En daar dan ook nog eens doodleuk een foto van laten nemen door een nietsvermoedende omstander, über cool!quote:Op woensdag 14 november 2007 12:02 schreef ppi het volgende:
[..]
Veel bizarder![]()
Komt allemaal in mijn memoires.
Hier zie je "ons" na een geslaagde bankoverval waarbij we een lokale demonstratie als decoy gebruikten.
[ afbeelding ]
Is nog wat vroeg voor mij..... en ik heb niets in huis.quote:Op woensdag 14 november 2007 12:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Eet smakelijk en neem wat gezonds...
Klopt! Hier ook.quote:Op woensdag 14 november 2007 12:05 schreef Lobasca het volgende:
Middag!
quote:
Er ligt hier nog een croissant, vanochtend bij de bakker op de hoek gehaald en het papieren zakje is inmiddels doorweekt van het vet. Hebben?quote:Op woensdag 14 november 2007 12:17 schreef Talitha het volgende:
[..]
Is nog wat vroeg voor mij..... en ik heb niets in huis.![]()
Hmm.. volgens mij is joúw hoofdpijn weer over hè.quote:
Oe, sexy nurse next door dus.quote:Op woensdag 14 november 2007 12:21 schreef debuurvrouw het volgende:
heb geen visitekaartje, en toch mijn huis vol visite![]()
maar nu is iedereen weer weg.![]()
enne, talieth, verpleegkunde...![]()
We willen graag werk en lol combinerenquote:Op woensdag 14 november 2007 12:04 schreef Gert het volgende:
[..]
En daar dan ook nog eens doodleuk een foto van laten nemen door een nietsvermoedende omstander, über cool!![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 12:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Hmm.. volgens mij is joúw hoofdpijn weer over hè.![]()
Ah, altijd handig!quote:Op woensdag 14 november 2007 12:21 schreef debuurvrouw het volgende:
heb geen visitekaartje, en toch mijn huis vol visite![]()
maar nu is iedereen weer weg.![]()
enne, talieth, verpleegkunde...![]()
Dat vinnik lief van je.quote:Op woensdag 14 november 2007 12:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Er ligt hier nog een croissant, vanochtend bij de bakker op de hoek gehaald en het papieren zakje is inmiddels doorweekt van het vet. Hebben?![]()
[zustermodus] hoe is het met jou hoofdpijn dan?[/zustermodus]quote:Op woensdag 14 november 2007 12:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Hmm.. volgens mij is joúw hoofdpijn weer over hè.![]()
nur so.quote:
O maar ik wil 'm wel voor je beleggen hoor, zodat die tyfussmaak van die pokkecroissant niet meer zo opdringerig aanwezig is.quote:Op woensdag 14 november 2007 12:35 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat vinnik lief van je.Maar eerlijk gezegd lust ik geen croissants.
![]()
Welk deel?quote:Op woensdag 14 november 2007 13:12 schreef debuurvrouw het volgende:
ik lees net met zéér veel plezier het scanman kom terug topic...![]()
Welke BB?quote:
Zo maak je het wel heel aantrekkelijk.quote:Op woensdag 14 november 2007 13:16 schreef Gert het volgende:
[..]
O maar ik wil 'm wel voor je beleggen hoor, zodat die tyfussmaak van die pokkecroissant niet meer zo opdringerig aanwezig is.![]()
Zonse dan.quote:Op woensdag 14 november 2007 13:22 schreef Lobasca het volgende:
Ik ga me maar eens in het heerlijke herfstzonnetje begeven.
Was jij niet die Blauwe die vroeg of ik minder wou schelden?quote:Op woensdag 14 november 2007 13:16 schreef Gert het volgende:
[..]
O maar ik wil 'm wel voor je beleggen hoor, zodat die tyfussmaak van die pokkecroissant niet meer zo opdringerig aanwezig is.![]()
Engels croissantje.quote:Op woensdag 14 november 2007 13:32 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zo maak je het wel heel aantrekkelijk.Doe eens beleggen dan Gertje.
Was jij niet die blauwlikker die altijd loopt te schelden?quote:Op woensdag 14 november 2007 13:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Was jij niet die Blauwe die vroeg of ik minder wou schelden?![]()
Was jij niet ooit gèèn Ianhater?quote:Op woensdag 14 november 2007 13:37 schreef Talitha het volgende:
[..]
Was jij niet die blauwlikker die altijd loopt te schelden?![]()
Volgens mij alleen bij BB4, 5 en 6.quote:Op woensdag 14 november 2007 13:28 schreef Gert het volgende:
Welke BB?![]()
Of was er bij DGK ook eentje?
Een croissant uitschelden is een twijfelgevalletje.quote:Op woensdag 14 november 2007 13:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb mijn 28000e post aan een quote van jou verdaanquote:Op woensdag 14 november 2007 13:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Een croissant uitschelden is een twijfelgevalletje.
Lieve Ian, ik haat helemaal niemand.quote:Op woensdag 14 november 2007 13:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Was jij niet ooit gèèn Ianhater?![]()
Jou vraagt ie het tenminste nog. Ik krijg meteen een waarschuwing (en die hebben serieuze gevolgen)quote:Op woensdag 14 november 2007 13:34 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ben ondertussen een nogal lame spel aan het doen, dus ik reageer iets dramatischer dan noodzakelijk.quote:Op woensdag 14 november 2007 13:47 schreef Talitha het volgende:
[..]
Lieve Ian, ik haat helemaal niemand.Het lijkt wel in de mode te zijn, die grote ego's met lange tenen.
Maar ik ben nooit erg modebewust geweest.![]()
deel 1, om te beginnen...quote:
TR.quote:Op woensdag 14 november 2007 13:48 schreef Veulen het volgende:
[..]
Jou vraagt ie het tenminste nog. Ik krijg meteen een waarschuwing (en die hebben serieuze gevolgen)![]()
![]()
![]()
Toch welquote:Op woensdag 14 november 2007 13:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
deel 1, om te beginnen...![]()
en ik ben nog steeds zwaar geschoffeerd, zo lelijk is onze bank helemaal niet..![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 13:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Welke BB?![]()
Of was er bij DGK ook eentje?
toen jij op de grens van grapjes en treiteren zat eerwaarde mod...![]()
Alsof íemand daar intraptquote:Op woensdag 14 november 2007 13:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben ondertussen een nogal lame spel aan het doen, dus ik reageer iets dramatischer dan noodzakelijk.
Dan lijkt het alsof ik echt betrokken ben.
quote:
Dus je doet het voor mij.quote:Op woensdag 14 november 2007 13:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben ondertussen een nogal lame spel aan het doen, dus ik reageer iets dramatischer dan noodzakelijk.
Dan lijkt het alsof ik echt betrokken ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |