No probs hoor Fluitertjequote:Op donderdag 15 november 2007 21:32 schreef tuinfluiter het volgende:
Mijn excuses voor de grote post en ook quotes.
Soms denk ik wel eens ik ga ook gewoon provoceren,dan typ je nooit voor niks.Maar typ liever wat ik echt denk ,dan dat ik moet typen om de boel op te fokken.We zijn allemaal fan van de gouden kooi en daarom posten we toch.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik dacht vanavond precies hetzelfde, maar ik weiger om op hem te reageren![]()
Hij heeft een muisvinger...quote:Op donderdag 15 november 2007 21:31 schreef schatje het volgende:
[..]
Ze zei dat ze maar 2 keer hoeft te rukken dan komt ie klaar. En als hij haar vingert ie na een paar keer soppen al gaat klagen over kramp in z'n vingers.
Dat moeten ze een keer in de uitzending zetten, kan ie fluiten naar zijn 17%quote:Op donderdag 15 november 2007 21:31 schreef schatje het volgende:
[..]
Ze zei dat ze maar 2 keer hoeft te rukken dan komt ie klaar. En als hij haar vingert ie na een paar keer soppen al gaat klagen over kramp in z'n vingers.
Ja..... ik heb zoals meerderen hier ook een raar gevoel bij die uitslag evenals zoals het gaat met die rare boetes en die gast spelers. Eerlijk gezegd snap ik niets meer van dit spel en begin er zo langzamerhand een beetje op uitgekeken te raken. Jammer want kijken en posten als het er op de streams spannend aan toe gaat is toch leuk.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:29 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Had express op Jaap gestemd.Gunde Jaap een hoge plaats.![]()
Tuurlijk klopt het NIET.........quote:Op donderdag 15 november 2007 21:29 schreef Dreamboy het volgende:
Nowlive heeft een Poll gestart of het allemaal wel klopt.
[ afbeelding ]
Waarom?quote:Op donderdag 15 november 2007 21:32 schreef tuinfluiter het volgende:
Heb ik ook hoor.De aardigheid voor vandaag is er al weer af.Heb de streams maar uitgezet,elke keer krijgen we rare dingen.Waarom ben ik verdorie geen Brianfan gewordenquote:Op donderdag 15 november 2007 21:33 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Ja..... ik heb zoals meerderen hier ook een raar gevoel bij die uitslag evenals zoals het gaat met die rare boetes en die gast spelers. Eerlijk gezegd snap ik niets meer van dit spel en begin er zo langzamerhand een beetje op uitgekeken te raken. Jammer want kijken en posten als het er op de streams spannend aan toe gaat is toch leuk.
Er is een scheidsrechter van de honkbalclub overleden.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:37 schreef maril het volgende:
Waarom huilt Huub?
Waarom? Ik waardeer je bijdrage enorm.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:32 schreef tuinfluiter het volgende:
Ik heb deze maand ook geen smsjes verstuurdquote:Op donderdag 15 november 2007 21:36 schreef avonne het volgende:
Wat raar dat Jaap zo weinig procent had.
Dat Huub veel minder sms'jes kreeg is niet zo raar. Ik vermoed dat er gewoon veel minder ge-smst is.
Een honkbalsceids , waar Huub altij respect voor heeft gehad is overleden. Het was al wel een oudere man, maar door hem heeft ie de liefde voor het scheidsrechteren gekregenquote:Op donderdag 15 november 2007 21:37 schreef maril het volgende:
Waarom huilt Huub?
Thanksquote:Op donderdag 15 november 2007 21:38 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Er is een scheidsrechter van de honkbalclub overleden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |