Errrrrrr...We have some very strong headwinds...Giggity.quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:35 schreef donroyco het volgende:
[..]
Airport '07 S5E12, als Quagmire als piloot de passagiers inlicht![]()
quote:Op vrijdag 5 september 2008 23:42 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Errrrrrr...We have some very strong headwinds...Giggity.
Ik heb die aflevering bekeken maar ikz ie die clip er niet tussen. Ik heb de TV Rip. Jammer dat daar verschil in zit.quote:
Ik heb 'm net nog bekekenquote:Op vrijdag 5 september 2008 23:47 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Ik heb die aflevering bekeken maar ikz ie die clip er niet tussen. Ik heb de TV Rip. Jammer dat daar verschil in zit.
Harde schijfquote:Op vrijdag 5 september 2008 23:51 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Ja op youtube of heb je ook allle afleveringen op je HDD staan?
Sorry. Maar waar hala jij die screen vandaan?quote:Op zaterdag 6 september 2008 00:11 schreef donroyco het volgende:
Verder ontopic, als je zonodig iets wil vragen, doe maar via PM..
[ afbeelding ]
"Love Blactually" (alternatively spelled "Blacktually") is an upcoming episode of the FOX animated series Family Guy, scheduled to air as the first episode of season 7. It will guest star Kat Foster as Brian's new girlfriend Carolyn and Meredith Baxter in a cameo as herself. It's title is a parody of the film Love Actually.
Wikipediaquote:Op zaterdag 6 september 2008 00:16 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Sorry. Maar waar hala jij die screen vandaan?
Side Boob Hour!quote:Op zaterdag 6 september 2008 12:41 schreef Frenkel het volgende:
Dat ze maar opschieten met die nieuwe afleveringen!!
1 pagina terug hadden we het erover.quote:Op woensdag 10 september 2008 20:48 schreef Frenkel het volgende:
We kunnen ook uitkijken naar december,
dan begint THE CLEVELAND SHOW!!!
Maar hier nog wat filmpjes:quote:Op woensdag 10 september 2008 21:34 schreef shroomer het volgende:
Mij een beetje nep blij te maken met een naar waar ik op hoopte uitgelekte pre air.![]()
![]()
TVnotify zegt iets anders...quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:32 schreef Thetallguy het volgende:
4 dagen? Zondagavond komt ie in de VS pas op de buis
Zou je ergens live kunnen kijken?quote:Op zaterdag 27 september 2008 12:55 schreef Radioheader het volgende:
Morgenavond weer een nieuwe aflevering, eindelijk!
Wordquote:Op maandag 29 september 2008 18:13 schreef Flaccid het volgende:
ik vond hem tegenvallen. Te weinig vette flashb(l)acks.
Dat 'ie het met de vorige poster eens isquote:Op maandag 29 september 2008 20:17 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Nee wat betekent het eigenlijk dan?
Ja een verhaal is echt nieuw voor southpark. Normaal is het iets waar peter 1x naar kijkt en dan gaat doen zoals hij gezien heeft. Ik wil meer peter! En stewie was weer heel gay! En die grap met lorretta, of ze stewie nu wel of niet kon verstaan.quote:Op maandag 29 september 2008 21:41 schreef Orbis het volgende:
[..]
Dat 'ie het met de vorige poster eens is. Ik miste de flashbacks eigenlijk ook wel een beetje, maar voor de verandering eens een echt verhaal is ook mooi meegenomen. En die grap met dat geaborteerde meisje was geweldig!
Family Guyquote:Op maandag 29 september 2008 21:43 schreef Flaccid het volgende:
[..]
Ja een verhaal is echt nieuw voor southpark. Normaal is het iets waar peter 1x naar kijkt en dan gaat doen zoals hij gezien heeft. Ik wil meer peter! En stewie was weer heel gay! En die grap met lorretta, of ze stewie nu wel of niet kon verstaan.
Dat dacht ik ookquote:Op maandag 29 september 2008 22:32 schreef El_jefe07 het volgende:
[..]
Family Guy
Mwoh vond 'm wel tegenvallen, begin was wel aardig maar heb niet echt veel (of eigenlijk niet) hardop moeten lachen bij deze aflevering. Maar ondanks dat toch blij dat het seizoen weer begonnen is
Btw, Nederlandse Zweed?![]()
[ afbeelding ]
Hehehe, dat was inderdaad echt lachenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |