Ik kom hier nu bijna 2 jaar en ik geloof dat ik het een heel klein beetje begin te begrijpen.quote:
quote:Op woensdag 14 november 2007 22:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
met mijn man heb ik nog wel gewoon eens een gesprekAls ie thuis is dan..
![]()
Ging over Tubgirl en shizzle, voor mij beiden raadselsquote:Op woensdag 14 november 2007 22:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Lieverd, ik was drinken pakken.
PM me dan ook als je wat voor me gepost hebt.![]()
Zit een beetje ingebakken in Windows en de meeste mensen nemen niet de moeite om het te verwijderen.quote:
het ging over het in de groep van een vierde toch?quote:Op woensdag 14 november 2007 22:39 schreef Talitha het volgende:
[..]Ik geloof dat we het niet over hetzelfde hebben? Maar who cares.
quote:Op woensdag 14 november 2007 22:38 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik kom hier nu bijna 2 jaar en ik geloof dat ik het een heel klein beetje begin te begrijpen.![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 22:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
het ging over het in de groep van een vierde toch?![]()
Tubgirl is een plaatje van een wijf dat diarree over zichzelf heen spuit.quote:Op woensdag 14 november 2007 22:39 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ging over Tubgirl en shizzle, voor mij beiden raadsels
quote:Op woensdag 14 november 2007 22:41 schreef Py het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[lik]En jij bent volgens mij best aardig[/lik]
Maar voor de liefhebbers is er een PM rans-clubje.quote:Op woensdag 14 november 2007 22:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tubgirl is een plaatje van een wijf dat diarree over zichzelf heen spuit.
2girls1cup is nog ranziger.
Laten we het houden op Tubgirl in combinatie met een ijsje eten
En er staat een ban op omdat die meuk te ranzig voor woorden is.
Zoek en men zult vinden. Ik heb het 10 seconden volgehoudenquote:Op woensdag 14 november 2007 22:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tubgirl is een plaatje van een wijf dat diarree over zichzelf heen spuit.
2girls1cup is nog ranziger.
Laten we het houden op Tubgirl in combinatie met een ijsje eten
En er staat een ban op omdat die meuk te ranzig voor woorden is.
okquote:Op woensdag 14 november 2007 22:40 schreef APK het volgende:
[..]
Zit een beetje ingebakken in Windows en de meeste mensen nemen niet de moeite om het te verwijderen.
Wilde gok dus.
Het is makkelijk hoor: http://www.tacktech.com/display.cfm?ttid=288
nou, dát ging ik dus in de groep gooien...quote:Op woensdag 14 november 2007 22:42 schreef Talitha het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Je ging iets in de groep gooien en ik vroeg me af of je dat per PM of per MSN ging doen?
Ik ben te braaf voor hier, doe mee voor spek en bonen.quote:Op woensdag 14 november 2007 22:41 schreef Py het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[lik]En jij bent volgens mij best aardig[/lik]
Sorry een wachttijd van drie maandenquote:Op woensdag 14 november 2007 22:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar voor de liefhebbers is er een PM rans-clubje.![]()
Dat is lang......je zou uit verveling huisdieren nemen.....quote:Op woensdag 14 november 2007 22:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Sorry een wachttijd van drie maanden![]()
Tuurlijk was dat een grapje. Dat van mij ook!quote:Op woensdag 14 november 2007 22:45 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou, dát ging ik dus in de groep gooien...![]()
en even voor de goede orde, dat was een grápje..![]()
Die geven gelukkig geen antwoord op mijn gezwetsquote:Op woensdag 14 november 2007 22:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is lang......je zou uit verveling huisdieren nemen.....![]()
En vind je dat erg?quote:Op woensdag 14 november 2007 22:45 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ben te braaf voor hier, doe mee voor spek en bonen.![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 22:48 schreef Talitha het volgende:
[..]
Tuurlijk was dat een grapje. Dat van mij ook!Is toch wel erg als wij elkaar niet meer begrijpen hé buuf.
![]()
En af en toe een cholestrolbom in de vorm van een krasant.quote:Op woensdag 14 november 2007 22:45 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ben te braaf voor hier, doe mee voor spek en bonen.![]()
Ik wil ook in dat PMransclubje!!quote:Op woensdag 14 november 2007 22:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar voor de liefhebbers is er een PM rans-clubje.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |