quote:Op maandag 14 januari 2008 14:48 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Stewie was weer geniaal deze aflevering.
"No it's lame. Everything's lame."
"I wear longsleeve shirts under shortsleeve shirts under longsleeve shirts"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
Petardedquote:Op zaterdag 8 december 2007 22:33 schreef donroyco het volgende:
Iemand nog een favoriete aflevering? Heb net seizoen 1 helemaal gekeken en ga zo door
Die laatste aflevering uit seizoen 1, "Brian, Portrait of a Dog".. schitterend wanneer Peter & Brian dat stukje doen waarin ze net doen alsof ze beste maatjes zijn (Mickey Mouse parodie)
Die scene komt uit de aflevering Patriot Games en die was gisteren te zien.quote:Op donderdag 6 december 2007 17:29 schreef DJKoster het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Ad2Kwp7a4yw&feature=related
WTF![]()
Kutzooi jaquote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:14 schreef Lonewolf2003 het volgende:
The Muppet Show met Kermit de kikker?
Yupquote:Op dinsdag 15 januari 2008 20:54 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Die scene komt uit de aflevering Patriot Games en die was gisteren te zien.
quote:Op zaterdag 17 november 2007 11:49 schreef Thetallguy het volgende:
[ afbeelding ]ik kende hem nog niet
Ja, dat was altijd de vraag. Ben nog steeds opzoek naar een stukje uit een animatie serie (volgens mij Simpsons of South Park, maar het kan zelfs misschien ook Family Guy zelf zijn) waarin men zich dat ook afvraagt. Weet iemand wat dat is.quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:00 schreef ASSpirine het volgende:
En we kunnen er nu zeker van zijn dat Stewie ook verstaanbaar is voor andere mensen. Was nooit 100% zeker. Misschien in het verleden wel momenten geweest, maar ben het vergeten...
quote:Seth MacFarlane has established a few general rules as to how Stewie communicates with others.
Brian always understands
Brian is, as of now, the only main character whose ability to understand Stewie is unambiguous; the two always converse normally. In "Running Mates", Brian briefly appears to hear Stewie's thoughts; this phenomenon has not been explored in subsequent episodes.[12]
Adults understand, but disregard Stewie
Throughout the first two seasons of the series, it was suggested that none of the other prominent characters (with some minor exceptions) could understand what Stewie says, apparently hearing what he says through their ears as infantile blathering. At the end of the episode "E. Peterbus Unum", the question of whether adults could understand Stewie is raised. In the DVD audio commentary, MacFarlane explains adults can understand him, but don't take him seriously, "sort of like... if a four-year-old who [could] talk told you to 'fuck off'." In this manner, characters acknowledge Stewie, but pay no mind to his often-insulting addresses, such as calling Peter "the fat man". His insults are usually heard, such as when Stewie tells Lois "Why don't you burn in hell?!" Lois replies, "Well, no dessert for you, young man."[3]
quote:Op woensdag 16 januari 2008 23:14 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ja, dat was altijd de vraag. Ben nog steeds opzoek naar een stukje uit een animatie serie (volgens mij Simpsons of South Park, maar het kan zelfs misschien ook Family Guy zelf zijn) waarin men zich dat ook afvraagt. Weet iemand wat dat is.
Dat is S02E18 E. Peterbus Enumquote:Op donderdag 17 januari 2008 00:57 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
was in een aflevering van FG zelf, op het einde zaten mensen in een ruimteschip te kijken naar tv (wat er in die ep gebeurde) en iemand vroeg, can they understand the baby?
Nu is het toch wel bevestigd eigenlijk. Vroeger had Stewie wel gesprekken met andere mensen, maar daar kwam nooit een echte antwoord op. Altijd een discussie vermijdend.
Eerlijk gezegd denk ik dat 95% van de tijd niemand Stewie verstaat hoor.quote:Op donderdag 17 januari 2008 00:57 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
was in een aflevering van FG zelf, op het einde zaten mensen in een ruimteschip te kijken naar tv (wat er in die ep gebeurde) en iemand vroeg, can they understand the baby?
Nu is het toch wel bevestigd eigenlijk. Vroeger had Stewie wel gesprekken met andere mensen, maar daar kwam nooit een echte antwoord op. Altijd een discussie vermijdend.
Weet ik nietquote:Op maandag 28 januari 2008 14:03 schreef Breitling het volgende:
En vandaag zeker weer geen nieuwe? en ook geen american dad?
Nee, volgende staat gepland op 17 feb.quote:Op maandag 28 januari 2008 14:03 schreef Breitling het volgende:
En vandaag zeker weer geen nieuwe? en ook geen american dad?
Zijn dat alle 6 seizoenen ? En is het ondertiteld of een import ?quote:Op donderdag 24 januari 2008 10:10 schreef PBateman1978 het volgende:
Heb de serie leren te waarderen sinds het op Comedy Central wordt uitgezonden, en heb daarom een poosje terug de Freaking Party Pack DVD box gekocht.
[ afbeelding ]
Inmiddels alle afleveringen gezien, en het is naast The Simpsons en Futurama wederom een super cartoon, hulde voor de makers.
[..]
Eerlijk gezegd denk ik dat 95% van de tijd niemand Stewie verstaat hoor.
Soms wel natuurlijk, maar alleen als de makers het willen.
En oh ja, 1 van mijn favoriete gags was er eentje met Ronald McDonald.
Dat je zijn dochter, die er normaal uit ziet, de trap af ziet lopen terwijl McD de krant zit te lezen. (en je dus zijn clowns-kop niet ziet)
‘’Daddy, I’m going out tonight, is that ok ?’’
Waarop McD de krant naar beneden doet, en met een geschminkt hoofd zegt :
‘’You are not going anywhere with that make-up on, you’re a McDonald, not a whore’’
![]()
Volgens de DVDs wel, maar de laatste aflevering van seizoen 6 uit de box is volgens het IMDB nog seizoen 5. (Bill & Peter's Bogus Journey)quote:Op maandag 28 januari 2008 17:32 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Zijn dat alle 6 seizoenen ? En is het ondertiteld of een import ?
Juistquote:Op woensdag 20 februari 2008 19:40 schreef Thetallguy het volgende:
105 afleveringen achterelkaar kijken? Das zegmaar 35 uur non stop
dat kan haast niet leuk zijn...quote:Op woensdag 20 februari 2008 19:25 schreef Samzz het volgende:
Whoooo Family Guy is mooiKijk het iedere avond!
Vrijdag houden we een Family Guy marathon, alle zes seizoenen achter elkaar![]()
Naam der aflevering?quote:Op maandag 3 maart 2008 13:46 schreef ASSpirine het volgende:
het gedeelte dat stewie het had over de bevalling van hem
beste stukje in de aflevering
Dat was degene gisteren op CC? Die was echt meesterlijk. Dat Peter dat jochie in elkaar mept.quote:Op woensdag 5 maart 2008 06:59 schreef DJKoster het volgende:
"The Tan Aquatic with Steve Zissou"
Geweldige aflevering..
That rat-looking thing just got atequote:Op maandag 3 maart 2008 14:36 schreef taart het volgende:
damn nature, you scary![]()
toffe aflevering weer
Ik moest net hard lachen toen die gast waarmee Peter getrouwd is zegt dat ze een etentje hebben bij zijn ouders en hij weer in z'n visuitrusting staat.quote:Op woensdag 5 maart 2008 09:44 schreef AirRaid het volgende:
die brief die Peter achterliet voor Lois
Die voeten ja, ik was in de klas aan het kijken, en ik kon mijn lach echt niet inhouden, dus iedereen zo vanquote:Op woensdag 5 maart 2008 19:37 schreef RaymanNL het volgende:
Wat een brilliante serie is het zegIk ben nu bezig met seizoen 5, zo flauw
Ik moest ook erg lachen om dat stukje waarin Joe met Peter in een bad zit, en zijn voeten constant naar boven komen drijven
![]()
Family Guy
Die vond ik ook niet echt leuk en eigenlijk vrij slecht. De nieuwste aflevering is leuker hoewel Stewie wel erg weinig in beeld is.quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:50 schreef PBateman1978 het volgende:
Back to the Woods gezien eergisteren, en eerlijk gezegd vind ik het de slechtste aflevering ooit.
Heb volgens mij hooguit 1 keer een glimlach op mijn gezicht gehad.
"But of course, with Chris going before me, I practically walked out of there"quote:Op zondag 9 maart 2008 19:44 schreef Cheiron het volgende:
6:10 is weer geweldig! Dat stuk van Stewie over hoe uitgerekt Lois dr vagina is, geweldig
"I could twirl a cane in there"
Inderdaad, vaak na een episode of drie is het lachen er wel af, meestal omdat je al veel gelachen hebt. Met mate blijft het leukquote:Op zaterdag 23 februari 2008 13:24 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dat kan haast niet leuk zijn...
quote:Next episode: The Former Life of Brian
Brian, afraid that he may have lost his last chance at love, searches for a former flame, Tracy. To his surprise, he discovers that he is the father to her son, Dylan. Tracy decides that Brian should raise the boy, and she drops him off at the Griffin's house. When Dylan runs rough-shot in the house, Brian's attitude towards parenting doesn't settle too well with Lois and Peter.
Airs: Sunday April 27, 2008
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |