Eeeh...?quote:Op woensdag 14 november 2007 01:46 schreef Ian_Nick het volgende:
Ziet er goed uit allemaal.
Ik vind het paard eerst en dan de E het mooiste.
Kritiekquote:Op woensdag 14 november 2007 01:46 schreef Lobasca het volgende:
Uhhhh... ja....hoe breng ik dit voorzichtig...
Niet op mij hoop ikquote:Op woensdag 14 november 2007 01:55 schreef Lobasca het volgende:
Ja, ik moet nog steeds een keer hobbelen![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 01:56 schreef Lobasca het volgende:
Ik vond ze allemaal niks....
Maar ik heb een grafische achtergrond![]()
Plaats die link ajb nog eens.. Ik vond sowieso meer dan 2 verschillende lettertypes op één kaartje storend, geen vloeiend geheel...quote:Op woensdag 14 november 2007 01:59 schreef Veulen het volgende:
[..]
Welke is het minst slecht?
Als ik ooit rijk word dan huur ik iemand om die dingen te doen, tot die tijd moet ik het maar even zelf kutten
http://www.mijnalbum.nl/Album=TQJLLYXNquote:Op woensdag 14 november 2007 02:01 schreef Lobasca het volgende:
Plaats die link ajb nog eens.. Ik vond sowieso meer dan 2 verschillende lettertypes op één kaartje storend, geen vloeiend geheel...![]()
Nr 4 en 5 scoren bij mij dan het hoogstquote:Op woensdag 14 november 2007 02:06 schreef Veulen het volgende:
[..]
http://www.mijnalbum.nl/Album=TQJLLYXN
Ik gebruik zo iso een ander lettertype voor de naam![]()
4, 5 en 6 zijn het zelfde, alleen een ander plaatje er op.quote:Op woensdag 14 november 2007 02:08 schreef Lobasca het volgende:
Nr 4 en 5 scoren bij mij dan het hoogst
Dag dame slaap lekkerquote:Op woensdag 14 november 2007 02:09 schreef Lobasca het volgende:
Paradepaardje, ik duik onder het dekbed, ben af..
en slaap lekker straks!
![]()
Minder meuk?quote:Op woensdag 14 november 2007 02:15 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik zou er minder meuk op zetten.
Je hebt nu eigenlijk 2 logo'squote:Op woensdag 14 november 2007 02:16 schreef Veulen het volgende:
[..]
Minder meuk?
Ik kan toch moeilijk het adres weglaten?
(of bedoel je dat niet?)
quote:Op woensdag 14 november 2007 02:15 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik zou er minder meuk op zetten.
Dat zijn de onderste 2.quote:Op woensdag 14 november 2007 02:18 schreef Ian_Nick het volgende:
Je hebt nu eigenlijk 2 logo's
1 met de hele naam en 1 met alleen de E.
Ik zou voor één van de twee kiezen.
Dat maakt het al een stuk rustiger en zakelijker.
Kijk daar heb ik wat aan.quote:Op woensdag 14 november 2007 02:20 schreef APK het volgende:
![]()
Nergens voor nodig om die paarden meerdere keren te tonen, staat goedkoop.
Gewoon een bescheiden logo en de contactgegevens.
quote:Op woensdag 14 november 2007 02:20 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
Nergens voor nodig om die paarden meerdere keren te tonen, staat goedkoop.
Gewoon een bescheiden logo en de contactgegevens.
Iedereen hierquote:Op woensdag 14 november 2007 02:24 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb ook een grafische achtergrond.
Zitten hier alleen maar mensen met een grafische achtergrond...quote:
Snelle jongen.quote:Op woensdag 14 november 2007 02:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[ afbeelding ]
Check mijn 5 seconden PAINT knip en plakwerk![]()
Yup, behalve jijquote:Op woensdag 14 november 2007 02:25 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zitten hier alleen maar mensen met een grafische achtergrond...![]()
Dat grijze vlak kan veel kleiner maar die lijn lijk me wel handig.quote:Op woensdag 14 november 2007 02:27 schreef Veulen het volgende:
[..]
Snelle jongen.
Mare wel dat grijze vlak dan links en een streep in het midden?
Euh, nee.quote:Voor mijn gevoel moet me naam dan boven dat lijntje alleen?
Don't give up your day job.quote:Op woensdag 14 november 2007 02:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Check mijn 5 seconden PAINT knip en plakwerk![]()
- Waarom rechts? Er staat verder toch niks daar rechts?quote:Op woensdag 14 november 2007 02:31 schreef APK het volgende:
Don't give up your day job.
-URL rechts uitlijnen, eventueel kleiner.
-Naam niet bold.
-Titel vermelden, evt. achter de naam. (Directeur, manager, whatever. Ik ken zelfs iemand die 'president' op zijn visitekaartje heeft staan en die heeft vorig jaar een gebouw van een paar miljoen gekocht.)
Daar heb ik een mannetje voor.quote:Op woensdag 14 november 2007 02:33 schreef APK het volgende:
En ga dat domein eens kopen.
Edit: Of heb ik dat gemist?
Ik bedoel de URL rechts uitlijnen onder het logo, nu lijkt het of je alles standaard uit een programaatje hebt getrokken. Beetje variatie.quote:Op woensdag 14 november 2007 02:33 schreef Veulen het volgende:
[..]
- Waarom rechts? Er staat verder toch niks daar rechts?
- okee.
- Ik heb geen titel, ben een ordinair mens.
Overigens vinden jullie 7 en 8 ook niet mooi?
Okee, ik ga er weer een beetje mee aan de slag.quote:Op woensdag 14 november 2007 02:35 schreef APK het volgende:
Ik bedoel de URL rechts uitlijnen onder het logo, nu lijkt het of je alles standaard uit een programaatje hebt getrokken. Beetje variatie.
En als je geen titel hebt dan verzin je er maar een.![]()
Want ik kan in 5 seconden niets beters verzinnen?quote:
Luister hier 's naar, Veulerstquote:-URL rechts uitlijnen, eventueel kleiner.
-Naam niet bold.
-Titel vermelden, evt. achter de naam. (Directeur, manager, whatever. Ik ken zelfs iemand die 'president' op zijn visitekaartje heeft staan en die heeft vorig jaar een gebouw van een paar miljoen gekocht.)
Meest Vegetarische Opperhoofdquote:Op woensdag 14 november 2007 02:35 schreef APK het volgende:
[..]
En als je geen titel hebt dan verzin je er maar een.![]()
quote:
Dat is toch jouw maximale werktijd per dagquote:Op woensdag 14 november 2007 02:38 schreef Ian_Nick het volgende:
Want ik kan in 5 seconden niets beters verzinnen?![]()
Nope, keep it simple.quote:Op woensdag 14 november 2007 02:40 schreef Veulen het volgende:
Mare ik zeur nog even, 7 of 8 niet beter?
En ik maar denken dat met ouderdom ook de humor afzakt.quote:Op woensdag 14 november 2007 02:41 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is toch jouw maximale werktijd per dag
quote:Op woensdag 14 november 2007 02:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Meest Vegetarische Lesbische Opperhoofd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |