NMNS, hoe doe je die sub, wil ik ook graag leren (dat met die kleine lettertjes) Wil Ian niet steeds lastig vallen, die wordt waarschijnlijk al een beetje gek van al mijn vragen.quote:Op woensdag 14 november 2007 21:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maak je niet ongerust, ik hou niet van oksels die naar kool ruiken......![]()
laat je es ffies niet zo opfokken
Niet als je al een note hebt te pakkenquote:Op woensdag 14 november 2007 21:53 schreef APK het volgende:
[..]
Gewoon negeren of afbranden, dat werkt het beste.![]()
Kost het veel ,moeite om nu lief tegen me te doen?quote:Op woensdag 14 november 2007 21:53 schreef APK het volgende:
[..]
Gewoon negeren of afbranden, dat werkt het beste.![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 21:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat het maar erg hard gaat vriezen vannacht![]()
Er zijn users met meer dan 150 notes die het tot crew schoppen.quote:Op woensdag 14 november 2007 21:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Niet als je al een note hebt te pakken![]()
Talitha schreef eerder vanmiddag dat er wel wat lange tenen afgevroren kunnen worden.. Dat vond ik wel mooi Vandaarquote:Op woensdag 14 november 2007 21:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ach, anders hebben we de vriezer nog....
Je hoeft je er niet aan te storen, maar je hoeft er ook niet in mee te gaan!quote:Op woensdag 14 november 2007 21:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gaat dit over het feit dat ik me niet stoor aan KZ!?
Ik heb geen flauw idee hoe het werkt. Zoveel notes = een ban? Zoiets?quote:Op woensdag 14 november 2007 21:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Er zijn users met meer dan 150 notes die het tot crew schoppen.
Denk niet dat je je erg druk moet maken om 1 note.
Multiply dat met jouw leeftijd en je hebt mijn notes.quote:Op woensdag 14 november 2007 21:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Niet als je al een note hebt te pakken![]()
When I think of you!!quote:Op woensdag 14 november 2007 21:54 schreef APK het volgende:
[..]
Wat heb jij met die oergeluiden vanavond
100¤quote:Op woensdag 14 november 2007 21:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Kost het veel ,moeite om nu lief tegen me te doen?
Jij hebt al 20 notes?quote:Op woensdag 14 november 2007 21:56 schreef APK het volgende:
[..]
Multiply dat met jouw leeftijd en je hebt mijn notes.
Je kunt iemand ook keurig binnen de policy affikken of negeren.
Als je in een reply veld staat, dan kun je tekst selecteren. Bovenaan het reply veld staan je buttons waarmee je op z'n Brians dingen kunt bewerkstelligen. Als je je muis op één van die buttons zet (2 seconden) krijg je een helpvenstertje. Die kleine lettertjes zijn subscript. [sub ] tekst[/sub ] zonder spaties. Overigens, als je een tekst replied waar die dingen in staan die je leuk vindt, dan kun je ook in die reply tekst zien hoe het gedaan is...quote:Op woensdag 14 november 2007 21:53 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
NMNS, hoe doe je die sub, wil ik ook graag leren (dat met die kleine lettertjes) Wil Ian niet steeds lastig vallen, die wordt waarschijnlijk al een beetje gek van al mijn vragen.
Nope.quote:Op woensdag 14 november 2007 21:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee hoe het werkt. Zoveel notes = een ban? Zoiets?
Volgens mij kan je 200 notes hebben en nooit een ban.quote:Op woensdag 14 november 2007 21:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee hoe het werkt. Zoveel notes = een ban? Zoiets?
Is dat van hoe heet ze ook alweer, die bij de VPRO zit?quote:Op woensdag 14 november 2007 21:57 schreef Py het volgende:
anders nog iets mevrouw?
ja srv man, een apekool ajb
en doe er gelijk maar een lariekoek en wat kletskoeken bij, de buurtjes komen vanavond op visite
![]()
Jij vraagt wat het kost om aardig te doen.quote:Op woensdag 14 november 2007 21:58 schreef Lobasca het volgende:
Loser. een ¤ 10,- durfde je niet eens aan!![]()
Kortom het is een goed bewaard geheim om ons onder de duim te houdenquote:Op woensdag 14 november 2007 21:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Volgens mij kan je 200 notes hebben en nooit een ban.
Een ban krijg je als je te ver gaat.
Een note als je loopt te kutten maar niet zo erg dat het een ban waard is.
Meen ik.
Ik ben te zwart om het zeker te weten.
Oe, onverwachte wending aan dit verhaal.quote:Op woensdag 14 november 2007 21:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je hoeft je er niet aan te storen, maar je hoeft er ook niet in mee te gaan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |