En daar dan ook nog eens doodleuk een foto van laten nemen door een nietsvermoedende omstander, über cool!quote:Op woensdag 14 november 2007 12:02 schreef ppi het volgende:
[..]
Veel bizarder![]()
Komt allemaal in mijn memoires.
Hier zie je "ons" na een geslaagde bankoverval waarbij we een lokale demonstratie als decoy gebruikten.
[ afbeelding ]
Is nog wat vroeg voor mij..... en ik heb niets in huis.quote:Op woensdag 14 november 2007 12:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Eet smakelijk en neem wat gezonds...
Klopt! Hier ook.quote:Op woensdag 14 november 2007 12:05 schreef Lobasca het volgende:
Middag!
quote:
Er ligt hier nog een croissant, vanochtend bij de bakker op de hoek gehaald en het papieren zakje is inmiddels doorweekt van het vet. Hebben?quote:Op woensdag 14 november 2007 12:17 schreef Talitha het volgende:
[..]
Is nog wat vroeg voor mij..... en ik heb niets in huis.![]()
Hmm.. volgens mij is joúw hoofdpijn weer over hè.quote:
Oe, sexy nurse next door dus.quote:Op woensdag 14 november 2007 12:21 schreef debuurvrouw het volgende:
heb geen visitekaartje, en toch mijn huis vol visite![]()
maar nu is iedereen weer weg.![]()
enne, talieth, verpleegkunde...![]()
We willen graag werk en lol combinerenquote:Op woensdag 14 november 2007 12:04 schreef Gert het volgende:
[..]
En daar dan ook nog eens doodleuk een foto van laten nemen door een nietsvermoedende omstander, über cool!![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 12:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Hmm.. volgens mij is joúw hoofdpijn weer over hè.![]()
Ah, altijd handig!quote:Op woensdag 14 november 2007 12:21 schreef debuurvrouw het volgende:
heb geen visitekaartje, en toch mijn huis vol visite![]()
maar nu is iedereen weer weg.![]()
enne, talieth, verpleegkunde...![]()
Dat vinnik lief van je.quote:Op woensdag 14 november 2007 12:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Er ligt hier nog een croissant, vanochtend bij de bakker op de hoek gehaald en het papieren zakje is inmiddels doorweekt van het vet. Hebben?![]()
[zustermodus] hoe is het met jou hoofdpijn dan?[/zustermodus]quote:Op woensdag 14 november 2007 12:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Hmm.. volgens mij is joúw hoofdpijn weer over hè.![]()
nur so.quote:
O maar ik wil 'm wel voor je beleggen hoor, zodat die tyfussmaak van die pokkecroissant niet meer zo opdringerig aanwezig is.quote:Op woensdag 14 november 2007 12:35 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat vinnik lief van je.Maar eerlijk gezegd lust ik geen croissants.
![]()
Welk deel?quote:Op woensdag 14 november 2007 13:12 schreef debuurvrouw het volgende:
ik lees net met zéér veel plezier het scanman kom terug topic...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |