Nee, doe maar es lief tegen mij......quote:Op woensdag 14 november 2007 14:54 schreef debuurvrouw het volgende:
Hai...![]()
magge we ook al niet meer lief zijn tegen Gert?
![]()
Mooi, wilde namelijk een partij oprichten voor singles, bijna drie miljoen zijn er en ze komen in geen enkel partijprogramma voor als doelgroepquote:
Oi Moots, long time no seequote:Op woensdag 14 november 2007 14:56 schreef mootie het volgende:
Hoi mensjes van het goede leven?!
Hallo Mootiequote:Op woensdag 14 november 2007 14:56 schreef mootie het volgende:
Mootsie!quote:Op woensdag 14 november 2007 14:56 schreef mootie het volgende:
Jammer dat ik in het verkeerde land zit om je partij aan te hangenquote:Op woensdag 14 november 2007 14:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mooi, wilde namelijk een partij oprichten voor singles, bijna drie miljoen zijn er en ze komen in geen enkel partijprogramma voor als doelgroep
Vertel eens iets over je programma? Iets met belasting of daten ofzo?quote:Op woensdag 14 november 2007 14:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mooi, wilde namelijk een partij oprichten voor singles, bijna drie miljoen zijn er en ze komen in geen enkel partijprogramma voor als doelgroep
ws heel veel aftrekpostenquote:Op woensdag 14 november 2007 15:01 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Vertel eens iets over je programma? Iets met belasting of daten ofzo?![]()
1. Weg met al die toeslagen die men in rekening brengt als je als alleenstaande op vakantie gaatquote:Op woensdag 14 november 2007 15:01 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Vertel eens iets over je programma? Iets met belasting of daten ofzo?![]()
en als je later nog ouder bent, wil je dan ook zorg of wat?quote:Op woensdag 14 november 2007 15:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
1. Weg met al die toeslagen die men in rekening brengt als je als alleenstaande op vakantie gaat
2. Weg met die ongelijkheid in lokale belastingen, per hoofd omslaan, als alleenstaande betaal je relatief teveel.
3. Geen probleem met het betalen van infrastructuur voor scholing/gezondheidszorg van en voor kids, wel met gratis schoolboeken en gratis kinderopvang waar de alleenstaande voor moet bloeden maar er weinig voor terug krijgt. (twee-ouder gezinnen, beiden werkend, leven vaak riant in een twee onder één kap woning, met twee auto's en drie vakanties, alleenstaanden niet, die mensen dokken dus maar voor hun eigen kroost)
4. Flinke fiscale kortingen bij het in dienst nemen van een interieurverzorgster
5. Mogelijkheden verruimen voor de aanschaf van een woning voor een alleenstaande
6. vul maar aan......
Oh dus je naait me een waarschuwing aan omdat ik je excuus niet accepteer? Lekker objectief. Ohnee, ik was vergeten dat jij dat niet hoeft te zijn.quote:Op woensdag 14 november 2007 14:23 schreef Gert het volgende:
En de boel weer verdraaien. Ga nog eens kijken dan, of je in die eerste PM het woordje waarschuwing kan vinden.
Ik moet me toch sterk vergissen, maar de enige die hier een grote muil opzet ben je toch echt zelf.quote:Op woensdag 14 november 2007 15:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Weet ik, vooral mensen met kids worden altijd pissig. Als je het milieu een dienst wil doen, dan neem alvast geen kids, de bron van de vervuiling. Daarnaast worden, ondanks al het geld dat nu in de richting van die twee-verdienende ouders gaat, ouderen nu ook aan hun lot overgelaten. Die kids van nu gaan echt niet naar alleenstaande ouderen om gezellig een kop koffie te drinken of om ze te helpen. Als ze al helpen, dan doen ze het voor geld, gewoon een baan dus. Er wordt dus een vals argument gebruikt als men zegt "later heb je ze nodig". Er zijn mensen zat op deze aardkloot die je kunt inhuren en het minder in de watten leggen van ouders zal echt niet beperkend zijn voor het "nemen" van kinderen.
Bij alles wat ik noemde, heb ik het persoonlijk niet nodig. Ik kan het zelf betalen en betaal het dan ook zelf. De auto, het eigen huis, de interieurverzorgster, de vakantie en ook mijn pensioen betaal ik zelf. Ik weet alleen dat veel alleenstaanden het water aan de lippen staat en ik vind het schandalig dat er geen rekening wordt gehouden met die grote doelgroep. Ik heb het dan ook over gezinnen waarvan één van de partners thuis zit voor die kids......dat zijn voor mij eigenlijk ook min of meer alleenstaanden. Ik heb een bloedhekel aan die grote muil van die gezinnen waar beide ouders werken en ze hun kids aan hun lot overlaten en laten ontsporen.
Vooralsnog zie ik in jouw schrijven geen enkel argument die mij anders laat denken.........quote:Op woensdag 14 november 2007 15:33 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ik moet me toch sterk vergissen, maar de enige die hier een grote muil opzet ben je toch echt zelf.
En zoals altijd wordt een grote muil opgezet door mensen die totaal niet weten waar ze het over hebben en geen ergumenten hebben om h un standpunt te onderbouwen.![]()
Beide tochquote:Op woensdag 14 november 2007 15:44 schreef beroepslurker het volgende:
"A quarrel a day, keeps the doctor away" of was dat nou an apple a day?
Ik heb geen idee.....quote:Op woensdag 14 november 2007 15:44 schreef beroepslurker het volgende:
"A quarrel a day, keeps the doctor away" of was dat nou an apple a day?
ik snap je stelling wel. Alleen vind ik dat je de boeman in de verkeerde hoek zoekt. De dinkies, da's pas kwalijk.quote:Op woensdag 14 november 2007 15:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb geen idee.....![]()
Wel is hier sprake van de gebruikelijke reflex als je zoiets laat horen. Valt mij nog mee dat ik geen kinderhater genoemd word (ben ik ook niet, kids zijn over het algemeen leuk!) als je een pleitbezorger bent voor alleenstaanden waarvan er megaveel in de verdomhoek zitten (ook alleenstaande ouders en ouderen)
Vast wel Veulenquote:Op woensdag 14 november 2007 15:47 schreef Veulen het volgende:
[..]
Beide toch
Mis ik alleen nog die appel vandaag. Mag een mandarijn ook denk je?
Het beleid is er op gericht om de rijken rijker te maken, over de ruggen van de grijze massa. Groei, groei en nog eens groei predikt men. Daar moet eens vanaf geweken worden. Uiteindelijk is iedereen de dupe.quote:Op woensdag 14 november 2007 15:48 schreef debuurvrouw het volgende:
Wat voor milieuschade levert een derde kind dan meer op dan een eerste of tweede?
En ja, ik ben thuis voor de kinderen, maar qua financieën kan het eigenlijk niet meer hoor. En dan moet ik eigenlijk ook veel uren gaan werken, anders levert het nog geen zak op. Gaat alles naar de kinderopvang.
Het beleid is er tot nu toe op gericht om de economie te laten bloeien. en daardoor moeten er meer mensen aan het werk. Ik ben er op zich niet op tegen. Maar vind het wel leuk om mijn eigen kinderen naar eigen inzicht groot te brengen. Niet dat ik de nieuwe supernanny ben maar ik heb wel ideeen zeg maar.![]()
Als ze de kinderopvang zouden profesionaliseren dán bereik je wat. Worden de door jou zo gekoesterde kindjes van tweeverdieners door goed opgeleide mensen opgevoed. Komen ze toch nog goed terecht, iedereen tevreden.
En al die mensen die je nu kan betalen om voor je te zorgen worden ook ouder. En jammerdebammer, die gaan dan ook eens dood. Als er dus minder kinderen geboren worden is er straks een tekort aan personeel.
Veel erger vind ik dat hoogopgeleiden steeds minder kinderen krijgen. en laagopgeleiden steeds meer.
Lekker Veulen! Heb zelf ook nog wat mandarijntjes over van Sint Maarten, dus wij komen wel aan onze vitamientjes hè?quote:Op woensdag 14 november 2007 15:57 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ook 1?
Heb een hele grote zak nog.
Deel jij mandarijntjes uit met sint maarten?quote:Op woensdag 14 november 2007 15:59 schreef beroepslurker het volgende:
Lekker Veulen! Heb zelf ook nog wat mandarijntjes over van Sint Maarten, dus wij komen wel aan onze vitamientjes hè?![]()
...én bergen snoep hoor....dat mandarijntje doe ik erbij voor de ouders, dan lijkt het net of de gezondheid van de kids mij ter harte gaat....quote:Op woensdag 14 november 2007 16:06 schreef Veulen het volgende:
[..]
Deel jij mandarijntjes uit met sint maarten?
Dat is verschrikkelijk![]()
helemaal met je eensquote:Op woensdag 14 november 2007 15:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het beleid is er op gericht om de rijken rijker te maken, over de ruggen van de grijze massa. Groei, groei en nog eens groei predikt men. Daar moet eens vanaf geweken worden. Uiteindelijk is iedereen de dupe.
Jij bent net zo goed een alleenstaande en ik ben van mening dat er ruimte moet zijn om te investeren in kinderen, maar niet voor mensen die complete vinexwijken bewonen, immer groter willen wonen, twee auto's wensen en drie vakanties. Kinderen opvoeden is een 24 uurs bezigheid. Dat kan niet tussen neus en lippen door en de lasten vervolgens afwentelen op iedereen. Geld geven en extra geld geven aan hen die al hebben maakt het niet goed, maakt geen betere kinderen, aandacht en tijd wel.
Niet helemaal wat ik bedoelde. Geld overhouden, of daadwerkelijk iets doen met je opleiding zijn wel degelijk argumenten. En dan zo'n Sharon Dijksma met haar voorstel stufi terug te betalen...quote:Wel maakt het gegeven geld anderen het leven lastiger omdat die het moeten schuiven en wel is het een aantasting van het solidariteitsgevoel. Goed opgeleiden nemen echt geen kinderen als je ze extra geld geeft. Mocht dat wel zo zijn, dan verdienen ze niet eens kinderen.
geloof me, een tekort aan hoog opgeleid personeel is nu nog niet heel accuut maar dat wordt het de aankomende 10 jaar gewoon wel.quote:Een tekort aan personeel is er nooit, werkgevers willen alleen goedkoop personeel uit tweede wereld landen, de mensen boven de 45 mikken ze eruit.
quote:Op woensdag 14 november 2007 16:09 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
...én bergen snoep hoor....dat mandarijntje doe ik erbij voor de ouders, dan lijkt het net of de gezondheid van de kids mij ter harte gaat....
Jouw hele betoog is er typisch ééntje van een persoon zonder kinderen.... Je doet je naam eer aan.quote:Op woensdag 14 november 2007 16:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Kinderen laten opvoeden door professionele kinderopvang...spaar mij asjeblief. Eenheidsworstkinderen, opgevoed door mensen met een standaardopleiding en standaard methodieken.....Het lijkt mij zo erg....![]()
Vandaar dat je ze over hebt.quote:Op woensdag 14 november 2007 16:09 schreef beroepslurker het volgende:
...én bergen snoep hoor....dat mandarijntje doe ik erbij voor de ouders, dan lijkt het net of de gezondheid van de kids mij ter harte gaat....
Neequote:Op woensdag 14 november 2007 16:17 schreef Lobasca het volgende:
Hai again!
Veulen, ben je er al uit met je kaartjes?
Lobasca!quote:Op woensdag 14 november 2007 16:17 schreef Lobasca het volgende:
Hai again!
Veulen, ben je er al uit met je kaartjes?
Balen voor je.quote:Op woensdag 14 november 2007 16:21 schreef Veulen het volgende:
[..]
Nee![]()
Vind onder elkaar maar lelijk.
Heb wel overal 1 lettertype van gemaakt.
Ja, dat heeft te maken met de kwaliteit van ons onderwijs. Voor mij een basisbehoefte en daar moet geld in gestoken worden. Maar goed, wat kun je verwachten van ons "platte" onderwijssysteem waar iedere docent denkt directeurtje te kunnen spelen, volop zeggenschap eist, z'n reet tegen de kribbe van vernieuwing gooit waardoor het bij voorbaat al zal mislukken (het is immers zo makkelijk om je lesjes van jaren terug, die op de plank liggen, terug te kunnen pakken) en zelf qua kennis in veel gevallen hooguit één of twee lesjes de leerlingen voor is. Bij een beetje intelligente vraag van een leerling blijft men het antwoord schuldig. Het is misére, heel breed in alle geledingen. Probeer het maar eens recht te trekken in een land of in een EU waar lobbyisten van het bedrijfsleven de dienst uitmaken en heel andere belangen hebben dan de man of vrouw in de straat.quote:Op woensdag 14 november 2007 16:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
geloof me, een tekort aan hoog opgeleid personeel is nu nog niet heel accuut maar dat wordt het de aankomende 10 jaar gewoon wel.
Blurkbabe!quote:
jij hebt toch een grafische achtergrond?quote:Op woensdag 14 november 2007 16:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Balen voor je.![]()
Ik ben helemaal onhandig en te ongeduldig om dat soort dit in elkaar te knutselen, dus aan mij heb je niet veel..![]()
Nee, ik val niet over je heen, tenzij je daar erg op staat.....quote:Op woensdag 14 november 2007 16:23 schreef Talitha het volgende:
Ik ben zo'n alleenstaande die in de doelgroep van NMNS valt.![]()
Als ik even voor mezelf spreek: een huis kopen zit er voor mij niet in en ik kan geen gebruik maken van aftrekposten e.d. Maar ik kan mezelf onderhouden en ik kan ook nog leuke dingen ernaast doen. Ik vind eigenlijk dat ik het best goed heb. Persoonlijk denk ik dat het tegenwoordig teveel als vanzelfsprekend wordt gezien dat je een huis kunt kopen, een auto kunt rijden, meerdere keren per jaar op vakantie kunt gaan. Alsof het iets is waar iedereen 'recht' op heeft. Mag ik Nederlanders enigszins verwend noemen, of valt dan iedereen over me heen?
Om die losers er aan te laten wennen dat het zolang gaat duren, totdat ze er zo uitzien....quote:Op woensdag 14 november 2007 16:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Blurkbabe!![]()
Ik wierp net een blik in de COS, waarom zijn al die lui uit de kooi verkleed als oude mensen?
1 Lettertype helpt in ieder geval welquote:Op woensdag 14 november 2007 16:23 schreef Lobasca het volgende:
Balen voor je.![]()
Ik ben helemaal onhandig en te ongeduldig om dat soort dit in elkaar te knutselen, dus aan mij heb je niet veel..![]()
Nee hoor skattie, ben het met je eens!quote:Op woensdag 14 november 2007 16:23 schreef Talitha het volgende:
Als ik even voor mezelf spreek: een huis kopen zit er voor mij niet in en ik kan geen gebruik maken van aftrekposten e.d. Maar ik kan mezelf onderhouden en ik kan ook nog leuke dingen ernaast doen. Ik vind eigenlijk dat ik het best goed heb. Persoonlijk denk ik dat het tegenwoordig teveel als vanzelfsprekend wordt gezien dat je een huis kunt kopen, een auto kunt rijden, meerdere keren per jaar op vakantie kunt gaan. Alsof het iets is waar iedereen 'recht' op heeft. Mag ik Nederlanders enigszins verwend noemen, of valt dan iedereen over me heen?
Hello darling!!quote:Op woensdag 14 november 2007 16:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
jij hebt toch een grafische achtergrond?![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 16:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Maar heb jullie discussie niet gevolgdtdtdt![]()
nee! ik ben het hartgrondig met je eens!quote:Op woensdag 14 november 2007 16:23 schreef Talitha het volgende:
Dat is léuk Lobasca, snap dat dan.....humor, om te lachen........en tevens om de aandacht af te leiden van Brian natuurlijk.....en zijn exit (long overdue trouwens)quote:Op woensdag 14 november 2007 16:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Blurkbabe!![]()
Ik wierp net een blik in de COS, waarom zijn al die lui uit de kooi verkleed als oude mensen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |