Voor 15:00 heb je hem ook nog eens de dag erop binnen.quote:Op donderdag 3 april 2008 00:08 schreef para909 het volgende:
Thanx voor de tip! Heb m ook net besteld. Had hem eerst bij play.com voor 14 euro incl verzenden, maar duurde erg lang voordat de order 'geplaced' werd. Dus maar 'gecanceld' en gewoon lekker in NL gekocht.
Wat is hier zo voordelig aan? Is volgens mij een vrij normale prijs die al maanden hetzelfde is.quote:Op donderdag 3 april 2008 09:44 schreef FJD het volgende:
Mochten mensen (net als ik) naast GH3 bij de MM hebben gegrepen dan kun je deze bij Futurezone in Zoetermeer voor 85,- de bundle ook meenemenHeeft natuurlijk alleen nut als je in de buurt woont anders kun je m online voor 80,- nog krijgen.
Online wel ja. Dat zeg ik ook. Ik wilde niet nog een dag wachten op bezorging en toen ze de bundle niet bij de MM hadden en omdat ik toch langs Zoetermeer kwam heb ik de bundle toen daar gehaald.quote:Op donderdag 3 april 2008 09:47 schreef Sackboy het volgende:
Wat is hier zo voordelig aan? Is volgens mij een vrij normale prijs die al maanden hetzelfde is.
GH3 zou ik niet online bestellen, dikke kans dat ie kapot gaat namelijk, en naar de winkel gaan en ruilen is dan wel ff wat makkelijker.quote:Op donderdag 3 april 2008 09:51 schreef FJD het volgende:
[..]
Online wel ja. Dat zeg ik ook. Ik wilde niet nog een dag wachten op bezorging en toen ze de bundle niet bij de MM hadden en omdat ik toch langs Zoetermeer kwam heb ik de bundle toen daar gehaald.
Het is geen geniaal goede aanbieding maar als je toch net in de buurt woont
Uitverkocht.quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:40 schreef Sackboy het volgende:
Blue Dragon voor ¤ 20,- bij Consoleshop.nl
Nee, hier kun je posten als je een aanbieding zit.quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:48 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Dus hier kun je vragen waar je dingen het goedkoopst kunt halen?
Ow okee..quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:50 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Nee, hier kun je posten als je een aanbieding zit.
Als je een specifieke titel zoekt kan je het beste op budgetgaming.nl kijken.
Ik heb er al een paar keer besteld, en heb er tot nu toe alleen maar goede ervaringen meequote:Op donderdag 1 mei 2008 21:27 schreef Klonk het volgende:
iemand ervaring met gamehubs ? vind de prijzen voor mijn gevoel net iets te mooi
Kost 17,50 bij GCshopquote:Op maandag 5 mei 2008 19:27 schreef Digixz het volgende:
Test Drive Unlimited voor 20 euro bij Zuiderpark
Thanks. Gelijk 2 besteld.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:45 schreef Sackboy het volgende:
Rainbow Six Vegas 2 voor zo'n 25 euro incl. verzendkosten bij Play-Asia!!
Die honden accepteren geen Paypal natuurlijkquote:Op donderdag 1 mei 2008 00:45 schreef Sackboy het volgende:
-Top Spin 3 voor ¤42 incl. verzendkosten bij Play.com!
vind je ? het is al mei, seizoen afgelopen enzquote:Op woensdag 14 mei 2008 19:43 schreef mug89 het volgende:
Fifa 08 voor 27euro bij Zuiderpark-games (er staat classic, klopt dit wel? lijkt me erg goedkoop)
Oh, bij bol.com ook dus dan klopt het wel.. dan is ie nu al classic, dat gaat snel zeg!
Ohja, is ook zo..:)quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:50 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
vind je ? het is al mei, seizoen afgelopen enz
Niet per sé, je kan ook met Paypal betalen.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 08:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
heb je bij play-asia en gamehubs creditcard nodig?
Ik zie het ja, je kan blijkbaar niet linken vanaf de productpagina ofzo. Maar als je gewoon naar Games > Xbox 360 gaat dan zie je hem gauw genoeg.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 15:16 schreef mug89 het volgende:
[..]
de link naar intertoys werkt trouwens niet..
Bedankt voor de tip.quote:
De prijzen zijn niet meer dan logisch als je bedenkt dat het Aziatische versies zijn van de games (wel met Engelse schermteksten en zo, maar Aziatische doosjes en handleiding en zo).quote:Op donderdag 1 mei 2008 21:27 schreef Klonk het volgende:
iemand ervaring met gamehubs ? vind de prijzen voor mijn gevoel net iets te mooi
Ik heb al een flink aantal X360 spellen besteld bij Gamehubs en zowel het boekje als het doosje zijn altijd in het Engels geweest.quote:Op zondag 25 mei 2008 23:37 schreef Marble het volgende:
[..]
De prijzen zijn niet meer dan logisch als je bedenkt dat het Aziatische versies zijn van de games (wel met Engelse schermteksten en zo, maar Aziatische doosjes en handleiding en zo).
Japanse versie? Niet regiovrij? En erg duur?quote:Op woensdag 28 mei 2008 08:11 schreef DarkChylde het volgende:
play asia
Lost planet: Colonies 38.49 EUR http://www.play-asia.com/(...)en-84-j-70-2omm.html
same here.quote:Op woensdag 28 mei 2008 19:05 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Net een mailtje gehad dat ze op zijn en de leverancier ze niet meer kan krijgen
nope, jou link is de eerste lost planet met uitbreidingen. Die link van mij is de 2de (als ik het goed heb)quote:Op woensdag 28 mei 2008 09:25 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Japanse versie? Niet regiovrij? En erg duur?
Volgens mij moet je deze hebben, kost maar ¤25 incl. verzenden en is in het Engels en regiovrij.
Volgens mij is er geen Lost Planet 2 toch? Er is alleen een Lost Planet 1.5, genaamd Lost Planet: Extreme Condition Colonies Edition. In Japan hebben ze die gewoon als Lost Planet Colonies uitgebracht volgens mij.quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:45 schreef DarkChylde het volgende:
[..]
nope, jou link is de eerste lost planet met uitbreidingen. Die link van mij is de 2de (als ik het goed heb)
ik ga eerst eens kijken of het een beetje goed werkt met play asia.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |