quote:The Former Life of Brian
Brian, afraid that he may have lost his last chance at love, searches for a former flame, Tracy. To his surprise, he discovers that he is the father to her son, Dylan. Tracy decides that Brian should raise the boy, and she drops him off at the Griffin's house. When Dylan runs rough-shot in the house, Brian's attitude towards parenting doesn't settle too well with Lois and Peter.
Episode Number: 107
Season Num: 6
First Aired: Sunday April 27, 2008
Prod Code: 6ACX04
Watch now!
quote:Next episode: Long John Peter
When Peter gets a pet parrot, he begins acting like a pirate. Peter accidentally kills the bird after raising hell through all of Quahog. Meanwhile, when Brian is visiting the vet, Chris falls in love with the intern, Anna.
Episode Number: 108
Prod Code: 6ACX06
Airs: Sunday May 4, 2008
* Hey Joe!quote:Op dinsdag 13 november 2007 09:31 schreef Bolter het volgende:
Vond de 100th anniversary special zeer goed. De "Stewie kills Lois"'en vond ik wat minder... Nu weer gewone afleveringen knallen.
Wel mooi dat American Dad er weer bij werd gehaald.
Ik zit te wachten op Stewie in American Dad!quote:Op dinsdag 13 november 2007 09:31 schreef Bolter het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
2 of 3 eps geprobeerd maar ik vind het ronduit kut. Totaal onsympathieke karakters. En niet grappig. Als ik die zeikerige inktvis weer hoor heb ik er al genoeg van.quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:37 schreef Tegan het volgende:
Volgen meer mensen hier American Dad! ook trouwens?
quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:42 schreef Thetallguy het volgende:
http://www.americandadvsfamilyguy.com/Hij ging niet meer toen ik peter had gebeukt. Ik wou tegen de eindbaas spelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mario Strikers Charged FC: 017280 389805
google even op eztvquote:Op dinsdag 13 november 2007 21:44 schreef Retro_Doll het volgende:
Waar kijken jullie eigenlijk steeds die afleveringen?
Ik had wel eerst een site maar daar doet 2/3 van de afleveringen het niet meer. En comedy central krijg ik hier er slecht door, in de zin van geen kleur, ruis en een grrrrrr geluid er door heen. Dus dat kijk ik dan alleen maar als er echt echt echt niks anders op is. Wel jammer hoor want in de winkel vind ik zelden family guy DVDs.
Mwah, heb van dit seizoen ook nog 1 ep geprobeerd maar het kon me nog steeds niet boeien.quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:54 schreef nietzman het volgende:
American Dad is er echt op vooruit gegaan hoor, vind het nu in veel gevallen leuker als Family Guy.
Waar verwees die grap van Stewie naar?quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:34 schreef Frenkel het volgende:
[..]
* Hey Joe!
** I'm not Joe!
* Oh you look like him
Dat Joe overduidelijk lijkt op Stan.quote:Op woensdag 14 november 2007 12:53 schreef -Franktastic- het volgende:
[..]
Waar verwees die grap van Stewie naar?
Dat hij geen American Dad kijkt![]()
quote:Show creator and voice actor Seth MacFarlane said the November 11th episode (Lois Kills Stewie) was the last episode produced under his watch and there are no more new episodes ready.[86] Fox says they will complete the last three episodes written, voiced and animated without MacFarlane's final approval to air during the remainder of November, which he termed "a colossal dick move" in an interview with Variety.[87]
Raar bericht. Seth doet nog wel zijn stemmen?quote:Op donderdag 15 november 2007 12:42 schreef neggix het volgende:
OMGWat een ep weer... Het eind, hoe Stewie in die simulator zit
Schitterend....
Wisten jullie dit eik al?
[..]
Volgens mij wel, maar hij heeft gezegd dat het niet mocht ofzo.quote:Op donderdag 15 november 2007 12:54 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Raar bericht. Seth doet nog wel zijn stemmen?
Heeft het te maken met de staking in Hollywood.
Ik vond het precies andersom eigenlijk.quote:Op dinsdag 13 november 2007 09:31 schreef Bolter het volgende:
Vond de 100th anniversary special zeer goed. De "Stewie kills Lois"'en vond ik wat minder... Nu weer gewone afleveringen knallen.
mooie bolling in de broek.. geslachtsoperatie?quote:Op maandag 19 november 2007 11:54 schreef Frenkel het volgende:
Is er Gisteren een aflevering geweest , zodat we die vandaag kunnen kijken?
[ afbeelding ]
KutKikkerquote:Op vrijdag 23 november 2007 02:30 schreef Tim86 het volgende:
damn wat kijk ik hiernaar uit zeg
[ afbeelding ]
Je haalt me de woorden uit mijn mond. Precies de reactie die ik ook wou schrijven.quote:Op maandag 26 november 2007 12:47 schreef kletskop het volgende:
dat walktietalkie gesprek vond ik briljanter stond trouwens "NEXT family guy bonus episode" iemand die al gezien?
Waarschijnlijk is dat gewoon een herhaling geweest dan.quote:Op maandag 26 november 2007 12:47 schreef kletskop het volgende:
dat walktietalkie gesprek vond ik briljanter stond trouwens "NEXT family guy bonus episode" iemand die al gezien?
Nope..alleen American Dadquote:Op maandag 3 december 2007 23:42 schreef Thetallguy het volgende:
Gisteren geen aflevering geweest of kijk ik verkeerd?
quote:Olivia: You *are* the weakest link. Goodbye.
Stewie Griffin: Aha ha ha. Oh, gosh that's funny. That's really funny. Do you write your own material? Do you? Because that is so fresh. You are the weakest link goodbye. You know, I've never heard anyone make that joke before. Mmm. You're the first. I've never heard anyone reference, reference that outside the program before. Because that's what she says on the show right? Isn't it? You are the weakest link goodbye. And yet, you have taken that and used it out of context, to insult me in this everyday situation. God what a clever, smart girl you must be, to come up with a joke like that all by yourself. Mmm, that's so fresh too. Any titanic jokes you want to throw at me while we're hitting these at the height of their popularity? Hmm? Cause... I'm here. God you're SO funny.
Dat stukje doet me zooow aan mn eigen ik denken!quote:Op maandag 26 november 2007 12:47 schreef kletskop het volgende:
Yup that's what happens man, that's what happens!!...quote:Op donderdag 6 december 2007 17:29 schreef DJKoster het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Ad2Kwp7a4yw&feature=related
WTF![]()
quote:Op dinsdag 27 november 2007 00:19 schreef MrX1982 het volgende:
Die walkietalkie scene. Geweldig. Het was sowieso een erg goede aflevering![]()
.
Andere scene in het huis was ook wel grappig vooral de manier waarop Stewie het deed.
Hey Brian *knock* *knock*
Who's there?
Two friends building a house together.
quote:Op maandag 14 januari 2008 14:48 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Stewie was weer geniaal deze aflevering.
"No it's lame. Everything's lame."
"I wear longsleeve shirts under shortsleeve shirts under longsleeve shirts"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! İyvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
Petardedquote:Op zaterdag 8 december 2007 22:33 schreef donroyco het volgende:
Iemand nog een favoriete aflevering? Heb net seizoen 1 helemaal gekeken en ga zo door
Die laatste aflevering uit seizoen 1, "Brian, Portrait of a Dog".. schitterend wanneer Peter & Brian dat stukje doen waarin ze net doen alsof ze beste maatjes zijn (Mickey Mouse parodie)
Die scene komt uit de aflevering Patriot Games en die was gisteren te zien.quote:Op donderdag 6 december 2007 17:29 schreef DJKoster het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Ad2Kwp7a4yw&feature=related
WTF![]()
Kutzooi jaquote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:14 schreef Lonewolf2003 het volgende:
The Muppet Show met Kermit de kikker?
Yupquote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:54 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Die scene komt uit de aflevering Patriot Games en die was gisteren te zien.
quote:Op zaterdag 17 november 2007 11:49 schreef Thetallguy het volgende:
[ afbeelding ]ik kende hem nog niet
Ja, dat was altijd de vraag. Ben nog steeds opzoek naar een stukje uit een animatie serie (volgens mij Simpsons of South Park, maar het kan zelfs misschien ook Family Guy zelf zijn) waarin men zich dat ook afvraagt. Weet iemand wat dat is.quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:00 schreef ASSpirine het volgende:
En we kunnen er nu zeker van zijn dat Stewie ook verstaanbaar is voor andere mensen. Was nooit 100% zeker. Misschien in het verleden wel momenten geweest, maar ben het vergeten...
quote:Seth MacFarlane has established a few general rules as to how Stewie communicates with others.
Brian always understands
Brian is, as of now, the only main character whose ability to understand Stewie is unambiguous; the two always converse normally. In "Running Mates", Brian briefly appears to hear Stewie's thoughts; this phenomenon has not been explored in subsequent episodes.[12]
Adults understand, but disregard Stewie
Throughout the first two seasons of the series, it was suggested that none of the other prominent characters (with some minor exceptions) could understand what Stewie says, apparently hearing what he says through their ears as infantile blathering. At the end of the episode "E. Peterbus Unum", the question of whether adults could understand Stewie is raised. In the DVD audio commentary, MacFarlane explains adults can understand him, but don't take him seriously, "sort of like... if a four-year-old who [could] talk told you to 'fuck off'." In this manner, characters acknowledge Stewie, but pay no mind to his often-insulting addresses, such as calling Peter "the fat man". His insults are usually heard, such as when Stewie tells Lois "Why don't you burn in hell?!" Lois replies, "Well, no dessert for you, young man."[3]
quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:14 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ja, dat was altijd de vraag. Ben nog steeds opzoek naar een stukje uit een animatie serie (volgens mij Simpsons of South Park, maar het kan zelfs misschien ook Family Guy zelf zijn) waarin men zich dat ook afvraagt. Weet iemand wat dat is.
Dat is S02E18 E. Peterbus Enumquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:57 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
was in een aflevering van FG zelf, op het einde zaten mensen in een ruimteschip te kijken naar tv (wat er in die ep gebeurde) en iemand vroeg, can they understand the baby?
Nu is het toch wel bevestigd eigenlijk. Vroeger had Stewie wel gesprekken met andere mensen, maar daar kwam nooit een echte antwoord op. Altijd een discussie vermijdend.
Eerlijk gezegd denk ik dat 95% van de tijd niemand Stewie verstaat hoor.quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:57 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
was in een aflevering van FG zelf, op het einde zaten mensen in een ruimteschip te kijken naar tv (wat er in die ep gebeurde) en iemand vroeg, can they understand the baby?
Nu is het toch wel bevestigd eigenlijk. Vroeger had Stewie wel gesprekken met andere mensen, maar daar kwam nooit een echte antwoord op. Altijd een discussie vermijdend.
Weet ik nietquote:Op maandag 28 januari 2008 14:03 schreef Breitling het volgende:
En vandaag zeker weer geen nieuwe? en ook geen american dad?
Nee, volgende staat gepland op 17 feb.quote:Op maandag 28 januari 2008 14:03 schreef Breitling het volgende:
En vandaag zeker weer geen nieuwe? en ook geen american dad?
Zijn dat alle 6 seizoenen ? En is het ondertiteld of een import ?quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:10 schreef PBateman1978 het volgende:
Heb de serie leren te waarderen sinds het op Comedy Central wordt uitgezonden, en heb daarom een poosje terug de Freaking Party Pack DVD box gekocht.
[ afbeelding ]
Inmiddels alle afleveringen gezien, en het is naast The Simpsons en Futurama wederom een super cartoon, hulde voor de makers.
[..]
Eerlijk gezegd denk ik dat 95% van de tijd niemand Stewie verstaat hoor.
Soms wel natuurlijk, maar alleen als de makers het willen.
En oh ja, 1 van mijn favoriete gags was er eentje met Ronald McDonald.
Dat je zijn dochter, die er normaal uit ziet, de trap af ziet lopen terwijl McD de krant zit te lezen. (en je dus zijn clowns-kop niet ziet)
‘’Daddy, I’m going out tonight, is that ok ?’’
Waarop McD de krant naar beneden doet, en met een geschminkt hoofd zegt :
‘’You are not going anywhere with that make-up on, you’re a McDonald, not a whore’’
![]()
Volgens de DVDs wel, maar de laatste aflevering van seizoen 6 uit de box is volgens het IMDB nog seizoen 5. (Bill & Peter's Bogus Journey)quote:Op maandag 28 januari 2008 17:32 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Zijn dat alle 6 seizoenen ? En is het ondertiteld of een import ?
Juistquote:Op woensdag 20 februari 2008 19:40 schreef Thetallguy het volgende:
105 afleveringen achterelkaar kijken? Das zegmaar 35 uur non stop
dat kan haast niet leuk zijn...quote:Op woensdag 20 februari 2008 19:25 schreef Samzz het volgende:
Whoooo Family Guy is mooiKijk het iedere avond!
Vrijdag houden we een Family Guy marathon, alle zes seizoenen achter elkaar![]()
Naam der aflevering?quote:Op maandag 3 maart 2008 13:46 schreef ASSpirine het volgende:
het gedeelte dat stewie het had over de bevalling van hem
beste stukje in de aflevering
Dat was degene gisteren op CC? Die was echt meesterlijk. Dat Peter dat jochie in elkaar mept.quote:Op woensdag 5 maart 2008 06:59 schreef DJKoster het volgende:
"The Tan Aquatic with Steve Zissou"
Geweldige aflevering..
That rat-looking thing just got atequote:Op maandag 3 maart 2008 14:36 schreef taart het volgende:
damn nature, you scary![]()
toffe aflevering weer
Ik moest net hard lachen toen die gast waarmee Peter getrouwd is zegt dat ze een etentje hebben bij zijn ouders en hij weer in z'n visuitrusting staat.quote:Op woensdag 5 maart 2008 09:44 schreef AirRaid het volgende:
die brief die Peter achterliet voor Lois
Die voeten ja, ik was in de klas aan het kijken, en ik kon mijn lach echt niet inhouden, dus iedereen zo vanquote:Op woensdag 5 maart 2008 19:37 schreef RaymanNL het volgende:
Wat een brilliante serie is het zegIk ben nu bezig met seizoen 5, zo flauw
Ik moest ook erg lachen om dat stukje waarin Joe met Peter in een bad zit, en zijn voeten constant naar boven komen drijven
![]()
Family Guy
Die vond ik ook niet echt leuk en eigenlijk vrij slecht. De nieuwste aflevering is leuker hoewel Stewie wel erg weinig in beeld is.quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:50 schreef PBateman1978 het volgende:
Back to the Woods gezien eergisteren, en eerlijk gezegd vind ik het de slechtste aflevering ooit.
Heb volgens mij hooguit 1 keer een glimlach op mijn gezicht gehad.
"But of course, with Chris going before me, I practically walked out of there"quote:Op zondag 9 maart 2008 19:44 schreef Cheiron het volgende:
6:10 is weer geweldig! Dat stuk van Stewie over hoe uitgerekt Lois dr vagina is, geweldig
"I could twirl a cane in there"
Inderdaad, vaak na een episode of drie is het lachen er wel af, meestal omdat je al veel gelachen hebt. Met mate blijft het leukquote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:24 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dat kan haast niet leuk zijn...
quote:Next episode: The Former Life of Brian
Brian, afraid that he may have lost his last chance at love, searches for a former flame, Tracy. To his surprise, he discovers that he is the father to her son, Dylan. Tracy decides that Brian should raise the boy, and she drops him off at the Griffin's house. When Dylan runs rough-shot in the house, Brian's attitude towards parenting doesn't settle too well with Lois and Peter.
Airs: Sunday April 27, 2008
27. Zie 2 posts up.quote:Op vrijdag 18 april 2008 17:48 schreef shroomer het volgende:
Yesssik vond net ergens dat er 28 april een nieuwe aflevering komt! Damn wat duurde dat lang!
1 family guy voor het slapen gaan op me mp4 speler van philipsquote:Op woensdag 16 april 2008 23:18 schreef Flatus het volgende:
ik kijk alle episodes nu al denk ik meer dan 2 keer. af en toe bekijk ik weer eens wat oudere. wel kijk ik andere series tussendoor. maar voor het slapen gaan kijk ik 1 aflevering van een serie. en dat is tot nu toe het meeste van family guy. moet eens een keertje seizoen 6 downloaden
Is dat Chris?quote:Op maandag 28 april 2008 23:35 schreef El_jefe07 het volgende:
Family Guy is weer terug en de episode is gaaf!![]()
[ afbeelding ]
Evil Monkey
Nice, met nog wat kleine aanpassingen kan ie er zo ingeflantst wordenquote:
Zoals?quote:Op donderdag 1 mei 2008 14:43 schreef donroyco het volgende:
[..]
Nice, met nog wat kleine aanpassingen kan ie er zo ingeflantst worden
Nou, een FOK! wiki van maken met link natuurlijk etcquote:
Okquote:Op donderdag 1 mei 2008 14:53 schreef donroyco het volgende:
[..]
Nou, een FOK! wiki van maken met link natuurlijk etcCheck ook het South Park topic en het Football Manager topic
En misschien iets meer aankleding in FG-style
South Park #34 - Seizoenshelft alweer afgelopen :(
Football Manager 2008 #24: Waar blijven de grote transfers?
quote:The Former Life of Brian
Episode Number: 107
First Aired: Sunday April 27, 2008
Prod Code: 6ACX04
Watch now!
quote:Next episode: Long John Peter
When Peter gets a pet parrot, he begins acting like a pirate. Peter accidentally kills the bird after raising hell through all of Quahog. Meanwhile, when Brian is visiting the vet, Chris falls in love with the intern, Anna.
Episode Number: 108
Prod Code: 6ACX06
Airs: Sunday May 4, 2008
Alle tekst met linkjes en tags erbij knallen in een nieuwe Wiki-paginaquote:
Waar?quote:Op donderdag 1 mei 2008 17:54 schreef donroyco het volgende:
[..]
Alle tekst met linkjes en tags erbij knallen in een nieuwe Wiki-pagina
Ga maar weer NOVA kijken danquote:Op donderdag 1 mei 2008 18:43 schreef Asskicker14 het volgende:
Family Guy.
The jokes are interchangeable and usually irrelevant to the plot.
Ik heb eens een poging gewaagd op BBC Three 's nachts, maar het is echt te flauw voor woorden.
Het niveau ligt duidelijk te hoog voor de gemiddelde Family Guy-kijker. Had het ook niet anders verwacht.quote:
Neuh NOVA is gewoon oersaai. DWDD is wel leuk, evenals Holland Sport . Per seconde wijzer, 2 voor twaalf, allemaal leuk.quote:Op donderdag 1 mei 2008 18:54 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Het niveau ligt duidelijk te hoog voor de gemiddelde Family Guy-kijker. Had het ook niet anders verwacht.
Kan ja, net als bij SPquote:Op donderdag 1 mei 2008 18:57 schreef Flaccid het volgende:
OP gemaakt door Flaccid, en is hier te vinden
Die clips die erin staan, nemen veel ruimte in. Misschien inplaats van dat wat characters?
Goed idee. Zal wel een keer wat characters beschrijven...quote:Op donderdag 1 mei 2008 19:23 schreef donroyco het volgende:
[..]
Kan ja, net als bij SPHoudt de OP ook informatief voor buitenstaanders die de serie niet kennen, maar willen kennen
quote:Op donderdag 1 mei 2008 21:52 schreef J.F.Sebastian het volgende:
ik moest zo lachen om brian in de laatste eps, dat die achter zn zoon gaat staan en dan zo'n beetje half fluisterend tegen lois zit te praten, terwijl zij gewoon normaal terug praat. zo klinkt het niet echt grappig, maar het is echt de family guy humor
Vandaag nieuwe episode!!quote:Op zondag 4 mei 2008 11:46 schreef ASSpirine het volgende:
In het begin, de verwijzing naar de mexicaanse begrafenis
Ja, inderdaadquote:Op maandag 5 mei 2008 16:07 schreef Tommeh het volgende:
Heb me echt kapot gelachen om dat stukje met die kikker.
quote:Op maandag 5 mei 2008 16:07 schreef Tommeh het volgende:
Lijkt mij niks.quote:Op maandag 5 mei 2008 18:57 schreef TheRuud het volgende:
http://www.eonline.com/ne(...)5e-8eb0-5769932f7912
Cleveland komt met eigen show.. Ik weet niet of dat zo'n goed idee is. Kan Cleveland een eigen serie dragen?
Psst..quote:Op maandag 5 mei 2008 16:07 schreef Tommeh het volgende:
Kan leuk uitpakken, maar Cleveland komt nu al niet vaak voor in de serie (en is lang niet altijd grappig), dus ben er bang voor..quote:Op maandag 5 mei 2008 18:57 schreef TheRuud het volgende:
http://www.eonline.com/ne(...)5e-8eb0-5769932f7912
Cleveland komt met eigen show.. Ik weet niet of dat zo'n goed idee is. Kan Cleveland een eigen serie dragen?
http://www.tv.com/seth-macfarlane/person/57171/story/11258.htmlquote:By signing his name on the dotted line, MacFarlane now lays claim to the title of highest-paid television producer in the business. Depending on the performance of his properties, which include Family Guy, American Dad, and (barring some bonehead decision not to pick it up) the Family Guy spin-off Cleveland, MacFarlane's contract could be worth more than $100 million.
Op imdb zie ik er niets over staan.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:58 schreef Flaccid het volgende:
Klopt het dat Seth MacFarLane writer is geweest bij de Simpsons?
http://www.eonline.com/ne(...)5e-8eb0-5769932f7912quote:Op woensdag 7 mei 2008 00:02 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Op imdb zie ik er niets over staan.
quote:
Wat wil je nou met die smiley? Het hele piratengedoe was erg ongeïnspireerd, verhaallijn met het vriendinnetje leverde eigenlijk maar weinig grappige momenten op.. nee, matige aflevering.quote:
Hmmkee, jouw meningquote:Op zondag 11 mei 2008 13:51 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Wat wil je nou met die smiley? Het hele piratengedoe was erg ongeïnspireerd, verhaallijn met het vriendinnetje leverde eigenlijk maar weinig grappige momenten op.. nee, matige aflevering.
Neequote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:58 schreef Flaccid het volgende:
Klopt het dat Seth MacFarLane writer is geweest bij de Simpsons?
Inderdaad!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 10:24 schreef PBateman1978 het volgende:
Vond Long John Peter juist weer 1 van de betere afleveringen van de laatste tijd.
In de herfst, eind september waarschijnlijk. Zelfde geldt voor American Dad.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 12:47 schreef shroomer het volgende:
[..]
Inderdaad!
Wanneer mogen we de volgende aflevering verwachten? (ongeveer)
cd-wow heb ik ze vandaan. Heb je wel Engelse ondertiteling, maar beter dan niks.quote:Op zondag 25 mei 2008 22:13 schreef Rossoneri het volgende:
Weet iemand als in je in NL ook de FG op dvd kan halen? Heb overal al gekeken bij MM FRS enz maar kan ze niet vinden
Ondertiteling heb je echt niet nodig ofzo?quote:Op zondag 25 mei 2008 22:19 schreef Steeven het volgende:
[..]
cd-wow heb ik ze vandaan. Heb je wel Engelse ondertiteling, maar beter dan niks.
Bij play.com heb je deze mooie box :quote:Op zondag 25 mei 2008 22:13 schreef Rossoneri het volgende:
Weet iemand als in je in NL ook de FG op dvd kan halen? Heb overal al gekeken bij MM FRS enz maar kan ze niet vinden
Lol dies wel vet jaquote:Op maandag 26 mei 2008 12:34 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Bij play.com heb je deze mooie box :
[ afbeelding ]
Krijg je er nog een pokersetje, bierkoelers en onderzetters bij ook.
Wikiquote:Op vrijdag 5 september 2008 22:53 schreef Flaccid het volgende:
En ik schop dit topic maar omhoog omdat het eent e vette show is. Volgende aflevering is 28 september volgens een bron die ik niet meer kan terugvinden.
Iedere week komt er een aflevering jaquote:Op vrijdag 5 september 2008 23:08 schreef Flaccid het volgende:
Juist ja. Ik hoop dat er elke week eentje komt, want 12 afleveringen is nogal schamer voor een seizoen.
Dat zeggen ze ja.quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:15 schreef donroyco het volgende:
[..]
Iedere week komt er een aflevering ja
Lastig om er eentje te kiezen, maar "Death Is a Bitch" kwam als eerste in me op.quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:17 schreef Flaccid het volgende:
Wat is BTW je favorite family guy aflevering? [algemene vraag voor iedereen]
quote:After a cancer scare, Peter gets out of paying a hefty hospital bill by declaring that he's dead, only to get a surprise visit from Death himself. However, Death sprains his ankle while chasing Peter and is unable to do his job, which makes everyone on Earth immortal while the Grim Reaper heals.
Yaaa die is vet.quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:23 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Lastig om er eentje te kiezen, maar "Death Is a Bitch" kwam als eerste in me op.
Ik vind het een lastige vraag, heb alle afleveringen gezien, maar om nou één favoriete aflevering te noemen, dat wordt lastigquote:Op vrijdag 5 september 2008 23:17 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Dat zeggen ze ja.
Wat is BTW je favorite family guy aflevering? [algemene vraag voor iedereen]
Noem een toffe passage dan!quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:25 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik vind het een lastige vraag, heb alle afleveringen gezien, maar om nou één favoriete aflevering te noemen, dat wordt lastig
Welke aflevering is dat eigenlijk? Ik heb ze allemaal maar , kon m niet vinden.quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:27 schreef alwaysthebest het volgende:.
Ik zou ook niet een aflevering specifiek kunnen noemen eigenlijk.
Back to the woods, s6e9.quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:27 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Welke aflevering is dat eigenlijk? Ik heb ze allemaal maar , kon m niet vinden.
quote:In the initial FOX version, Brian is leashed to a post outdoors, Stewie agrees to get Brian some scissors, and is then distracted by a dish towel when he returns to the kitchen. In the Adult Swim version and the second FOX airing, Stewie declines based on the next flashback scene where Brian sets him up to view the infamous viral video, 2 Girls 1 Cup while recording Stewie's shocked reactions. wiki
Airport '07 S5E12, als Quagmire als piloot de passagiers inlichtquote:
Errrrrrr...We have some very strong headwinds...Giggity.quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:35 schreef donroyco het volgende:
[..]
Airport '07 S5E12, als Quagmire als piloot de passagiers inlicht![]()
quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:42 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Errrrrrr...We have some very strong headwinds...Giggity.
Ik heb die aflevering bekeken maar ikz ie die clip er niet tussen. Ik heb de TV Rip. Jammer dat daar verschil in zit.quote:
Ik heb 'm net nog bekekenquote:Op vrijdag 5 september 2008 23:47 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Ik heb die aflevering bekeken maar ikz ie die clip er niet tussen. Ik heb de TV Rip. Jammer dat daar verschil in zit.
Harde schijfquote:Op vrijdag 5 september 2008 23:51 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Ja op youtube of heb je ook allle afleveringen op je HDD staan?
Sorry. Maar waar hala jij die screen vandaan?quote:Op zaterdag 6 september 2008 00:11 schreef donroyco het volgende:
Verder ontopic, als je zonodig iets wil vragen, doe maar via PM..
[ afbeelding ]
"Love Blactually" (alternatively spelled "Blacktually") is an upcoming episode of the FOX animated series Family Guy, scheduled to air as the first episode of season 7. It will guest star Kat Foster as Brian's new girlfriend Carolyn and Meredith Baxter in a cameo as herself. It's title is a parody of the film Love Actually.
Wikipediaquote:Op zaterdag 6 september 2008 00:16 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Sorry. Maar waar hala jij die screen vandaan?
Side Boob Hour!quote:Op zaterdag 6 september 2008 12:41 schreef Frenkel het volgende:
Dat ze maar opschieten met die nieuwe afleveringen!!
1 pagina terug hadden we het erover.quote:Op woensdag 10 september 2008 20:48 schreef Frenkel het volgende:
We kunnen ook uitkijken naar december,
dan begint THE CLEVELAND SHOW!!!
Maar hier nog wat filmpjes:quote:Op woensdag 10 september 2008 21:34 schreef shroomer het volgende:
Mij een beetje nep blij te maken met een naar waar ik op hoopte uitgelekte pre air.![]()
![]()
TVnotify zegt iets anders...quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:32 schreef Thetallguy het volgende:
4 dagen? Zondagavond komt ie in de VS pas op de buis
Zou je ergens live kunnen kijken?quote:Op zaterdag 27 september 2008 12:55 schreef Radioheader het volgende:
Morgenavond weer een nieuwe aflevering, eindelijk!
Wordquote:Op maandag 29 september 2008 18:13 schreef Flaccid het volgende:
ik vond hem tegenvallen. Te weinig vette flashb(l)acks.
Dat 'ie het met de vorige poster eens isquote:Op maandag 29 september 2008 20:17 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Nee wat betekent het eigenlijk dan?
Ja een verhaal is echt nieuw voor southpark. Normaal is het iets waar peter 1x naar kijkt en dan gaat doen zoals hij gezien heeft. Ik wil meer peter! En stewie was weer heel gay! En die grap met lorretta, of ze stewie nu wel of niet kon verstaan.quote:Op maandag 29 september 2008 21:41 schreef Orbis het volgende:
[..]
Dat 'ie het met de vorige poster eens is. Ik miste de flashbacks eigenlijk ook wel een beetje, maar voor de verandering eens een echt verhaal is ook mooi meegenomen. En die grap met dat geaborteerde meisje was geweldig!
Family Guyquote:Op maandag 29 september 2008 21:43 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Ja een verhaal is echt nieuw voor southpark. Normaal is het iets waar peter 1x naar kijkt en dan gaat doen zoals hij gezien heeft. Ik wil meer peter! En stewie was weer heel gay! En die grap met lorretta, of ze stewie nu wel of niet kon verstaan.
Dat dacht ik ookquote:Op maandag 29 september 2008 22:32 schreef El_jefe07 het volgende:
[..]
Family Guy
Mwoh vond 'm wel tegenvallen, begin was wel aardig maar heb niet echt veel (of eigenlijk niet) hardop moeten lachen bij deze aflevering. Maar ondanks dat toch blij dat het seizoen weer begonnen is
Btw, Nederlandse Zweed?![]()
[ afbeelding ]
Hehehe, dat was inderdaad echt lachenquote:
quote:
Leuke aflevering inderdaad!quote:Op dinsdag 30 september 2008 12:01 schreef MrX1982 het volgende:
Stewie had een mooie rol in deze aflevering.
Dat stukje over ruined. Deed denken aan de aflevering met cool whip.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |