Ik ben het enkel en alleen eens met haar dat PM clubjes zielig zijn.quote:Op woensdag 14 november 2007 21:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je hoeft je er niet aan te storen, maar je hoeft er ook niet in mee te gaan!
Neuh, ze houden je een beetje in de gaten mbv die notes.quote:Op woensdag 14 november 2007 21:58 schreef Disana het volgende:
Nou wat dan. Je wordt berucht, is dat alles.
Zelfs jij staat af en toe op springenquote:Op woensdag 14 november 2007 21:59 schreef APK het volgende:
[..]
Jij vraagt wat het kost om aardig te doen.
Maar niet bij vrouwen neem ik aan...quote:Op woensdag 14 november 2007 21:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik hou van harig gedoe.......vinnik stoer....
Volgens mij gebruiken ze die notes in het kader van 'ken uw users' toch?quote:Op woensdag 14 november 2007 21:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Volgens mij kan je 200 notes hebben en nooit een ban.
Een ban krijg je als je te ver gaat.
Een note als je loopt te kutten maar niet zo erg dat het een ban waard is.
Meen ik.
Ik ben te zwart om het zeker te weten.
Tubgirl is 2006quote:Op woensdag 14 november 2007 22:01 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, ze houden je een beetje in de gaten mbv die notes.
Je kunt zelfs zonder notes een ban krijgen.
Moet je even in NWS de holocaust gaan ontkennen of op welk willekeurig subforum dan ook tubgirl posten.
Maar daar ga je weer. Er werd o.a. door jou stellig beweerd dat die clubjes bestaan. Er werd niet verondersteld, het werd gewoon als feit neergezet om erop los te kunnen gaan.quote:Op woensdag 14 november 2007 22:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben het enkel en alleen eens met haar dat PM clubjes zielig zijn.
KZ zoekt voor zover ik weet geen vriendjes of aanhangers.
Sjesusquote:Op woensdag 14 november 2007 22:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zelfs jij staat af en toe op springen![]()
And I like you, that's for sure..![]()
Die PM-clubjes vind ik zo'n overrated paranoide broodje aap verhaal.quote:Op woensdag 14 november 2007 22:01 schreef Ian_Nick het volgende:
Maakt mij, om eerlijk te zijn, totaal niets uit......er is wat er is, en anders is het er niet......quote:Op woensdag 14 november 2007 22:02 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Maar niet bij vrouwen neem ik aan...
Ja, dat van die ban zonder notes is mij meer dan bekend.quote:Op woensdag 14 november 2007 22:01 schreef APK het volgende:
[..]
Je kunt zelfs zonder notes een ban krijgen.
Moet je even in NWS de holocaust gaan ontkennen of op welk willekeurig subforum dan ook tubgirl posten.
Yep, en een bepaalde mod in UVT vatte die taak heel ijverig op.quote:Op woensdag 14 november 2007 22:01 schreef APK het volgende:
[..]
`prima, als ik niet beter zou weten..quote:Op woensdag 14 november 2007 22:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zit jij in een pm clubje?quote:Op woensdag 14 november 2007 22:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar daar ga je weer. Er werd o.a. door jou stellig beweerd dat die clubjes bestaan. Er werd niet verondersteld, het werd gewoon als feit neergezet om erop los te kunnen gaan.
Het mooie aan mij is dan dat ik haar ook zielig vindquote:Op woensdag 14 november 2007 22:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
`prima, als ik niet beter zou weten..
Zij belt en Msn't zich de tering..
Om de stemmingmakerij van zulk soort dingen. Ik hou daar niet van, en ook niet van het suggestieve. Spreek mensen direkt aan, maar ga geen dingen zitten poneren als waarheid om er vervolgens zelf nog eens op af te gaan geven ook.quote:Op woensdag 14 november 2007 22:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zit jij in een pm clubje?
Nee?
Waar maak je je druk om?
Geen idee.quote:Op woensdag 14 november 2007 21:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Is dat van hoe heet ze ook alweer, die bij de VPRO zit?
Moet gelukkig nog etenquote:
Prima, maar schaar mij daar niet onder!quote:Op woensdag 14 november 2007 22:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het mooie aan mij is dan dat ik haar ook zielig vind
nou en?! Als jij toch weet dat het niet over jou gaat is het toch klaar?quote:Op woensdag 14 november 2007 22:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
`prima, als ik niet beter zou weten..
Zij belt en Msn't zich de tering..
Is dit jouw forum!?quote:Op woensdag 14 november 2007 22:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Om de stemmingmakerij van zulk soort dingen. Ik hou daar niet van, en ook niet van het suggestieve. Spreek mensen direkt aan, maar ga geen dingen zitten poneren als waarheid om er vervolgens zelf nog eens op af te gaan geven ook.
Ik vind dat mensen die op zo'n stelling zo fanatiek en "geraakt" ingaan dan wel weer verdacht......maar hey, boeien allemaal. Iedereen doet z'n ding.....quote:Op woensdag 14 november 2007 22:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Om de stemmingmakerij van zulk soort dingen. Ik hou daar niet van, en ook niet van het suggestieve. Spreek mensen direkt aan, maar ga geen dingen zitten poneren als waarheid om er vervolgens zelf nog eens op af te gaan geven ook.
Maak dat maar eens duidelijK!. tHEY SEE WHAT THEY WANNA SEEquote:Op woensdag 14 november 2007 22:07 schreef Disana het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |