Heb jij de ZOVEELSTE brief met nieuwe regels gemist?quote:Op donderdag 15 november 2007 18:40 schreef T-lex het volgende:
[..]
Inmiddels heeft Lieke dus naar achter gebeld voor dit zware vergrijp.![]()
De stickers zitten er al op als de boodschappen binnen komen.quote:Op donderdag 15 november 2007 18:45 schreef T-lex het volgende:
[..]
Dat was de hele grap...als er booschappen binnen komen dan is het eerste wat Lieke doet dingen zich toeeigenen en waar mogelijk er stickertjes op plakken. Nou waren ze Lieke dit keer voor en hebben ze dus die lipgloss gepakt.Tis toch schandalig!
![]()
jammer dat ze alleen tegen huub zo assertief isquote:Op donderdag 15 november 2007 18:53 schreef avonne het volgende:
Lieke baalt duidelijk dat ze aan het ijs van haar moeder hebben gezeten.
Dat haar kleren en andere spullen dagelijks verdwijnen zit haar ook nog dwars.
Je kunt aan haar gezicht zien dat ze er tegen op ziet om er met de FEBO over te praten.
Ziehier de reden waarom ze er nooit over heeft op de streams en nooit Nadia er op aanspreekt.
Het is nog veel jammerder, dat de Febo zo zijn voorkeuren heeft!quote:Op donderdag 15 november 2007 18:56 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
jammer dat ze alleen tegen huub zo assertief is
De dame herkende ik als iemand van productie.quote:Op donderdag 15 november 2007 18:55 schreef beequeen het volgende:
Wie waren die mensen op de trap?
Edit: 4 tokkies in beeld, mute.
ook ja.......neemt niet weg dat ze een punt had kunnen maken en die kans voorbij laat gaanquote:Op donderdag 15 november 2007 18:58 schreef Dark het volgende:
[..]
Het is nog veel jammerder, dat de Febo zo zijn voorkeuren heeft!![]()
Volgens mij stond er : Eten komt zo. (Zie ook de cap daarvan)quote:Op donderdag 15 november 2007 18:59 schreef Dreamboy het volgende:
Eerder stond er op de Plasma dat Sten zo komt is dat alweer bezoek voor Brian? ( eerste letter weet ik niet zeker.)
18:40 - Lieke 2 en Lieke 3quote:Amanda en Nadia besluiten vervolgens Huub en Lieke te gaan imiteren. Amanda gaat huilend onder de barbecue zitten en speelt Lieke, Nadia roept hard om zich heen en is daarmee Huub. “Hé, t*ringwijf! Eh, ik bedoel apie!”, roept de brunette, waarop de gelegenheids-Lieke begint te huilen. De echte Huub en Lieke negeren de dames compleet, waardoor de lol er al snel af is. Uiteindelijk gaan Nadia en Amanda in de Master Bedroom liggen en maken ruzie om het dekentje. Kom op, jongens. Eén Huub en Lieke is soms al meer dan genoeg!
quote:Het is leuk om Huub en Lieke na te doen, maar het is natuurlijk nog véél leuker om met zijn tweetjes Lieke na te doen, vinden de imitators. Amanda propt een stel kussens onder haar jasje zodat ze gespierder lijkt. “Schat, ik ben zo terug, ik moet even naar de ‘miss body-building verkiezing’”, roept de blondine quasi-serieus. Nadia proest het uit. “Oh, en nou ga ik kussens om mijn kuiten binden!”, hinnikt de brunette. Dennis en Brian lachen wel, maar een echte dijenkletser vinden ze het niet. “Waarom doen jullie niet met ons mee, dit is zo grappig!”, probeert Nadia. Geen reactie. Ook Lieke, Jaap en Huub houden zich stil. Ach, als je zelf maar lol hebt!
Gerechtigheid = een moeilijk woord voor het hokje, ze kunnen de betekenis niet vindenquote:Op donderdag 15 november 2007 18:59 schreef beroepslurker het volgende:
Nou, ik heb Boulevard gezien, en volgens mij kijkt Albert Verlinde NOOIT streams, maar alleen af en toe de tv-uitzending, maar hij denkt er wel een oordeel over te mogen vellen. Allemaal voorgezegd door J. de Mol, ik heb nu definitief de moed opgegeven dat er daar gerechtigheid geschiedt, dus we zullen met Brian blijven zitten en met die mislukte zanger en die twee hoeren, fijn hoor
En schrijvenquote:Op donderdag 15 november 2007 19:00 schreef pullup het volgende:
Het liefst zou Dennis hebben dat iemand anders voor hem gaat zingen
quote:Op donderdag 15 november 2007 19:01 schreef Dark het volgende:
Dennis is minder happerig dan de rest..........als het gaat om .............moet even wat drinken schatje, heel snel,........moet jij ook wat?
Die moest naar achterquote:
Een Sven zou kunnen.Die komt Lieke helpen met het filmpje.Is iemand van achter.quote:Op donderdag 15 november 2007 19:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Volgens mij stond er : Eten komt zo. (Zie ook de cap daarvan)
Nee, inderdaad...zuchtquote:Op donderdag 15 november 2007 19:04 schreef Dark het volgende:
[..]
Gerechtigheid = een moeilijk woord voor het hokje, ze kunnen de betekenis niet vinden![]()
Hij liep weg met de mededeling aan Aman dat ze geen gekke dinngen mocht doen..quote:Op donderdag 15 november 2007 19:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Brian naar het hokje ? Hij kreeg een bericht op de plasma en loopt vanuit de chill naar buiten met een grote zucht.
Pammetjestijd, de PoPo komt er aan.quote:
Klopt ik kon de eerste letter niet goed zien.quote:Op donderdag 15 november 2007 19:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Volgens mij stond er : Eten komt zo. (Zie ook de cap daarvan)
Ja, dat is de nieuwste uitvinding. Naast StreamLock en SoundLock hebben we nu de OpvulLock !quote:Op donderdag 15 november 2007 19:04 schreef Dark het volgende:
Ahha, stream op Tanner, gelukkig!!!!!!!!!
quote:Op donderdag 15 november 2007 18:53 schreef ericahysterica het volgende:
gaan we straks lieke plagen met haar kuiten? (nadia)
febo is dit weer een nieuw script? het spel wordt weer innovatief en intelligent gespeeld!
Dennis zei vanmidag later heel stoer tegen Janice dat ze vanavond SAMEN een nummre gingen zingen.quote:Op donderdag 15 november 2007 19:00 schreef pullup het volgende:
Het liefst zou Dennis hebben dat iemand anders voor hem gaat zingen
Normaal gesproken wel ja maar je kijkt naar DGK. Het is inmiddels donderdag en nog geen PoPo gezien.quote:Op donderdag 15 november 2007 19:09 schreef Mika25 het volgende:
Is het zeker dat vandaag de popi poll is? Normaal was dat toch altijd op een dinsdag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |