paparazzi moet zich richten op Daphne zelf..niet haar familiequote:Op woensdag 14 november 2007 08:05 schreef controlaltdelete het volgende:
Als die bekende dozen geen belangstelling van de paparazzi krijgen is het ook niet goed. Ik zou ook aangifte doen, als ze hier niet tegen kan dan moet ze maar uit het spotlicht treden. Brengt dat vak nou eenmaal met zich mee, als hun zakken gevuld zijn gaan ze beetje zitten klagen over de pers. In het begin weten ze niet hoe geil ze voor de camera moeten draaien om bekend te worden. Stom blond wijf met haar opvoedkundige verhaaltjes.
Inderdaad.quote:Op woensdag 14 november 2007 07:04 schreef Bakf het volgende:
[..]
Ik geef Daphne groot gelijk. Zo'n rioolrat vraagt er gewoon om. Gatverdamme, eerst iemand door het slijk halen - haar ex kan alle drek vrijuit spuiten zonder wederhoor toe te passen - en dan gaan janken als zo iemand terugmept.
Het is misschien een rioolrat, dat geeft Daphne D. nog niet het recht om hem te mishandelen.quote:Op woensdag 14 november 2007 07:04 schreef Bakf het volgende:
[..]
Ik geef Daphne groot gelijk. Zo'n rioolrat vraagt er gewoon om. Gatverdamme, eerst iemand door het slijk halen - haar ex kan alle drek vrijuit spuiten zonder wederhoor toe te passen - en dan gaan janken als zo iemand terugmept.
Ten eerste, het was een ongelukje en ten tweede, waarom zou Daphne dit allemaal over zich heen moeten laten komen?quote:Op woensdag 14 november 2007 08:57 schreef rebel6 het volgende:
[..]
Het is misschien een rioolrat, dat geeft Daphne D. nog niet het recht om hem te mishandelen.
Dat is wat Daphne zegt.quote:Op woensdag 14 november 2007 08:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ten eerste, het was een ongelukje
Omdat geen enkele Nederlander het recht heeft om een ander op z'n muil te slaan, waarom wil je een uitzondering maken voor Daphne Deckers?quote:en ten tweede, waarom zou Daphne dit allemaal over zich heen moeten laten komen?
Dit hoort er ook bij. Mocht er iets loos zijn in je familie of speculaties over dat er iets aan de hand kan zijn in/ met je familie dan wordt daar ook over geschreven. Wordt er niet over je geschreven dan ben je afgedaan als celeberty dus ze moet niet zo zeiken en dit accepteren ipv met haar magere armpjes met glas te gaan gooien.quote:Op woensdag 14 november 2007 08:49 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
paparazzi moet zich richten op Daphne zelf..niet haar familie
Kom op zeg. Daphne is een fatsoenlijke huisvrouw. Je kunt ook té sceptisch zijn.quote:
Niet voor Daphne Deckers.quote:Omdat geen enkele Nederlander het recht heeft om een ander op z'n muil te slaan, waarom wil je een uitzondering maken voor Daphne Deckers?
Jij kent mevrouw Deckers persoonlijk?quote:Op woensdag 14 november 2007 09:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kom op zeg. Daphne is een fatsoenlijke huisvrouw.
[..]
Kom op, ze stapte woedend op hem af terwijl hij net een slok van de champagne nam!quote:Op woensdag 14 november 2007 09:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kom op zeg. Daphne is een fatsoenlijke huisvrouw. Je kunt ook té sceptisch zijn.
[..]
quote:Niet voor Daphne Deckers.
Wel voor riooljournalisten.
Hoepel toch op naar de Efteling, hippiequote:Op dinsdag 13 november 2007 22:17 schreef Arnold_fan het volgende:
Daphne is gewoon een tokkie. Als je met geweld een meningsverschil wilt oplossen ben je gewoon een aso. Als die persoon onredelijke dingen had geschreven kun je naar de rechter gaan, er is geen enkele reden om drinken over hem heen te gieten.
quote:Op woensdag 14 november 2007 12:17 schreef Vivi het volgende:
[..]
Hoepel toch op naar de Efteling, hippie
Nou he... foei! Eerst die Chup-a-Chup die ze haar kids durfde te geven, nu een glas champagne leeggieten!quote:Op woensdag 14 november 2007 15:32 schreef Urquhart het volgende:
Ik vind dit niet bepaald pedagogisch verantwoord van de modelmoeder.
Dat staat buiten kijf.quote:Op woensdag 14 november 2007 15:39 schreef tong80 het volgende:
Het is een kut wijf maar blijft een wereldactie
dat vond ik zó dom he? Ze mikte al op z'n shirt.. daar ging iets bij fout en meneer heeft het over een bijna-slagaderlijke bloeding. Serieus.. stumperdquote:Op woensdag 14 november 2007 18:45 schreef cinnamongirl het volgende:
Hij beweert dat ze helemaal geen spijt heeft betuigd.
Hij vindt dat 'ze met haar mooie billen op de blaren moet zitten'.
Want het glas had ook hoger of lager terecht kunnen komen en dan had-ie misschien een slagaderlijke bloeding gehad en dan had ie nu niet hier aan de telefoon gezeten.
Daphne reageerde heel laconiek.
En dat was het eigenlijk wel![]()
![]()
![]()
goed gevoeldquote:Op dinsdag 13 november 2007 00:15 schreef Locusta het volgende:
Ik voel een rechtzaak/schadeclaim aankomen![]()
Nee hoor, ze had het al aangekondigd in een interview een paar weken geledenquote:Op woensdag 14 november 2007 18:54 schreef Ephemera het volgende:
Ik hoop dat de rechter haar ook in het gelijk stelt; het was gewoon een ongelukje
Ze kondigde volgens mij aan dat ze een glas over hem heen zou gooien. Hij voert dit nu aan als een bedreiging.quote:Op woensdag 14 november 2007 19:02 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Nee hoor, ze had het al aangekondigd in een interview een paar weken geleden
Geen greintje menselijkheid zit er in die vent.quote:Op woensdag 14 november 2007 19:18 schreef cinnamongirl het volgende:
Maar hij zei ook dat hij met de aanklacht een statement wil maken.
Jee zeg, en als je zo naar buiten loopt kun je zomaar geraakt worden door de bus. My oh myquote:Op woensdag 14 november 2007 18:45 schreef cinnamongirl het volgende:
Want het glas had ook hoger of lager terecht kunnen komen en dan had-ie misschien een slagaderlijke bloeding gehad en dan had ie nu niet hier aan de telefoon gezeten.
Oh ja, het OM is doorgaans zeer begaan met schone pakken en de bescherming ervanquote:Op woensdag 14 november 2007 19:18 schreef cinnamongirl het volgende:
Ze kondigde volgens mij aan dat ze een glas over hem heen zou gooien. Hij voert dit nu aan als een bedreiging.
Dat ie een huilerige zak is? Wisten we zo ook al, hoor.quote:Maar hij zei ook dat hij met de aanklacht een statement wil maken.
"Nou Guido, dat statement is niet nodig hoor. Iedereen weet inmiddels echt al wat voor een zielige kneus je bent."quote:Op woensdag 14 november 2007 19:18 schreef cinnamongirl het volgende:
Maar hij zei ook dat hij met de aanklacht een statement wil maken.
Wat is die Aantrekker een vieze hond zeg.quote:Story doet aangifte tegen Daphne
AMSTERDAM - Story-verslaggever Guido den Aantrekker doet aangifte tegen Daphne Deckers, omdat zij hem maandag verwondde met een kapot champagneglas. Daar hield Den Aantrekker een gehechte kin aan over.
Volgens Deckers was het een ongelukje. Zij wilde de inhoud van het glas over zijn overhemd gieten, maar doordat hij naar voren kwam brak het glas tegen zijn kin.
Den Aantrekker meent dat dat niet waar en dat ze met voorbedachten rade te werk is gegaan
Een GeenStijl aktie?quote:
ten eerste, het was een ongelukje. dus je stelling valt al in het water.quote:Op woensdag 14 november 2007 08:33 schreef FUFR het volgende:
bla bla bla, gewoon zinloos geweld hoor, niets meer en niets minder
Dat is wel zo, maar de rechter zal er wel anders over denken.quote:Op woensdag 14 november 2007 21:05 schreef Laton het volgende:
[..]
ten eerste, het was een ongelukje. dus je stelling valt al in het water.
ten tweede, als dit met opzet geweld was.. is het verre van zinloos. riooljournalisten mogen best koekje van eigen deeg in fysieke vorm krijgen. ofwel. you lose.
Duderinnetje slaat de spijker weer op zijn kop! Eensch!!quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:41 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik ben voor...
Ik ben voor Da...
O god, ik vind haar zooo stom, ik kán niet voor haar zijn![]()
Taakstrafje voor 'n verkrachting, oja?quote:Op woensdag 14 november 2007 08:35 schreef LaTiNo het volgende:
Geweldige actie hoor. Ik vind het ook maar nare mannetjes.
Wat ik ook grappig vind is dat ze zich ook bewust is van het feit dat je in NL al wegkomt met een taakstrafje voor een verkrachting, zodat dit akkefietje haar niet meer dan een reprimande of een taakstrafje van 24 uur ofzo gaat kosten. En dan is het gewoon een kosten-baten analyse erop loslaten.
Gewoon even de film Paparazzi kijken. Dan kan je misschien wat meer begrip krijgen voor diegenen die met de kankergezwellen van de Nederlandse (wereldse) samenleving van doen hebben.quote:Op woensdag 14 november 2007 09:02 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dit hoort er ook bij. Mocht er iets loos zijn in je familie of speculaties over dat er iets aan de hand kan zijn in/ met je familie dan wordt daar ook over geschreven. Wordt er niet over je geschreven dan ben je afgedaan als celeberty dus ze moet niet zo zeiken en dit accepteren ipv met haar magere armpjes met glas te gaan gooien.
Klop inderdaad niet. In Nederland worden ze gewoon vrijgelatenquote:Op donderdag 15 november 2007 00:21 schreef Taurus het volgende:
[..]
Taakstrafje voor 'n verkrachting, oja?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |