Grijnzzzz, je mag ook gewoon langskomen....quote:Op woensdag 14 november 2007 21:29 schreef Talitha het volgende:
[..]
Owh... dat had ik beter kunnen PM-en?
quote:Op woensdag 14 november 2007 21:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je zit zo te zien in Oost?
Maakt het wat uit? Als er ergens dieper op in wordt gegaan maak jij de pleiterik!quote:
Dus ik had gelijk? Ze belt echt iedereen hé........quote:Op woensdag 14 november 2007 21:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben heel leuk aan de lijn, vraag Lobasca maar![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 21:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben heel leuk aan de lijn, vraag Lobasca maar![]()
Ik ga ook nooit dieper dan 15 centimeter.....ik loop er echter niet voor weg.....maak wel die kutklus altijd af....quote:Op woensdag 14 november 2007 21:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Maakt het wat uit? Als er ergens dieper op in wordt gegaan maak jij de pleiterik!
Ze bellen mij...quote:Op woensdag 14 november 2007 21:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dus ik had gelijk? Ze belt echt iedereen hé........![]()
Laten we het eensch oplossen?quote:Op woensdag 14 november 2007 21:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Maakt het wat uit? Als er ergens dieper op in wordt gegaan maak jij de pleiterik!
quote:Op woensdag 14 november 2007 21:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ga ook nooit dieper dan 15 centimeter.....ik loop er echter niet voor weg.....maak wel die kutklus altijd af....
15 cm doe ik het niet voor..quote:Op woensdag 14 november 2007 21:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ga ook nooit dieper dan 15 centimeter.....ik loop er echter niet voor weg.....maak wel die kutklus altijd af....
Ja vind je het gek. Die zien een reuzenmuis op een balkon als een dolle zwaaien. Die denken dat ze een delirium hebbenquote:Op woensdag 14 november 2007 21:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Met een bepaalde windrichting kan ik naar de passagiers zwaaien. Ze zwaaien ook nog terug![]()
sorry dat ik me er even mee bemoei, maar misschien kan jij beter even zeggen wat je dwarszit?quote:Op woensdag 14 november 2007 21:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wat moet je nou, zielepoot? Zeg wat je dwarszit en lul er niet omheen. Aandacht te kort?
Jouw mening is mij wel duidelijk.. helaas druipt de afgunst er vanaf,,,quote:Op woensdag 14 november 2007 21:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Laten we het eensch oplossen?
Waar wil je graag mijn mening over horen?![]()
Ik zal eerlijk antwoorden![]()
![]()
Maak je niet ongerust, ik hou niet van oksels die naar kool ruiken......quote:
Ja kijk zo naar de brug over het water.. Superplekquote:Op woensdag 14 november 2007 21:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Leuk dat balkonnetje.....![]()
Geeft niet, als ik het maar snap..quote:Op woensdag 14 november 2007 21:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
sorry dat ik me er even mee bemoei, maar misschien kan jij beter even zeggen wat je dwarszit?
ik snap eerlijk gezegd ook niet echt wat er met je is.En je hints maken het niet duidelijker.
Maar dit geheel terzijde![]()
Dus "er dieper op ingaan" is toch niet zo nodig als je dacht?quote:Op woensdag 14 november 2007 21:33 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jouw mening is mij wel duidelijk.. helaas druipt de afgunst er vanaf,,,
Ik ga niet weer van die hele einden fietsen in het donker.quote:Op woensdag 14 november 2007 21:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Grijnzzzz, je mag ook gewoon langskomen....![]()
Oh, nou dan ben ik zeker in de war met eergisteren. Bel jij me vannacht of bel ik jou... dat PM'men wordt ook zo saai op den duur.quote:
Of ze denken nou stort nu maar neer .. Ik heb het licht gezienquote:Op woensdag 14 november 2007 21:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja vind je het gek. Die zien een reuzenmuis op een balkon als een dolle zwaaien. Die denken dat ze een delirium hebben![]()
Ik laat me niet opfokken, echt niet, maar ook aan Ian's gestook omt een endquote:Op woensdag 14 november 2007 21:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maak je niet ongerust, ik hou niet van oksels die naar kool ruiken......![]()
laat je es ffies niet zo opfokken
Nou mooi niet dus... mij nietquote:Op woensdag 14 november 2007 21:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dus ik had gelijk? Ze belt echt iedereen hé........![]()
Ga je gang, onthou wel dat het jou mening is..quote:Op woensdag 14 november 2007 21:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dus "er dieper op ingaan" is toch niet zo nodig als je dacht?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |