Sja, niets nieuws onder de zon toch?quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:38 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ik zit al te kijken! maar het is 1 grote promo voor de goudenkooi....![]()
Sorry hoor. moet ik je er niet meer op wijzen?quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:38 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ik zit al te kijken! maar het is 1 grote promo voor de goudenkooi....![]()
inderdaad niet nieuw....maar dit is wel overduidelijk!quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:40 schreef ruby het volgende:
[..]
Sja, niets nieuws onder de zon toch?
Hallow iedereen
Thanks! Heb t net gekeken! Het is en blijft een watje met een hoop blabla gehalte die Luc!quote:
tuurlijk wel erop wijzen!quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Sorry hoor. moet ik je er niet meer op wijzen?![]()
Gelukkigquote:Op dinsdag 13 november 2007 22:43 schreef cindy10 het volgende:
[..]
tuurlijk wel erop wijzen!![]()
wil natuurlijk niets missen.....en daarop mn commentaar geven!![]()
![]()
Ik vraag me af of Luc nog steeds niet is afgeknapt op die walgelijke Nadia.quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:43 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Thanks! Heb t net gekeken! Het is en blijft een watje met een hoop blabla gehalte die Luc!
Wel een aardige jongen hoor.
Pfiew....ik las bijna: Ik durf hetbijna niet te zeggen maar wat is Dennis een lekker ding.quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:45 schreef 2live het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen maar wat is Dennis lekker weinig in beeld.
breek daar je hoofd niet over...ik ga vrijwillig die douche opzoeken,en heel tam op de bank hangen!quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Gelukkig, zat er al over te denken hoe ik jou onder de douche moest gaan zetten.
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:47 schreef ruby het volgende:
[..]
Pfiew....ik las bijna: Ik durf hetbijna niet te zeggen maar wat is Dennis een lekker ding.
Ik ben blij dat ik verder gelezen heb.
wat is die site dan ?quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:49 schreef STAP01 het volgende:
Ik kan trouwens niet wachten totdat Jan zijn gastenboek gaat bekijken! hahaha
Wordt smullen voor Jantjequote:Op dinsdag 13 november 2007 22:49 schreef STAP01 het volgende:
Ik kan trouwens niet wachten totdat Jan zijn gastenboek gaat bekijken! hahaha
Jan is een kutwijfquote:Op dinsdag 13 november 2007 22:50 schreef Disana het volgende:
Wat een kreng is die Jan: de jurken van Nadia en Amanda passen wel, en die van Lieke gewoon niet, zodat ze meteen is afgevallen.
iemand die blablabla die wel en iemand die echt serieus is niet....hoorde ik hem zeggen.quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:53 schreef Dark het volgende:
Dennis is weer druk aan het fluisteren, boos - ja, daaaaaaaaaaag - hoor ik en verder onduidelijk gewauwel
quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:53 schreef cindy10 het volgende:
ik ga alvast op de bank liggen,anders komt straks mijn brian thuis en rukt me achter de pc vandaan,slaat me met mn kop tegen een badkamer deur....grijpt mn keel vast om mn haar in te zepen onder dwang...!!
en krijgt op de koop toe nog zegels van de albert heyn ook!!
dat moet ik niet hebben,dus ik ga als tam konijn in een lichtgevende babydoll op de bank hangen,en pak een gitaar en zing cumbajaaaaa![]()
![]()
Mag jij aan zijn gitaar zitten??quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:53 schreef cindy10 het volgende:
ik ga alvast op de bank liggen,anders komt straks mijn brian thuis en rukt me achter de pc vandaan,slaat me met mn kop tegen een badkamer deur....grijpt mn keel vast om mn haar in te zepen onder dwang...!!
dat moet ik niet hebben,dus ik ga als tam konijn in een lichtgevende babydoll op de bank hangen,en pak een gitaar en zing cumbajaaaaa![]()
![]()
Nee Cindy, jij zegt zo maar wat. Groetjes aan je ventjequote:Op dinsdag 13 november 2007 22:53 schreef cindy10 het volgende:
![]()
Hoe is het mogelijk....wat een onbevooroordeeldheid (bestaat dat woord wel?)heeft die Janice....hij zegt notabene...ik hoop dat één van jullie tweeen het wordt...Amanda of Nadia dus.....dus Lieke mee laten doen is dan gewoon flauwekul?quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:50 schreef Disana het volgende:
Wat een kreng is die Jan: de jurken van Nadia en Amanda passen wel, en die van Lieke gewoon niet, zodat ze meteen is afgevallen.
De traumaheli kan landenquote:Op dinsdag 13 november 2007 22:53 schreef cindy10 het volgende:
![]()
Janneman is zelf de juryquote:Op dinsdag 13 november 2007 22:56 schreef riri het volgende:
[..]
Hoe is het mogelijk....wat een onbevooroordeeldheid (bestaat dat woord wel?)heeft die Janice....hij zegt notabene...ik hoop dat één van jullie tweeen het wordt...Amanda of Nadia dus.....dus Lieke mee laten doen is dan gewoon flauwekul?
En die jury dan?
nee mag niet aan zn gitaar zitten!(vooral niet als hij boos is,maar dan mag ik ook nergens aan zitten..)quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mag jij aan zijn gitaar zitten??![]()
Je hebt hem dan wel onder de duim hoor, die van mij ramt alle deuren uit het huis als ik aan zijn spullen zit.
Gelukkig bedoelt die het dan wel goed hoor![]()
hij was wel goed....en dat dat lachje van Brian vanuit de andere kant van de slaapkamer.quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:00 schreef Dark het volgende:
Stem - Mompelen is binnensmonds praten en dat is niet toegestaan!
Alsof hij zich daar een yota van aantrekt!
Ja en waarschijnlijk may day ook.quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Janneman is zelf de jury
jaja, ze weten ze uit te kiezen hoor. Lieke mag al blij zijn dat er een lap voor haar is gekocht.
Ongelooflijk schijtziek word je van die 2 OF ze fluisteren OF ze schrijven briefjes.quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:01 schreef mazaru het volgende:
'Pffffffffffff eindelijk wordt er wat gezegd van dat stiekeme gemompel. Als antwoord gaat Nadia door met mompelen
Hij ging erna gewoon nog ff mee doorquote:Op dinsdag 13 november 2007 23:00 schreef Dark het volgende:
Stem - Mompelen is binnensmonds praten en dat is niet toegestaan!
Alsof hij zich daar een yota van aantrekt!
Op het moment doen ze beidequote:Op dinsdag 13 november 2007 23:03 schreef 2live het volgende:
[..]
Ongelooflijk schijtziek word je van die 2 OF ze fluisteren OF ze schrijven briefjes.![]()
![]()
Sorry ruud.![]()
zal hem de groetjes doen!quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee Cindy, jij zegt zo maar wat. Groetjes aan je ventje![]()
waarom geeft ie haar dan geen vuilniszak?quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Janneman is zelf de jury
jaja, ze weten ze uit te kiezen hoor. Lieke mag al blij zijn dat er een lap voor haar is gekocht.
Hoezo sorry? Die slappe hap daar achter in die bouwketen moet sorry zeggenquote:Op dinsdag 13 november 2007 23:03 schreef 2live het volgende:
[..]
Ongelooflijk schijtziek word je van die 2 OF ze fluisteren OF ze schrijven briefjes.![]()
![]()
Sorry ruud.![]()
Ja, daar komen zijn woorden inderdaad helemaal op neer. Een misselijke streek.quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:05 schreef riri het volgende:
[..]
waarom geeft ie haar dan geen vuilniszak?
Hoezo is die Janice eerlijk in iemand zijn gezicht,zoals hijzelf over zichzelf zei?
Dat is ie dus helemaal niet zo....hij laat iemand voor piet snot mee doen dus als ik zijn woorden van net mag geloven.....wat een vooringenomenheid...die komt zichzelf nog wel tegen
Precies, dit is pure terror die 2 op de streams.quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hoezo sorry? Die slappe hap daar achter in die bouwketen moet sorry zeggen![]()
![]()
Omdat het Huub en Lieke niet zijnquote:Op dinsdag 13 november 2007 23:05 schreef Marieke_B het volgende:
Nadia doet net alsof ze aan ene Roos schrijft.. Dennis schrijft ook een stukje aan Roos.![]()
Ze zijn echt gehaaid! Ze doen net alsof het over iets anders gaat en laten elkaar ondertussen lezen wat ze schrijven...allemaal 'kladjes'
Waarom krijgen ze hier geen boete voor???
Boete hoeft niet, een ludieke straf zou wel leuk zijn!quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:05 schreef Marieke_B het volgende:
Nadia doet net alsof ze aan ene Roos schrijft.. Dennis schrijft ook een stukje aan Roos.![]()
Ze zijn echt gehaaid! Ze doen net alsof het over iets anders gaat en laten elkaar ondertussen lezen wat ze schrijven...allemaal 'kladjes'
Waarom krijgen ze hier geen boete voor???
quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, daar komen zijn woorden inderdaad helemaal op neer. Een misselijke streek.
Wat die jury betreft, hij zei eerder vanavond iets waardoor ik denk dat Mayday er ook in zit... en we weten hoe die over Lieke denkt.
of beide een week lang een plastic zak over hun kopquote:Op dinsdag 13 november 2007 23:11 schreef Dark het volgende:
[..]
Boete hoeft niet, een ludieke straf zou wel leuk zijn!
Een week lang koken EN de keuken opruimen voor alle miljonairs, nog leuker - een week geen stijltang voor Naad en geen Murray's en haarlak voor Dennis![]()
Gewoon exit die tweequote:Op dinsdag 13 november 2007 23:11 schreef Dark het volgende:
[..]
Boete hoeft niet, een ludieke straf zou wel leuk zijn!
Een week lang koken EN de keuken opruimen voor alle miljonairs, nog leuker - een week geen stijltang voor Naad en geen Murray's en haarlak voor Dennis![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
Fok!, ik ga even afliggen Welterusten. (en nog steeds bereid om meer te doen als een post op een forum plaatsen om mijn afschuw op de gang van zaken te tonen.)
![]()
![]()
Tuurlijk hebben ze dat wel in de gaten. Ze doen het al weken op deze manier en nog's opzichtig ook!quote:
ze namen net wel even het boek waar Naad in schrijft in beeld. Om te laten zien dat er geen briefje in zat..quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:18 schreef Clank het volgende:
[..]
Tuurlijk hebben ze dat wel in de gaten. Ze doen het al weken op deze manier en nog's opzichtig ook!
Ze laten het gewoon toe![]()
Ik hoop het. Ik snap ook niet wat hij zo tegen Lieke heeft terwijl hij amper wat van het programma afweet.quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:05 schreef riri het volgende:
[..]
waarom geeft ie haar dan geen vuilniszak?
Hoezo is die Janice eerlijk in iemand zijn gezicht,zoals hijzelf over zichzelf zei?
Dat is ie dus helemaal niet zo....hij laat iemand voor piet snot mee doen dus als ik zijn woorden van net mag geloven.....wat een vooringenomenheid...die komt zichzelf nog wel tegen
quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:21 schreef Desii het volgende:
Japie mag mee naar de optredens van Huub en Lieke
Huub is helemaal blij
Mag Lieke ook mee dan tegenwoordig?quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:21 schreef Desii het volgende:
Japie mag mee naar de optredens van Huub en Lieke
Huub is helemaal blij
Gaaf het is hem gegund.quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:22 schreef Marieke_B het volgende:
Jaap mag in het vervolg mee met Brian en Huub!
Oeh, Dennix zal dan zo wel gaan knallen door bijvoorbeeld met ijsblokjes te gaan gooien.quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:21 schreef diedirk het volgende:
Yessss, eindelijk gaan ze Dennis weer eens bashen Yess!
Kauwen toch zeker.quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:25 schreef ruby het volgende:
[..]
Oeh, Dennix zal dan zo wel gaan knallen door bijvoorbeeld met ijsblokjes te gaan gooien.
Lieke gaat niet mee,want ze zei in het kantor toen ze het hoorde van Jaap nou dat is mooi dan ben ik alleen met die anderequote:Op dinsdag 13 november 2007 23:23 schreef tipsch het volgende:
[..]
Mag Lieke ook mee dan tegenwoordig?
quote:
Jezus wat een sekte is het daar zeg. je mag totaal geen kritiek geven op de leider.quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:38 schreef Darklight het volgende:
[..]
Op Sly, maar dan wordt je dus geband, hele account was weg
Het verbaasd me dat die snol uberhaupt kan schrijven.quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:58 schreef mootie het volgende:
Wat is Nadia allemaal aan het neerpennen voor haar Dennisje?
Sekte. Dat woord schoot ook in mijn gedachtenquote:Op dinsdag 13 november 2007 23:31 schreef itsme het volgende:
[..]
Jezus wat een sekte is het daar zeg. je mag totaal geen kritiek geven op de leider.![]()
Danny is een aap Danny is een aahaap.![]()
![]()
![]()
Zei hij dat????quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:34 schreef petraa het volgende:
Jan gaat zijn gastenboek niet lezen. Dan wordt hij helemaal gek
Heb je m niet gehoord eerder vanavond? He's larger than life.quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:34 schreef petraa het volgende:
Jan gaat zijn gastenboek niet lezen. Dan wordt hij helemaal gek
Ja, hij kwam van achter hij heeft zijn mail gecheckt zag wat reakties in zijn gastenboek en ging ze echt niet lezen.quote:
Dan heb je hem net niet gehoord.quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:37 schreef Py het volgende:
[..]
Heb je m niet gehoord eerder vanavond? He's larger than life.
Dat gastenboek vindtie prachtig, al die aandacht.![]()
hahahaquote:Op dinsdag 13 november 2007 23:38 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja, hij kwam van achter hij heeft zijn mail gecheckt zag wat reakties in zijn gastenboek en ging ze echt niet lezen.
Brian zei ook je moet gewoon een streep trekken je bent wie je bent.
Echtquote:Op dinsdag 13 november 2007 23:38 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja, hij kwam van achter hij heeft zijn mail gecheckt zag wat reakties in zijn gastenboek en ging ze echt niet lezen.
Ja van de ene kies naar de andere kies.quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:25 schreef ruby het volgende:
[..]
Oeh, Dennix zal dan zo wel gaan knallen door bijvoorbeeld met ijsblokjes te gaan gooien.
The story of his life: Een hoop gelul maar geen aktie.quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:38 schreef avonne het volgende:
Wat een gelul van Dennis, he?
Als je nou gewoon eens iets zou DOEN ipv lullen????
Helmut Lotti begon ook als Elvis-imitator. Frans Bauer ging de deur langs met zijn CDs.
Zit er ook op te wachten..maar helaas........quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:40 schreef rooie3 het volgende:
Hallo kom op met die popo.Of is de plasmaboy op vakantie.
Nee.. Dennis wil direct GROOT beginnen!! Het liefst een platencontract bij EMI en het managment van Jan Smit en over een maand Ahoy vol... en nu maak ik niet eens een geintjequote:Op dinsdag 13 november 2007 23:38 schreef avonne het volgende:
Wat een gelul van Dennis, he?
Als je nou gewoon eens iets zou DOEN ipv lullen????
Helmut Lotti begon ook als Elvis-imitator. Frans Bauer ging de deur langs met zijn CDs.
SCHRIFTJE ???????quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:40 schreef Marieke_B het volgende:
En Dennis mag weer in het schriftje lezen...het is inmiddels een heel verhaal
Volgens mij ging het over het kraken van de botten van Brian. Amanda mag hem niet meer een tikje geven anders gaat het fout!quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:41 schreef 2live het volgende:
Waar waarschuwt Brian nu weer voor?
Mag alleen als Nadia het in haar safaribroekje goedkeurtquote:Op dinsdag 13 november 2007 23:41 schreef Clank het volgende:
[..]
Nee.. Dennis wil direct GROOT beginnen!! Het liefst een platencontract bij EMI en het managment van Jan Smit en over een maand Ahoy vol... en nu maak ik niet eens een geintje![]()
Bij mij ook vanavond. Ik plaats ze al niet meer.quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:41 schreef avonne het volgende:
ik klik de gifjes telkens weg, hoor. Duurt me veel te lang met laden.
En dat geloven wij? Hij weet ECHT wel wat de algemene strekking is van die reacties hoor...reken maar dat 'm dat wel ingefluisterd is door het hokje!quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:38 schreef petraa het volgende:
[..]
Gelukkig kan je op stream 3 de herhaling zienquote:Op dinsdag 13 november 2007 23:44 schreef Mokum020 het volgende:
Gadver....heeft die kabouter dat kutlied gezongen uit r'dam?
Dan heb ik niks gemist......
Heejuhh...niks mis met Rotterrrdam.quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:44 schreef Mokum020 het volgende:
quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:46 schreef KimiK het volgende:
[..]
Gelukkig kan je op stream 3 de herhaling zien![]()
Jaap is altijd wel grappig geweest.Maar toen hij met Dennis moest spelen bleef daar niks meer van over.Gelukkig kan Jaap nu weer zijn eigen zijn.Ook alweer een fout van de redactie.quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:47 schreef yellowfirst het volgende:
Hoe langer DGK duurt, hoe komischer Jaap wordt..............itt de rest..........
Nadia is in alle opzichten nep.quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:46 schreef STAP01 het volgende:
Nadia komt toch uit Nijmegen! Waarom heeft ze de zachte g niet meer dan? Nu heeft ze zo'n bekakte kutstem! Met die 'R'
ik heb hulp nodig, is voor mijn toekomst, is moeilijk.....quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:53 schreef Scandalous het volgende:
tja, is een lastige keuze om te maken, echt lastig.... morgen, 100% dit en dat zus en zo lellelelele....
Hij is bang voor zijn imagoquote:Op dinsdag 13 november 2007 23:53 schreef avonne het volgende:
Dennis wil geen optreden in de gouden kooi doen....
Steek.quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:51 schreef Prospera het volgende:
Janice: iedereen hier krijgt een single, maar jij kan zingen en waarom heb jij geen single?
Ach joh... zijn ballen vroren erbij af, dus.... enjoy de beeldenquote:Op dinsdag 13 november 2007 23:44 schreef Mokum020 het volgende:
Dennix: Ja dat is dus de hele grap ! uuuuuh, alsof hij het zelf bedenkt!quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:54 schreef Marieke_B het volgende:
J: Maar JIJ bent de jongen die kan zingen...da's de grap
(Ik hoor geschater uit het hokje)
Het overkomt mij vaker.....vragen wat ik wil zien of niet wil zien en het gebeurt...quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:56 schreef KimiK het volgende:
Heb je nu je zin Mokum![]()
Alleen nog maar streams op het trash....
Zijn verdiende loon!quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:55 schreef avonne het volgende:
[..]
Ach joh... zijn ballen vroren erbij af, dus.... enjoy de beelden
quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:56 schreef KimiK het volgende:
Heb je nu je zin Mokum![]()
Alleen nog maar streams op het trash....
Een zetje, een trap, een rottrap...............kies maar uit....quote:Op woensdag 14 november 2007 00:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
En Dennix maar weer zeuren. "Iemand moet mij het laatste zetje geven" ...... Nou, lijkt me geen probleem. Op FOK zijn genoeg mensen te vinden die hem dat zetje willen geven !
Er zal vast wel een filmpje van zijn....quote:Op woensdag 14 november 2007 00:00 schreef Desii het volgende:
[..]
idd... ik baal, want vond het grappig het Feijenoordlied van die kabouter en de reus
Ze begint steeds meer op Miss Piggy te lijken ook nogquote:Op woensdag 14 november 2007 00:02 schreef riri het volgende:
Het showmodel van Janice
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor de beroepsgroep 35-45 jarigen?quote:Op woensdag 14 november 2007 00:02 schreef riri het volgende:
Het showmodel van Janice
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dus jij kijkt liever naar die tokkiesquote:Op dinsdag 13 november 2007 23:59 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Het overkomt mij vaker.....vragen wat ik wil zien of niet wil zien en het gebeurt...
![]()
Nix moet helemaal niet gaan zingen, dat zou beter zijn. Hij heeft geen originele zangstem (dertien in een dozijn) en geen uitstraling. Bij Idols zou hij er zo uitvliegen....Nixfaktor dus.quote:Op woensdag 14 november 2007 00:03 schreef Prospera het volgende:
Nix is bang dat als hij engels gaat zingen, dat hij niet meer geaccepteerd wordt als nederlandse zanger.
nee, waarschijnlijk morgenquote:Op woensdag 14 november 2007 00:07 schreef Veulen het volgende:
Iemand die even kan vertellen over de populariteitspoll? Ik begrijp zo half om half uit updates dat ie er is geweest?
Dan ijn die misleidend want er is niets geweestquote:Op woensdag 14 november 2007 00:07 schreef Veulen het volgende:
Iemand die even kan vertellen over de populariteitspoll? Ik begrijp zo half om half uit updates dat ie er is geweest?
Is niet geweest.quote:Op woensdag 14 november 2007 00:07 schreef Veulen het volgende:
Dat is een goed ideequote:Op woensdag 14 november 2007 00:09 schreef KimiK het volgende:
Hij roept op of we hem post willen sturen wat hij moet zingen.... euhm.... misschien een kaartje eraan wagen of ie gewoon z'n bek kan houden![]()
Hij krijgt te vaak te horen dat hij goed kan zingenquote:Op woensdag 14 november 2007 00:07 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Nix moet helemaal niet gaan zingen, dat zou beter zijn. Hij heeft geen originele zangstem (dertien in een dozijn) en geen uitstraling. Bij Idols zou hij er zo uitvliegen....Nixfaktor dus.
Speciaal voor jouquote:Op woensdag 14 november 2007 00:04 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Er zal vast wel een filmpje van zijn....![]()
en nee, die hoef ik niet te zien!
Uit updates [DGK] Updates #5 SPANNING EN SENSATIE!:quote:Op woensdag 14 november 2007 00:08 schreef pullup het volgende:
Dan ijn die misleidend want er is niets geweest
Hij neemt vast een voorsprong dan?quote:Huub zingt het Feyenoord lied
Huub heeft beloofd dat als hij 50% in de popo zou halen het fyenoordlied in de vijver zou gaan zingen
Vandaag is het dan zover.
Mooi samen gevatquote:Op woensdag 14 november 2007 00:08 schreef avonne het volgende:
Even op een rijtje zetten, hoor
CV van Dennis
- Dennis heeft nog nooit in een kroeg opgetreden of zo
- Dennis heeft nog nooit bij een bandje gezongen
- Dennis heeft geen day job of studie
Huidige dilemma's van Dennis
- Dennis is bang dat als hij het verkeerde genre kiest dat hij dan uitgerangeerd is als hij van genre wil veranderen.
- Dennis wil alleen met bekende professionals werken, anders ? (anders wat? Wordt het niet gepromoot of zo?)
Wat een hoop lucht
Hij heeft toch meegedaan aan dat Popstars the rivals gedoe.... heb je dat filmpje niet gezien van hem, dat ie met een ander groepje een kerstnummer zingt? Hilarisch is het gewoon...quote:Op woensdag 14 november 2007 00:08 schreef avonne het volgende:
CV van Dennis
- Dennis is bang dat als hij het verkeerde genre kiest dat hij dan uitgerangeerd is als hij van genre wil veranderen.
- Dennis wil alleen met bekende professionals werken, anders ? (anders wat? Wordt het niet gepromoot of zo?)
Wat een hoop lucht
quote:Op woensdag 14 november 2007 00:11 schreef Ning het volgende:
[..]
Speciaal voor jou![]()
[ afbeelding ]
cap db
en hij is er helaas zelf in gaan geloven..........quote:Op woensdag 14 november 2007 00:11 schreef Prospera het volgende:
[..]
Hij krijgt te vaak te horen dat hij goed kan zingen![]()
quote:Op woensdag 14 november 2007 00:13 schreef Kinga het volgende:
[..]
Hij heeft toch meegedaan aan dat Popstars the rivals gedoe.... heb je dat filmpje niet gezien van hem, dat ie met een ander groepje een kerstnummer zingt? Hilarisch is het gewoon...
Als Dennis echt potentie had was er toen wel iemand op hem afgestapt met een contract. Klaar nu Dennis, ga door met je leven!quote:Op woensdag 14 november 2007 00:13 schreef Kinga het volgende:
[..]
Hij heeft toch meegedaan aan dat Popstars the rivals gedoe.... heb je dat filmpje niet gezien van hem, dat ie met een ander groepje een kerstnummer zingt? Hilarisch is het gewoon...
Nog lachwekkender: Hij denkt dat veranderen van Taal niet gepikt wordt door het publiel...quote:Op woensdag 14 november 2007 00:08 schreef avonne het volgende:
CV van Dennis
Wat een hoop lucht
Ik heb altijd begrepen dat je nog een gesprek zou hebben met de psycholoog. Het is bij de febo toch ook bekend dat Jaap dit voor het geld zou doen?quote:Op woensdag 14 november 2007 00:14 schreef STAP01 het volgende:
Dat is ook zo! Jaap heeft zijn 2e 24 uur niet ingetrokken toch?
quote:Op woensdag 14 november 2007 00:13 schreef Kinga het volgende:
[..]
Jawel, onder het vloerkleedquote:Op woensdag 14 november 2007 00:14 schreef STAP01 het volgende:
Dat is ook zo! Jaap heeft zijn 2e 24 uur niet ingetrokken toch?
Tsja...hij kan dan wel wat moois aantrekken, maar een drol blijft een drol.quote:Op woensdag 14 november 2007 00:11 schreef Ning het volgende:
[..]
Speciaal voor jou![]()
[ afbeelding ]
cap db
lijkt wel of ze zit te poepenquote:Op woensdag 14 november 2007 00:02 schreef riri het volgende:
Het showmodel van Janice
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hand in hand, Kameraden, Hand in Hand voor Feyenoord 1, Geen woorden, maar daaaaden, leve Feyenoord 1quote:Op woensdag 14 november 2007 00:04 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Er zal vast wel een filmpje van zijn....![]()
en nee, die hoef ik niet te zien!
quote:Op woensdag 14 november 2007 00:18 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Ik heb altijd begrepen dat je nog een gesprek zou hebben met de psycholoog. Het is bij de febo toch ook bekend dat Jaap dit voor het geld zou doen?
Ik denk dat zijn carriere als modeontwerper er tussen kwam.quote:Op woensdag 14 november 2007 00:18 schreef avonne het volgende:
[..]
toen was hij door anderen opgegeven.
Ik bedoel maar... als toch zingen je lust en je leven is, dan ga je toch bij een band of zo? Als is het maar één keer per week. Als je je beroep er van wil maken, dan vang je toch 50 euro in de plaatselijke kroeg of zo? Je wil het toch proberen?
Who the fuck heeft hem wijsgemaakt dat hij carriere kan maken? Het enige wat hij kan is dromen.
Toen had ie wel een matje qua haar.quote:Op woensdag 14 november 2007 00:16 schreef Kinga het volgende:
avonne:
http://www.rtl.nl/(channe(...)_santa.avi_plain.xml
Wow......... wat ontzettend slecht!!! En die enorme mat van Dennisquote:Op woensdag 14 november 2007 00:16 schreef Kinga het volgende:
avonne:
e-le-gant !!!quote:Op woensdag 14 november 2007 00:17 schreef Prospera het volgende:
Aman over haar dansje: ik moet er over nadenken![]()
[ afbeelding ]
aaaaaah! k vat m!quote:Op woensdag 14 november 2007 00:23 schreef Prospera het volgende:
[..]
Daar liggen alle foutjes van de Febo-acties![]()
Hij wil helemaal niet iets doen......hij wil alleen maar makkelijk geld verdienen...het liefst met niets doenquote:Op woensdag 14 november 2007 00:18 schreef avonne het volgende:
Ik bedoel maar... als toch zingen je lust en je leven is, dan ga je toch bij een band of zo? Als is het maar één keer per week. Als je je beroep er van wil maken, dan vang je toch 50 euro in de plaatselijke kroeg of zo? Je wil het toch proberen?
Who the fuck heeft hem wijsgemaakt dat hij carriere kan maken? Het enige wat hij kan is dromen.
Hulde!quote:Op woensdag 14 november 2007 00:16 schreef Kinga het volgende:
avonne:
Dan zal Lieke wel winnen...quote:Op woensdag 14 november 2007 00:28 schreef avonne het volgende:
Die foto's op de site van Janice vind ik echt een aanfluiting.
Geen enkele jurk past het model. (flubberig, slecht van snit en zo)
Dries Roelvink knijpt hem anders behoorlijk ondertussen.quote:Op woensdag 14 november 2007 00:18 schreef avonne het volgende:
[..]
toen was hij door anderen opgegeven.
Ze maakt er idd haar eigen verhaal van. Had niets met Cora te makenquote:Op woensdag 14 november 2007 00:29 schreef riri het volgende:
Amanda moet journalist worden.....als ze een gebeurtenis moet beschrijven weet ze na 1 minuut al niet meer wat er werkelijk gebeurt is....die maakt van elke gebeurtenis haar eigen verhaal
Ook hoe ze net verteld waarom er geen internet meer is in de villa....klopt niks van haar verhaal...ze verzint het ter plekke
Als Janneman zijn gastenboek leest, dan denk ik inderdaad dat die Lieke mee gaat nemenquote:
Precies hetzelfde zat ik me ook net te bedenkenquote:Op woensdag 14 november 2007 00:28 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Hulde!
Ik heb dit programma toen aandachtig gevolgd (ik was toen al een fan van trainwreck programma's)
en ik herinner me echt iedereen behalve Dennix
Hoe hij uit de maat danst bij dat liedje![]()
Nee juist niet; hij kiest voor een afwijkende lichaamsvormquote:
Nadia dus, ik vind het prima! Ik zou er niet aan mee willen doen!quote:Op woensdag 14 november 2007 00:34 schreef Prospera het volgende:
[..]
Nee juist niet; hij kiest voor een afwijkende lichaamsvorm![]()
En die heeft meer marktwaarde dan Dennixquote:Op woensdag 14 november 2007 00:29 schreef akveor het volgende:
[..]
Dries Roelvink knijpt hem anders behoorlijk ondertussen.![]()
Daar denken wat sponsors voor zijn Ahoy concert heel anders over...quote:Op woensdag 14 november 2007 00:36 schreef Prospera het volgende:
[..]
En die heeft meer marktwaarde dan Dennix![]()
Excuse mequote:Op woensdag 14 november 2007 00:40 schreef Guuskeee het volgende:
25e keer: http://janiceonline.nl/www/index.php?option=com_jambook&Itemid=26
Grof of minder grof haha.. nee ga ik doen! En thanks voor de link!quote:Op woensdag 14 november 2007 00:48 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
geeft niks, zolang je maar ff in het gasteboek schrijft wat je van m vind
Huub zei net dat het morgen pas is,quote:Op woensdag 14 november 2007 00:51 schreef Lobasca het volgende:
Geen uitslag popupoll?
quote:Op woensdag 14 november 2007 00:46 schreef Dreamboy het volgende:
Jaap heeft verloren van Huub.
[ afbeelding ]
Misschien wel een goeie zet dat nieuwe vriendje voor manniequote:Op woensdag 14 november 2007 00:51 schreef Lady-night het volgende:
Brian ligt zich weer te ergeren zo te zien?
en nog belangrijker een nieuw vriendje voor Nadia.quote:Op woensdag 14 november 2007 00:53 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Misschien wel een goeie zet dat nieuwe vriendje voor mannie
Naadia loswekenquote:Op woensdag 14 november 2007 00:53 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Misschien wel een goeie zet dat nieuwe vriendje voor mannie
De fraudeinspecteurs zijn er nog niet uitquote:Op woensdag 14 november 2007 00:51 schreef Lobasca het volgende:
Geen uitslag popupoll?
Dennix snapt er toch echt NIX van. Het idee van Jan was zo slecht nog niet !quote:Op woensdag 14 november 2007 01:09 schreef avonne het volgende:
Janice "Dennis, weet je al wat je morgen gaat zingen?"
Dennis "nee, joh, nog niet!"
Dàt is Dennis dus.............quote:Op woensdag 14 november 2007 01:09 schreef avonne het volgende:
Janice "Dennis, weet je al wat je morgen gaat zingen?"
Dennis "nee, joh, nog niet!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |