dat vermoedde ik al.quote:Op woensdag 14 november 2007 16:27 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hello darling!!daar stond een
achter......
![]()
wel een vriendje gehad die grafisch ontwerper is...
quote:Op woensdag 14 november 2007 16:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ga eens snel volgen......
![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 16:31 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dat vermoedde ik al.vandaar de "
"
Leuk verhaal, maar waar baseer je dat op? Werk je in het onderwijs of haal je deze wijsheid uit de telegraaf? Voordat je dit als aanval ziet, ik ben het deels wel met je eens, maar ik word zo moe van al die mensen buiten het onderwijs die denken dat ze het zo goed weten... Ik denk dan altijd "kom het maar eens een weekje doen en geef dan nog een keer je mening"quote:Op woensdag 14 november 2007 16:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, dat heeft te maken met de kwaliteit van ons onderwijs. Voor mij een basisbehoefte en daar moet geld in gestoken worden. Maar goed, wat kun je verwachten van ons "platte" onderwijssysteem waar iedere docent denkt directeurtje te kunnen spelen, volop zeggenschap eist, z'n reet tegen de kribbe van vernieuwing gooit waardoor het bij voorbaat al zal mislukken (het is immers zo makkelijk om je lesjes van jaren terug, die op de plank liggen, terug te kunnen pakken) en zelf qua kennis in veel gevallen hooguit één of twee lesjes de leerlingen voor is. Bij een beetje intelligente vraag van een leerling blijft men het antwoord schuldig. Het is misére, heel breed in alle geledingen. Probeer het maar eens recht te trekken in een land of in een EU waar lobbyisten van het bedrijfsleven de dienst uitmaken en heel andere belangen hebben dan de man of vrouw in de straat.
Maar wat is de reden?????????????quote:Op woensdag 14 november 2007 16:30 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Dat is léuk Lobasca, snap dat dan.....humor, om te lachen........en tevens om de aandacht af te leiden van Brian natuurlijk.....en zijn exit (long overdue trouwens)
Trouwen? Dan kunnen we Dinkies worden en Buufje irriteren ergeren.quote:Op woensdag 14 november 2007 16:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, ik val niet over je heen, tenzij je daar erg op staat.....![]()
Moet er overal een reden voor zijn dan? Zinloosheid is toch het dóel daar?quote:Op woensdag 14 november 2007 16:33 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Maar wat is de reden?????????????
Ik zit vanaf 1990 onafgebroken in het onderwijs, 12 jaar HBO (lerarenopleiding), 5 jaar VMBO/MBOquote:Op woensdag 14 november 2007 16:33 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Leuk verhaal, maar waar baseer je dat op? Werk je in het onderwijs of haal je deze wijsheid uit de telegraaf? Voordat je dit als aanval ziet, ik ben het deels wel met je eens, maar ik word zo moe van al die mensen buiten het onderwijs die denken dat ze het zo goed weten... Ik denk dan altijd "kom het maar eens een weekje doen en geef dan nog een keer je mening"
Wat is de reden van het bestaan?quote:Op woensdag 14 november 2007 16:34 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Moet er overal een reden voor zijn dan? Zinloosheid is toch het dóel daar?![]()
De SC natuurlijkquote:Op woensdag 14 november 2007 16:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wat is de reden van het bestaan?![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 16:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zit vanaf 1990 onafgebroken in het onderwijs, 12 jaar HBO (lerarenopleiding), 5 jaar VMBO/MBO
quote:Op woensdag 14 november 2007 16:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zit vanaf 1990 onafgebroken in het onderwijs, 12 jaar HBO (lerarenopleiding), 5 jaar VMBO/MBO
Da's mooi dat jullie het met me eens zijn. Maar als ik Nederlanders een beetje verwend noem, dan geldt dat dus ook voor jullie. Dat hebben jullie toch wel begrepen hè?quote:Op woensdag 14 november 2007 16:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nee! ik ben het hartgrondig met je eens!![]()
Misschien heb je wel les aan één van ons gegeven?quote:Op woensdag 14 november 2007 16:36 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Leuk! Kom niet zoveel collega's tegen hier...
Nu begrijp ik dat je iedere dag lachend naar het werk gaat, het is, als je het in je vingers hebt, de mooiste baan die er is.....quote:Op woensdag 14 november 2007 16:36 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Leuk! Kom niet zoveel collega's tegen hier...
Je bent zelf verwend joh!quote:Op woensdag 14 november 2007 16:37 schreef Talitha het volgende:
[..]
Da's mooi dat jullie het met me eens zijn. Maar als ik Nederlanders een beetje verwend noem, dan geldt dat dus ook voor jullie. Dat hebben jullie toch wel begrepen hè?![]()
Ik voel mezelf in de watten gelegdtdtdtdt.......quote:Op woensdag 14 november 2007 16:37 schreef Talitha het volgende:
[..]
Da's mooi dat jullie het met me eens zijn. Maar als ik Nederlanders een beetje verwend noem, dan geldt dat dus ook voor jullie. Dat hebben jullie toch wel begrepen hè?![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 16:34 schreef Talitha het volgende:
[..]
Trouwen? Dan kunnen we Dinkies worden en Buufje irriteren ergeren.![]()
Dat kan stukken sneller, vraag maar aan Brianquote:Op woensdag 14 november 2007 16:37 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Heb jij 12 jaar over de lerarenopleiding gedaan?
![]()
en wat ben jij eigenlijk?quote:Op woensdag 14 november 2007 16:37 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nee joh, ben ook geen docent al heb ik wel les gegeven op het HBO. Je moet mij plaatsen in de ondersteunende functies....ICT/Projectleiderquote:Op woensdag 14 november 2007 16:37 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Heb jij 12 jaar over de lerarenopleiding gedaan?
![]()
Lijkt er af en toe wel op ja.quote:Op woensdag 14 november 2007 16:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Misschien heb je wel les aan één van ons gegeven?
Mike geeft les in het speciaal onderwijs als ik het wel heb...quote:
Hij is verantwoordelijk voor top Fokkers.......quote:Op woensdag 14 november 2007 16:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Mike geeft les in het speciaal onderwijs als ik het wel heb...![]()
![]()
![]()
Ja, en?quote:Op woensdag 14 november 2007 16:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Mike geeft les in het speciaal onderwijs als ik het wel heb...![]()
![]()
![]()
Klopt en dan werk ik ook nog in het speciaal onderwijs, daar ben je voor een groot deel pedagogisch bezig. Dat is nog leuker...quote:Op woensdag 14 november 2007 16:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nu begrijp ik dat je iedere dag lachend naar het werk gaat, het is, als je het in je vingers hebt, de mooiste baan die er is.....
Ik ben niet zo enthousiast over huisartsen, maar vuilnismannen zijn top.quote:Op woensdag 14 november 2007 16:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
pas maar op als mijn zoon straks je huisarts vuilnisman is piep je wel anders
als je dan les van hem hebt gehad enzo...quote:
Geduld/liefde is het credo....respect!quote:Op woensdag 14 november 2007 16:45 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Klopt en dan werk ik ook nog in het speciaal onderwijs, daar ben je voor een groot deel pedagogisch bezig. Dat is nog leuker...
wel een vegaburger hoop ik?!quote:
ik snap het niet, maar dat ligt vast aan mij.quote:Op woensdag 14 november 2007 16:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
als je dan les van hem hebt gehad enzo...![]()
Doe de groeten aan je leraar.quote:Op woensdag 14 november 2007 16:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ik snap het niet, maar dat ligt vast aan mij.
Ben er weer van tussen.![]()
Nope, ik ben overgestapt naar kannibalisme.quote:Op woensdag 14 november 2007 16:48 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
wel een vegaburger hoop ik?!![]()
Hapklare brokken of verslik je je wel eens......quote:Op woensdag 14 november 2007 16:55 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nope, ik ben overgestapt naar kannibalisme.
Taaie zestigers zoals jij zijn wat lastiger te verteren.quote:Op woensdag 14 november 2007 16:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hapklare brokken of verslik je je wel eens......![]()
Ik geef les, paardrijles aan huisquote:Op woensdag 14 november 2007 16:26 schreef beroepslurker het volgende:
Veulen, ik heb helemaal geen grafische achtergrond hoor, dus over je ontwerp heb ik geen commentaar. Wèl heb ik een vraag aan je. Als je jouw ontwerp ziet, weet ik niet wat voor bedrijf je hebt. Je ziet een paard, en de naam natuurlijk, maar is het een manege, of is het een bedrijf wat voedingsmiddelen voor paarden verkoopt of nog iets anders? Misschien moet er toch wat meer informatie op staan, voor de eerste indruk zeg maar......maar is maar een ideetje hoor....heb er geen verstand van
Nee, dat heb ik er inmiddels al in verwerkt.quote:Op woensdag 14 november 2007 17:31 schreef debuurvrouw het volgende:
Dan kan je als titel achter je naam (de tip van APK) toch zetten: instructrice![]()
of is daar een hendig-sjiek woord voor?
Wel leuk Veulen, zo'n eigen bedrijf, wens je veel succes!quote:Op woensdag 14 november 2007 17:28 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik geef les, paardrijles aan huis
Het idee is dat als mensen zo'n kaartje krijgen dat ze al weten dat ik het ben.
Dankjequote:Op woensdag 14 november 2007 17:44 schreef beroepslurker het volgende:
Wel leuk Veulen, zo'n eigen bedrijf, wens je veel succes!
Ja, nu is het duidelijk, met dat instructrice erbij, mooi hoorquote:Op woensdag 14 november 2007 17:51 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dankje
Nieuwe kaartjes staan hier. http://www.mijnalbum.nl/Album=W7L6QSC8
Gebruik je 1 kant van je visitekaartje ?quote:Op woensdag 14 november 2007 17:51 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dankje
Nieuwe kaartjes staan hier. http://www.mijnalbum.nl/Album=W7L6QSC8
De achterkant bedoel je?quote:Op woensdag 14 november 2007 17:54 schreef ppi het volgende:
Gebruik je 1 kant van je visitekaartje ?
Andere kant blanco zeg maar ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |