Ja schat, is goed hoor, ik zal me inhouden.quote:Op woensdag 14 november 2007 23:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En nu stoppen met vragen, als we vinden dat je iets moet weten, dan nemen we je gelijk apart.....
![]()
Mag ik dan even vriendelijk doch stellig bedanken?quote:Op woensdag 14 november 2007 23:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Voor beroepslurker:
"In je bek schijten" betekend dat je op je rug gaat liggen met je bek wijd open en dat iemand zijn keutel in je keelgat gaat deponeren....
Oii kappe ff JAHquote:Op woensdag 14 november 2007 23:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Voor beroepslurker:
"In je bek schijten" betekend dat je op je rug gaat liggen met je bek wijd open en dat iemand zijn keutel in je keelgat gaat deponeren....
Jawohl.......quote:Op woensdag 14 november 2007 23:05 schreef Lobasca het volgende:
APK.. meld je ff..
Goeiequote:Op woensdag 14 november 2007 23:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Trap er niet in... zodra je het toestaat, ziet ze je niet meer staan.
Ze schei(d)t afval.......quote:Op woensdag 14 november 2007 23:08 schreef Py het volgende:
[..]
Goeie
Poep:
Trap er niet in
Maarre is dat een attitude of scheit ze zoveel?
Gewoon erin prakken en niet verder zeurenquote:
Waarom denk je dat we haar hier zoveel laten posten... we hopen er nog steeds een keer achter te komen.quote:Op woensdag 14 november 2007 23:08 schreef Py het volgende:
[..]
Goeie
Poep:
Trap er niet in
Maarre is dat een attitude of scheit ze zoveel?
quote:Op woensdag 14 november 2007 23:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Gewoon erin prakken en niet verder zeuren![]()
Pfff... no way..quote:Op woensdag 14 november 2007 23:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Gewoon erin prakken en niet verder zeuren![]()
quote:
tquote:Op woensdag 14 november 2007 23:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Voor beroepslurker:
"Oii kappe ff Jah" betekend dat je onmiddelijk moet stoppen met waar je mee bezig bent, maar niet lang, gewoon heel even.......![]()
Did I miss something?quote:Op woensdag 14 november 2007 23:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarom denk je dat we haar hier zoveel laten posten... we hopen er nog steeds een keer achter te komen.
Niet weglopen als je een beetje geplaagd wordt hé.......hoort erbij hier.....gewoon bijven s.v.p.quote:Op woensdag 14 november 2007 23:06 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Mag ik dan even vriendelijk doch stellig bedanken?
hahahahahaquote:Op woensdag 14 november 2007 23:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]gewoon vriendelijk vragen, bijvoorbeeld: "APK, ben je er nog, ik wil even iets kwijt......."
en zolang het geen shit is dan gaat hij vast akkoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |