De prijzen zijn niet meer dan logisch als je bedenkt dat het Aziatische versies zijn van de games (wel met Engelse schermteksten en zo, maar Aziatische doosjes en handleiding en zo).quote:Op donderdag 1 mei 2008 21:27 schreef Klonk het volgende:
iemand ervaring met gamehubs ? vind de prijzen voor mijn gevoel net iets te mooi
Ik heb al een flink aantal X360 spellen besteld bij Gamehubs en zowel het boekje als het doosje zijn altijd in het Engels geweest.quote:Op zondag 25 mei 2008 23:37 schreef Marble het volgende:
[..]
De prijzen zijn niet meer dan logisch als je bedenkt dat het Aziatische versies zijn van de games (wel met Engelse schermteksten en zo, maar Aziatische doosjes en handleiding en zo).
Japanse versie? Niet regiovrij? En erg duur?quote:Op woensdag 28 mei 2008 08:11 schreef DarkChylde het volgende:
play asia
Lost planet: Colonies 38.49 EUR http://www.play-asia.com/(...)en-84-j-70-2omm.html
same here.quote:Op woensdag 28 mei 2008 19:05 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Net een mailtje gehad dat ze op zijn en de leverancier ze niet meer kan krijgen
nope, jou link is de eerste lost planet met uitbreidingen. Die link van mij is de 2de (als ik het goed heb)quote:Op woensdag 28 mei 2008 09:25 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Japanse versie? Niet regiovrij? En erg duur?
Volgens mij moet je deze hebben, kost maar ¤25 incl. verzenden en is in het Engels en regiovrij.
Volgens mij is er geen Lost Planet 2 toch? Er is alleen een Lost Planet 1.5, genaamd Lost Planet: Extreme Condition Colonies Edition. In Japan hebben ze die gewoon als Lost Planet Colonies uitgebracht volgens mij.quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:45 schreef DarkChylde het volgende:
[..]
nope, jou link is de eerste lost planet met uitbreidingen. Die link van mij is de 2de (als ik het goed heb)
ik ga eerst eens kijken of het een beetje goed werkt met play asia.
Deze lag in de Bart Smit in Groningen (vismarkt) ook voor 10 euro, vergezeld met NBA 2k7 en NHL 2k7 (NHL niet meer want ik had het laatste exemplaar, maar misschien in andere filialen), ook voor 10 euro per stuk.quote:Op zondag 1 juni 2008 15:07 schreef charmed_angel het volgende:
Bij E-plaza vandaag gekocht
The Golden Compass 10 Euro Xbox 360
Lekker als je die niet zo lang geleden hebt gekocht voor 100e.quote:Op maandag 2 juni 2008 09:26 schreef Sackboy het volgende:
- GTA IV Special Edition voor ¤60 excl bij Bart Smit
Ik zou 'm bijna kopen en mn normale weer verkopen, maar toch maar niet...quote:Op maandag 2 juni 2008 09:26 schreef Sackboy het volgende:
- GTA IV Special Edition voor ¤60 excl bij Bart Smit
Ben jij misschien Ktugach op Budgetgaming?quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:02 schreef Sackboy het volgende:
Wehkamp heeft Guitar Hero Aerosmith inclusief gitaar voor ¤60 staan. Waarschijnlijk een foutje, maar valt altijd te proberen
quote:Lijkt mij een foutje, maar het valt te proberen natuurlijk
Nopequote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:21 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ben jij misschien Ktugach op Budgetgaming?
Nobelquote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:31 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Nope![]()
Maar ik kijk af en toe op die site voor de aanbiedingen en meld ze dan hier, dus opzich wel begrijpelijk dat je dat misschien dacht.
Ah oke, nee dat is gewoon toeval.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 19:36 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Nobel![]()
Maar ik dacht het meer omdat hij over hetzelfde spel ongeveer dezelfde zin plaatste op budgetgaming.nl.
Verzendkosten zijn echter ¤9, dus uiteindelijk valt het wel mee hoe goedkoop die is.quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:45 schreef Ron.666 het volgende:
Nog 3 uurtjes een controller voor 25 euri:
http://www.shoxx.com/catalog/default.php
En het is Bulk, oftewel zit niet in zijn verpakking, twijfelbare kwaliteit dus.quote:Op woensdag 11 juni 2008 20:48 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Verzendkosten zijn echter ¤9, dus uiteindelijk valt het wel mee hoe goedkoop die is.
Stuntman is 15 euro in de winkel van bart smit en eplaza, niet op internet dus?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:02 schreef Sackboy het volgende:
- Dead or Alive Xtreme 2 voor ¤12,30 incl bij Dynabyte
- Forza Motorsport 2 + Viva Pinata duopack voor ¤15 incl bij Ombouwnederland.nl
- Frontlines: Fuel of War voor ¤37,20 incl bij Dynabyte
- Halo 3 voor ¤21 incl bij Ombouwnederland.nl
- PGR4 voor ¤21 incl bij Ombouwnederland.nl
- Shadowrun voor ¤12,30 incl bij Dynabyte
- Stuntman: Ignition voor ¤18 incl bij Bart Smit
- Virtua Fighter 5 voor ¤22 incl bij Free Record Shop
En Guitar Hero Aerosmith + gitaar is nog steeds ¤60 bij Wehkamp
Je kan hem op de site van bartsmit bestellen zo te zien,w ist ook niet dat ze dat deden. Porto is ¤2.95quote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:44 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Stuntman is 15 euro in de winkel van bart smit en eplaza, niet op internet dus?
Inderdaad mooie prijs, als ik dat geweten hadquote:En bedankt voor je inzet man, ik heb GH Aero besteld dankzij jou voor een mooi prijsje
23 t/m 29 juni.quote:Op zondag 22 juni 2008 15:39 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dat is wel retegoedkoop, wanneer geldt dat?
Als ik het zo zie is die harde schijf een foutje en is het een Arcade systeem, nog steeds rete goedkoop.. maar geen hddquote:Op zondag 22 juni 2008 14:39 schreef Sackboy het volgende:
Bij Mediamarkt Alphen a/d Rijn:
[ afbeelding ]
Dat vermoeden had ik al ja.quote:Op zondag 22 juni 2008 16:10 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Als ik het zo zie is die harde schijf een foutje en is het een Arcade systeem, nog steeds rete goedkoop.. maar geen hdd
Hoe kun je dat zien?quote:Op zondag 22 juni 2008 16:10 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Als ik het zo zie is die harde schijf een foutje en is het een Arcade systeem
Mjah, denk ook dat het om een Arcade gaat. Maar ze hebben er wel een zooitje van gemaakt in die advertentie.quote:Op zondag 22 juni 2008 16:10 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Als ik het zo zie is die harde schijf een foutje en is het een Arcade systeem, nog steeds rete goedkoop.. maar geen hdd
Helemaal onderaan staat wat er bij zit en daar staat geen HD bij maar wel een memorycard en die krijg je alleen bij de HD loze (Arcade versie)quote:
Hoogstwaarschijnlijk is het de Arcade, dus ja dan is het sowieso een Falcon met hdmiquote:Op zondag 22 juni 2008 16:29 schreef Yankee_One het volgende:
zou iemand kunnen vertellen of dit de falconversie met hdmi betreft?
zou de moeite van een ritje dan namelijk wel waard zijn
hmm maar eens een nachtje over slapenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:21 schreef Sackboy het volgende:
Wat aanbiedingen bij Zuiderpark Games:
Alone in the Dark voor ¤40
Bioshock voor ¤20
Civilization voor ¤40
GTA IV voor ¤40
Ninja Gaiden II voor ¤40
Race Driver GRID voor ¤40
Sega Rally voor ¤15
Tomb Raider Legend voor ¤10
Top Spin 3 voor ¤40
Virtua Tennis 3 voor ¤15
Weet niet of alles dan nog te bestellen isquote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:48 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
hmm maar eens een nachtje over slapen
De doorgestreepte titels zijn inmiddels al uitverkocht.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:21 schreef Sackboy het volgende:
Wat aanbiedingen bij Zuiderpark Games:
Alone in the Dark voor ¤40
Bioshock voor ¤20
Civilization voor ¤40
GTA IV voor ¤40
Ninja Gaiden II voor ¤40
Race Driver GRID voor ¤40
Sega Rally voor ¤15
Tomb Raider Legend voor ¤10
Top Spin 3 voor ¤40
Virtua Tennis 3 voor ¤15
Probeer gewoon ergens juiste MM krantje te vinden en ga naar de BCC. Heb wel vaker daar dingen gekocht die bij de MM in de aanbieding en uitverkocht waren. Weet alleen niet of ze daar ook consoles verkopen bij de BCC.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:18 schreef Sackboy het volgende:
Ja ik had op een ander forum gelezen dat het inderdaad om Arcade bundels gaat. En ook dat ze gisterochtend al heel snel door de voorraad heen waren![]()
Maar misschien kan je zo'n bon laten maken dat je hem voor die prijs meekrijgt als ze ze weer op voorraad hebben?
Aan hun website te zien niet.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:27 schreef Sharkdoggie het volgende:
Weet alleen niet of ze daar ook consoles verkopen bij de BCC.
Als die er niet bijzit stuur je hem gewoon terug neem ik aan?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:27 schreef Gamedemon het volgende:
Wehkamp heeft geprobeert het pakje met Guitar hero Aerosmith te bezorgen.
Was alleen niemand thuis, redelijk snelle service dus.
Hoop alleen dat de gitaar er daadwerkelijk bij zit.
Ja tuurlijk, ga geen 60 euro voor de Solus versie betalen.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:28 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Als die er niet bijzit stuur je hem gewoon terug neem ik aan?
quote:Ladies end gentlemen : We got him! (van de wehkamp MET gitaar)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |