quote:Op donderdag 15 november 2007 21:21 schreef mazaru het volgende:
Waarom is die nixnut zo blij met zijn 17%? Bij de laatste popu zei die nog dat de popu niet belangrijk was, Nu loopt die rond als een pas gekapte poedel die net van bil is geweest
Dagrand? Linkje?quote:Op donderdag 15 november 2007 21:21 schreef BuffyJan het volgende:
Brian en Huub gaan dus vanavond naar de Dagrand! Mensen hier met webcam?
Kun je reageren
Janice roept ja vanavond met Miljuschka. Nee kuth die is weg bij TMF
Tja smaken verschillen. Maar Brian en Huub beweren ook nergens (Huub tenminste, Brian weet ik niet helemaal zeker) dat ze goed kunnen zingen. Nix zingt niet vals maar ik krijg braakneigingen van dat getril, en tis nogal 13 in n dozijn. Dat is ook de reden (denk ik) dat ie niet erg ver is gekomen bij Popstarsquote:Op donderdag 15 november 2007 21:21 schreef Peter6000 het volgende:
Als Dennis ergens gaat optreden met een leuk gevoelig kerstplaatje overweeg ik zeker te gaan kijken.
Heel wat beter dan dat onderontwikkelde gelal van Huub en Brian.
Het komt afgepast binnen.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:19 schreef chufi het volgende:
Brian mag de punten altijd uitdelen!!
Nu snap ik het !
Hoeveel iedereen ook altijd krijgt .. Brian pakt er altijd als eerste een 1000tje uit zodat ie de maand weer doorkomt ..
Ach als Dennis de populairste word moet je weer een nieuwe favoriet zoeken.Snap eigelijk niet waarom je altijd zo apart wil doen.Wat je schrijft is dan niet meer echt .quote:Op donderdag 15 november 2007 21:21 schreef Peter6000 het volgende:
Als Dennis ergens gaat optreden met een leuk gevoelig kerstplaatje overweeg ik zeker te gaan kijken.
quote:Op donderdag 15 november 2007 21:21 schreef mazaru het volgende:
Waarom is die nixnut zo blij met zijn 17%? Bij de laatste popu zei die nog dat de popu niet belangrijk was, Nu loopt die rond als een pas gekapte poedel die net van bil is geweest
http://www.tmf.nl/microsites/dagrand/quote:
Ze is een van de normaalste in die toko. Daarom misschien?quote:Op donderdag 15 november 2007 21:24 schreef Darklight het volgende:
En waarom Lieke zo hoog eindigt snap ik ook niet
Wat voegt die nou toe, en is er nou zo leuk aan haar
Waarom is ze dan uren aan het rukken?quote:Op donderdag 15 november 2007 21:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest. Volgens Naad komt hij binnen 5 minuten klaar dus een pubertje zeg maar.
is het mogelijk om bepaalde posters te blokken zodat je hun posts niet te zien krijgt? ik kan die optie alleen vinden bij de PM's. Iemand?quote:Op donderdag 15 november 2007 21:21 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb voor het eerst inderdaad niet op huub gestemd ook niet op de anderen.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:18 schreef schatje het volgende:
Of Huub fans hebben gedacht van het is niet nodig om te smsen. Maar goed, boeie verder. Volgende keer beter.
Nee, dat is niet mogeiljk.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:27 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
is het mogelijk om bepaalde posters te blokken zodat je hun posts niet te zien krijgt? ik kan die optie alleen vinden bij de PM's. Iemand?
Om de schijn op te houden voor de rest van de slaapkamer dat Nix echt heel hard met haar bezig isquote:Op donderdag 15 november 2007 21:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waarom is ze dan uren aan het rukken?
Zal wel zo hoog eindigen omdat ze met Huub meeliftquote:Op donderdag 15 november 2007 21:26 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Ze is een van de normaalste in die toko. Daarom misschien?
2 keer maar hoor, wel opletten bij de girltalk.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Waarom is ze dan uren aan het rukken?
Niet iedereen heeft een groot vriendenbestand, kan toch?quote:Op donderdag 15 november 2007 21:23 schreef Peter6000 het volgende:
Huub gaat bellen, hopelijk niet alweer met zijn broer Joris.
Het lijkt wel of hij verder geen mensen heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |