Ik ben niet erg gehoorzaam.quote:Op woensdag 14 november 2007 22:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je wacht nog maar even, je bent nog niet hongerig genoeg........![]()
Niet nodig, jij hoort er ook bij.....quote:Op woensdag 14 november 2007 22:23 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik voel me nu heel erg buitengesloten.![]()
![]()
Verklaar je nader.. ik geef het de tijd... lekkere kale dude..quote:Op woensdag 14 november 2007 22:23 schreef APK het volgende:
[..]
Dan ben je wel een beetje over tijd.![]()
da's beter dan over datumquote:Op woensdag 14 november 2007 22:23 schreef APK het volgende:
[..]
Dan ben je wel een beetje over tijd.![]()
Dat lijkt me het enige waar iedereen op zit te wachten?quote:Op woensdag 14 november 2007 22:21 schreef Lobasca het volgende:
Hee, maar als een zieke geest zich hier mag uitlaten, mag ik dan een weerwoord geven?
jij ook alquote:Op woensdag 14 november 2007 22:23 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik voel me nu heel erg buitengesloten.![]()
![]()
Dat je beter afgelopen zondag had kunnen reageren.quote:Op woensdag 14 november 2007 22:25 schreef Lobasca het volgende:
Verklaar je nader.. ik geef het de tijd... lekkere kale dude..![]()
so it seems...quote:
De vrouwelijke leden waren unaniem vóór.quote:
Op zich trekken dat soort rellen wel goede kijkcijfers.quote:Op woensdag 14 november 2007 22:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat lijkt me het enige waar iedereen op zit te wachten?
Mag het darling? you´re in chargequote:Op woensdag 14 november 2007 22:27 schreef APK het volgende:
[..]
Op zich trekken dat soort rellen wel goede kijkcijfers.![]()
Meer neuken danquote:Op woensdag 14 november 2007 22:27 schreef Lobasca het volgende:
Ik voel me buiten gesloten.. ik ben kinderloos
Dat lijkt mij dan weer okay, het is net als DDR2 RAM, FSB:SDRAM 1:1 of 1:2 schijnt toch het meest ideaal te zijn.quote:Op woensdag 14 november 2007 22:26 schreef debuurvrouw het volgende:
so it seems...![]()
en de vierde dan?![]()
Daarom, zorg 's dat ze los gaat.quote:Op woensdag 14 november 2007 22:27 schreef APK het volgende:
[..]
Op zich trekken dat soort rellen wel goede kijkcijfers.![]()
Ik dacht toen.. laat ´r maar gaan, geen land mee te bezeilen..quote:Op woensdag 14 november 2007 22:26 schreef APK het volgende:
[..]
Dat je beter afgelopen zondag had kunnen reageren.
Behalve wanneer ze niet luisteren?quote:Op woensdag 14 november 2007 22:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ah, dat zijn wel de leuksten.......![]()
ik gooi het ff in de groepquote:Op woensdag 14 november 2007 22:29 schreef APK het volgende:
[..]
Dat lijkt mij dan weer okay, het is net als DDR2 RAM, FSB:SDRAM 1:1 of 1:2 schijnt toch het meest ideaal te zijn.
God leeft ie nogquote:
Het went wel Py.quote:Op woensdag 14 november 2007 22:26 schreef Py het volgende:
[..]
jij ook al![]()
voel me een beetje groen ook![]()
Gaat zo wel lukken, ik negeer haar gewoon effe.quote:
Boeiuh.....zelfstandige wezens, waarom zouden ze moeten luisteren, zolang ik het ook niet hoef....quote:Op woensdag 14 november 2007 22:30 schreef Talitha het volgende:
[..]
Behalve wanneer ze niet luisteren?
Ik ook nietquote:Op woensdag 14 november 2007 22:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Val ik weer buiten de boot.. ik heb geen msn..
het ging om de titel, klein vervelend knaagdiertje.quote:
Lijkt me weinig zinvol om er dan nu over verder te gaan, als ze er niet is.quote:Op woensdag 14 november 2007 22:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik dacht toen.. laat ´r maar gaan, geen land mee te bezeilen..
Ik zoek alvast wat nieuwe plaatjes met popcorn.quote:Op woensdag 14 november 2007 22:32 schreef APK het volgende:
[..]
Gaat zo wel lukken, ik negeer haar gewoon effe.
Jullie hebben wel MSN, alleen gebruiken jullie het niet.quote:
Misschien wil iemand je de links wel pm"n.quote:Op woensdag 14 november 2007 22:24 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 november 2007 22:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Tubgirl is 2006
2girls1cup is de new shizzle.
Kun je me dit nog een keer uitleggen? PLease?
ff bellen botterik?quote:Op woensdag 14 november 2007 22:34 schreef APK het volgende:
[..]
Jullie hebben wel MSN, alleen gebruiken jullie het niet.![]()
Heb je mijn vraag weer niet gezienquote:Op woensdag 14 november 2007 22:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zoek alvast wat nieuwe plaatjes met popcorn.
Hoe weet jij dat?quote:Op woensdag 14 november 2007 22:34 schreef APK het volgende:
[..]
Jullie hebben wel MSN, alleen gebruiken jullie het niet.![]()
met mijn man heb ik nog wel gewoon eens een gesprekquote:
Zou leuk zijn, krijg haast nooit een PMquote:Op woensdag 14 november 2007 22:34 schreef ppi het volgende:
[..]
Misschien wil iemand je de links wel pm"n.
Lieverd, ik was drinken pakken.quote:Op woensdag 14 november 2007 22:35 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Heb je mijn vraag weer niet gezien![]()
Zie ik nu pasquote:Op woensdag 14 november 2007 22:33 schreef APK het volgende:
[..]
het ging om de titel, klein vervelend knaagdiertje.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |