Eeeh...?quote:Op woensdag 14 november 2007 01:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Ziet er goed uit allemaal.
Ik vind het paard eerst en dan de E het mooiste.
Kritiekquote:Op woensdag 14 november 2007 01:46 schreef Lobasca het volgende:
Uhhhh... ja....hoe breng ik dit voorzichtig...
Niet op mij hoop ikquote:Op woensdag 14 november 2007 01:55 schreef Lobasca het volgende:
Ja, ik moet nog steeds een keer hobbelen![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 01:56 schreef Lobasca het volgende:
Ik vond ze allemaal niks....
Maar ik heb een grafische achtergrond![]()
Plaats die link ajb nog eens.. Ik vond sowieso meer dan 2 verschillende lettertypes op één kaartje storend, geen vloeiend geheel...quote:Op woensdag 14 november 2007 01:59 schreef Veulen het volgende:
[..]
Welke is het minst slecht?
Als ik ooit rijk word dan huur ik iemand om die dingen te doen, tot die tijd moet ik het maar even zelf kutten
http://www.mijnalbum.nl/Album=TQJLLYXNquote:Op woensdag 14 november 2007 02:01 schreef Lobasca het volgende:
Plaats die link ajb nog eens.. Ik vond sowieso meer dan 2 verschillende lettertypes op één kaartje storend, geen vloeiend geheel...![]()
Nr 4 en 5 scoren bij mij dan het hoogstquote:Op woensdag 14 november 2007 02:06 schreef Veulen het volgende:
[..]
http://www.mijnalbum.nl/Album=TQJLLYXN
Ik gebruik zo iso een ander lettertype voor de naam![]()
4, 5 en 6 zijn het zelfde, alleen een ander plaatje er op.quote:Op woensdag 14 november 2007 02:08 schreef Lobasca het volgende:
Nr 4 en 5 scoren bij mij dan het hoogst
Dag dame slaap lekkerquote:Op woensdag 14 november 2007 02:09 schreef Lobasca het volgende:
Paradepaardje, ik duik onder het dekbed, ben af..
en slaap lekker straks!
![]()
Minder meuk?quote:Op woensdag 14 november 2007 02:15 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik zou er minder meuk op zetten.
Je hebt nu eigenlijk 2 logo'squote:Op woensdag 14 november 2007 02:16 schreef Veulen het volgende:
[..]
Minder meuk?
Ik kan toch moeilijk het adres weglaten?
(of bedoel je dat niet?)
quote:Op woensdag 14 november 2007 02:15 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik zou er minder meuk op zetten.
Dat zijn de onderste 2.quote:Op woensdag 14 november 2007 02:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Je hebt nu eigenlijk 2 logo's
1 met de hele naam en 1 met alleen de E.
Ik zou voor één van de twee kiezen.
Dat maakt het al een stuk rustiger en zakelijker.
Kijk daar heb ik wat aan.quote:Op woensdag 14 november 2007 02:20 schreef APK het volgende:
![]()
Nergens voor nodig om die paarden meerdere keren te tonen, staat goedkoop.
Gewoon een bescheiden logo en de contactgegevens.
quote:Op woensdag 14 november 2007 02:20 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
Nergens voor nodig om die paarden meerdere keren te tonen, staat goedkoop.
Gewoon een bescheiden logo en de contactgegevens.
Iedereen hierquote:Op woensdag 14 november 2007 02:24 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb ook een grafische achtergrond.
Zitten hier alleen maar mensen met een grafische achtergrond...quote:
Snelle jongen.quote:Op woensdag 14 november 2007 02:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[ afbeelding ]
Check mijn 5 seconden PAINT knip en plakwerk![]()
Yup, behalve jijquote:Op woensdag 14 november 2007 02:25 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zitten hier alleen maar mensen met een grafische achtergrond...![]()
Dat grijze vlak kan veel kleiner maar die lijn lijk me wel handig.quote:Op woensdag 14 november 2007 02:27 schreef Veulen het volgende:
[..]
Snelle jongen.
Mare wel dat grijze vlak dan links en een streep in het midden?
Euh, nee.quote:Voor mijn gevoel moet me naam dan boven dat lijntje alleen?
Don't give up your day job.quote:Op woensdag 14 november 2007 02:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Check mijn 5 seconden PAINT knip en plakwerk![]()
- Waarom rechts? Er staat verder toch niks daar rechts?quote:Op woensdag 14 november 2007 02:31 schreef APK het volgende:
Don't give up your day job.
-URL rechts uitlijnen, eventueel kleiner.
-Naam niet bold.
-Titel vermelden, evt. achter de naam. (Directeur, manager, whatever. Ik ken zelfs iemand die 'president' op zijn visitekaartje heeft staan en die heeft vorig jaar een gebouw van een paar miljoen gekocht.)
Daar heb ik een mannetje voor.quote:Op woensdag 14 november 2007 02:33 schreef APK het volgende:
En ga dat domein eens kopen.
Edit: Of heb ik dat gemist?
Ik bedoel de URL rechts uitlijnen onder het logo, nu lijkt het of je alles standaard uit een programaatje hebt getrokken. Beetje variatie.quote:Op woensdag 14 november 2007 02:33 schreef Veulen het volgende:
[..]
- Waarom rechts? Er staat verder toch niks daar rechts?
- okee.
- Ik heb geen titel, ben een ordinair mens.
Overigens vinden jullie 7 en 8 ook niet mooi?
Okee, ik ga er weer een beetje mee aan de slag.quote:Op woensdag 14 november 2007 02:35 schreef APK het volgende:
Ik bedoel de URL rechts uitlijnen onder het logo, nu lijkt het of je alles standaard uit een programaatje hebt getrokken. Beetje variatie.
En als je geen titel hebt dan verzin je er maar een.![]()
Want ik kan in 5 seconden niets beters verzinnen?quote:
Luister hier 's naar, Veulerstquote:-URL rechts uitlijnen, eventueel kleiner.
-Naam niet bold.
-Titel vermelden, evt. achter de naam. (Directeur, manager, whatever. Ik ken zelfs iemand die 'president' op zijn visitekaartje heeft staan en die heeft vorig jaar een gebouw van een paar miljoen gekocht.)
Meest Vegetarische Opperhoofdquote:Op woensdag 14 november 2007 02:35 schreef APK het volgende:
[..]
En als je geen titel hebt dan verzin je er maar een.![]()
quote:
Dat is toch jouw maximale werktijd per dagquote:Op woensdag 14 november 2007 02:38 schreef Ian_Nick het volgende:
Want ik kan in 5 seconden niets beters verzinnen?![]()
Nope, keep it simple.quote:Op woensdag 14 november 2007 02:40 schreef Veulen het volgende:
Mare ik zeur nog even, 7 of 8 niet beter?
En ik maar denken dat met ouderdom ook de humor afzakt.quote:Op woensdag 14 november 2007 02:41 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is toch jouw maximale werktijd per dag
quote:Op woensdag 14 november 2007 02:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Meest Vegetarische Lesbische Opperhoofd![]()
Welterusten.quote:Op woensdag 14 november 2007 02:48 schreef Veulen het volgende:
Okee, terug naar de tekentafel dan maar.
Maar eerst naar me bed. Zie jullie morgen weer.
Welterustenquote:Op woensdag 14 november 2007 03:32 schreef tipsch het volgende:
[..]
Mooi materiaaltje uitkiezen, pietsie fijnschalen en klaar is Kees Maaike.
En er voor terug komen.quote:Op woensdag 14 november 2007 02:58 schreef APK het volgende:
En nu verwacht je zeker dat wij weltrusten wensen ofzo?![]()
Ik was er niet bij. Serieus, al zou ik je nog zo'n enorme droeftoeter vinden, ik zal het je nooit direct zeggen. Ik ga weer op sluimerstand, tabée.quote:
Het is gewoon moeilijk users te herkennen als ze allemaal dezelfde hysterische UI hebenquote:Op woensdag 14 november 2007 03:45 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik was er niet bij. Serieus, al zou ik je nog zo'n enorme droeftoeter vinden, ik zal het je nooit direct zeggen. Ik ga weer op sluimerstand, tabée.![]()
baggerlayoutquote:Op woensdag 14 november 2007 03:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het is gewoon moeilijk users te herkennen als ze allemaal dezelfde hysterische UI heben![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 03:48 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ja zo![]()
nog een kwartiertje F5en natuurlijk![]()
Je wou zien of iemand je welterusten ging wensen, hè!quote:Op woensdag 14 november 2007 03:49 schreef tipsch het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 november 2007 03:49 schreef tipsch het volgende:
[..]
Neen. Ik heb even een breaky. Ik heb een opdracht aardig verknald en moet het deze nacht gaan corrigeren. F5-en is maar een zenuwtrekje.quote:Op woensdag 14 november 2007 03:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je wou zien of iemand je welterusten ging wensen, hè! [ afbeelding ]
Ik wou net welterusten zeggenquote:Op woensdag 14 november 2007 03:52 schreef tipsch het volgende:
[..]
Neen. Ik heb even een breaky. Ik heb een opdracht aardig verknald en moet het deze nacht gaan corrigeren. F5-en is maar een zenuwtrekje.
Het ik ergens gezged dat ik zou gaan?quote:Op woensdag 14 november 2007 03:52 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
![]()
maar dan niet meer posten, anders telt het niet![]()
Ga je?quote:Op woensdag 14 november 2007 03:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wou net welterusten zeggen [ afbeelding ]
Indesign is ook kutquote:Op woensdag 14 november 2007 03:55 schreef tipsch het volgende:
Zit ik hier nog opgescheept met grafische zuignappen of niet? Ik zou graag willen klagen over hoe KUT ik Indesign vind.![]()
Caramba nou. En ik al m'n quick Quark templates stramienen omzetten naar dat stinkende kut-Indesignquote:
Ik moest verplicht met Indesign werken omdat de leraar zowat klaarkwam als dat programma aangingquote:Op woensdag 14 november 2007 03:57 schreef tipsch het volgende:
[..]
Caramba nou. En ik al m'n quick Quark templates omzetten naar dat stinkende kut-Indesign![]()
Is ook kut, je zou er zomaar een opdracht mee kunnen verknallen, kun je mooi een hele nacht zitten corrigerenquote:Op woensdag 14 november 2007 03:55 schreef tipsch het volgende:
Zit ik hier nog opgescheept met grafische zuignappen of niet? Ik zou graag willen klagen over hoe KUT ik Indesign vind.![]()
Onder de gordel?quote:Op woensdag 14 november 2007 03:58 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Is ook kut, je zou er zomaar een opdracht mee kunnen verknallen, kun je mooi een hele nacht zitten corrigeren![]()
Het werkt allemaal zo traag. Na 3 jaar werken met dat stinkprogramma ben ik er nog niet aan gewend.quote:Op woensdag 14 november 2007 03:58 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Is ook kut, je zou er zomaar een opdracht mee kunnen verknallen, kun je mooi een hele nacht zitten corrigeren![]()
Tactische shit.quote:Op woensdag 14 november 2007 04:00 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik doe maar net of ik het niet begrijp![]()
haarquote:Op woensdag 14 november 2007 04:03 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ze sluimert. Ik vond haar altijd wel een lieverd.
Dank je. Het err moet lukkenquote:Op woensdag 14 november 2007 04:14 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
![]()
*nu echt weg is
Tipsch succes, doe je voorzichtig met dr?![]()
Ian truste ofzo![]()
Feli nog Buufje!quote:Op woensdag 14 november 2007 09:30 schreef debuurvrouw het volgende:
ik heb ook geen grafische achtergrond.![]()
maar ik kan dan wél weer rekenen, wat 40% van mijn vakgenoten weer niet schijnt te kunnen![]()
![]()
goeiemoggel trouwens.![]()
![]()
Tiete en schiete?quote:Op woensdag 14 november 2007 11:35 schreef ppi het volgende:
Ik heb een bizarre achtergrond.
quote:Op woensdag 14 november 2007 11:43 schreef Gert het volgende:
Toch leuk, dat Lobasca wat van haar grafische achtergrond blootgeeft.
[ afbeelding ]
Veel bizarderquote:
En daar dan ook nog eens doodleuk een foto van laten nemen door een nietsvermoedende omstander, über cool!quote:Op woensdag 14 november 2007 12:02 schreef ppi het volgende:
[..]
Veel bizarder![]()
Komt allemaal in mijn memoires.
Hier zie je "ons" na een geslaagde bankoverval waarbij we een lokale demonstratie als decoy gebruikten.
[ afbeelding ]
Is nog wat vroeg voor mij..... en ik heb niets in huis.quote:Op woensdag 14 november 2007 12:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Eet smakelijk en neem wat gezonds...
Klopt! Hier ook.quote:Op woensdag 14 november 2007 12:05 schreef Lobasca het volgende:
Middag!
Er ligt hier nog een croissant, vanochtend bij de bakker op de hoek gehaald en het papieren zakje is inmiddels doorweekt van het vet. Hebben?quote:Op woensdag 14 november 2007 12:17 schreef Talitha het volgende:
[..]
Is nog wat vroeg voor mij..... en ik heb niets in huis.![]()
Hmm.. volgens mij is joúw hoofdpijn weer over hè.quote:
Oe, sexy nurse next door dus.quote:Op woensdag 14 november 2007 12:21 schreef debuurvrouw het volgende:
heb geen visitekaartje, en toch mijn huis vol visite![]()
maar nu is iedereen weer weg.![]()
enne, talieth, verpleegkunde...![]()
We willen graag werk en lol combinerenquote:Op woensdag 14 november 2007 12:04 schreef Gert het volgende:
[..]
En daar dan ook nog eens doodleuk een foto van laten nemen door een nietsvermoedende omstander, über cool!![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 12:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Hmm.. volgens mij is joúw hoofdpijn weer over hè.![]()
Ah, altijd handig!quote:Op woensdag 14 november 2007 12:21 schreef debuurvrouw het volgende:
heb geen visitekaartje, en toch mijn huis vol visite![]()
maar nu is iedereen weer weg.![]()
enne, talieth, verpleegkunde...![]()
Dat vinnik lief van je.quote:Op woensdag 14 november 2007 12:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Er ligt hier nog een croissant, vanochtend bij de bakker op de hoek gehaald en het papieren zakje is inmiddels doorweekt van het vet. Hebben?![]()
[zustermodus] hoe is het met jou hoofdpijn dan?[/zustermodus]quote:Op woensdag 14 november 2007 12:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Hmm.. volgens mij is joúw hoofdpijn weer over hè.![]()
nur so.quote:
O maar ik wil 'm wel voor je beleggen hoor, zodat die tyfussmaak van die pokkecroissant niet meer zo opdringerig aanwezig is.quote:Op woensdag 14 november 2007 12:35 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat vinnik lief van je.Maar eerlijk gezegd lust ik geen croissants.
![]()
Welk deel?quote:Op woensdag 14 november 2007 13:12 schreef debuurvrouw het volgende:
ik lees net met zéér veel plezier het scanman kom terug topic...![]()
Welke BB?quote:
Zo maak je het wel heel aantrekkelijk.quote:Op woensdag 14 november 2007 13:16 schreef Gert het volgende:
[..]
O maar ik wil 'm wel voor je beleggen hoor, zodat die tyfussmaak van die pokkecroissant niet meer zo opdringerig aanwezig is.![]()
Zonse dan.quote:Op woensdag 14 november 2007 13:22 schreef Lobasca het volgende:
Ik ga me maar eens in het heerlijke herfstzonnetje begeven.
Was jij niet die Blauwe die vroeg of ik minder wou schelden?quote:Op woensdag 14 november 2007 13:16 schreef Gert het volgende:
[..]
O maar ik wil 'm wel voor je beleggen hoor, zodat die tyfussmaak van die pokkecroissant niet meer zo opdringerig aanwezig is.![]()
Engels croissantje.quote:Op woensdag 14 november 2007 13:32 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zo maak je het wel heel aantrekkelijk.Doe eens beleggen dan Gertje.
Was jij niet die blauwlikker die altijd loopt te schelden?quote:Op woensdag 14 november 2007 13:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Was jij niet die Blauwe die vroeg of ik minder wou schelden?![]()
Was jij niet ooit gèèn Ianhater?quote:Op woensdag 14 november 2007 13:37 schreef Talitha het volgende:
[..]
Was jij niet die blauwlikker die altijd loopt te schelden?![]()
Volgens mij alleen bij BB4, 5 en 6.quote:Op woensdag 14 november 2007 13:28 schreef Gert het volgende:
Welke BB?![]()
Of was er bij DGK ook eentje?
Een croissant uitschelden is een twijfelgevalletje.quote:Op woensdag 14 november 2007 13:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb mijn 28000e post aan een quote van jou verdaanquote:Op woensdag 14 november 2007 13:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Een croissant uitschelden is een twijfelgevalletje.
Lieve Ian, ik haat helemaal niemand.quote:Op woensdag 14 november 2007 13:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Was jij niet ooit gèèn Ianhater?![]()
Jou vraagt ie het tenminste nog. Ik krijg meteen een waarschuwing (en die hebben serieuze gevolgen)quote:Op woensdag 14 november 2007 13:34 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ben ondertussen een nogal lame spel aan het doen, dus ik reageer iets dramatischer dan noodzakelijk.quote:Op woensdag 14 november 2007 13:47 schreef Talitha het volgende:
[..]
Lieve Ian, ik haat helemaal niemand.Het lijkt wel in de mode te zijn, die grote ego's met lange tenen.
Maar ik ben nooit erg modebewust geweest.![]()
deel 1, om te beginnen...quote:
TR.quote:Op woensdag 14 november 2007 13:48 schreef Veulen het volgende:
[..]
Jou vraagt ie het tenminste nog. Ik krijg meteen een waarschuwing (en die hebben serieuze gevolgen)![]()
![]()
![]()
Toch welquote:Op woensdag 14 november 2007 13:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
deel 1, om te beginnen...![]()
en ik ben nog steeds zwaar geschoffeerd, zo lelijk is onze bank helemaal niet..![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 13:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Welke BB?![]()
Of was er bij DGK ook eentje?
toen jij op de grens van grapjes en treiteren zat eerwaarde mod...![]()
Alsof íemand daar intraptquote:Op woensdag 14 november 2007 13:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben ondertussen een nogal lame spel aan het doen, dus ik reageer iets dramatischer dan noodzakelijk.
Dan lijkt het alsof ik echt betrokken ben.
quote:
Dus je doet het voor mij.quote:Op woensdag 14 november 2007 13:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben ondertussen een nogal lame spel aan het doen, dus ik reageer iets dramatischer dan noodzakelijk.
Dan lijkt het alsof ik echt betrokken ben.
Nou ja, zolang je geen Braaksel zegt....quote:
Wtf, ik ben liev hoorquote:Op woensdag 14 november 2007 13:56 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Nou ja, zolang je geen Braaksel zegt....
Even iets anders, heb je nog nieuws gehoord over dat neergestoken meisje?
Nou, gelukkig leeft ze nog, is toch wel goed nieuws. En nu maar hopen dat ze goed geneest, zonder voor haar leven getekend te zijn dankzij die zakkenwasser.quote:Op woensdag 14 november 2007 13:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wtf, ik ben liev hoor![]()
En ik weet haar naam nu en dat ze nog in leven is.
Verder weet ik niets nieuws.
Haar hele gezicht is overhoop gestoken.quote:Op woensdag 14 november 2007 14:01 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Nou, gelukkig leeft ze nog, is toch wel goed nieuws. En nu maar hopen dat ze goed geneest, zonder voor haar leven getekend te zijn dankzij die zakkenwasser.
Gert lijkt selectief lief.......een modje met schijnbare voorkeuren wekt immer wrevel....quote:Op woensdag 14 november 2007 14:05 schreef Talitha het volgende:
Ik begrijp trouwens niet waarom er de laatste tijd zoveel op Gert gemopperd wordt. Hij is best lief: hij belegt croissantjes.![]()
![]()
Heeft Gert een kliekje?quote:Op woensdag 14 november 2007 14:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gert lijkt selectief lief.......een modje met schijnbare voorkeuren wekt immer wrevel....
Hoe zijn de straffen eigenlijk bij de oosterburen, vergelijkbaar met hier?quote:Op woensdag 14 november 2007 14:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Haar hele gezicht is overhoop gestoken.
Ik heb zo'n vaag vermoeden dat ze hier nog last van gaat hebben.
Ja, dan wel, om over het levenslange trauma maar niet te spreken.quote:Op woensdag 14 november 2007 14:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Haar hele gezicht is overhoop gestoken.
Ik heb zo'n vaag vermoeden dat ze hier nog last van gaat hebben.
Er zitten er af en toe wel een paar tegen hem aan te hijgen vind ik.....of dat aan hem ligt weet ik dan weer niet. Zie de woorden "lijkt" en "schijnbaar"quote:
Ik weet het niet precies.quote:Op woensdag 14 november 2007 14:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoe zijn de straffen eigenlijk bij de oosterburen, vergelijkbaar met hier?
Dramatisch voor zo'n kind, voordat die weer wat vertrouwen heeft....als ze het al ooit terug krijgt, daar gaat wel een tijd overheen. We spreken dan vermoedelijk over jaren en jaren.quote:Op woensdag 14 november 2007 14:08 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ja, dan wel, om over het levenslange trauma maar niet te spreken.
Oooh, je doelt op het feit dat hij de SC Pimp Motherfucker is?quote:Op woensdag 14 november 2007 14:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Er zitten er af en toe wel een paar tegen hem aan te hijgen vind ik.....of dat aan hem ligt weet ik dan weer niet. Zie de woorden "lijkt" en "schijnbaar"
Wat doen ze daar in de bajes....slechter worden of verplichte studie en/of werk...quote:Op woensdag 14 november 2007 14:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies.
Ik heb wel een voorbeeld:
Een gast slaat iemand in elkaar.
Het slachtoffer komt in het ziekenhuis terecht.
Slachtoffer doet goed herstellen en heeft geen blijvend letsel.
Dader mag drie jaar de bak in.
Ik heb het idee dat ze hier gewoon lekker streng zijn.
En ze is pas 17 jaar oud.quote:Op woensdag 14 november 2007 14:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dramatisch voor zo'n kind, voordat die weer wat vertrouwen heeft....als ze het al ooit terug krijgt, daar gaat wel een tijd overheen. We spreken dan vermoedelijk over jaren en jaren.
Nah, ik heb ze wel erger meegemaakt. Hij hoort wat mij betreft bij de beteren.quote:Op woensdag 14 november 2007 14:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gert lijkt selectief lief.......een modje met schijnbare voorkeuren wekt immer wrevel....
quote:Op woensdag 14 november 2007 14:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oooh, je doelt op het feit dat hij de SC Pimp Motherfucker is?
Dat ligt niet aan Gert, die vrouwen hier zijn gewoon loops.
Hij is heel sexy ofzo.
Wat ik ervan begreep is het niet ontzettend grappig daar.quote:Op woensdag 14 november 2007 14:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat doen ze daar in de bajes....slechter worden of verplichte studie en/of werk...
Er wordt hier niet alleen tegen modjes aangehijgd toch?quote:Op woensdag 14 november 2007 14:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Er zitten er af en toe wel een paar tegen hem aan te hijgen vind ik.....of dat aan hem ligt weet ik dan weer niet. Zie de woorden "lijkt" en "schijnbaar"
Dat gaat hier een klein beetje anders:quote:Op woensdag 14 november 2007 14:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies.
Ik heb wel een voorbeeld:
Een gast slaat iemand in elkaar.
Het slachtoffer komt in het ziekenhuis terecht.
Slachtoffer doet goed herstellen en heeft geen blijvend letsel.
Dader mag drie jaar de bak in.
Ik heb het idee dat ze hier gewoon lekker streng zijn.
Wat ik wel weer vreemd vind is dat al die leerlingen naar huis gestuurd worden. Een groepsdiscussie, zo snel mogelijk na de gebeurtenis lijkt mij wat beter voor de verwerking bij al die pubers....quote:
Ja NMNS....diepe zucht..quote:Op woensdag 14 november 2007 14:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dramatisch voor zo'n kind, voordat die weer wat vertrouwen heeft....als ze het al ooit terug krijgt, daar gaat wel een tijd overheen. We spreken dan vermoedelijk over jaren en jaren.
Ben allergisch voor groupie gedrag.....wordt er hyper en bot van.quote:Op woensdag 14 november 2007 14:13 schreef Talitha het volgende:
[..]
Er wordt hier niet alleen tegen modjes aangehijgd toch?Het hoort er een beetje bij vind ik.
![]()
Mjah, ik was ook wel verbaasd.quote:Op woensdag 14 november 2007 14:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat ik wel weer vreemd vind is dat al die leerlingen naar huis gestuurd worden. Een groepsdiscussie, zo snel mogelijk na de gebeurtenis lijkt mij wat beter voor de verwerking bij al die pubers....
En zo heeft iedereen z'n minder sterke kanten.quote:Op woensdag 14 november 2007 14:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ben allergisch voor groupie gedrag.....wordt er hyper en bot van.
Tuurlijk schat.quote:Op woensdag 14 november 2007 14:22 schreef Talitha het volgende:
[..]
En zo heeft iedereen z'n minder sterke kanten.Behalve ik natuurlijk.
![]()
En de boel weer verdraaien. Ga nog eens kijken dan, of je in die eerste PM het woordje waarschuwing kan vinden.quote:Op woensdag 14 november 2007 13:48 schreef Veulen het volgende:
[..]
Jou vraagt ie het tenminste nog. Ik krijg meteen een waarschuwing (en die hebben serieuze gevolgen)![]()
![]()
![]()
Vanzelfsprekendquote:Op woensdag 14 november 2007 14:22 schreef Talitha het volgende:
[..]
En zo heeft iedereen z'n minder sterke kanten.Behalve ik natuurlijk.
![]()
quote:
Als mensen normaal, of zelfs vriendelijk doen tegen een mod, wordt dat wat sneller uitgelegd als inlik-gedrag.quote:Op woensdag 14 november 2007 14:13 schreef Talitha het volgende:
[..]
Er wordt hier niet alleen tegen modjes aangehijgd toch?Het hoort er een beetje bij vind ik.
![]()
... ik vind jou een fijne user.quote:Op woensdag 14 november 2007 14:11 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nah, ik heb ze wel erger meegemaakt. Hij hoort wat mij betreft bij de beteren.![]()
Sinds wanneer neem jij een veulen met visitekaartjes serieus.....quote:Op woensdag 14 november 2007 14:23 schreef Gert het volgende:
[..]
En de boel weer verdraaien. Ga nog eens kijken dan, of je in die eerste PM het woordje waarschuwing kan vinden.
Ik kijk er toch een beetje anders tegenaan, maar dat komt vanwege opgedane ervaringen, dan is het moeilijk om de nuance te behouden. Van mij mogen ze al die gastjes heel streng straffen, zeker die tasjesdieven, en op zijn minst in een opvoedingskamp..quote:Op woensdag 14 november 2007 14:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Waarbij vermeld dat ik in veel gevallen niet zo voor streng straffen ben, omdat ze er geen hout beter van worden en het gewoon niet zo opschiet. Straffen is een beetje de sluitpost van een mislukt traject, een noodzakelijk kwaad, eigenlijk een actie uit onmacht.
De aandacht moet verlegd worden naar de voorkant en de focus zou moeten liggen op "Waar komt het vandaan, hoe kunnen we het voorkomen, etc".
Als het dan toch tot een straf komt, dan graag investeren en zorgen dat hij goed beslagen weer ten ijs komt zodat recidive minimaal is. Iedereen verdient een herkansing, bij de tweede keer mag er wat mij betreft wel pittig ingegrepen worden.
Wat doe je jezelf aan?quote:Op woensdag 14 november 2007 14:23 schreef Gert het volgende:
[..]
En de boel weer verdraaien. Ga nog eens kijken dan, of je in die eerste PM het woordje waarschuwing kan vinden.
Tja, het ligt er maar aan wie en hoe. Een bijstandsmoeder mag van mij appels jatten bij de groenteboer. Dan betaal ik wel een paar cent meer voor diezelfde appels vanwege het verlies....quote:Op woensdag 14 november 2007 14:28 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ik kijk er toch een beetje anders tegenaan, maar dat komt vanwege opgedane ervaringen, dan is het moeilijk om de nuance te behouden. Van mij mogen ze al die gastjes heel streng straffen, zeker die tasjesdieven, en op zijn minst in een opvoedingskamp..
Nice try.quote:
Sure, jij tieft 'm gewoon voordat Veulerst los gaatquote:Op woensdag 14 november 2007 14:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Nice try.![]()
Und tschüss, ik ga ook maar eens van het herfstzonnetje genieten.![]()
Ja, dat vind ik ook prima, maar ik bedoel, als je beroofd wordt door zo'n rotjochie op een scooter, dan sta je wel een poosje te beven op je benen hoor, en het blijft je nog lang achtervolgen, zeker als het nóg een keer gebeurt met de nodige handtastelijkheden erbij, ik kan je verzekeren dat je dan anders tegen de dingen aankijkt en ze wel heel graag deaud wilt hebben.quote:Op woensdag 14 november 2007 14:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tja, het ligt er maar aan wie en hoe. Een bijstandsmoeder mag van mij appels jatten bij de groenteboer. Dan betaal ik wel een paar cent meer voor diezelfde appels vanwege het verlies....
Ik ben nog nooit bereaufdt door een scootercrimineel en ik wil ze eauk deaudt hebben.quote:Op woensdag 14 november 2007 14:36 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook prima, maar ik bedoel, als je beroofd wordt door zo'n rotjochie op een scooter, dan sta je wel een poosje te beven op je benen hoor, en het blijft je nog lang achtervolgen, zeker als het nóg een keer gebeurt met de nodige handtastelijkheden erbij, ik kan je verzekeren dat je dan anders tegen de dingen aankijkt en ze wel heel graag deaud wilt hebben.
Die scooter was vast ook gejat..quote:Op woensdag 14 november 2007 14:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit bereaufdt door een scootercrimineel en ik wil ze eauk deaudt hebben.![]()
Als je genoeg geld hebt voor een scooter ben je wel echt een klapkut als je tasjes gaat jatten![]()
Ik weet het, ik kreeg een keer een mes onder mijn neus omdat ik iemand gesneden zou hebben met de auto. 25 jaar geleden, en zo af en toe schiet het nog door mijn hoofd als ik weer voor een stoplicht sta. Maar goed, onbevlekt en zonder nare ervaringen komt niemand het leven door, het hoort er wel een beetje bij vind ik. Overigens beseffend dat dat wel heel erg dom klinkt als je verkracht bent en of blijvend schade hebt opgelopen door een minkukel, dan koop je totaal niets voor dit soort teksten.quote:Op woensdag 14 november 2007 14:36 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook prima, maar ik bedoel, als je beroofd wordt door zo'n rotjochie op een scooter, dan sta je wel een poosje te beven op je benen hoor, en het blijft je nog lang achtervolgen, zeker als het nóg een keer gebeurt met de nodige handtastelijkheden erbij, ik kan je verzekeren dat je dan anders tegen de dingen aankijkt en ze wel heel graag deaud wilt hebben.
En anders het geld wel waar-ie van gekocht isquote:Op woensdag 14 november 2007 14:42 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Die scooter was vast ook gejat..
Technisch gezien is hier natuurlijk niets verbotenquote:Op woensdag 14 november 2007 14:47 schreef beroepslurker het volgende:
Wat een puike kerstfoto's van DGK-bewoners. Heb zelden zo gelachen, Amanda en Nadia in de hoer-modus en de rest er als een stelletje sukkels omheen, om te gillen....maar genoeg over DGK, ik weet dat dat hier streng verboten is..
Mijn stem heb je.quote:Op woensdag 14 november 2007 14:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik weet het, ik kreeg een keer een mes onder mijn neus omdat ik iemand gesneden zou hebben met de auto. 25 jaar geleden, en zo af en toe schiet het nog door mijn hoofd als ik weer voor een stoplicht sta. Maar goed, onbevlekt en zonder nare ervaringen komt niemand het leven door, het hoort er wel een beetje bij vind ik. Overigens beseffend dat dat wel heel erg dom klinkt als je verkracht bent en of blijvend schade hebt opgelopen door een minkukel, dan koop je totaal niets voor dit soort teksten.
En toch hou ik het overeind, omdat het van alle eeuwen is en van alle eeuwen zal blijven, ongeacht hoe streng je ook gaat straffen (zie de VS) Gelukkig zijn zij die met relatief weinig schade door het leven huppelen! Het beste wat je kunt doen om het een beetje te voorkomen is op jonge leeftijd investeren in mensen (met dwang) zodat ze zelf een goede boterham kunnen verdienen en zorg dragen dat het verschil in rijk en arm niet te groot wordt. (mijn bescheiden mening)
quote:Op woensdag 14 november 2007 14:47 schreef PH52 het volgende:
[..]
En anders het geld wel waar-ie van gekocht is![]()
Deden we lief dan?quote:Op woensdag 14 november 2007 14:54 schreef debuurvrouw het volgende:
Hai...![]()
magge we ook al niet meer lief zijn tegen Gert?
![]()
Nee, doe maar es lief tegen mij......quote:Op woensdag 14 november 2007 14:54 schreef debuurvrouw het volgende:
Hai...![]()
magge we ook al niet meer lief zijn tegen Gert?
![]()
Mooi, wilde namelijk een partij oprichten voor singles, bijna drie miljoen zijn er en ze komen in geen enkel partijprogramma voor als doelgroepquote:
Oi Moots, long time no seequote:Op woensdag 14 november 2007 14:56 schreef mootie het volgende:
Hoi mensjes van het goede leven?!
Hallo Mootiequote:Op woensdag 14 november 2007 14:56 schreef mootie het volgende:
Mootsie!quote:Op woensdag 14 november 2007 14:56 schreef mootie het volgende:
Jammer dat ik in het verkeerde land zit om je partij aan te hangenquote:Op woensdag 14 november 2007 14:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mooi, wilde namelijk een partij oprichten voor singles, bijna drie miljoen zijn er en ze komen in geen enkel partijprogramma voor als doelgroep
Vertel eens iets over je programma? Iets met belasting of daten ofzo?quote:Op woensdag 14 november 2007 14:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mooi, wilde namelijk een partij oprichten voor singles, bijna drie miljoen zijn er en ze komen in geen enkel partijprogramma voor als doelgroep
ws heel veel aftrekpostenquote:Op woensdag 14 november 2007 15:01 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Vertel eens iets over je programma? Iets met belasting of daten ofzo?![]()
1. Weg met al die toeslagen die men in rekening brengt als je als alleenstaande op vakantie gaatquote:Op woensdag 14 november 2007 15:01 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Vertel eens iets over je programma? Iets met belasting of daten ofzo?![]()
en als je later nog ouder bent, wil je dan ook zorg of wat?quote:Op woensdag 14 november 2007 15:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
1. Weg met al die toeslagen die men in rekening brengt als je als alleenstaande op vakantie gaat
2. Weg met die ongelijkheid in lokale belastingen, per hoofd omslaan, als alleenstaande betaal je relatief teveel.
3. Geen probleem met het betalen van infrastructuur voor scholing/gezondheidszorg van en voor kids, wel met gratis schoolboeken en gratis kinderopvang waar de alleenstaande voor moet bloeden maar er weinig voor terug krijgt. (twee-ouder gezinnen, beiden werkend, leven vaak riant in een twee onder één kap woning, met twee auto's en drie vakanties, alleenstaanden niet, die mensen dokken dus maar voor hun eigen kroost)
4. Flinke fiscale kortingen bij het in dienst nemen van een interieurverzorgster
5. Mogelijkheden verruimen voor de aanschaf van een woning voor een alleenstaande
6. vul maar aan......
Oh dus je naait me een waarschuwing aan omdat ik je excuus niet accepteer? Lekker objectief. Ohnee, ik was vergeten dat jij dat niet hoeft te zijn.quote:Op woensdag 14 november 2007 14:23 schreef Gert het volgende:
Ik moet me toch sterk vergissen, maar de enige die hier een grote muil opzet ben je toch echt zelf.quote:Op woensdag 14 november 2007 15:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Weet ik, vooral mensen met kids worden altijd pissig. Als je het milieu een dienst wil doen, dan neem alvast geen kids, de bron van de vervuiling. Daarnaast worden, ondanks al het geld dat nu in de richting van die twee-verdienende ouders gaat, ouderen nu ook aan hun lot overgelaten. Die kids van nu gaan echt niet naar alleenstaande ouderen om gezellig een kop koffie te drinken of om ze te helpen. Als ze al helpen, dan doen ze het voor geld, gewoon een baan dus. Er wordt dus een vals argument gebruikt als men zegt "later heb je ze nodig". Er zijn mensen zat op deze aardkloot die je kunt inhuren en het minder in de watten leggen van ouders zal echt niet beperkend zijn voor het "nemen" van kinderen.
Bij alles wat ik noemde, heb ik het persoonlijk niet nodig. Ik kan het zelf betalen en betaal het dan ook zelf. De auto, het eigen huis, de interieurverzorgster, de vakantie en ook mijn pensioen betaal ik zelf. Ik weet alleen dat veel alleenstaanden het water aan de lippen staat en ik vind het schandalig dat er geen rekening wordt gehouden met die grote doelgroep. Ik heb het dan ook over gezinnen waarvan één van de partners thuis zit voor die kids......dat zijn voor mij eigenlijk ook min of meer alleenstaanden. Ik heb een bloedhekel aan die grote muil van die gezinnen waar beide ouders werken en ze hun kids aan hun lot overlaten en laten ontsporen.
Vooralsnog zie ik in jouw schrijven geen enkel argument die mij anders laat denken.........quote:Op woensdag 14 november 2007 15:33 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ik moet me toch sterk vergissen, maar de enige die hier een grote muil opzet ben je toch echt zelf.
En zoals altijd wordt een grote muil opgezet door mensen die totaal niet weten waar ze het over hebben en geen ergumenten hebben om h un standpunt te onderbouwen.![]()
Beide tochquote:Op woensdag 14 november 2007 15:44 schreef beroepslurker het volgende:
"A quarrel a day, keeps the doctor away" of was dat nou an apple a day?
Ik heb geen idee.....quote:Op woensdag 14 november 2007 15:44 schreef beroepslurker het volgende:
"A quarrel a day, keeps the doctor away" of was dat nou an apple a day?
ik snap je stelling wel. Alleen vind ik dat je de boeman in de verkeerde hoek zoekt. De dinkies, da's pas kwalijk.quote:Op woensdag 14 november 2007 15:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb geen idee.....![]()
Wel is hier sprake van de gebruikelijke reflex als je zoiets laat horen. Valt mij nog mee dat ik geen kinderhater genoemd word (ben ik ook niet, kids zijn over het algemeen leuk!) als je een pleitbezorger bent voor alleenstaanden waarvan er megaveel in de verdomhoek zitten (ook alleenstaande ouders en ouderen)
Vast wel Veulenquote:Op woensdag 14 november 2007 15:47 schreef Veulen het volgende:
[..]
Beide toch
Mis ik alleen nog die appel vandaag. Mag een mandarijn ook denk je?
Het beleid is er op gericht om de rijken rijker te maken, over de ruggen van de grijze massa. Groei, groei en nog eens groei predikt men. Daar moet eens vanaf geweken worden. Uiteindelijk is iedereen de dupe.quote:Op woensdag 14 november 2007 15:48 schreef debuurvrouw het volgende:
Wat voor milieuschade levert een derde kind dan meer op dan een eerste of tweede?
En ja, ik ben thuis voor de kinderen, maar qua financieën kan het eigenlijk niet meer hoor. En dan moet ik eigenlijk ook veel uren gaan werken, anders levert het nog geen zak op. Gaat alles naar de kinderopvang.
Het beleid is er tot nu toe op gericht om de economie te laten bloeien. en daardoor moeten er meer mensen aan het werk. Ik ben er op zich niet op tegen. Maar vind het wel leuk om mijn eigen kinderen naar eigen inzicht groot te brengen. Niet dat ik de nieuwe supernanny ben maar ik heb wel ideeen zeg maar.![]()
Als ze de kinderopvang zouden profesionaliseren dán bereik je wat. Worden de door jou zo gekoesterde kindjes van tweeverdieners door goed opgeleide mensen opgevoed. Komen ze toch nog goed terecht, iedereen tevreden.
En al die mensen die je nu kan betalen om voor je te zorgen worden ook ouder. En jammerdebammer, die gaan dan ook eens dood. Als er dus minder kinderen geboren worden is er straks een tekort aan personeel.
Veel erger vind ik dat hoogopgeleiden steeds minder kinderen krijgen. en laagopgeleiden steeds meer.
Lekker Veulen! Heb zelf ook nog wat mandarijntjes over van Sint Maarten, dus wij komen wel aan onze vitamientjes hè?quote:Op woensdag 14 november 2007 15:57 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ook 1?
Heb een hele grote zak nog.
Deel jij mandarijntjes uit met sint maarten?quote:Op woensdag 14 november 2007 15:59 schreef beroepslurker het volgende:
Lekker Veulen! Heb zelf ook nog wat mandarijntjes over van Sint Maarten, dus wij komen wel aan onze vitamientjes hè?![]()
...én bergen snoep hoor....dat mandarijntje doe ik erbij voor de ouders, dan lijkt het net of de gezondheid van de kids mij ter harte gaat....quote:Op woensdag 14 november 2007 16:06 schreef Veulen het volgende:
[..]
Deel jij mandarijntjes uit met sint maarten?
Dat is verschrikkelijk![]()
helemaal met je eensquote:Op woensdag 14 november 2007 15:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het beleid is er op gericht om de rijken rijker te maken, over de ruggen van de grijze massa. Groei, groei en nog eens groei predikt men. Daar moet eens vanaf geweken worden. Uiteindelijk is iedereen de dupe.
Jij bent net zo goed een alleenstaande en ik ben van mening dat er ruimte moet zijn om te investeren in kinderen, maar niet voor mensen die complete vinexwijken bewonen, immer groter willen wonen, twee auto's wensen en drie vakanties. Kinderen opvoeden is een 24 uurs bezigheid. Dat kan niet tussen neus en lippen door en de lasten vervolgens afwentelen op iedereen. Geld geven en extra geld geven aan hen die al hebben maakt het niet goed, maakt geen betere kinderen, aandacht en tijd wel.
Niet helemaal wat ik bedoelde. Geld overhouden, of daadwerkelijk iets doen met je opleiding zijn wel degelijk argumenten. En dan zo'n Sharon Dijksma met haar voorstel stufi terug te betalen...quote:Wel maakt het gegeven geld anderen het leven lastiger omdat die het moeten schuiven en wel is het een aantasting van het solidariteitsgevoel. Goed opgeleiden nemen echt geen kinderen als je ze extra geld geeft. Mocht dat wel zo zijn, dan verdienen ze niet eens kinderen.
geloof me, een tekort aan hoog opgeleid personeel is nu nog niet heel accuut maar dat wordt het de aankomende 10 jaar gewoon wel.quote:Een tekort aan personeel is er nooit, werkgevers willen alleen goedkoop personeel uit tweede wereld landen, de mensen boven de 45 mikken ze eruit.
quote:Op woensdag 14 november 2007 16:09 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
...én bergen snoep hoor....dat mandarijntje doe ik erbij voor de ouders, dan lijkt het net of de gezondheid van de kids mij ter harte gaat....
Jouw hele betoog is er typisch ééntje van een persoon zonder kinderen.... Je doet je naam eer aan.quote:Op woensdag 14 november 2007 16:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Kinderen laten opvoeden door professionele kinderopvang...spaar mij asjeblief. Eenheidsworstkinderen, opgevoed door mensen met een standaardopleiding en standaard methodieken.....Het lijkt mij zo erg....![]()
Vandaar dat je ze over hebt.quote:Op woensdag 14 november 2007 16:09 schreef beroepslurker het volgende:
...én bergen snoep hoor....dat mandarijntje doe ik erbij voor de ouders, dan lijkt het net of de gezondheid van de kids mij ter harte gaat....
Neequote:Op woensdag 14 november 2007 16:17 schreef Lobasca het volgende:
Hai again!
Veulen, ben je er al uit met je kaartjes?
Lobasca!quote:Op woensdag 14 november 2007 16:17 schreef Lobasca het volgende:
Hai again!
Veulen, ben je er al uit met je kaartjes?
Balen voor je.quote:Op woensdag 14 november 2007 16:21 schreef Veulen het volgende:
[..]
Nee![]()
Vind onder elkaar maar lelijk.
Heb wel overal 1 lettertype van gemaakt.
Ja, dat heeft te maken met de kwaliteit van ons onderwijs. Voor mij een basisbehoefte en daar moet geld in gestoken worden. Maar goed, wat kun je verwachten van ons "platte" onderwijssysteem waar iedere docent denkt directeurtje te kunnen spelen, volop zeggenschap eist, z'n reet tegen de kribbe van vernieuwing gooit waardoor het bij voorbaat al zal mislukken (het is immers zo makkelijk om je lesjes van jaren terug, die op de plank liggen, terug te kunnen pakken) en zelf qua kennis in veel gevallen hooguit één of twee lesjes de leerlingen voor is. Bij een beetje intelligente vraag van een leerling blijft men het antwoord schuldig. Het is misére, heel breed in alle geledingen. Probeer het maar eens recht te trekken in een land of in een EU waar lobbyisten van het bedrijfsleven de dienst uitmaken en heel andere belangen hebben dan de man of vrouw in de straat.quote:Op woensdag 14 november 2007 16:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
geloof me, een tekort aan hoog opgeleid personeel is nu nog niet heel accuut maar dat wordt het de aankomende 10 jaar gewoon wel.
Blurkbabe!quote:
jij hebt toch een grafische achtergrond?quote:Op woensdag 14 november 2007 16:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Balen voor je.![]()
Ik ben helemaal onhandig en te ongeduldig om dat soort dit in elkaar te knutselen, dus aan mij heb je niet veel..![]()
Nee, ik val niet over je heen, tenzij je daar erg op staat.....quote:Op woensdag 14 november 2007 16:23 schreef Talitha het volgende:
Ik ben zo'n alleenstaande die in de doelgroep van NMNS valt.![]()
Als ik even voor mezelf spreek: een huis kopen zit er voor mij niet in en ik kan geen gebruik maken van aftrekposten e.d. Maar ik kan mezelf onderhouden en ik kan ook nog leuke dingen ernaast doen. Ik vind eigenlijk dat ik het best goed heb. Persoonlijk denk ik dat het tegenwoordig teveel als vanzelfsprekend wordt gezien dat je een huis kunt kopen, een auto kunt rijden, meerdere keren per jaar op vakantie kunt gaan. Alsof het iets is waar iedereen 'recht' op heeft. Mag ik Nederlanders enigszins verwend noemen, of valt dan iedereen over me heen?
Om die losers er aan te laten wennen dat het zolang gaat duren, totdat ze er zo uitzien....quote:Op woensdag 14 november 2007 16:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Blurkbabe!![]()
Ik wierp net een blik in de COS, waarom zijn al die lui uit de kooi verkleed als oude mensen?
1 Lettertype helpt in ieder geval welquote:Op woensdag 14 november 2007 16:23 schreef Lobasca het volgende:
Balen voor je.![]()
Ik ben helemaal onhandig en te ongeduldig om dat soort dit in elkaar te knutselen, dus aan mij heb je niet veel..![]()
Nee hoor skattie, ben het met je eens!quote:Op woensdag 14 november 2007 16:23 schreef Talitha het volgende:
Als ik even voor mezelf spreek: een huis kopen zit er voor mij niet in en ik kan geen gebruik maken van aftrekposten e.d. Maar ik kan mezelf onderhouden en ik kan ook nog leuke dingen ernaast doen. Ik vind eigenlijk dat ik het best goed heb. Persoonlijk denk ik dat het tegenwoordig teveel als vanzelfsprekend wordt gezien dat je een huis kunt kopen, een auto kunt rijden, meerdere keren per jaar op vakantie kunt gaan. Alsof het iets is waar iedereen 'recht' op heeft. Mag ik Nederlanders enigszins verwend noemen, of valt dan iedereen over me heen?
Hello darling!!quote:Op woensdag 14 november 2007 16:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
jij hebt toch een grafische achtergrond?![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 16:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Maar heb jullie discussie niet gevolgdtdtdt![]()
nee! ik ben het hartgrondig met je eens!quote:Op woensdag 14 november 2007 16:23 schreef Talitha het volgende:
Dat is léuk Lobasca, snap dat dan.....humor, om te lachen........en tevens om de aandacht af te leiden van Brian natuurlijk.....en zijn exit (long overdue trouwens)quote:Op woensdag 14 november 2007 16:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Blurkbabe!![]()
Ik wierp net een blik in de COS, waarom zijn al die lui uit de kooi verkleed als oude mensen?
dat vermoedde ik al.quote:Op woensdag 14 november 2007 16:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hello darling!!daar stond een
achter......
![]()
wel een vriendje gehad die grafisch ontwerper is...
quote:Op woensdag 14 november 2007 16:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ga eens snel volgen......
![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 16:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dat vermoedde ik al.vandaar de "
"
Leuk verhaal, maar waar baseer je dat op? Werk je in het onderwijs of haal je deze wijsheid uit de telegraaf? Voordat je dit als aanval ziet, ik ben het deels wel met je eens, maar ik word zo moe van al die mensen buiten het onderwijs die denken dat ze het zo goed weten... Ik denk dan altijd "kom het maar eens een weekje doen en geef dan nog een keer je mening"quote:Op woensdag 14 november 2007 16:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, dat heeft te maken met de kwaliteit van ons onderwijs. Voor mij een basisbehoefte en daar moet geld in gestoken worden. Maar goed, wat kun je verwachten van ons "platte" onderwijssysteem waar iedere docent denkt directeurtje te kunnen spelen, volop zeggenschap eist, z'n reet tegen de kribbe van vernieuwing gooit waardoor het bij voorbaat al zal mislukken (het is immers zo makkelijk om je lesjes van jaren terug, die op de plank liggen, terug te kunnen pakken) en zelf qua kennis in veel gevallen hooguit één of twee lesjes de leerlingen voor is. Bij een beetje intelligente vraag van een leerling blijft men het antwoord schuldig. Het is misére, heel breed in alle geledingen. Probeer het maar eens recht te trekken in een land of in een EU waar lobbyisten van het bedrijfsleven de dienst uitmaken en heel andere belangen hebben dan de man of vrouw in de straat.
Maar wat is de reden?????????????quote:Op woensdag 14 november 2007 16:30 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Dat is léuk Lobasca, snap dat dan.....humor, om te lachen........en tevens om de aandacht af te leiden van Brian natuurlijk.....en zijn exit (long overdue trouwens)
Trouwen? Dan kunnen we Dinkies worden en Buufje irriteren ergeren.quote:Op woensdag 14 november 2007 16:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, ik val niet over je heen, tenzij je daar erg op staat.....![]()
Moet er overal een reden voor zijn dan? Zinloosheid is toch het dóel daar?quote:Op woensdag 14 november 2007 16:33 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Maar wat is de reden?????????????
Ik zit vanaf 1990 onafgebroken in het onderwijs, 12 jaar HBO (lerarenopleiding), 5 jaar VMBO/MBOquote:Op woensdag 14 november 2007 16:33 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Leuk verhaal, maar waar baseer je dat op? Werk je in het onderwijs of haal je deze wijsheid uit de telegraaf? Voordat je dit als aanval ziet, ik ben het deels wel met je eens, maar ik word zo moe van al die mensen buiten het onderwijs die denken dat ze het zo goed weten... Ik denk dan altijd "kom het maar eens een weekje doen en geef dan nog een keer je mening"
Wat is de reden van het bestaan?quote:Op woensdag 14 november 2007 16:34 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Moet er overal een reden voor zijn dan? Zinloosheid is toch het dóel daar?![]()
De SC natuurlijkquote:Op woensdag 14 november 2007 16:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wat is de reden van het bestaan?![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 16:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zit vanaf 1990 onafgebroken in het onderwijs, 12 jaar HBO (lerarenopleiding), 5 jaar VMBO/MBO
quote:Op woensdag 14 november 2007 16:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zit vanaf 1990 onafgebroken in het onderwijs, 12 jaar HBO (lerarenopleiding), 5 jaar VMBO/MBO
Da's mooi dat jullie het met me eens zijn. Maar als ik Nederlanders een beetje verwend noem, dan geldt dat dus ook voor jullie. Dat hebben jullie toch wel begrepen hè?quote:Op woensdag 14 november 2007 16:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nee! ik ben het hartgrondig met je eens!![]()
Misschien heb je wel les aan één van ons gegeven?quote:Op woensdag 14 november 2007 16:36 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Leuk! Kom niet zoveel collega's tegen hier...
Nu begrijp ik dat je iedere dag lachend naar het werk gaat, het is, als je het in je vingers hebt, de mooiste baan die er is.....quote:Op woensdag 14 november 2007 16:36 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Leuk! Kom niet zoveel collega's tegen hier...
Je bent zelf verwend joh!quote:Op woensdag 14 november 2007 16:37 schreef Talitha het volgende:
[..]
Da's mooi dat jullie het met me eens zijn. Maar als ik Nederlanders een beetje verwend noem, dan geldt dat dus ook voor jullie. Dat hebben jullie toch wel begrepen hè?![]()
Ik voel mezelf in de watten gelegdtdtdtdt.......quote:Op woensdag 14 november 2007 16:37 schreef Talitha het volgende:
[..]
Da's mooi dat jullie het met me eens zijn. Maar als ik Nederlanders een beetje verwend noem, dan geldt dat dus ook voor jullie. Dat hebben jullie toch wel begrepen hè?![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 16:34 schreef Talitha het volgende:
[..]
Trouwen? Dan kunnen we Dinkies worden en Buufje irriteren ergeren.![]()
Dat kan stukken sneller, vraag maar aan Brianquote:Op woensdag 14 november 2007 16:37 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Heb jij 12 jaar over de lerarenopleiding gedaan?
![]()
en wat ben jij eigenlijk?quote:Op woensdag 14 november 2007 16:37 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nee joh, ben ook geen docent al heb ik wel les gegeven op het HBO. Je moet mij plaatsen in de ondersteunende functies....ICT/Projectleiderquote:Op woensdag 14 november 2007 16:37 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Heb jij 12 jaar over de lerarenopleiding gedaan?
![]()
Lijkt er af en toe wel op ja.quote:Op woensdag 14 november 2007 16:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Misschien heb je wel les aan één van ons gegeven?
Mike geeft les in het speciaal onderwijs als ik het wel heb...quote:
Hij is verantwoordelijk voor top Fokkers.......quote:Op woensdag 14 november 2007 16:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Mike geeft les in het speciaal onderwijs als ik het wel heb...![]()
![]()
![]()
Ja, en?quote:Op woensdag 14 november 2007 16:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Mike geeft les in het speciaal onderwijs als ik het wel heb...![]()
![]()
![]()
Klopt en dan werk ik ook nog in het speciaal onderwijs, daar ben je voor een groot deel pedagogisch bezig. Dat is nog leuker...quote:Op woensdag 14 november 2007 16:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nu begrijp ik dat je iedere dag lachend naar het werk gaat, het is, als je het in je vingers hebt, de mooiste baan die er is.....
Ik ben niet zo enthousiast over huisartsen, maar vuilnismannen zijn top.quote:Op woensdag 14 november 2007 16:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
pas maar op als mijn zoon straks je huisarts vuilnisman is piep je wel anders
als je dan les van hem hebt gehad enzo...quote:
Geduld/liefde is het credo....respect!quote:Op woensdag 14 november 2007 16:45 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Klopt en dan werk ik ook nog in het speciaal onderwijs, daar ben je voor een groot deel pedagogisch bezig. Dat is nog leuker...
wel een vegaburger hoop ik?!quote:
ik snap het niet, maar dat ligt vast aan mij.quote:Op woensdag 14 november 2007 16:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
als je dan les van hem hebt gehad enzo...![]()
Doe de groeten aan je leraar.quote:Op woensdag 14 november 2007 16:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ik snap het niet, maar dat ligt vast aan mij.
Ben er weer van tussen.![]()
Nope, ik ben overgestapt naar kannibalisme.quote:Op woensdag 14 november 2007 16:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
wel een vegaburger hoop ik?!![]()
Hapklare brokken of verslik je je wel eens......quote:Op woensdag 14 november 2007 16:55 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nope, ik ben overgestapt naar kannibalisme.
Taaie zestigers zoals jij zijn wat lastiger te verteren.quote:Op woensdag 14 november 2007 16:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hapklare brokken of verslik je je wel eens......![]()
Ik geef les, paardrijles aan huisquote:Op woensdag 14 november 2007 16:26 schreef beroepslurker het volgende:
Veulen, ik heb helemaal geen grafische achtergrond hoor, dus over je ontwerp heb ik geen commentaar. Wèl heb ik een vraag aan je. Als je jouw ontwerp ziet, weet ik niet wat voor bedrijf je hebt. Je ziet een paard, en de naam natuurlijk, maar is het een manege, of is het een bedrijf wat voedingsmiddelen voor paarden verkoopt of nog iets anders? Misschien moet er toch wat meer informatie op staan, voor de eerste indruk zeg maar......maar is maar een ideetje hoor....heb er geen verstand van
Nee, dat heb ik er inmiddels al in verwerkt.quote:Op woensdag 14 november 2007 17:31 schreef debuurvrouw het volgende:
Dan kan je als titel achter je naam (de tip van APK) toch zetten: instructrice![]()
of is daar een hendig-sjiek woord voor?
Wel leuk Veulen, zo'n eigen bedrijf, wens je veel succes!quote:Op woensdag 14 november 2007 17:28 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik geef les, paardrijles aan huis
Het idee is dat als mensen zo'n kaartje krijgen dat ze al weten dat ik het ben.
Dankjequote:Op woensdag 14 november 2007 17:44 schreef beroepslurker het volgende:
Wel leuk Veulen, zo'n eigen bedrijf, wens je veel succes!
Ja, nu is het duidelijk, met dat instructrice erbij, mooi hoorquote:Op woensdag 14 november 2007 17:51 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dankje
Nieuwe kaartjes staan hier. http://www.mijnalbum.nl/Album=W7L6QSC8
Gebruik je 1 kant van je visitekaartje ?quote:Op woensdag 14 november 2007 17:51 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dankje
Nieuwe kaartjes staan hier. http://www.mijnalbum.nl/Album=W7L6QSC8
De achterkant bedoel je?quote:Op woensdag 14 november 2007 17:54 schreef ppi het volgende:
Gebruik je 1 kant van je visitekaartje ?
Andere kant blanco zeg maar ?
quote:Op woensdag 14 november 2007 15:32 schreef Veulen het volgende:
[..]
Oh dus je naait me een waarschuwing aan omdat ik je excuus niet accepteer? Lekker objectief. Ohnee, ik was vergeten dat jij dat niet hoeft te zijn.
Man krijg het heen en weer toch lekker. Als er iemand is hier die compleet op z'n plaat is gegaan dan ben jij het wel. Trek nog lekker een zak met waarschuwingen open![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |