De lol begint er inderdaad hard vanaf te gaan...................quote:Op donderdag 15 november 2007 18:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
DGK is ver ingezakt en ingekakt.
Zelfde niveau als vrijdagavond.En we weten hoe dat afliep.Hun weer alles beginnen en Huub en Lieke straks weerboetes.quote:Op donderdag 15 november 2007 18:11 schreef chufi het volgende:
Volgens mij heeft niemand nog zin om commentaar te leveren , het nivo gaat iid per dag met 10 stappen achteruit en ook ik heb er weinig zin meer in om dit gescripte, kinderachtige gedoe nog veel langer aan te moeten zien ..
Als het loont is er geen reden om het niet te doen hequote:Op donderdag 15 november 2007 18:14 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zelfde niveau als vrijdagavond.En we weten hoe dat afliep.Hun weer alles beginnen en Huub en Lieke straks weerboetes.
Maar het is wel de ergste terror die ik me maar kan voorstellen, krijg er moordneigingen vanquote:Op donderdag 15 november 2007 18:15 schreef Meganog het volgende:
Mijn god...wat een treurnis...
Dit is wel heel erg inderdaad, wat een kleuters zeg. Ik hoop dat ze hun zin krijgen en het allemaal gaan uitzenden op tv. Ze zetten zichzelf zo voor lul en hebben het nog niet eens door ook.quote:Op donderdag 15 november 2007 18:15 schreef Meganog het volgende:
Mijn god...wat een treurnis...
ja.............snol en del voelen elkaar goed aan....................quote:Op donderdag 15 november 2007 18:16 schreef Peter6000 het volgende:
Amanda en Nadia vormen een leuk team, in het Lieke bashen.
inderdaad een klasse apartquote:Op donderdag 15 november 2007 18:16 schreef Peter6000 het volgende:
quote:Op donderdag 15 november 2007 18:16 schreef Peter6000 het volgende:
Benieuwd hoe hij zijn straatje gaat schoonvegen inderdaad.quote:Op donderdag 15 november 2007 18:20 schreef happyme28 het volgende:
John de Mol praat zo over DGK in RTL Boulevard. Ik ben benieuwd....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |