quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:56 schreef KimiK het volgende:
Heb je nu je zin Mokum![]()
Alleen nog maar streams op het trash....
Een zetje, een trap, een rottrap...............kies maar uit....quote:Op woensdag 14 november 2007 00:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
En Dennix maar weer zeuren. "Iemand moet mij het laatste zetje geven" ...... Nou, lijkt me geen probleem. Op FOK zijn genoeg mensen te vinden die hem dat zetje willen geven !
Er zal vast wel een filmpje van zijn....quote:Op woensdag 14 november 2007 00:00 schreef Desii het volgende:
[..]
idd... ik baal, want vond het grappig het Feijenoordlied van die kabouter en de reus
Ze begint steeds meer op Miss Piggy te lijken ook nogquote:Op woensdag 14 november 2007 00:02 schreef riri het volgende:
Het showmodel van Janice
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor de beroepsgroep 35-45 jarigen?quote:Op woensdag 14 november 2007 00:02 schreef riri het volgende:
Het showmodel van Janice
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dus jij kijkt liever naar die tokkiesquote:Op dinsdag 13 november 2007 23:59 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Het overkomt mij vaker.....vragen wat ik wil zien of niet wil zien en het gebeurt...
![]()
Nix moet helemaal niet gaan zingen, dat zou beter zijn. Hij heeft geen originele zangstem (dertien in een dozijn) en geen uitstraling. Bij Idols zou hij er zo uitvliegen....Nixfaktor dus.quote:Op woensdag 14 november 2007 00:03 schreef Prospera het volgende:
Nix is bang dat als hij engels gaat zingen, dat hij niet meer geaccepteerd wordt als nederlandse zanger.
nee, waarschijnlijk morgenquote:Op woensdag 14 november 2007 00:07 schreef Veulen het volgende:
Iemand die even kan vertellen over de populariteitspoll? Ik begrijp zo half om half uit updates dat ie er is geweest?
Dan ijn die misleidend want er is niets geweestquote:Op woensdag 14 november 2007 00:07 schreef Veulen het volgende:
Iemand die even kan vertellen over de populariteitspoll? Ik begrijp zo half om half uit updates dat ie er is geweest?
Is niet geweest.quote:Op woensdag 14 november 2007 00:07 schreef Veulen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |