Ja.quote:Op woensdag 14 november 2007 22:16 schreef Talitha het volgende:
[..]
Heb je Kurt weer met z'n courgettes en vunzige praatjes. Daar PM je zeker over met je achterban? Recepten uitwisselen enzo.![]()
![]()
That´s my boy!quote:Op woensdag 14 november 2007 22:12 schreef Gert het volgende:
Tenminste een titel waar geen woord van gelogen is.
Owh...quote:Op woensdag 14 november 2007 22:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dan word je toch juist overgeslagen?![]()
Ik heb de nieuwsbrief van deze week nog niet binnen...quote:
quote:
Dan nog snap ik je punt niet.quote:Op woensdag 14 november 2007 22:15 schreef Lobasca het volgende:
bUURVROUW.. HELAAS HEB IK KUNNEN MEEMAKEN DAT HET WEL OVER MIJ GING..
Daar had ze dan weer wél gelijk in.quote:Op woensdag 14 november 2007 22:20 schreef debuurvrouw het volgende:
ik ben een libellelezende burgertrut volgens KZ![]()
Ik hoor het vanavond wel als Gert me belt.quote:Op woensdag 14 november 2007 22:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dacht je even te moeten voorzien van wat achtergrondinfo....
![]()
quote:
Het lidmaatschap is verhoogd naar 15+ centimer, sorry.quote:Op woensdag 14 november 2007 22:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb de nieuwsbrief van deze week nog niet binnen...![]()
Maar ik heb wel mijn lidmaatschap verlengd en optijd betaald![]()
Jij wel. [edit]quote:Op woensdag 14 november 2007 22:21 schreef Lobasca het volgende:
Hee, maar als een zieke geest zich hier mag uitlaten, mag ik dan een weerwoord geven?
En de damesquote:Op woensdag 14 november 2007 22:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Het lidmaatschap is verhoogd naar 15+ centimer, sorry.![]()
Dan ben je wel een beetje over tijd.quote:Op woensdag 14 november 2007 22:21 schreef Lobasca het volgende:
Hee, maar als een zieke geest zich hier mag uitlaten, mag ik dan een weerwoord geven?
Heb je een beetje lekkere tieten? M.a.w. voelt het lekker.......quote:Op woensdag 14 november 2007 22:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij wel. Ik heb een spreekverbod gekregen en moet mijn hand in eigen boezem steken![]()
Ik niet.. Maar mijn boezem is groter..quote:Op woensdag 14 november 2007 22:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij wel. Ik heb een spreekverbod gekregen en moet mijn hand in eigen boezem steken![]()
Ben je ook en ik ook.. Huldequote:Op woensdag 14 november 2007 22:23 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik voel me nu heel erg buitengesloten.![]()
![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 22:03 schreef Ian_Nick het volgende:quote:Op woensdag 14 november 2007 22:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarom jij je daar zo aan stoort is mij een raadsel.
Wacht, ik heb een PM![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |