Thanksquote:Op donderdag 15 november 2007 21:38 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Er is een scheidsrechter van de honkbalclub overleden.
Mijn is niets opgevallen hoor en ik ben blij met het overzicht.........dank je wel!quote:Op donderdag 15 november 2007 21:32 schreef tuinfluiter het volgende:
Mijn excuses voor de grote post en ook quotes.
Die eerste zin is dan weer een beetje jammer. Beetje Amanda nivo terwijl je beter kunt dan dat, heb ik zo t ideequote:Op donderdag 15 november 2007 21:39 schreef Peter6000 het volgende:
Die overleden man stond wel op een dodenlijstje dat Huub maakte voordat hij DGK inging.
Maar desondanks is het kut.
Ik ook wel 10 keer en nooit eerder gestemdquote:Op donderdag 15 november 2007 21:29 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Had express op Jaap gestemd.Gunde Jaap een hoge plaats.![]()
O. Daarom huilt ie zo hard. Heeft hij dat net te horen gekregen?quote:Op donderdag 15 november 2007 21:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Een honkbalsceids , waar Huub altij respect voor heeft gehad is overleden. Het was al wel een oudere man, maar door hem heeft ie de liefde voor het scheidsrechteren gekregen
Niet reageren werkt bij Amanda ook het beste met dat verschil dat wij zeker weten dat Amanda niet beter kanquote:Op donderdag 15 november 2007 21:40 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Die eerste zin is dan weer een beetje jammer. Beetje Amanda nivo terwijl je beter kunt dan dat, heb ik zo t idee![]()
Huub wil geen 12 uur aanvragen. Hij wil DIT circus NIET op de begrafenis. Misschien komen er zelfs fans? Hij wil dit , deze laatste eer voor die man niet verpesten met dit circus.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:39 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Ik heb deze maand ook geen smsjes verstuurd
@Maril, iemand van de honkbalclub is overleden geloof ik
Dagrand begint om 23:00
Volgens Huub is het je geboorterecht om van mening te veranderen hoor...quote:Op donderdag 15 november 2007 21:37 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Heb ik ook hoor.De aardigheid voor vandaag is er al weer af.Heb de streams maar uitgezet,elke keer krijgen we rare dingen.Waarom ben ik verdorie geen Brianfan geworden![]()
Niet grappigquote:Op donderdag 15 november 2007 21:39 schreef Peter6000 het volgende:
Die overleden man stond wel op een dodenlijstje dat Huub maakte voordat hij DGK inging.
Ja dat is miscchien t beste, jammer want de sfeer in de COS was de laatste tijd goed vond ikquote:Op donderdag 15 november 2007 21:42 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Niet reageren werkt bij Amanda ook het beste met dat verschil dat wij zeker weten dat Amanda niet beter kan![]()
Bij dat NowLive sporen ze echt allemaal niet. Daar zitten een stel hypocrieten, die maken hun eigen GK.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:29 schreef Dreamboy het volgende:
Nowlive heeft een Poll gestart of het allemaal wel klopt.
[ afbeelding ]
klopt en dat houden we toch ook zo?quote:Op donderdag 15 november 2007 21:45 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Ja dat is miscchien t beste, jammer want de sfeer in de COS was de laatste tijd goed vond ik![]()
Jij vindt het blijkbaar leuk dat die man dood is, je zet er tenminste zo'n stomme smily bij.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:39 schreef Peter6000 het volgende:
gewoon negeren zulke luiquote:Op donderdag 15 november 2007 21:48 schreef neehe het volgende:
[..]
Jij vindt het blijkbaar leuk dat die man dood is, je zet er tenminste zo'n stomme smily bij.
quote:
The show must go on... en wat heb je eraan om in een hoekje gaan zitten kniezen?quote:Op donderdag 15 november 2007 21:47 schreef Peter6000 het volgende:
Huub had uit respect voor de overledene het optreden ook kunnen cancellen.
Ik geloof niet dat dat ook maar 1 moment in hem is opgekomen.
Netty en Kenneth zullen zich ook wel het een en ander afvragen????????quote:Op donderdag 15 november 2007 21:49 schreef Kinga het volgende:
Nadia 5%
Amanda 6%
Jaap 7%
Brian 11%
Dennis 17%
Lieke 19%
Huub 35 %
WAAAAAAAT?!
Idd. Slaat nergens op. Moet je ook gaan doen: Beetje drie octaven te hoog kwelen, ijsklontjes kauwen en verder nixs, dan wordt je populair.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:49 schreef Kinga het volgende:
Nadia 5%
Amanda 6%
Jaap 7%
Brian 11%
Dennis 17%
Lieke 19%
Huub 35 %
WAAAAAAAT?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |