klagen over kramp in z'n vingers.
Ja..... ik heb zoals meerderen hier ook een raar gevoel bij die uitslag evenals zoals het gaat met die rare boetes en die gast spelers. Eerlijk gezegd snap ik niets meer van dit spel en begin er zo langzamerhand een beetje op uitgekeken te raken. Jammer want kijken en posten als het er op de streams spannend aan toe gaat is toch leuk.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:29 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Had express op Jaap gestemd.Gunde Jaap een hoge plaats.![]()
Tuurlijk klopt het NIET.........quote:Op donderdag 15 november 2007 21:29 schreef Dreamboy het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom?quote:Op donderdag 15 november 2007 21:32 schreef tuinfluiter het volgende:
Heb ik ook hoor.De aardigheid voor vandaag is er al weer af.Heb de streams maar uitgezet,elke keer krijgen we rare dingen.Waarom ben ik verdorie geen Brianfan gewordenquote:Op donderdag 15 november 2007 21:33 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Ja..... ik heb zoals meerderen hier ook een raar gevoel bij die uitslag evenals zoals het gaat met die rare boetes en die gast spelers. Eerlijk gezegd snap ik niets meer van dit spel en begin er zo langzamerhand een beetje op uitgekeken te raken. Jammer want kijken en posten als het er op de streams spannend aan toe gaat is toch leuk.
Er is een scheidsrechter van de honkbalclub overleden.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:37 schreef maril het volgende:
Waarom huilt Huub?
Waarom? Ik waardeer je bijdrage enorm.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:32 schreef tuinfluiter het volgende:
Ik heb deze maand ook geen smsjes verstuurdquote:Op donderdag 15 november 2007 21:36 schreef avonne het volgende:
Wat raar dat Jaap zo weinig procent had.
Dat Huub veel minder sms'jes kreeg is niet zo raar. Ik vermoed dat er gewoon veel minder ge-smst is.
Een honkbalsceids , waar Huub altij respect voor heeft gehad is overleden. Het was al wel een oudere man, maar door hem heeft ie de liefde voor het scheidsrechteren gekregenquote:Op donderdag 15 november 2007 21:37 schreef maril het volgende:
Waarom huilt Huub?
Thanksquote:Op donderdag 15 november 2007 21:38 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Er is een scheidsrechter van de honkbalclub overleden.
Mijn is niets opgevallen hoor en ik ben blij met het overzicht.........dank je wel!quote:Op donderdag 15 november 2007 21:32 schreef tuinfluiter het volgende:
Die eerste zin is dan weer een beetje jammer. Beetje Amanda nivo terwijl je beter kunt dan dat, heb ik zo t ideequote:Op donderdag 15 november 2007 21:39 schreef Peter6000 het volgende:
Die overleden man stond wel op een dodenlijstje dat Huub maakte voordat hij DGK inging.
Maar desondanks is het kut.
Ik ook wel 10 keer en nooit eerder gestemdquote:Op donderdag 15 november 2007 21:29 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Had express op Jaap gestemd.Gunde Jaap een hoge plaats.![]()
O. Daarom huilt ie zo hard. Heeft hij dat net te horen gekregen?quote:Op donderdag 15 november 2007 21:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Een honkbalsceids , waar Huub altij respect voor heeft gehad is overleden. Het was al wel een oudere man, maar door hem heeft ie de liefde voor het scheidsrechteren gekregen
Niet reageren werkt bij Amanda ook het beste met dat verschil dat wij zeker weten dat Amanda niet beter kanquote:Op donderdag 15 november 2007 21:40 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Die eerste zin is dan weer een beetje jammer. Beetje Amanda nivo terwijl je beter kunt dan dat, heb ik zo t idee![]()
Huub wil geen 12 uur aanvragen. Hij wil DIT circus NIET op de begrafenis. Misschien komen er zelfs fans? Hij wil dit , deze laatste eer voor die man niet verpesten met dit circus.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:39 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Ik heb deze maand ook geen smsjes verstuurd
@Maril, iemand van de honkbalclub is overleden geloof ik
Dagrand begint om 23:00
Volgens Huub is het je geboorterecht om van mening te veranderen hoor...quote:Op donderdag 15 november 2007 21:37 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Heb ik ook hoor.De aardigheid voor vandaag is er al weer af.Heb de streams maar uitgezet,elke keer krijgen we rare dingen.Waarom ben ik verdorie geen Brianfan geworden![]()
Niet grappigquote:Op donderdag 15 november 2007 21:39 schreef Peter6000 het volgende:
Die overleden man stond wel op een dodenlijstje dat Huub maakte voordat hij DGK inging.
Ja dat is miscchien t beste, jammer want de sfeer in de COS was de laatste tijd goed vond ikquote:Op donderdag 15 november 2007 21:42 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Niet reageren werkt bij Amanda ook het beste met dat verschil dat wij zeker weten dat Amanda niet beter kan![]()
Bij dat NowLive sporen ze echt allemaal niet. Daar zitten een stel hypocrieten, die maken hun eigen GK.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:29 schreef Dreamboy het volgende:
[ afbeelding ]
klopt en dat houden we toch ook zo?quote:Op donderdag 15 november 2007 21:45 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Ja dat is miscchien t beste, jammer want de sfeer in de COS was de laatste tijd goed vond ik![]()
Jij vindt het blijkbaar leuk dat die man dood is, je zet er tenminste zo'n stomme smily bij.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:39 schreef Peter6000 het volgende:
gewoon negeren zulke luiquote:Op donderdag 15 november 2007 21:48 schreef neehe het volgende:
[..]
Jij vindt het blijkbaar leuk dat die man dood is, je zet er tenminste zo'n stomme smily bij.
quote:
The show must go on... en wat heb je eraan om in een hoekje gaan zitten kniezen?quote:Op donderdag 15 november 2007 21:47 schreef Peter6000 het volgende:
Huub had uit respect voor de overledene het optreden ook kunnen cancellen.
Ik geloof niet dat dat ook maar 1 moment in hem is opgekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |