Zo kan het dus ook.quote:Daphne Deckers heeft maandagavond roddeljournalist Guido den Aantrekker tot bloedens toe geslagen op het feestje van schrijfster Heleen van Royen, die haar tijdschrift lanceerde. Zijn kin moest op de spoedeisende hulp worden gehecht.
"Enige tijd geleden had Guido een artikel in roddelblad Story geschreven dat mij en mijn gezin vreselijk heeft gekwetst", licht de blonde Holland's Next Model-presentatrice toe. "Ik wilde het glas champagne, dat hij vast had, over zijn shirt uitgieten, maar dat pakte anders uit."
Omdat de verslaggever net een slok wilde nemen van het bubbeltjeswater kwam het glas tegen zijn tanden, waardoor het brak. "Ik dacht dat mijn gebit eraan ging", vertelt een geschokte en gehavende Guido. "Met mijn tanden bleek niets aan de hand, maar wel heeft het glas mijn gezicht opengehaald. Met gierende banden ben ik naar de ehbo-post gebracht, waar mijn kin is gehecht."
Daphne heeft wel haar excuus aangeboden aan de onfortuinlijke roddeljournalist. "Dat wilde hij natuurlijk niet accepteren, maar ik meen het wel. Al blijft het wel een feit dat ik hem per ongeluk pijn heb gedaan, terwijl hij mijn gezin expres pijn heeft gedaan met zijn verschrikkelijke verhalen."
quote:Daphne heeft wel haar excuus aangeboden aan de onfortuinlijke roddeljournalist. "Dat wilde hij natuurlijk niet accepteren, maar ik meen het wel. Al blijft het wel een feit dat ik hem per ongeluk pijn heb gedaan, terwijl hij mijn gezin expres pijn heeft gedaan met zijn verschrikkelijke verhalen."
Waarschijnlijk heeft ze wat geweldadige videogames gespeeldquote:Op dinsdag 13 november 2007 00:26 schreef Wickedangel het volgende:
Whehehe. Daar gáát haar nep-imago van verantwoordelijke oermoeder![]()
Zo te horen is dit inderdaad iets waarvoor je ook gewoon de huisartsenpost had kunnen bellen in plaats van een ambulance.quote:Op dinsdag 13 november 2007 00:42 schreef Oosthoek het volgende:
Je kunt het ook overdrijvenJe wordt tegenwoordig het ziekenhuis al in gemept als je naar de eerste hulp moet voor een hechting blijkbaar
en bovendien moet je dan zeker 'met gierende banden' die kant op omdat je anders doorgaat zeker?
och ja neem het op voor die parasiet lolquote:Op dinsdag 13 november 2007 02:00 schreef jeanne_darc2 het volgende:
Dan is ze wel erg hardhandig bezig geweest zeg.
Volgens mij ging dat over dat ze zouden gaan scheiden.quote:Op dinsdag 13 november 2007 08:58 schreef snoopy het volgende:
Wat voor vreselijks had hij dan geschreven?
Yep, dit ziet er potentieel dodelijk uit.quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:05 schreef snoopy het volgende:
[ afbeelding ]
Met gierende banden is hij naar het ziekenhuis gebracht![]()
Je ziet aan die kop al wat voor enge glibbervent dit isquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:05 schreef snoopy het volgende:
[ afbeelding ]
Met gierende banden is hij naar het ziekenhuis gebracht![]()
Een oermoeder verdedigt haar kroost juist met hand en tand!quote:Op dinsdag 13 november 2007 00:26 schreef Wickedangel het volgende:
Whehehe. Daar gáát haar nep-imago van verantwoordelijke oermoeder![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:18 schreef Merel het volgende:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/1087531.html
...quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:51 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Zo te horen is dit inderdaad iets waarvoor je ook gewoon de huisartsenpost had kunnen bellen in plaats van een ambulance.
viel mij ook op, een echt fist-of-deathquote:Op dinsdag 13 november 2007 13:17 schreef Troubles. het volgende:Op de tweede foto staat ze nog met gebalde vuisten.
haha idd!quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:17 schreef Troubles. het volgende:Op de tweede foto staat ze nog met gebalde vuisten.
Hear hear!quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:42 schreef shmoopy het volgende:
Hij had champagneflés op z'n harses moeten krijgen, die Guido den Aandachttrekker.
Wmb is dit zinvol geweld.
Typisch Telegraaf dat overdreven gedoequote:Op dinsdag 13 november 2007 16:03 schreef Greys het volgende:
-knip-
Echt? Haar bedoeling was alleen zijn glas over hem heen te gooien (de inhoud, dan). Dat mag ze, want hij heeft haar ontzettend te grazen genomen in dat stuk dat hij schreef.quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:08 schreef Cracka-ass het volgende:
Die kerel mag dan wel een lul zijn.
Maar die reacties verbazen me wel hier.![]()
Is het al geweest?quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:35 schreef Haaibaaike het volgende:
Zometeen in Boulevard, Daphne vertelt haar verhaal.
Inderdaad, echt geen woorden voor wat voor een kansloze kneus het is.... bij Boulevard ook, allemaal de zieligerd gaan lopen uithangen maar hij staat zich ongetwijfeld nu ongans te rukken voor de tv omdat ie bij Boulevard en Shownieuws te zien... aandachtsgeile schrale jankerd...quote:
Dat betreffende verhaal stond al breed uit op de cover vermeld dus daar was niet makkelijk omheen te kijken....quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:14 schreef gimme.shelter het volgende:
Ik snap het helemaal niet want in de VARA-gids van deze week vertelt ze het volgende " Ik lees het niet, hoor. Ik heb zat wc-papier thuis, dus ik hoef Story niet te kopen".
Kennelijk leest ze het dus wel........
Het was toch ook helemaal niet de bedoeling om hem te slaan?quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:43 schreef gimme.shelter het volgende:
O jee, maar dan moet je jezelf toch niet zo gaan verlagen dat je iemand gaat slaan????
Zen.....kan jou t schelen....
Dit ging dus niet over haar kinderen. De roddeljournalist heeft een verhaal geschreven over haar ex, die zij in het verleden straffeloos een oplichter heeft genoemd, die haar persoonlijk aanviel ("kil en dominant", "huwelijk is nep"; mag ik ook eens naar Shownieuws kijken?quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:12 schreef cinnamongirl het volgende:
Een oermoeder verdedigt haar kroost juist met hand en tand!
Sowieso een rare actie. Geef 'm dan (zoals ze toch gedaan heeft) een corrigerende tik zoals dat in opvoedkundige taal heet, maar dit is ook maar raar.quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was toch ook helemaal niet de bedoeling om hem te slaan?
Ze wilde zijn glas champagne over zijn shirt leeggieten, het liep alleen even anders toen hij net een slok wilde nemen... dat was echt een ongelukje en daar heeft ze ook haar excuses voor aangeboden.
Owja, dat verhaal kwam daarna ook nog!quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dit ging dus niet over haar kinderen. De roddeljournalist heeft een verhaal geschreven over haar ex, die zij in het verleden straffeloos een oplichter heeft genoemd, die haar persoonlijk aanviel ("kil en dominant", "huwelijk is nep"; mag ik ook eens naar Shownieuws kijken?).
Mevrouw was diep beledigd, ze heeft immers een imago hoog te houden, en mepte erop los. Nee, dát is een fantastisch voorbeeld voor haar kids![]()
Dat lees ik hier, ja. Maar dat gaat toch ook over haar eigen gedrag en niet over dat van haar kinderen?quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:04 schreef Greys het volgende:
Owja, dat verhaal kwam daarna ook nog!
Maar diezelfde Guido had toch ook dat verhaal over uithongeren tijdens de zwangerschap geschreven destijds?
oh ongezien, absoluut.quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:49 schreef Jane het volgende:
Ook een heerlijk verhaal dit!
Ik ben voor Daphne!
Als Linda die gladjakkerende riooljournalist een mep had verkocht? Of als Daphne Linda een mep had verkocht?quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:46 schreef Greys het volgende:
Oke, Dude, stèl nou he dat het eh.... Linda was geweest!
Wat dan?
Ja goed, ik ben dus voor Daquote:Op dinsdag 13 november 2007 23:11 schreef Greys het volgende:
Als het Linda was geweest, die de rat een mep had verkocht die zich journalist noemt!
Nou, dan moet je nu ook voor Daf zijn! Je MOET! Je MOET! Hoor je?
Enjoy!quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:01 schreef milagro het volgende:
is er overigens een Heather topic waar ik los kan![]()
Ik geef Daphne groot gelijk. Zo'n rioolrat vraagt er gewoon om. Gatverdamme, eerst iemand door het slijk halen - haar ex kan alle drek vrijuit spuiten zonder wederhoor toe te passen - en dan gaan janken als zo iemand terugmept.quote:AD
AMSTERDAM - Story-hoofdredacteur Matthieu Slee vindt dat zijn verslaggever Guido den Aantrekker aangifte van mishandeling moet doen tegen Daphne Deckers.
De schrijfster/presentatrice verwondde maandagavond op een feestje van Heleen van Royen ‘per ongeluk’ met een glas champagne de kin van de journalist omdat zij kwaad was vanwege een verhaal over haar ex.
Slee: ,,We laten het aan Guido over of hij naar de politie stapt. Maar wij zouden het toejuichen. Vooral omdat er helemaal geen sprake is van een ongelukje. Daphne haalde moedwillig keihard uit. Dat kan niet door de beugel. Straks moeten al onze verslaggevers ogen in hun rug hebben op feestjes met BN’ers. Het zou goed zijn om een signaal af te geven.’’
Deckers blijft bij haar verhaal. ,,Wie aan mijn gezin komt, komt aan mij. Dan roepen mensen dat je er boven moet staan, maar er zijn grenzen. Ik wilde hem natgooien met de champagne. Dat is misschien niet de juiste manier, maar ik zie het als iets waar je nog wel om kunt lachen. Dat het verkeerd afliep, vind ik jammer,’’ aldus Deckers, die wel haar excuses maakte.
Dat het mogelijk tot een juridische zaak kan komen, vindt ze niet erg: ,,Ik heb er wel een paar uur werkstraf voor over, maar ik hoop ook dat ze zich bij het blad eens gaan afvragen of ze nog wel zo kwetsend over personen moeten gaan schrijven.’’
Den Aantrekker zelf houdt de kwestie nog even in beraad. Hij wacht af of Deckers toenadering zoekt. ,,Alleen sorry zeggen is voor mij niet voldoende.’’
In het gewraakte artikel in Story liet Deckers’ ex-man Maurice van Zijst weten: ,,Daphne is meedogenloos, kil en egocentrisch. Zij is alleen geïnteresseerd in roem, geld aanzien en haar eigen carrière.’’
My thoughts exactlyquote:Op dinsdag 13 november 2007 22:41 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik ben voor...
Ik ben voor Da...
O god, ik vind haar zooo stom, ik kán niet voor haar zijn![]()
Zoals BN-ers op moeten passen of er riooljournalisten rondlopen, bedoelt ie?quote:Straks moeten al onze verslaggevers ogen in hun rug hebben op feestjes met BN’ers.
Volgens mij mikte ze precies goed!quote:Op woensdag 14 november 2007 07:07 schreef L.Denninger het volgende:
Helaas is ze niet zo goed in mikken, ...
paparazzi moet zich richten op Daphne zelf..niet haar familiequote:Op woensdag 14 november 2007 08:05 schreef controlaltdelete het volgende:
Als die bekende dozen geen belangstelling van de paparazzi krijgen is het ook niet goed. Ik zou ook aangifte doen, als ze hier niet tegen kan dan moet ze maar uit het spotlicht treden. Brengt dat vak nou eenmaal met zich mee, als hun zakken gevuld zijn gaan ze beetje zitten klagen over de pers. In het begin weten ze niet hoe geil ze voor de camera moeten draaien om bekend te worden. Stom blond wijf met haar opvoedkundige verhaaltjes.
Inderdaad.quote:Op woensdag 14 november 2007 07:04 schreef Bakf het volgende:
[..]
Ik geef Daphne groot gelijk. Zo'n rioolrat vraagt er gewoon om. Gatverdamme, eerst iemand door het slijk halen - haar ex kan alle drek vrijuit spuiten zonder wederhoor toe te passen - en dan gaan janken als zo iemand terugmept.
Het is misschien een rioolrat, dat geeft Daphne D. nog niet het recht om hem te mishandelen.quote:Op woensdag 14 november 2007 07:04 schreef Bakf het volgende:
[..]
Ik geef Daphne groot gelijk. Zo'n rioolrat vraagt er gewoon om. Gatverdamme, eerst iemand door het slijk halen - haar ex kan alle drek vrijuit spuiten zonder wederhoor toe te passen - en dan gaan janken als zo iemand terugmept.
Ten eerste, het was een ongelukje en ten tweede, waarom zou Daphne dit allemaal over zich heen moeten laten komen?quote:Op woensdag 14 november 2007 08:57 schreef rebel6 het volgende:
[..]
Het is misschien een rioolrat, dat geeft Daphne D. nog niet het recht om hem te mishandelen.
Dat is wat Daphne zegt.quote:Op woensdag 14 november 2007 08:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ten eerste, het was een ongelukje
Omdat geen enkele Nederlander het recht heeft om een ander op z'n muil te slaan, waarom wil je een uitzondering maken voor Daphne Deckers?quote:en ten tweede, waarom zou Daphne dit allemaal over zich heen moeten laten komen?
Dit hoort er ook bij. Mocht er iets loos zijn in je familie of speculaties over dat er iets aan de hand kan zijn in/ met je familie dan wordt daar ook over geschreven. Wordt er niet over je geschreven dan ben je afgedaan als celeberty dus ze moet niet zo zeiken en dit accepteren ipv met haar magere armpjes met glas te gaan gooien.quote:Op woensdag 14 november 2007 08:49 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
paparazzi moet zich richten op Daphne zelf..niet haar familie
Kom op zeg. Daphne is een fatsoenlijke huisvrouw. Je kunt ook té sceptisch zijn.quote:
Niet voor Daphne Deckers.quote:Omdat geen enkele Nederlander het recht heeft om een ander op z'n muil te slaan, waarom wil je een uitzondering maken voor Daphne Deckers?
Jij kent mevrouw Deckers persoonlijk?quote:Op woensdag 14 november 2007 09:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kom op zeg. Daphne is een fatsoenlijke huisvrouw.
[..]
Kom op, ze stapte woedend op hem af terwijl hij net een slok van de champagne nam!quote:Op woensdag 14 november 2007 09:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kom op zeg. Daphne is een fatsoenlijke huisvrouw. Je kunt ook té sceptisch zijn.
[..]
quote:Niet voor Daphne Deckers.
Wel voor riooljournalisten.
Hoepel toch op naar de Efteling, hippiequote:Op dinsdag 13 november 2007 22:17 schreef Arnold_fan het volgende:
Daphne is gewoon een tokkie. Als je met geweld een meningsverschil wilt oplossen ben je gewoon een aso. Als die persoon onredelijke dingen had geschreven kun je naar de rechter gaan, er is geen enkele reden om drinken over hem heen te gieten.
quote:Op woensdag 14 november 2007 12:17 schreef Vivi het volgende:
[..]
Hoepel toch op naar de Efteling, hippie
Nou he... foei! Eerst die Chup-a-Chup die ze haar kids durfde te geven, nu een glas champagne leeggieten!quote:Op woensdag 14 november 2007 15:32 schreef Urquhart het volgende:
Ik vind dit niet bepaald pedagogisch verantwoord van de modelmoeder.
Dat staat buiten kijf.quote:Op woensdag 14 november 2007 15:39 schreef tong80 het volgende:
Het is een kut wijf maar blijft een wereldactie
dat vond ik zó dom he? Ze mikte al op z'n shirt.. daar ging iets bij fout en meneer heeft het over een bijna-slagaderlijke bloeding. Serieus.. stumperdquote:Op woensdag 14 november 2007 18:45 schreef cinnamongirl het volgende:
Hij beweert dat ze helemaal geen spijt heeft betuigd.
Hij vindt dat 'ze met haar mooie billen op de blaren moet zitten'.
Want het glas had ook hoger of lager terecht kunnen komen en dan had-ie misschien een slagaderlijke bloeding gehad en dan had ie nu niet hier aan de telefoon gezeten.
Daphne reageerde heel laconiek.
En dat was het eigenlijk wel![]()
![]()
![]()
goed gevoeldquote:Op dinsdag 13 november 2007 00:15 schreef Locusta het volgende:
Ik voel een rechtzaak/schadeclaim aankomen![]()
Nee hoor, ze had het al aangekondigd in een interview een paar weken geledenquote:Op woensdag 14 november 2007 18:54 schreef Ephemera het volgende:
Ik hoop dat de rechter haar ook in het gelijk stelt; het was gewoon een ongelukje
Ze kondigde volgens mij aan dat ze een glas over hem heen zou gooien. Hij voert dit nu aan als een bedreiging.quote:Op woensdag 14 november 2007 19:02 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Nee hoor, ze had het al aangekondigd in een interview een paar weken geleden
Geen greintje menselijkheid zit er in die vent.quote:Op woensdag 14 november 2007 19:18 schreef cinnamongirl het volgende:
Maar hij zei ook dat hij met de aanklacht een statement wil maken.
Jee zeg, en als je zo naar buiten loopt kun je zomaar geraakt worden door de bus. My oh myquote:Op woensdag 14 november 2007 18:45 schreef cinnamongirl het volgende:
Want het glas had ook hoger of lager terecht kunnen komen en dan had-ie misschien een slagaderlijke bloeding gehad en dan had ie nu niet hier aan de telefoon gezeten.
Oh ja, het OM is doorgaans zeer begaan met schone pakken en de bescherming ervanquote:Op woensdag 14 november 2007 19:18 schreef cinnamongirl het volgende:
Ze kondigde volgens mij aan dat ze een glas over hem heen zou gooien. Hij voert dit nu aan als een bedreiging.
Dat ie een huilerige zak is? Wisten we zo ook al, hoor.quote:Maar hij zei ook dat hij met de aanklacht een statement wil maken.
"Nou Guido, dat statement is niet nodig hoor. Iedereen weet inmiddels echt al wat voor een zielige kneus je bent."quote:Op woensdag 14 november 2007 19:18 schreef cinnamongirl het volgende:
Maar hij zei ook dat hij met de aanklacht een statement wil maken.
Wat is die Aantrekker een vieze hond zeg.quote:Story doet aangifte tegen Daphne
AMSTERDAM - Story-verslaggever Guido den Aantrekker doet aangifte tegen Daphne Deckers, omdat zij hem maandag verwondde met een kapot champagneglas. Daar hield Den Aantrekker een gehechte kin aan over.
Volgens Deckers was het een ongelukje. Zij wilde de inhoud van het glas over zijn overhemd gieten, maar doordat hij naar voren kwam brak het glas tegen zijn kin.
Den Aantrekker meent dat dat niet waar en dat ze met voorbedachten rade te werk is gegaan
Een GeenStijl aktie?quote:
ten eerste, het was een ongelukje. dus je stelling valt al in het water.quote:Op woensdag 14 november 2007 08:33 schreef FUFR het volgende:
bla bla bla, gewoon zinloos geweld hoor, niets meer en niets minder
Dat is wel zo, maar de rechter zal er wel anders over denken.quote:Op woensdag 14 november 2007 21:05 schreef Laton het volgende:
[..]
ten eerste, het was een ongelukje. dus je stelling valt al in het water.
ten tweede, als dit met opzet geweld was.. is het verre van zinloos. riooljournalisten mogen best koekje van eigen deeg in fysieke vorm krijgen. ofwel. you lose.
Duderinnetje slaat de spijker weer op zijn kop! Eensch!!quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:41 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik ben voor...
Ik ben voor Da...
O god, ik vind haar zooo stom, ik kán niet voor haar zijn![]()
Taakstrafje voor 'n verkrachting, oja?quote:Op woensdag 14 november 2007 08:35 schreef LaTiNo het volgende:
Geweldige actie hoor. Ik vind het ook maar nare mannetjes.
Wat ik ook grappig vind is dat ze zich ook bewust is van het feit dat je in NL al wegkomt met een taakstrafje voor een verkrachting, zodat dit akkefietje haar niet meer dan een reprimande of een taakstrafje van 24 uur ofzo gaat kosten. En dan is het gewoon een kosten-baten analyse erop loslaten.
Gewoon even de film Paparazzi kijken. Dan kan je misschien wat meer begrip krijgen voor diegenen die met de kankergezwellen van de Nederlandse (wereldse) samenleving van doen hebben.quote:Op woensdag 14 november 2007 09:02 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dit hoort er ook bij. Mocht er iets loos zijn in je familie of speculaties over dat er iets aan de hand kan zijn in/ met je familie dan wordt daar ook over geschreven. Wordt er niet over je geschreven dan ben je afgedaan als celeberty dus ze moet niet zo zeiken en dit accepteren ipv met haar magere armpjes met glas te gaan gooien.
Klop inderdaad niet. In Nederland worden ze gewoon vrijgelatenquote:Op donderdag 15 november 2007 00:21 schreef Taurus het volgende:
[..]
Taakstrafje voor 'n verkrachting, oja?
Ga jij liever met je aso-vriendjes naar een urbanfeest toequote:Op woensdag 14 november 2007 12:17 schreef Vivi het volgende:
[..]
Hoepel toch op naar de Efteling, hippie
"Geweld"
Zo doe ik niet.quote:Op donderdag 15 november 2007 09:25 schreef milagro het volgende:
ach, het is ms zaak 'er boven te staan" als iemand al sinds jaar en dag klinkklare onzin over je schrijft, maar gelukkig is ze een mens, van vlees en bloed, en staat ze er nu eens 1 keertje níet boven en valt ze uit, en dat pakte wat ongelukkiger uit dan ze ms bedoeld had... iemand in je terechte woede een glas uit de hand slaan, nou, zeg, schande... dat die gast dat glas dan zo stevig vasthoudt, dat het ín zijn handen breekt , terwijl hij een slok nam met alle gevolgen van dien, ja, bummer.. laten we niet doen alsof ze de man met een volle vuist in zijn gezicht gestompt heeft , zeg.
quote:Daphne Deckers aangeklaagd door roddeljournalist
Guido den Aantrekker, die maandag door Daphne Deckers verwond werd, heeft een aanklacht tegen haar ingediend. "Ik wil een statement maken", zegt hij.
Guido den Aantrekker, de journalist van roddelblad Story die maandag door Daphne Deckers verwond werd, heeft een aanklacht tegen haar ingediend. Dat vertelde hij woensdagavond in RTL Boulevard. "Ik maak me niet druk om dat sneetje op mijn hals", zei hij over het incident. "Ik vind alleen dat je een statement moet maken om te laten zien dat dit niet geaccepteerd kan worden. Voor hetzelfde geld was het een paar centimeter lager geweest en raak je een slagader."
Den Aantrekker zou onlangs een negatief artikel hebben geschreven over de 39-jarige schrijfster. Deckers was hier zo kwaad over dat ze, toen ze de journalist op een feestje zag, het glas champagne dat Den Aantrekker in zijn hand had over zijn blouse wilde gooien. Omdat hij net een slok wilde nemen, brak het glas af en veroorzaakte zo een snee in zijn hals.
De schrijfster en presentatrice noemt het een ongeluk en zegt haar excuses aangeboden te hebben, maar Den Aantrekker neemt daar geen genoegen mee.
[Novum]
Nou, ik vind dit niet zomaar een ongelukje. Ze had gewoon moeten nadenken!quote:Op donderdag 15 november 2007 11:16 schreef Darklight het volgende:
idd, dat domme lachen ergerde ik me het meeste aan.
Ze kon ook niet gewoon sorry zeggen tegen die gast toen die aan de telefoon was, lulde ze maar overheen.
Terecht dat ze wordt aangeklaagd, als ze sorry had gezegd was er niks aan de hand
Maar ze wilde echt alleen maar een drankje over hem heen gieten!quote:Op donderdag 15 november 2007 11:18 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nou, ik vind dit niet zomaar een ongelukje. Ze had gewoon moeten nadenken!
Ja maar als je in schijnwerpers staat dan betekend dat automatisch dat mensen over je gaan schrijven. Je kiest er uiteindelijk ook wel een beetje voor. Ik vind dat je als BN'er daar echt boven moet staan. Er is trouwens geen hond die alle roddelbladen ook echt gelooft (tenminste ik niet), het is meer leedvermaak...quote:Op donderdag 15 november 2007 11:27 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Maar ze wilde echt alleen maar een drankje over hem heen gieten!
Dat vind ik nog een nette daad als iemand jou al meerdere keren heeft zwartgemaakt in de bladen.
Daphne zou zich verlagen tot zijn niveau als ze terugslaat met een aanklacht wegens smaad, ik denk niet dat ze dit zal doen. Maar er zullen vast mensen zijn die haar dit adviseren.
Euh..check mijn fobo..totaal van realiteitszin gespeend figuur..en dat noemt zich Arnold-fanquote:Op donderdag 15 november 2007 07:51 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Ga jij liever met je aso-vriendjes naar een urbanfeest toe![]()
Kansloze stumper![]()
Zo las ik het wel de hele tijd, na deze post nog eens het artikel gecheckt, en dat staat er helemaal nietquote:Op donderdag 15 november 2007 11:11 schreef nummer_zoveel het volgende:
Die naam, Den Aandachtstrekker![]()
Dat heeft ze gedaan, jammer dat de stumper zijn glas vasthield. Volgens mij heb jij ook niet zo'n dikke huid als er jarenlang allerlei bullshit over je verschijnt in roddelblaadjes, soms gaan ze te ver. Als je riooljournalistiek bedrijft moet je niet janken dat je een keer stront over je heen krijgt. Klaar.quote:Op donderdag 15 november 2007 11:18 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nou, ik vind dit niet zomaar een ongelukje. Ze had gewoon moeten nadenken!
Altijd zulke bullshit, drogredenatie, dat "Ja ze heeft er zelf voor gekozen". Ja, ze heeft bekendheid en ja, dat gaat logischerwijs met minpunten samen, maar dat betekent niet dat iemand ongelimiteerd bezig kan blijven en ze zich maar willoos naar de slachtbank kan laten leidenquote:Op donderdag 15 november 2007 11:53 schreef Darklight het volgende:
Tuurlijk staat ze in die bladen, ze is een BN'ér
Aannames, aannames...quote:Daar moet je niet over gaan janken, ze is maar wat blij dat ze erin staat, anders krijgt ze helemaal geen aandacht meer
Eens.quote:Op donderdag 15 november 2007 11:56 schreef BVO het volgende:
[..]
Altijd zulke bullshit, drogredenatie, dat "Ja ze heeft er zelf voor gekozen". Ja, ze heeft bekendheid en ja, dat gaat logischerwijs met minpunten samen, maar dat betekent niet dat iemand ongelimiteerd bezig kan blijven en ze zich maar willoos naar de slachtbank kan laten leiden. Altijd zoiets makkelijks waar die journalisten zich achter verschuilen. In die zin heeft die journalist er ook voor gekozen aangevallen te kunnen worden, Van Gogh ervoor gekozen om vermoord te worden en ga zo maar door.
[..]
Aannames, aannames...
En al ZOU ze blij zijn als ze er goed instaat, dat geeft die journalist nog steeds niet het recht om dingen te verzinnen.
Hier nog een. Ze doet nu net of ze wijsheid in pacht heeft maar ze had er boven moeten staan. Tuurlijk is die vent een eikel maar had ze hem ook even apart kunnen nemen zonder handtastelijk te worden. Ze schrijven al jaren over haar. Dat heb je als je boeken schrijft, presenteert en getrouwd bent met een sportman. Get over it. Ze had een andere toon moeten aanslaan in Boulevard. Ze stond volledig voor lul met dat arrogante gelach.quote:Op donderdag 15 november 2007 11:16 schreef Darklight het volgende:
Ze kon ook niet gewoon sorry zeggen tegen die gast toen die aan de telefoon was, lulde ze maar overheen.
Terecht dat ze wordt aangeklaagd, als ze sorry had gezegd was er niks aan de hand
Helemaal mee eens, vooral met dat laatste zinnetje.... brrrrr...quote:Op donderdag 15 november 2007 13:11 schreef jeanne_darc2 het volgende:
[..]
Hier nog een. Ze doet nu net of ze wijsheid in pacht heeft maar ze had er boven moeten staan. Tuurlijk is die vent een eikel maar had ze hem ook even apart kunnen nemen zonder handtastelijk te worden. Ze schrijven al jaren over haar. Dat heb je als je boeken schrijft, presenteert en getrouwd bent met een sportman. Get over it. Ze had een andere toon moeten aanslaan in Boulevard. Ze stond volledig voor lul met dat arrogante gelach.
Dus mensen die jij een muts vindt mogen een rioolrat niet op zijn nummer zetten, maar mensen die jij tof vindt wel? Héél apart.quote:Op donderdag 15 november 2007 12:18 schreef Ticootje het volgende:
Ik vind Daphne gewoon een muts....
Klaar.
Tuurlijkquote:Op donderdag 15 november 2007 13:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dus mensen die jij een muts vindt mogen een rioolrat niet op zijn nummer zetten, maar mensen die jij tof vindt wel? Héél apart.
Ze heeft al lang sorry gezegdquote:Op donderdag 15 november 2007 11:16 schreef Darklight het volgende:
Daar komt het wel op neer jaquote:Op donderdag 15 november 2007 13:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dus mensen die jij een muts vindt mogen een rioolrat niet op zijn nummer zetten, maar mensen die jij tof vindt wel? Héél apart.
Daar lopen meestal kansloze vmbobreezers rond hoor.quote:Op donderdag 15 november 2007 11:41 schreef Vivi het volgende:
[..]
Euh..check mijn fobo..totaal van realiteitszin gespeend figuur..en dat noemt zich Arnold-fan![]()
Ik kom helemaal niets verstieren, ik vertel alleen dat je geen geweld mag gebruiken tegen andere mensen, lijkt me vrij normaal. Helaas zijn er wat mensen hier die denken dat je meningsverschillen kunt oplossen door drinken naar elkaar te gooienquote:Op donderdag 15 november 2007 20:52 schreef Greys het volgende:
He Arnold, wat gezellig dat je dit topic komt verstieren
Zeg liever iets kloterigs overGuido
, dan maak je jezelf nog nuttig
Ze had weken van tevoren al gezegd dat ze het zou doen zoals je eerder kon lezen. Het heeft niets met een opkomende woede te maken, ze heeft vooraf bedacht dat ze het zou doen. Ik kan geen begrip opbrengen voor mensen die plannen dat ze iemand die ze niet aardig vinden gaan bestoken met drinken.quote:Op donderdag 15 november 2007 20:58 schreef Greys het volgende:
Ik kan een eindje met je meegaan in je gedachtengang hoor... maar heb jij nooit eens de neiging gehad om iemand een klap te geven? Omdat je zó boos op diegene was? Ik denk dat we allemaal wel eens zo boos op iemand zijn geweest dat je akelige dingen met diegene van plan bentEn als het dan uitloopt op een glaasje drinken over iemand heen te gooien, vind ik dat in principe nog meevallen. Agree, al is het maar een beetje?
Het is uit de hand gelopen, maar dat was niet haar bedoeling. Dat kan ik me serieus niet voorstellen, dat ze hem echt wilde laten bloeden, zeg maar, letterlijk
Jajajajaja. Tuurlijk.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:13 schreef DrDentz het volgende:
hij kon toch dat glas gewoon in haar kin drukken?
Ik kan me best indenken dat ze hem niet aardig vindt, maar op zo'n manier je uiten is gewoon erg kinderachtig en barbaars. Ze had hem ook kunnen aanspreken en hem kunnen vertellen dat ze het niet met hem eens was, ze had hem als ze normaal kon praten daar zelfs compleet belachelijk kunnen maken. Maar dat doet ze niet, ze gooit drinken over hem heen, erg a-sociaal.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:09 schreef Greys het volgende:
(...)
Begrijp me niet verkeerd... ik vind het geen slimme actie van d'r. Maar wel een begrijpelijke...
Nou en, het is een rioolrat die zonder hoor en wederhoor de meest grove leugens over mensen in een takkeblaadje publiceert. Alsof aanspreken werkt bij dat soort ratten.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:49 schreef Arnold_fan het volgende:
Maar dat doet ze niet, ze gooit drinken over hem heen, erg a-sociaal.
Oh, nou dan klopt het want ik heb de Uni gedaan en ik ben niet blond.quote:Op donderdag 15 november 2007 19:32 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Daar lopen meestal kansloze vmbobreezers rond hoor.
Hersenloze mensen kunnen ook blond zijn![]()
Hé dat is journalistiek ja, dat is heiligquote:Op donderdag 15 november 2007 22:25 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou en, het is een rioolrat die zonder hoor en wederhoor de meest grove leugens over mensen in een takkeblaadje publiceert. Alsof aanspreken werkt bij dat soort ratten.
Idd.quote:Op donderdag 15 november 2007 21:34 schreef TheVulture het volgende:
Die rioolrat blijft een misselijk makend figuur die alleen maar zelf dolgraag in de picture ziet... wedden dat die met een enorme stijve jodukus voor de camera's van al die showbizzprogramma's stond. Het is gewoon een ongelukkige samenloop van omstandigheden geweest en daar maakt dat 'slachtoffer' nu op walgelijke wijze misbruik van. Ik heb wel eens stukken van die gast gelezen, die deugt echt voor geen centimeter![]()
![]()
Ja, slik meteen als zoete koek de versie van een roddel"journalist".quote:Op dinsdag 4 december 2007 13:46 schreef rebel6 het volgende:
Daphne heeft dus gelogen dat haar gezin door het slijk is gehaald.
Ik hoop dat ze vervolgd wordt voor die uithaal naar Guido!
Wat heeft hij volgens jou dan voor negatiefs geschreven over Richard en de kinderen?quote:Op dinsdag 4 december 2007 14:59 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja, slik meteen als zoete koek de versie van een roddel"journalist".
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |