Dennix: Ja dat is dus de hele grap ! uuuuuh, alsof hij het zelf bedenkt!quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:54 schreef Marieke_B het volgende:
J: Maar JIJ bent de jongen die kan zingen...da's de grap
(Ik hoor geschater uit het hokje)
Het overkomt mij vaker.....vragen wat ik wil zien of niet wil zien en het gebeurt...quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:56 schreef KimiK het volgende:
Heb je nu je zin Mokum![]()
Alleen nog maar streams op het trash....
Zijn verdiende loon!quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:55 schreef avonne het volgende:
[..]
Ach joh... zijn ballen vroren erbij af, dus.... enjoy de beelden
quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:56 schreef KimiK het volgende:
Heb je nu je zin Mokum![]()
Alleen nog maar streams op het trash....
Een zetje, een trap, een rottrap...............kies maar uit....quote:Op woensdag 14 november 2007 00:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
En Dennix maar weer zeuren. "Iemand moet mij het laatste zetje geven" ...... Nou, lijkt me geen probleem. Op FOK zijn genoeg mensen te vinden die hem dat zetje willen geven !
Er zal vast wel een filmpje van zijn....quote:Op woensdag 14 november 2007 00:00 schreef Desii het volgende:
[..]
idd... ik baal, want vond het grappig het Feijenoordlied van die kabouter en de reus
Ze begint steeds meer op Miss Piggy te lijken ook nogquote:Op woensdag 14 november 2007 00:02 schreef riri het volgende:
Het showmodel van Janice
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor de beroepsgroep 35-45 jarigen?quote:Op woensdag 14 november 2007 00:02 schreef riri het volgende:
Het showmodel van Janice
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dus jij kijkt liever naar die tokkiesquote:Op dinsdag 13 november 2007 23:59 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Het overkomt mij vaker.....vragen wat ik wil zien of niet wil zien en het gebeurt...
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |