Nee, dan de langdurige en steeds terugkerende ophef die er door de verspreiders van het 'feit' wordt gemaaktquote:Op woensdag 14 november 2007 22:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vind dat mensen die op zo'n stelling zo fanatiek en "geraakt" ingaan dan wel weer verdacht......maar hey, boeien allemaal. Iedereen doet z'n ding.....
Klopt en toen ging een bepaalde user op fok daar uit concluderen dat ik bang was voor een note.quote:Op woensdag 14 november 2007 22:05 schreef Gert het volgende:
Yep, en een bepaalde mod in UVT vatte die taak heel ijverig op.
Het enige wat ik zei is dat ik dacht dat jij meer PM's kreeg dan ik.quote:Op woensdag 14 november 2007 22:08 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Prima, maar schaar mij daar niet onder!
Ja, is toch grappig.....iedereen krijgt een beurt zo af en toe. Het blijft tenslote wel de SC van DGK......quote:Op woensdag 14 november 2007 22:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, dan de langdurige en steeds terugkerende ophef die er door de verspreiders van het 'feit' wordt gemaakt![]()
Turkse pizza met groenvoer en een boel knoflook sausquote:Op woensdag 14 november 2007 22:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat eten we vanavond skattie?
Daar hebben we de nummertjes-nazi's ook weer.quote:Op woensdag 14 november 2007 22:11 schreef Disana het volgende:
In deze verder? Kan prima als het nummertje wordt opgehoogd.
Waarom jij je daar zo aan stoort is mij een raadsel.quote:Op woensdag 14 november 2007 22:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, dan de langdurige en steeds terugkerende ophef die er door de verspreiders van het 'feit' wordt gemaakt![]()
WIJ HEBBEN GEEN MSN CLUBJE !!!!quote:Op woensdag 14 november 2007 22:13 schreef APK het volgende:
[..]
Klopt en toen ging een bepaalde user op fok daar uit concluderen dat ik bang was voor een note.
Had ze dat zelf ontdekt of ging dat via jullie MSN-clubje?![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 22:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, is toch grappig.....iedereen krijgt een beurt zo af en toe. Het blijft tenslote wel de SC van DGK......
Dan had ik dus gelijk en was het ordinair cyber stalken.quote:
Heb je Kurt weer met z'n courgettes en vunzige praatjes. Daar PM je zeker over met je achterban? Recepten uitwisselen enzo.quote:Op woensdag 14 november 2007 22:12 schreef Gert het volgende:
Tenminste een titel waar geen woord van gelogen is.
dan word je toch juist overgeslagen?quote:
Let me stalk you.. where are you?!quote:Op woensdag 14 november 2007 22:15 schreef APK het volgende:
[..]
Dan had ik dus gelijk en was het ordinair cyber stalken.![]()
Lekker he?quote:Op woensdag 14 november 2007 22:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dan word je toch juist overgeslagen?![]()
Eentje maarquote:Op woensdag 14 november 2007 22:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarom jij je daar zo aan stoort is mij een raadsel.
Wacht, ik heb een PM![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 22:16 schreef Ian_Nick het volgende:
...En dat is een PM block voor NMNS![]()
Ja.quote:Op woensdag 14 november 2007 22:16 schreef Talitha het volgende:
[..]
Heb je Kurt weer met z'n courgettes en vunzige praatjes. Daar PM je zeker over met je achterban? Recepten uitwisselen enzo.![]()
![]()
That´s my boy!quote:Op woensdag 14 november 2007 22:12 schreef Gert het volgende:
Tenminste een titel waar geen woord van gelogen is.
Owh...quote:Op woensdag 14 november 2007 22:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dan word je toch juist overgeslagen?![]()
Ik heb de nieuwsbrief van deze week nog niet binnen...quote:
quote:
Dan nog snap ik je punt niet.quote:Op woensdag 14 november 2007 22:15 schreef Lobasca het volgende:
bUURVROUW.. HELAAS HEB IK KUNNEN MEEMAKEN DAT HET WEL OVER MIJ GING..
Daar had ze dan weer wél gelijk in.quote:Op woensdag 14 november 2007 22:20 schreef debuurvrouw het volgende:
ik ben een libellelezende burgertrut volgens KZ![]()
Ik hoor het vanavond wel als Gert me belt.quote:Op woensdag 14 november 2007 22:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dacht je even te moeten voorzien van wat achtergrondinfo....
![]()
quote:
Het lidmaatschap is verhoogd naar 15+ centimer, sorry.quote:Op woensdag 14 november 2007 22:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb de nieuwsbrief van deze week nog niet binnen...![]()
Maar ik heb wel mijn lidmaatschap verlengd en optijd betaald![]()
Jij wel. [edit]quote:Op woensdag 14 november 2007 22:21 schreef Lobasca het volgende:
Hee, maar als een zieke geest zich hier mag uitlaten, mag ik dan een weerwoord geven?
En de damesquote:Op woensdag 14 november 2007 22:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Het lidmaatschap is verhoogd naar 15+ centimer, sorry.![]()
Dan ben je wel een beetje over tijd.quote:Op woensdag 14 november 2007 22:21 schreef Lobasca het volgende:
Hee, maar als een zieke geest zich hier mag uitlaten, mag ik dan een weerwoord geven?
Heb je een beetje lekkere tieten? M.a.w. voelt het lekker.......quote:Op woensdag 14 november 2007 22:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij wel. Ik heb een spreekverbod gekregen en moet mijn hand in eigen boezem steken![]()
Ik niet.. Maar mijn boezem is groter..quote:Op woensdag 14 november 2007 22:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij wel. Ik heb een spreekverbod gekregen en moet mijn hand in eigen boezem steken![]()
Ben je ook en ik ook.. Huldequote:Op woensdag 14 november 2007 22:23 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik voel me nu heel erg buitengesloten.![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 22:03 schreef Ian_Nick het volgende:quote:Op woensdag 14 november 2007 22:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarom jij je daar zo aan stoort is mij een raadsel.
Wacht, ik heb een PM![]()
Ik ben niet erg gehoorzaam.quote:Op woensdag 14 november 2007 22:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je wacht nog maar even, je bent nog niet hongerig genoeg........![]()
Niet nodig, jij hoort er ook bij.....quote:Op woensdag 14 november 2007 22:23 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
Verklaar je nader.. ik geef het de tijd... lekkere kale dude..quote:Op woensdag 14 november 2007 22:23 schreef APK het volgende:
[..]
Dan ben je wel een beetje over tijd.![]()
da's beter dan over datumquote:Op woensdag 14 november 2007 22:23 schreef APK het volgende:
[..]
Dan ben je wel een beetje over tijd.![]()
Dat lijkt me het enige waar iedereen op zit te wachten?quote:Op woensdag 14 november 2007 22:21 schreef Lobasca het volgende:
jij ook alquote:Op woensdag 14 november 2007 22:23 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
Dat je beter afgelopen zondag had kunnen reageren.quote:Op woensdag 14 november 2007 22:25 schreef Lobasca het volgende:
Verklaar je nader.. ik geef het de tijd... lekkere kale dude..![]()
so it seems...quote:
De vrouwelijke leden waren unaniem vóór.quote:
Op zich trekken dat soort rellen wel goede kijkcijfers.quote:Op woensdag 14 november 2007 22:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat lijkt me het enige waar iedereen op zit te wachten?
Mag het darling? you´re in chargequote:Op woensdag 14 november 2007 22:27 schreef APK het volgende:
[..]
Op zich trekken dat soort rellen wel goede kijkcijfers.![]()
Meer neuken danquote:Op woensdag 14 november 2007 22:27 schreef Lobasca het volgende:
Ik voel me buiten gesloten.. ik ben kinderloos
Dat lijkt mij dan weer okay, het is net als DDR2 RAM, FSB:SDRAM 1:1 of 1:2 schijnt toch het meest ideaal te zijn.quote:Op woensdag 14 november 2007 22:26 schreef debuurvrouw het volgende:
so it seems...![]()
en de vierde dan?![]()
Daarom, zorg 's dat ze los gaat.quote:Op woensdag 14 november 2007 22:27 schreef APK het volgende:
[..]
Op zich trekken dat soort rellen wel goede kijkcijfers.![]()
Ik dacht toen.. laat ´r maar gaan, geen land mee te bezeilen..quote:Op woensdag 14 november 2007 22:26 schreef APK het volgende:
[..]
Dat je beter afgelopen zondag had kunnen reageren.
Behalve wanneer ze niet luisteren?quote:Op woensdag 14 november 2007 22:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ah, dat zijn wel de leuksten.......![]()
ik gooi het ff in de groepquote:Op woensdag 14 november 2007 22:29 schreef APK het volgende:
[..]
Dat lijkt mij dan weer okay, het is net als DDR2 RAM, FSB:SDRAM 1:1 of 1:2 schijnt toch het meest ideaal te zijn.
God leeft ie nogquote:
Het went wel Py.quote:Op woensdag 14 november 2007 22:26 schreef Py het volgende:
[..]
jij ook al![]()
voel me een beetje groen ook![]()
Gaat zo wel lukken, ik negeer haar gewoon effe.quote:
Boeiuh.....zelfstandige wezens, waarom zouden ze moeten luisteren, zolang ik het ook niet hoef....quote:Op woensdag 14 november 2007 22:30 schreef Talitha het volgende:
[..]
Behalve wanneer ze niet luisteren?
Ik ook nietquote:Op woensdag 14 november 2007 22:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Val ik weer buiten de boot.. ik heb geen msn..
het ging om de titel, klein vervelend knaagdiertje.quote:
Lijkt me weinig zinvol om er dan nu over verder te gaan, als ze er niet is.quote:Op woensdag 14 november 2007 22:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik dacht toen.. laat ´r maar gaan, geen land mee te bezeilen..
Ik zoek alvast wat nieuwe plaatjes met popcorn.quote:Op woensdag 14 november 2007 22:32 schreef APK het volgende:
[..]
Gaat zo wel lukken, ik negeer haar gewoon effe.
Jullie hebben wel MSN, alleen gebruiken jullie het niet.quote:
Misschien wil iemand je de links wel pm"n.quote:Op woensdag 14 november 2007 22:24 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 november 2007 22:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tubgirl is 2006
2girls1cup is de new shizzle.
Kun je me dit nog een keer uitleggen? PLease?
ff bellen botterik?quote:Op woensdag 14 november 2007 22:34 schreef APK het volgende:
[..]
Jullie hebben wel MSN, alleen gebruiken jullie het niet.![]()
Heb je mijn vraag weer niet gezienquote:Op woensdag 14 november 2007 22:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zoek alvast wat nieuwe plaatjes met popcorn.
Hoe weet jij dat?quote:Op woensdag 14 november 2007 22:34 schreef APK het volgende:
[..]
Jullie hebben wel MSN, alleen gebruiken jullie het niet.![]()
met mijn man heb ik nog wel gewoon eens een gesprekquote:
Zou leuk zijn, krijg haast nooit een PMquote:Op woensdag 14 november 2007 22:34 schreef ppi het volgende:
[..]
Misschien wil iemand je de links wel pm"n.
Lieverd, ik was drinken pakken.quote:Op woensdag 14 november 2007 22:35 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Heb je mijn vraag weer niet gezien![]()
Zie ik nu pasquote:Op woensdag 14 november 2007 22:33 schreef APK het volgende:
[..]
het ging om de titel, klein vervelend knaagdiertje.![]()
Ik kom hier nu bijna 2 jaar en ik geloof dat ik het een heel klein beetje begin te begrijpen.quote:
quote:Op woensdag 14 november 2007 22:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
met mijn man heb ik nog wel gewoon eens een gesprekAls ie thuis is dan..
![]()
Ging over Tubgirl en shizzle, voor mij beiden raadselsquote:Op woensdag 14 november 2007 22:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Lieverd, ik was drinken pakken.
PM me dan ook als je wat voor me gepost hebt.![]()
Zit een beetje ingebakken in Windows en de meeste mensen nemen niet de moeite om het te verwijderen.quote:
het ging over het in de groep van een vierde toch?quote:Op woensdag 14 november 2007 22:39 schreef Talitha het volgende:
[..]Ik geloof dat we het niet over hetzelfde hebben? Maar who cares.
quote:Op woensdag 14 november 2007 22:38 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik kom hier nu bijna 2 jaar en ik geloof dat ik het een heel klein beetje begin te begrijpen.![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 22:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
het ging over het in de groep van een vierde toch?![]()
Tubgirl is een plaatje van een wijf dat diarree over zichzelf heen spuit.quote:Op woensdag 14 november 2007 22:39 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ging over Tubgirl en shizzle, voor mij beiden raadsels
quote:Op woensdag 14 november 2007 22:41 schreef Py het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[lik]En jij bent volgens mij best aardig[/lik]
Maar voor de liefhebbers is er een PM rans-clubje.quote:Op woensdag 14 november 2007 22:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tubgirl is een plaatje van een wijf dat diarree over zichzelf heen spuit.
2girls1cup is nog ranziger.
Laten we het houden op Tubgirl in combinatie met een ijsje eten
En er staat een ban op omdat die meuk te ranzig voor woorden is.
Zoek en men zult vinden. Ik heb het 10 seconden volgehoudenquote:Op woensdag 14 november 2007 22:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
okquote:Op woensdag 14 november 2007 22:40 schreef APK het volgende:
[..]
Zit een beetje ingebakken in Windows en de meeste mensen nemen niet de moeite om het te verwijderen.
Wilde gok dus.
Het is makkelijk hoor: http://www.tacktech.com/display.cfm?ttid=288
nou, dát ging ik dus in de groep gooien...quote:Op woensdag 14 november 2007 22:42 schreef Talitha het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Je ging iets in de groep gooien en ik vroeg me af of je dat per PM of per MSN ging doen?
Ik ben te braaf voor hier, doe mee voor spek en bonen.quote:Op woensdag 14 november 2007 22:41 schreef Py het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[lik]En jij bent volgens mij best aardig[/lik]
Sorry een wachttijd van drie maandenquote:Op woensdag 14 november 2007 22:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar voor de liefhebbers is er een PM rans-clubje.![]()
Dat is lang......je zou uit verveling huisdieren nemen.....quote:Op woensdag 14 november 2007 22:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Sorry een wachttijd van drie maanden![]()
Tuurlijk was dat een grapje. Dat van mij ook!quote:Op woensdag 14 november 2007 22:45 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou, dát ging ik dus in de groep gooien...![]()
en even voor de goede orde, dat was een grápje..![]()
Die geven gelukkig geen antwoord op mijn gezwetsquote:Op woensdag 14 november 2007 22:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is lang......je zou uit verveling huisdieren nemen.....![]()
En vind je dat erg?quote:Op woensdag 14 november 2007 22:45 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ben te braaf voor hier, doe mee voor spek en bonen.![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 22:48 schreef Talitha het volgende:
[..]
Tuurlijk was dat een grapje. Dat van mij ook!Is toch wel erg als wij elkaar niet meer begrijpen hé buuf.
![]()
En af en toe een cholestrolbom in de vorm van een krasant.quote:Op woensdag 14 november 2007 22:45 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ben te braaf voor hier, doe mee voor spek en bonen.![]()
Ik wil ook in dat PMransclubje!!quote:Op woensdag 14 november 2007 22:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar voor de liefhebbers is er een PM rans-clubje.![]()
Ik hoor je toch meestal erg zinnige dingen zeggen....quote:Op woensdag 14 november 2007 22:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Die geven gelukkig geen antwoord op mijn gezwets![]()
Je wilt van je tieten afquote:Op woensdag 14 november 2007 22:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik wil ook in dat PMTransclubje!!
om 2 girls 1 cup te krijgen?quote:Op woensdag 14 november 2007 22:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik wil ook in dat PMransclubje!!
ga doorquote:Op woensdag 14 november 2007 22:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
om 2 girls 1 cup te krijgen?![]()
geloof me, dat wil je niet.Niet dat ik het gezien heb, maar dat wat ik gehoord heb was al om te kotsen...
Ja sorry hoor, of je moet liever een schijtend meisje op doorzichtig glas zien...quote:Op woensdag 14 november 2007 22:52 schreef Py het volgende:
[..]
Ja seg![]()
Ik krijg dezevan je zonder dat je weet waar het over gaat?
Nee hoor. Zolang ik niet op kasten hoef te klimmen vermaak ik me hier prima.quote:
nee, van me stijve harryquote:Op woensdag 14 november 2007 22:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je wilt van je tieten af![]()
En ik maar denken dat het iets is wat ik moest leren....naief...bedankt Ianquote:Op woensdag 14 november 2007 22:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 november 2007 22:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, of je moet liever een schijtend meisje op doorzichtig glas zien...
Mag ik in je bek schijten?quote:Op woensdag 14 november 2007 22:56 schreef Py het volgende:
[..]
![]()
T was 1 van de 2![]()
Ik wacht tot je je een keer vergist![]()
Er wordt hier goed voor je gezorgd.quote:Op woensdag 14 november 2007 22:50 schreef Gert het volgende:
[..]
En af en toe een cholestrolbom in de vorm van een krasant.![]()
Nog zin in een ijsje?quote:Op woensdag 14 november 2007 22:58 schreef Talitha het volgende:
[..]
Er wordt hier goed voor je gezorgd.![]()
![]()
Kras je die open bij de bakkerquote:Op woensdag 14 november 2007 22:50 schreef Gert het volgende:
[..]
En af en toe een cholestrolbom in de vorm van een krasant.![]()
Ik help graagquote:Op woensdag 14 november 2007 22:56 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het iets is wat ik moest leren....naief...bedankt Ian
quote:Op woensdag 14 november 2007 22:56 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 november 2007 23:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En nu stoppen met vragen, als we vinden dat je iets moet weten, dan nemen we je gelijk apart.....
![]()
Ik moet heel onverwachts weg....toevallig.quote:
Ja schat, is goed hoor, ik zal me inhouden.quote:Op woensdag 14 november 2007 23:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En nu stoppen met vragen, als we vinden dat je iets moet weten, dan nemen we je gelijk apart.....
![]()
Mag ik dan even vriendelijk doch stellig bedanken?quote:Op woensdag 14 november 2007 23:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Voor beroepslurker:
"In je bek schijten" betekend dat je op je rug gaat liggen met je bek wijd open en dat iemand zijn keutel in je keelgat gaat deponeren....
Oii kappe ff JAHquote:Op woensdag 14 november 2007 23:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Voor beroepslurker:
"In je bek schijten" betekend dat je op je rug gaat liggen met je bek wijd open en dat iemand zijn keutel in je keelgat gaat deponeren....
Jawohl.......quote:Op woensdag 14 november 2007 23:05 schreef Lobasca het volgende:
APK.. meld je ff..
Goeiequote:Op woensdag 14 november 2007 23:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Trap er niet in... zodra je het toestaat, ziet ze je niet meer staan.
Ze schei(d)t afval.......quote:Op woensdag 14 november 2007 23:08 schreef Py het volgende:
[..]
Goeie
Poep:
Trap er niet in
Maarre is dat een attitude of scheit ze zoveel?
Gewoon erin prakken en niet verder zeurenquote:
Waarom denk je dat we haar hier zoveel laten posten... we hopen er nog steeds een keer achter te komen.quote:Op woensdag 14 november 2007 23:08 schreef Py het volgende:
[..]
Goeie
Poep:
Trap er niet in
Maarre is dat een attitude of scheit ze zoveel?
quote:Op woensdag 14 november 2007 23:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Gewoon erin prakken en niet verder zeuren![]()
Pfff... no way..quote:Op woensdag 14 november 2007 23:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Gewoon erin prakken en niet verder zeuren![]()
quote:
tquote:Op woensdag 14 november 2007 23:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Voor beroepslurker:
"Oii kappe ff Jah" betekend dat je onmiddelijk moet stoppen met waar je mee bezig bent, maar niet lang, gewoon heel even.......![]()
Did I miss something?quote:Op woensdag 14 november 2007 23:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarom denk je dat we haar hier zoveel laten posten... we hopen er nog steeds een keer achter te komen.
Niet weglopen als je een beetje geplaagd wordt hé.......hoort erbij hier.....gewoon bijven s.v.p.quote:Op woensdag 14 november 2007 23:06 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Mag ik dan even vriendelijk doch stellig bedanken?
hahahahahaquote:Op woensdag 14 november 2007 23:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]gewoon vriendelijk vragen, bijvoorbeeld: "APK, ben je er nog, ik wil even iets kwijt......."
en zolang het geen shit is dan gaat hij vast akkoord
quote:Op woensdag 14 november 2007 23:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]gewoon vriendelijk vragen, bijvoorbeeld: "APK, ben je er nog, ik wil even iets kwijt......."
en zolang het geen shit is dan gaat hij vast akkoord
Dag buuf......slaap lekker strakkies...quote:Op woensdag 14 november 2007 23:13 schreef debuurvrouw het volgende:
Aangezien ik het echt koud begin te krijgen ga ik maar lekker in mijn bedje liggen![]()
tot later jong en lui....![]()
en ik ga eerst nog een kwartiertje zitten F5-en dus lief zijn![]()
![]()
Ach wat sneu....quote:Op woensdag 14 november 2007 22:36 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Zou leuk zijn, krijg haast nooit een PM
Pas op je tenenquote:Op woensdag 14 november 2007 23:13 schreef debuurvrouw het volgende:
Aangezien ik het echt koud begin te krijgen ga ik maar lekker in mijn bedje liggen![]()
![]()
Truste buuf, slaap lekker!quote:Op woensdag 14 november 2007 23:13 schreef debuurvrouw het volgende:
![]()
Gaat de sc haar eigen tubgirl-gate krijgenquote:Op woensdag 14 november 2007 23:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarom denk je dat we haar hier zoveel laten posten... we hopen er nog steeds een keer achter te komen.
Ik loop helemaal niet weg, maar een drol in mijn mond, nahquote:Op woensdag 14 november 2007 23:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Niet weglopen als je een beetje geplaagd wordt hé.......hoort erbij hier.....gewoon bijven s.v.p.
quote:Op woensdag 14 november 2007 23:16 schreef Ian_Nick het volgende:
Wehehe, eindelijk van die kutbuuv verlost.![]()
Trusten vastquote:Op woensdag 14 november 2007 23:13 schreef debuurvrouw het volgende:
![]()
Simpele google search lijkt me genoeg.quote:Op woensdag 14 november 2007 23:14 schreef ppi het volgende:
[..]
Ach wat sneu....
Als ik de Verboden PlaatjesLinks had had ik je nu meteen gepm'd......
Tubgirl heb ik al eens mogen aanschouwen - 2girlsonecup niet.
Maar of je d'r veel aan mist is maar de vraag...
Tubgirl is niet echt mijn ding in ieder geval.
Dat je het maar weet voor het geval jij mij wilt vePMrassen met wat gezellige kiekjes van je laatste vakantie of zo..
Bijn buuf is leuk, die wil met me wandelen........quote:Op woensdag 14 november 2007 23:16 schreef Ian_Nick het volgende:
Wehehe, eindelijk van die kutbuuv verlost.![]()
Ik ookquote:
Ik heb geen burenquote:Op woensdag 14 november 2007 23:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bijn buuf is leuk, die wil met me wandelen........
Zal eens een paar kiekjes selecteren....quote:Op woensdag 14 november 2007 23:14 schreef ppi het volgende:
[..]
Ach wat sneu....
Als ik de Verboden PlaatjesLinks had had ik je nu meteen gepm'd......
Tubgirl heb ik al eens mogen aanschouwen - 2girlsonecup niet.
Maar of je d'r veel aan mist is maar de vraag...
Tubgirl is niet echt mijn ding in ieder geval.
Dat je het maar weet voor het geval jij mij wilt vePMrassen met wat gezellige kiekjes van je laatste vakantie of zo..
Denkt ze dat je zo oud bent of wil ze je geld?quote:Op woensdag 14 november 2007 23:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bijn buuf is leuk, die wil met me wandelen........
Jaaahhhquote:Op woensdag 14 november 2007 23:20 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Zal eens een paar kiekjes selecteren....
kruisjesquote:Op woensdag 14 november 2007 23:21 schreef Ian_Nick het volgende:
Speciaal voor iedereen die nieuwsgierig is:
2girls1cup
Klikken op eigen risico
Ik heb 2girlsonecup net mogen aanschouwenquote:Op woensdag 14 november 2007 22:56 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Misschien ben ik gewoon een leuke en aardige gesprekspartnerquote:Op woensdag 14 november 2007 23:20 schreef Py het volgende:
[..]
Denkt ze dat je zo oud bent of wil ze je geld?
Of allebei?
Slaap lekker meis......en hou je haaks......quote:Op woensdag 14 november 2007 23:25 schreef beroepslurker het volgende:
....moet jullie helaas verlaten.....bedankt iedereen die mij vanavond wijzer heeft gemaakt op allerlei gebied (Ian een extra bedankje) en ik hoop julllie morgen weer in goede gezondheid (geestelijk en lichamelijk) aan te treffen. Heb er vanavond niet veel van gesnapt, maar dat maakt niet uit, het was leuk!
Voor snappen moet je niet hier zijn.. Trustequote:
Misschienquote:Op woensdag 14 november 2007 23:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Misschien ben ik gewoon een leuke en aardige gesprekspartner![]()
Jij bent een schatje.quote:Op woensdag 14 november 2007 23:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Misschien ben ik gewoon een leuke en aardige gesprekspartner![]()
Trustenquote:Op woensdag 14 november 2007 23:25 schreef beroepslurker het volgende:
....moet jullie helaas verlaten.....bedankt iedereen die mij vanavond wijzer heeft gemaakt op allerlei gebied (Ian een extra bedankje) en ik hoop julllie morgen weer in goede gezondheid (geestelijk en lichamelijk) aan te treffen. Heb er vanavond niet veel van gesnapt, maar dat maakt niet uit, het was leuk!
slaap lekker leuke muis.....quote:Op woensdag 14 november 2007 23:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Voor snappen moet je niet hier zijn.. Truste![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 23:25 schreef beroepslurker het volgende:
Die one cup is simpel te vinden via Google idd, tis zelfs een filmpjequote:Op woensdag 14 november 2007 23:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Simpele google search lijkt me genoeg.
Volgens mij linkt zelfs wikipedia gewoon door naar het plaatje.
Posten op Fok! is een ban, though.
Oops de verkeerde gequotequote:Op woensdag 14 november 2007 23:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Voor snappen moet je niet hier zijn.. Truste![]()
Goatse, Lemonparty en Tubgirl zijn ook gewoon te vinden toch?quote:Op woensdag 14 november 2007 23:28 schreef ppi het volgende:
[..]
Die one cup is simpel te vinden via Google idd, tis zelfs een filmpje![]()
Bleeugh.......
Als ik ooit eens een ban wil weet ik wat me te doen staat als ik op dat moment geen creatieve inval heb.
Ben benieuwd....quote:Op woensdag 14 november 2007 23:20 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Zal eens een paar kiekjes selecteren....
Bed?quote:Op woensdag 14 november 2007 23:30 schreef Soury het volgende:
En mezelf !!!waar gaat deze wereld naar toe![]()
far beyond my imagination........quote:Op woensdag 14 november 2007 23:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Goatse, Lemonparty en Tubgirl zijn ook gewoon te vinden toch?
Naar een grapje natuurlijkquote:Op woensdag 14 november 2007 23:31 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik dus omdat ik wilde waar je ons naar toe wilde sturen.
![]()
![]()
![]()
Ik vind je eerste visitekaartje het beste qua uiterlijk - het is rustig en niet rommelig.quote:
quote:Op woensdag 14 november 2007 23:34 schreef Py het volgende:
Ik ben dan wel weer nieuwsgiering genoeg om op een linkje te klikken maar niet om zelf op google te gaan zoeken![]()
Poepsex is toch ook al van de 90's
Tubgirl ken ik, is denk ik ook makkelijk te vinden, die andere twee zeggen me nix, zal eens googlen.quote:Op woensdag 14 november 2007 23:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Goatse, Lemonparty en Tubgirl zijn ook gewoon te vinden toch?
Okeequote:Op woensdag 14 november 2007 23:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nee, ga maar gewoon posten, en leuk graag!
Ik heb van nummer 1 en 3 proefafdrukken besteldquote:Op woensdag 14 november 2007 23:34 schreef ppi het volgende:
Ik vind je eerste visitekaartje het beste qua uiterlijk - het is rustig en niet rommelig.
Die andere twee hebben dat wel een beetje.
[ afbeelding ]
Als jij het zegt kan het alleen maar iets heeeel ergs zijnquote:Op woensdag 14 november 2007 23:35 schreef Lobasca het volgende:
Wat mij betreft niet.. maar ieder zijn of haar afwijking..
quote:Op woensdag 14 november 2007 23:39 schreef Py het volgende:
[..]
Hier in Groningen hingen in de vorige eeuw de plassexposters al door heel de stad![]()
Je bent gewoon ban voor een BANquote:Op woensdag 14 november 2007 23:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Naar een grapje natuurlijk![]()
Ik ga mijn SC-broeders en zusters toch geen echte smerigheid aanbieden?![]()
+1quote:Op woensdag 14 november 2007 23:43 schreef ppi het volgende:
[..]
Maar als ik porno wil dan wil ik minstens een paar tieten zien.
Mazzel ... Sweet dreamsquote:Op woensdag 14 november 2007 23:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik ga maffen, mzzl......Het was hier weer SNAFU vanavond.........![]()
voor beroepslurker, situation normal, all fucked up
quote:Op woensdag 14 november 2007 23:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Bla bla tot morgen COS-jongerenwerker!Qquote:Op woensdag 14 november 2007 23:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Doe ff normaal, wat is je leeftijd?quote:Op woensdag 14 november 2007 23:48 schreef Py het volgende:
[..]
Tussen jong volwassen en middelbaar![]()
Hoezo![]()
Ik ookquote:Op woensdag 14 november 2007 23:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Enne, ik vind jullie allemaal![]()
Worden we sentimenteelquote:Op woensdag 14 november 2007 23:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Doe ff normaal zegt ze tegen mequote:Op woensdag 14 november 2007 23:48 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Doe ff normaal, wat is je leeftijd?
Ik had daarnet heel sterk het gevoel dat ik je even moest laten weten dat ik het leuk vind dat je hier post.quote:Op woensdag 14 november 2007 23:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En lekker warm deze dagenquote:
Kijk van dat soort opmerkingen krijg je nou geruchtenquote:
Maar weet jij tegen wie het was?quote:Op woensdag 14 november 2007 23:55 schreef Veulen het volgende:
[..]
Kijk van dat soort opmerkingen krijg je nou geruchten![]()
Da's echt véél te nuchter.quote:
nee vertelquote:Op woensdag 14 november 2007 23:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Maar weet jij tegen wie het was?![]()
Nee, maar jij was er bij betrokken.quote:
Goed toch !quote:Op woensdag 14 november 2007 23:38 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik heb van nummer 1 en 3 proefafdrukken besteld![]()
Ik geloof dat niemand hier ze echt mooi vond.quote:Op donderdag 15 november 2007 00:03 schreef ppi het volgende:
Goed toch !
Of twijfel je ?
Wat volgens mij wel normaal is bij dit soort beslissingen.
Ben je perfectionistisch ?
Bek dicht paardenhoer!quote:Op donderdag 15 november 2007 00:02 schreef Veulen het volgende:
[..]
Nee, maar jij was er bij betrokken.
PM-slet![]()
Ze blijven prachtig.quote:Op donderdag 15 november 2007 00:00 schreef Lobasca het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=ibtOshtX7T0
Nou ja zeg....Jij mag hetquote:
Doe het zelf ijskonijn.quote:Op donderdag 15 november 2007 00:05 schreef Lobasca het volgende:
Bek dicht paardenhoer!
Psst... this lobasquote:
Je hebt een pm-verhouding met Lobasca?quote:Op donderdag 15 november 2007 00:08 schreef Py het volgende:
Lobasca vanaf nu open ik je pm's niet meer.![]()
Hoop dat het hiermee stopt voordat het uit de hand loopt en er mods bij moeten worden betrokken.![]()
Toch nog iemand die van mij houdt..quote:Op donderdag 15 november 2007 00:09 schreef Veulen het volgende:
[..]
Psst... this lobas
Stiekem is ze een schatje![]()
Vond de reacties gemengd, je kreeg redelijk opbouwende kritiek imo.quote:Op donderdag 15 november 2007 00:05 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik geloof dat niemand hier ze echt mooi vond.
quote:Maar ik ben zo'n eigenheimer, ik doe lekker wat ik zelf wil.
Vriendin van mij heeft voor haar bedrijfje heel low budget vistikaartjes laten drukken.quote:Bedrijf raden me zelf aan om gewoon van 2 een proefdruk te laten maken. Kost niks extra.
Vind dat spul trouwens behoorlijk duur. 250 voor 45 euro![]()
quote:Op donderdag 15 november 2007 00:10 schreef Veulen het volgende:
[..]
Je hebt een pm-verhouding met Lobasca?
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 november 2007 00:11 schreef Lobasca het volgende:
Toch nog iemand die van mij houdt..![]()
Ze pm't me helemaal suf sinds ik mn leeftijd noemdequote:Op donderdag 15 november 2007 00:10 schreef Veulen het volgende:
[..]
Je hebt een pm-verhouding met Lobasca?
![]()
![]()
![]()
Er zijn debielen die je nu geloven..quote:Op donderdag 15 november 2007 00:16 schreef Py het volgende:
[..]
Ze pm't me helemaal suf sinds ik mn leeftijd noemde![]()
![]()
Dat had je toch van te voren kunnen weten...quote:Op donderdag 15 november 2007 00:16 schreef Py het volgende:
[..]
Ze pm't me helemaal suf sinds ik mn leeftijd noemde![]()
![]()
T bleef net even stil. Ik hoopte al dat er een onderzoek werd opgestartquote:Op donderdag 15 november 2007 00:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Er zijn debielen die je nu geloven..
MSN draait overuren believe mequote:Op donderdag 15 november 2007 00:21 schreef Py het volgende:
[..]
T bleef net even stil. Ik hoopte al dat er een onderzoek werd opgestart![]()
Onthoud ik niet wat ik heb gelogen.quote:Op donderdag 15 november 2007 00:21 schreef ppi het volgende:
[..]
Dat had je toch van te voren kunnen weten...
Als je wat slimmer was geweest had je gewoon gelogen en had je nu geen probleem gehad.
Dat is vista print. Maar die doen d'r ook reclame op de achterkant. En dat vind ik niet zo prettig en mooi.quote:Op donderdag 15 november 2007 00:12 schreef ppi het volgende:
Vriendin van mij heeft voor haar bedrijfje heel low budget vistikaartjes laten drukken.
In mijn herinnering was het veel minder dan wat jij nu noemt.
Is een jaar geleden dus ik weet niet meer precies waar wat en hoe.
Weet ook niet of zij dat nog weet maar ze was wel enthousiast over de prijs en levering, later heeft ze er ook nog Kalendertjes besteld.
Als je wilt wil ik wel even kijken of zij die link nog heeft, volgens mij heeft ze alles via Internet gedaan destijds.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |