Ik hoor je toch meestal erg zinnige dingen zeggen....quote:Op woensdag 14 november 2007 22:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Die geven gelukkig geen antwoord op mijn gezwets![]()
Je wilt van je tieten afquote:Op woensdag 14 november 2007 22:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik wil ook in dat PMTransclubje!!
om 2 girls 1 cup te krijgen?quote:Op woensdag 14 november 2007 22:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik wil ook in dat PMransclubje!!
ga doorquote:Op woensdag 14 november 2007 22:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
om 2 girls 1 cup te krijgen?![]()
geloof me, dat wil je niet.Niet dat ik het gezien heb, maar dat wat ik gehoord heb was al om te kotsen...
Ja sorry hoor, of je moet liever een schijtend meisje op doorzichtig glas zien...quote:Op woensdag 14 november 2007 22:52 schreef Py het volgende:
[..]
Ja seg![]()
Ik krijg dezevan je zonder dat je weet waar het over gaat?
Nee hoor. Zolang ik niet op kasten hoef te klimmen vermaak ik me hier prima.quote:
nee, van me stijve harryquote:Op woensdag 14 november 2007 22:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je wilt van je tieten af![]()
En ik maar denken dat het iets is wat ik moest leren....naief...bedankt Ianquote:Op woensdag 14 november 2007 22:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tubgirl is een plaatje van een wijf dat diarree over zichzelf heen spuit.
2girls1cup is nog ranziger.
Laten we het houden op Tubgirl in combinatie met een ijsje eten
En er staat een ban op omdat die meuk te ranzig voor woorden is.
quote:Op woensdag 14 november 2007 22:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, of je moet liever een schijtend meisje op doorzichtig glas zien...
Mag ik in je bek schijten?quote:Op woensdag 14 november 2007 22:56 schreef Py het volgende:
[..]
![]()
T was 1 van de 2![]()
Ik wacht tot je je een keer vergist![]()
Er wordt hier goed voor je gezorgd.quote:Op woensdag 14 november 2007 22:50 schreef Gert het volgende:
[..]
En af en toe een cholestrolbom in de vorm van een krasant.![]()
Nog zin in een ijsje?quote:Op woensdag 14 november 2007 22:58 schreef Talitha het volgende:
[..]
Er wordt hier goed voor je gezorgd.![]()
![]()
Kras je die open bij de bakkerquote:Op woensdag 14 november 2007 22:50 schreef Gert het volgende:
[..]
En af en toe een cholestrolbom in de vorm van een krasant.![]()
Ik help graagquote:Op woensdag 14 november 2007 22:56 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het iets is wat ik moest leren....naief...bedankt Ian
quote:Op woensdag 14 november 2007 22:56 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het iets is wat ik moest leren....naief...bedankt Ian
quote:Op woensdag 14 november 2007 23:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En nu stoppen met vragen, als we vinden dat je iets moet weten, dan nemen we je gelijk apart.....
![]()
Ik moet heel onverwachts weg....toevallig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |