Lieke wordt idd keer op keer op een geinige manier in het ootje genomen.quote:Op donderdag 15 november 2007 18:24 schreef joanie het volgende:
Amanda doet Lieke na miss bodybuildster en een lol dat ze hebben ...
Ze moeten er meteen een eind aanmaken,dit is toch geen spel meer,zit me dood te ergeren.quote:Op donderdag 15 november 2007 18:20 schreef happyme28 het volgende:
John de Mol praat zo over DGK in RTL Boulevard. Ik ben benieuwd....
Hoe durft iequote:Op donderdag 15 november 2007 18:26 schreef Peter6000 het volgende:
Huub die de woorden 'denigrerend' en 'neerbuigend' in zijn mond neemt.![]()
Klopt, dan moet het af zijnquote:Op donderdag 15 november 2007 18:29 schreef Peter6000 het volgende:
Ik maak uit de streams op dat er morgen een pilot van een talkshow van Jaap is?
Sterke analyse.quote:Op donderdag 15 november 2007 18:30 schreef riri het volgende:
Ze weten achter gewoon heel goed dat Amanda en Nadia de hele handel vaak opstoken zodat het uitmondt in agressief gedrag,heb je alleen nog maar een paar meelopertjes bij nodig zoals Dennix daar één van is...dat heb je bij tokkies nu eenmaal
Misschien hierom?quote:Op donderdag 15 november 2007 18:33 schreef Jewscky het volgende:
Die silicone hoer, heeft iets achter over gedrukt uit de kast van lieke
Als het op deze manier doorgaat weet ik niet of ik daar nu zo blij van wordquote:
Een half uurtje geleden heeft Nada al Liekes lipgloss gejat.quote:Op donderdag 15 november 2007 18:38 schreef T-lex het volgende:
Huub "de man die altijd roept dat iedereen die naar de FEBO gaat bellen voor dingetjes een mietje is"
Hij wil nu weer dat Lieke gaat bellen voor het uit de vriezer halen van 'haar" ijs.![]()
![]()
IKsegIkHoUErFaNquote:Op donderdag 15 november 2007 18:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Explosief sfeertje, gaat weer mis vanavond kut FEBO ...........
dus 1 feburuari is ook van de baan?quote:Op donderdag 15 november 2007 18:39 schreef Varen het volgende:
Albert verlinde: ze beginnen om 12 uur met drinken
DGK postief 500000 kijkers, goeie soap, Albert kijkt herhaling van RTL5, DGK blijft gewoon bestaan
Inmiddels heeft Lieke dus naar achter gebeld voor dit zware vergrijp.quote:Op donderdag 15 november 2007 18:38 schreef T-lex het volgende:
Huub "de man die altijd roept dat iedereen die naar de FEBO gaat bellen voor dingetjes een mietje is"
Hij wil nu weer dat Lieke gaat bellen voor het uit de vriezer halen van 'haar" ijs.![]()
![]()
Ben ik wel blij mee,alleen jammer dat er geen nieuwe spelers in kunnen.quote:Op donderdag 15 november 2007 18:39 schreef Varen het volgende:
Albert verlinde: ze beginnen om 12 uur met drinken
DGK postief 500000 kijkers, goeie soap, Albert kijkt herhaling van RTL5, DGK blijft gewoon bestaan
Waskeburt?quote:Op donderdag 15 november 2007 18:37 schreef pasjesjen het volgende:
Lange streamlock op 1 en 2
Waar had Gordon het al weer over?was het niet een nekschot.quote:Op donderdag 15 november 2007 18:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Explosief sfeertje, gaat weer mis vanavond kut FEBO ...........
Er is geen datum genoemd.quote:Op donderdag 15 november 2007 18:40 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
dus 1 feburuari is ook van de baan?
Ach, snollie en dellie neuken zich een slag in de ronte, in dat hokjequote:Op donderdag 15 november 2007 18:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Een half uurtje geleden heeft Nada al Liekes lipgloss gejat.
Die twee doen niet anders dan alles van Lieke pakken.
Ze moet ook gewoon eens een grens trekken.
Want Albert van RTL zegt dat die met de baas van RTL heeft gebeld. En die zegt dat het zo goed gaat met de kijkcijfers, en de kritiek aan het verstommen is, dus de kooi gewoon door gaat.quote:
Dat was de hele grap...als er booschappen binnen komen dan is het eerste wat Lieke doet dingen zich toeeigenen en waar mogelijk er stickertjes op plakken. Nou waren ze Lieke dit keer voor en hebben ze dus die lipgloss gepakt.quote:Op donderdag 15 november 2007 18:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Een half uurtje geleden heeft Nada al Liekes lipgloss gejat.
Die twee doen niet anders dan alles van Lieke pakken.
Ze moet ook gewoon eens een grens trekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |