Welterusten.quote:Op woensdag 14 november 2007 02:48 schreef Veulen het volgende:
Okee, terug naar de tekentafel dan maar.
Maar eerst naar me bed. Zie jullie morgen weer.
Welterustenquote:Op woensdag 14 november 2007 03:32 schreef tipsch het volgende:
[..]
Mooi materiaaltje uitkiezen, pietsie fijnschalen en klaar is Kees Maaike.
En er voor terug komen.quote:Op woensdag 14 november 2007 02:58 schreef APK het volgende:
En nu verwacht je zeker dat wij weltrusten wensen ofzo?![]()
Ik was er niet bij. Serieus, al zou ik je nog zo'n enorme droeftoeter vinden, ik zal het je nooit direct zeggen. Ik ga weer op sluimerstand, tabée.quote:
Het is gewoon moeilijk users te herkennen als ze allemaal dezelfde hysterische UI hebenquote:Op woensdag 14 november 2007 03:45 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik was er niet bij. Serieus, al zou ik je nog zo'n enorme droeftoeter vinden, ik zal het je nooit direct zeggen. Ik ga weer op sluimerstand, tabée.![]()
baggerlayoutquote:Op woensdag 14 november 2007 03:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het is gewoon moeilijk users te herkennen als ze allemaal dezelfde hysterische UI heben![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 03:48 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ja zo![]()
nog een kwartiertje F5en natuurlijk![]()
Je wou zien of iemand je welterusten ging wensen, hè!quote:Op woensdag 14 november 2007 03:49 schreef tipsch het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 november 2007 03:49 schreef tipsch het volgende:
[..]
Neen. Ik heb even een breaky. Ik heb een opdracht aardig verknald en moet het deze nacht gaan corrigeren. F5-en is maar een zenuwtrekje.quote:Op woensdag 14 november 2007 03:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je wou zien of iemand je welterusten ging wensen, hè! [ afbeelding ]
Ik wou net welterusten zeggenquote:Op woensdag 14 november 2007 03:52 schreef tipsch het volgende:
[..]
Neen. Ik heb even een breaky. Ik heb een opdracht aardig verknald en moet het deze nacht gaan corrigeren. F5-en is maar een zenuwtrekje.
Het ik ergens gezged dat ik zou gaan?quote:Op woensdag 14 november 2007 03:52 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
![]()
maar dan niet meer posten, anders telt het niet![]()
Ga je?quote:Op woensdag 14 november 2007 03:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik wou net welterusten zeggen [ afbeelding ]
Indesign is ook kutquote:Op woensdag 14 november 2007 03:55 schreef tipsch het volgende:
Zit ik hier nog opgescheept met grafische zuignappen of niet? Ik zou graag willen klagen over hoe KUT ik Indesign vind.![]()
Caramba nou. En ik al m'n quick Quark templates stramienen omzetten naar dat stinkende kut-Indesignquote:
Ik moest verplicht met Indesign werken omdat de leraar zowat klaarkwam als dat programma aangingquote:Op woensdag 14 november 2007 03:57 schreef tipsch het volgende:
[..]
Caramba nou. En ik al m'n quick Quark templates omzetten naar dat stinkende kut-Indesign![]()
Is ook kut, je zou er zomaar een opdracht mee kunnen verknallen, kun je mooi een hele nacht zitten corrigerenquote:Op woensdag 14 november 2007 03:55 schreef tipsch het volgende:
Zit ik hier nog opgescheept met grafische zuignappen of niet? Ik zou graag willen klagen over hoe KUT ik Indesign vind.![]()
Onder de gordel?quote:Op woensdag 14 november 2007 03:58 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Is ook kut, je zou er zomaar een opdracht mee kunnen verknallen, kun je mooi een hele nacht zitten corrigeren![]()
Het werkt allemaal zo traag. Na 3 jaar werken met dat stinkprogramma ben ik er nog niet aan gewend.quote:Op woensdag 14 november 2007 03:58 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Is ook kut, je zou er zomaar een opdracht mee kunnen verknallen, kun je mooi een hele nacht zitten corrigeren![]()
Tactische shit.quote:Op woensdag 14 november 2007 04:00 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik doe maar net of ik het niet begrijp![]()
haarquote:Op woensdag 14 november 2007 04:03 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ze sluimert. Ik vond haar altijd wel een lieverd.
Dank je. Het err moet lukkenquote:Op woensdag 14 november 2007 04:14 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
![]()
*nu echt weg is
Tipsch succes, doe je voorzichtig met dr?![]()
Ian truste ofzo![]()
Feli nog Buufje!quote:Op woensdag 14 november 2007 09:30 schreef debuurvrouw het volgende:
ik heb ook geen grafische achtergrond.![]()
maar ik kan dan wél weer rekenen, wat 40% van mijn vakgenoten weer niet schijnt te kunnen![]()
![]()
goeiemoggel trouwens.![]()
![]()
Tiete en schiete?quote:Op woensdag 14 november 2007 11:35 schreef ppi het volgende:
Ik heb een bizarre achtergrond.
quote:Op woensdag 14 november 2007 11:43 schreef Gert het volgende:
Toch leuk, dat Lobasca wat van haar grafische achtergrond blootgeeft.
[ afbeelding ]
Veel bizarderquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |