Ga jij liever met je aso-vriendjes naar een urbanfeest toequote:Op woensdag 14 november 2007 12:17 schreef Vivi het volgende:
[..]
Hoepel toch op naar de Efteling, hippie
"Geweld"
Zo doe ik niet.quote:Op donderdag 15 november 2007 09:25 schreef milagro het volgende:
ach, het is ms zaak 'er boven te staan" als iemand al sinds jaar en dag klinkklare onzin over je schrijft, maar gelukkig is ze een mens, van vlees en bloed, en staat ze er nu eens 1 keertje níet boven en valt ze uit, en dat pakte wat ongelukkiger uit dan ze ms bedoeld had... iemand in je terechte woede een glas uit de hand slaan, nou, zeg, schande... dat die gast dat glas dan zo stevig vasthoudt, dat het ín zijn handen breekt , terwijl hij een slok nam met alle gevolgen van dien, ja, bummer.. laten we niet doen alsof ze de man met een volle vuist in zijn gezicht gestompt heeft , zeg.
quote:Daphne Deckers aangeklaagd door roddeljournalist
Guido den Aantrekker, die maandag door Daphne Deckers verwond werd, heeft een aanklacht tegen haar ingediend. "Ik wil een statement maken", zegt hij.
Guido den Aantrekker, de journalist van roddelblad Story die maandag door Daphne Deckers verwond werd, heeft een aanklacht tegen haar ingediend. Dat vertelde hij woensdagavond in RTL Boulevard. "Ik maak me niet druk om dat sneetje op mijn hals", zei hij over het incident. "Ik vind alleen dat je een statement moet maken om te laten zien dat dit niet geaccepteerd kan worden. Voor hetzelfde geld was het een paar centimeter lager geweest en raak je een slagader."
Den Aantrekker zou onlangs een negatief artikel hebben geschreven over de 39-jarige schrijfster. Deckers was hier zo kwaad over dat ze, toen ze de journalist op een feestje zag, het glas champagne dat Den Aantrekker in zijn hand had over zijn blouse wilde gooien. Omdat hij net een slok wilde nemen, brak het glas af en veroorzaakte zo een snee in zijn hals.
De schrijfster en presentatrice noemt het een ongeluk en zegt haar excuses aangeboden te hebben, maar Den Aantrekker neemt daar geen genoegen mee.
[Novum]
Nou, ik vind dit niet zomaar een ongelukje. Ze had gewoon moeten nadenken!quote:Op donderdag 15 november 2007 11:16 schreef Darklight het volgende:
idd, dat domme lachen ergerde ik me het meeste aan.
Ze kon ook niet gewoon sorry zeggen tegen die gast toen die aan de telefoon was, lulde ze maar overheen.
Terecht dat ze wordt aangeklaagd, als ze sorry had gezegd was er niks aan de hand
Maar ze wilde echt alleen maar een drankje over hem heen gieten!quote:Op donderdag 15 november 2007 11:18 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nou, ik vind dit niet zomaar een ongelukje. Ze had gewoon moeten nadenken!
Ja maar als je in schijnwerpers staat dan betekend dat automatisch dat mensen over je gaan schrijven. Je kiest er uiteindelijk ook wel een beetje voor. Ik vind dat je als BN'er daar echt boven moet staan. Er is trouwens geen hond die alle roddelbladen ook echt gelooft (tenminste ik niet), het is meer leedvermaak...quote:Op donderdag 15 november 2007 11:27 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Maar ze wilde echt alleen maar een drankje over hem heen gieten!
Dat vind ik nog een nette daad als iemand jou al meerdere keren heeft zwartgemaakt in de bladen.
Daphne zou zich verlagen tot zijn niveau als ze terugslaat met een aanklacht wegens smaad, ik denk niet dat ze dit zal doen. Maar er zullen vast mensen zijn die haar dit adviseren.
Euh..check mijn fobo..totaal van realiteitszin gespeend figuur..en dat noemt zich Arnold-fanquote:Op donderdag 15 november 2007 07:51 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Ga jij liever met je aso-vriendjes naar een urbanfeest toe![]()
Kansloze stumper![]()
Zo las ik het wel de hele tijd, na deze post nog eens het artikel gecheckt, en dat staat er helemaal nietquote:Op donderdag 15 november 2007 11:11 schreef nummer_zoveel het volgende:
Die naam, Den Aandachtstrekker![]()
Dat heeft ze gedaan, jammer dat de stumper zijn glas vasthield. Volgens mij heb jij ook niet zo'n dikke huid als er jarenlang allerlei bullshit over je verschijnt in roddelblaadjes, soms gaan ze te ver. Als je riooljournalistiek bedrijft moet je niet janken dat je een keer stront over je heen krijgt. Klaar.quote:Op donderdag 15 november 2007 11:18 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nou, ik vind dit niet zomaar een ongelukje. Ze had gewoon moeten nadenken!
Altijd zulke bullshit, drogredenatie, dat "Ja ze heeft er zelf voor gekozen". Ja, ze heeft bekendheid en ja, dat gaat logischerwijs met minpunten samen, maar dat betekent niet dat iemand ongelimiteerd bezig kan blijven en ze zich maar willoos naar de slachtbank kan laten leidenquote:Op donderdag 15 november 2007 11:53 schreef Darklight het volgende:
Tuurlijk staat ze in die bladen, ze is een BN'ér
Aannames, aannames...quote:Daar moet je niet over gaan janken, ze is maar wat blij dat ze erin staat, anders krijgt ze helemaal geen aandacht meer
Eens.quote:Op donderdag 15 november 2007 11:56 schreef BVO het volgende:
[..]
Altijd zulke bullshit, drogredenatie, dat "Ja ze heeft er zelf voor gekozen". Ja, ze heeft bekendheid en ja, dat gaat logischerwijs met minpunten samen, maar dat betekent niet dat iemand ongelimiteerd bezig kan blijven en ze zich maar willoos naar de slachtbank kan laten leiden. Altijd zoiets makkelijks waar die journalisten zich achter verschuilen. In die zin heeft die journalist er ook voor gekozen aangevallen te kunnen worden, Van Gogh ervoor gekozen om vermoord te worden en ga zo maar door.
[..]
Aannames, aannames...
En al ZOU ze blij zijn als ze er goed instaat, dat geeft die journalist nog steeds niet het recht om dingen te verzinnen.
Hier nog een. Ze doet nu net of ze wijsheid in pacht heeft maar ze had er boven moeten staan. Tuurlijk is die vent een eikel maar had ze hem ook even apart kunnen nemen zonder handtastelijk te worden. Ze schrijven al jaren over haar. Dat heb je als je boeken schrijft, presenteert en getrouwd bent met een sportman. Get over it. Ze had een andere toon moeten aanslaan in Boulevard. Ze stond volledig voor lul met dat arrogante gelach.quote:Op donderdag 15 november 2007 11:16 schreef Darklight het volgende:
Ze kon ook niet gewoon sorry zeggen tegen die gast toen die aan de telefoon was, lulde ze maar overheen.
Terecht dat ze wordt aangeklaagd, als ze sorry had gezegd was er niks aan de hand
Helemaal mee eens, vooral met dat laatste zinnetje.... brrrrr...quote:Op donderdag 15 november 2007 13:11 schreef jeanne_darc2 het volgende:
[..]
Hier nog een. Ze doet nu net of ze wijsheid in pacht heeft maar ze had er boven moeten staan. Tuurlijk is die vent een eikel maar had ze hem ook even apart kunnen nemen zonder handtastelijk te worden. Ze schrijven al jaren over haar. Dat heb je als je boeken schrijft, presenteert en getrouwd bent met een sportman. Get over it. Ze had een andere toon moeten aanslaan in Boulevard. Ze stond volledig voor lul met dat arrogante gelach.
Dus mensen die jij een muts vindt mogen een rioolrat niet op zijn nummer zetten, maar mensen die jij tof vindt wel? Héél apart.quote:Op donderdag 15 november 2007 12:18 schreef Ticootje het volgende:
Ik vind Daphne gewoon een muts....
Klaar.
Tuurlijkquote:Op donderdag 15 november 2007 13:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dus mensen die jij een muts vindt mogen een rioolrat niet op zijn nummer zetten, maar mensen die jij tof vindt wel? Héél apart.
Ze heeft al lang sorry gezegdquote:Op donderdag 15 november 2007 11:16 schreef Darklight het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |