Zo kan het dus ook.quote:Daphne Deckers heeft maandagavond roddeljournalist Guido den Aantrekker tot bloedens toe geslagen op het feestje van schrijfster Heleen van Royen, die haar tijdschrift lanceerde. Zijn kin moest op de spoedeisende hulp worden gehecht.
"Enige tijd geleden had Guido een artikel in roddelblad Story geschreven dat mij en mijn gezin vreselijk heeft gekwetst", licht de blonde Holland's Next Model-presentatrice toe. "Ik wilde het glas champagne, dat hij vast had, over zijn shirt uitgieten, maar dat pakte anders uit."
Omdat de verslaggever net een slok wilde nemen van het bubbeltjeswater kwam het glas tegen zijn tanden, waardoor het brak. "Ik dacht dat mijn gebit eraan ging", vertelt een geschokte en gehavende Guido. "Met mijn tanden bleek niets aan de hand, maar wel heeft het glas mijn gezicht opengehaald. Met gierende banden ben ik naar de ehbo-post gebracht, waar mijn kin is gehecht."
Daphne heeft wel haar excuus aangeboden aan de onfortuinlijke roddeljournalist. "Dat wilde hij natuurlijk niet accepteren, maar ik meen het wel. Al blijft het wel een feit dat ik hem per ongeluk pijn heb gedaan, terwijl hij mijn gezin expres pijn heeft gedaan met zijn verschrikkelijke verhalen."
quote:Daphne heeft wel haar excuus aangeboden aan de onfortuinlijke roddeljournalist. "Dat wilde hij natuurlijk niet accepteren, maar ik meen het wel. Al blijft het wel een feit dat ik hem per ongeluk pijn heb gedaan, terwijl hij mijn gezin expres pijn heeft gedaan met zijn verschrikkelijke verhalen."
Waarschijnlijk heeft ze wat geweldadige videogames gespeeldquote:Op dinsdag 13 november 2007 00:26 schreef Wickedangel het volgende:
Whehehe. Daar gáát haar nep-imago van verantwoordelijke oermoeder![]()
Zo te horen is dit inderdaad iets waarvoor je ook gewoon de huisartsenpost had kunnen bellen in plaats van een ambulance.quote:Op dinsdag 13 november 2007 00:42 schreef Oosthoek het volgende:
Je kunt het ook overdrijvenJe wordt tegenwoordig het ziekenhuis al in gemept als je naar de eerste hulp moet voor een hechting blijkbaar
en bovendien moet je dan zeker 'met gierende banden' die kant op omdat je anders doorgaat zeker?
och ja neem het op voor die parasiet lolquote:Op dinsdag 13 november 2007 02:00 schreef jeanne_darc2 het volgende:
Dan is ze wel erg hardhandig bezig geweest zeg.
Volgens mij ging dat over dat ze zouden gaan scheiden.quote:Op dinsdag 13 november 2007 08:58 schreef snoopy het volgende:
Wat voor vreselijks had hij dan geschreven?
Yep, dit ziet er potentieel dodelijk uit.quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:05 schreef snoopy het volgende:
[ afbeelding ]
Met gierende banden is hij naar het ziekenhuis gebracht![]()
Je ziet aan die kop al wat voor enge glibbervent dit isquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:05 schreef snoopy het volgende:
[ afbeelding ]
Met gierende banden is hij naar het ziekenhuis gebracht![]()
Een oermoeder verdedigt haar kroost juist met hand en tand!quote:Op dinsdag 13 november 2007 00:26 schreef Wickedangel het volgende:
Whehehe. Daar gáát haar nep-imago van verantwoordelijke oermoeder![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:18 schreef Merel het volgende:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/1087531.html
...quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:51 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Zo te horen is dit inderdaad iets waarvoor je ook gewoon de huisartsenpost had kunnen bellen in plaats van een ambulance.
viel mij ook op, een echt fist-of-deathquote:Op dinsdag 13 november 2007 13:17 schreef Troubles. het volgende:Op de tweede foto staat ze nog met gebalde vuisten.
haha idd!quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:17 schreef Troubles. het volgende:Op de tweede foto staat ze nog met gebalde vuisten.
Hear hear!quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:42 schreef shmoopy het volgende:
Hij had champagneflés op z'n harses moeten krijgen, die Guido den Aandachttrekker.
Wmb is dit zinvol geweld.
Typisch Telegraaf dat overdreven gedoequote:Op dinsdag 13 november 2007 16:03 schreef Greys het volgende:
-knip-
Echt? Haar bedoeling was alleen zijn glas over hem heen te gooien (de inhoud, dan). Dat mag ze, want hij heeft haar ontzettend te grazen genomen in dat stuk dat hij schreef.quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:08 schreef Cracka-ass het volgende:
Die kerel mag dan wel een lul zijn.
Maar die reacties verbazen me wel hier.![]()
Is het al geweest?quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:35 schreef Haaibaaike het volgende:
Zometeen in Boulevard, Daphne vertelt haar verhaal.
Inderdaad, echt geen woorden voor wat voor een kansloze kneus het is.... bij Boulevard ook, allemaal de zieligerd gaan lopen uithangen maar hij staat zich ongetwijfeld nu ongans te rukken voor de tv omdat ie bij Boulevard en Shownieuws te zien... aandachtsgeile schrale jankerd...quote:
Dat betreffende verhaal stond al breed uit op de cover vermeld dus daar was niet makkelijk omheen te kijken....quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:14 schreef gimme.shelter het volgende:
Ik snap het helemaal niet want in de VARA-gids van deze week vertelt ze het volgende " Ik lees het niet, hoor. Ik heb zat wc-papier thuis, dus ik hoef Story niet te kopen".
Kennelijk leest ze het dus wel........
Het was toch ook helemaal niet de bedoeling om hem te slaan?quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:43 schreef gimme.shelter het volgende:
O jee, maar dan moet je jezelf toch niet zo gaan verlagen dat je iemand gaat slaan????
Zen.....kan jou t schelen....
Dit ging dus niet over haar kinderen. De roddeljournalist heeft een verhaal geschreven over haar ex, die zij in het verleden straffeloos een oplichter heeft genoemd, die haar persoonlijk aanviel ("kil en dominant", "huwelijk is nep"; mag ik ook eens naar Shownieuws kijken?quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:12 schreef cinnamongirl het volgende:
Een oermoeder verdedigt haar kroost juist met hand en tand!
Sowieso een rare actie. Geef 'm dan (zoals ze toch gedaan heeft) een corrigerende tik zoals dat in opvoedkundige taal heet, maar dit is ook maar raar.quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was toch ook helemaal niet de bedoeling om hem te slaan?
Ze wilde zijn glas champagne over zijn shirt leeggieten, het liep alleen even anders toen hij net een slok wilde nemen... dat was echt een ongelukje en daar heeft ze ook haar excuses voor aangeboden.
Owja, dat verhaal kwam daarna ook nog!quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dit ging dus niet over haar kinderen. De roddeljournalist heeft een verhaal geschreven over haar ex, die zij in het verleden straffeloos een oplichter heeft genoemd, die haar persoonlijk aanviel ("kil en dominant", "huwelijk is nep"; mag ik ook eens naar Shownieuws kijken?).
Mevrouw was diep beledigd, ze heeft immers een imago hoog te houden, en mepte erop los. Nee, dát is een fantastisch voorbeeld voor haar kids![]()
Dat lees ik hier, ja. Maar dat gaat toch ook over haar eigen gedrag en niet over dat van haar kinderen?quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:04 schreef Greys het volgende:
Owja, dat verhaal kwam daarna ook nog!
Maar diezelfde Guido had toch ook dat verhaal over uithongeren tijdens de zwangerschap geschreven destijds?
oh ongezien, absoluut.quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:49 schreef Jane het volgende:
Ook een heerlijk verhaal dit!
Ik ben voor Daphne!
Als Linda die gladjakkerende riooljournalist een mep had verkocht? Of als Daphne Linda een mep had verkocht?quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:46 schreef Greys het volgende:
Oke, Dude, stèl nou he dat het eh.... Linda was geweest!
Wat dan?
Ja goed, ik ben dus voor Daquote:Op dinsdag 13 november 2007 23:11 schreef Greys het volgende:
Als het Linda was geweest, die de rat een mep had verkocht die zich journalist noemt!
Nou, dan moet je nu ook voor Daf zijn! Je MOET! Je MOET! Hoor je?
Enjoy!quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:01 schreef milagro het volgende:
is er overigens een Heather topic waar ik los kan![]()
Ik geef Daphne groot gelijk. Zo'n rioolrat vraagt er gewoon om. Gatverdamme, eerst iemand door het slijk halen - haar ex kan alle drek vrijuit spuiten zonder wederhoor toe te passen - en dan gaan janken als zo iemand terugmept.quote:AD
AMSTERDAM - Story-hoofdredacteur Matthieu Slee vindt dat zijn verslaggever Guido den Aantrekker aangifte van mishandeling moet doen tegen Daphne Deckers.
De schrijfster/presentatrice verwondde maandagavond op een feestje van Heleen van Royen ‘per ongeluk’ met een glas champagne de kin van de journalist omdat zij kwaad was vanwege een verhaal over haar ex.
Slee: ,,We laten het aan Guido over of hij naar de politie stapt. Maar wij zouden het toejuichen. Vooral omdat er helemaal geen sprake is van een ongelukje. Daphne haalde moedwillig keihard uit. Dat kan niet door de beugel. Straks moeten al onze verslaggevers ogen in hun rug hebben op feestjes met BN’ers. Het zou goed zijn om een signaal af te geven.’’
Deckers blijft bij haar verhaal. ,,Wie aan mijn gezin komt, komt aan mij. Dan roepen mensen dat je er boven moet staan, maar er zijn grenzen. Ik wilde hem natgooien met de champagne. Dat is misschien niet de juiste manier, maar ik zie het als iets waar je nog wel om kunt lachen. Dat het verkeerd afliep, vind ik jammer,’’ aldus Deckers, die wel haar excuses maakte.
Dat het mogelijk tot een juridische zaak kan komen, vindt ze niet erg: ,,Ik heb er wel een paar uur werkstraf voor over, maar ik hoop ook dat ze zich bij het blad eens gaan afvragen of ze nog wel zo kwetsend over personen moeten gaan schrijven.’’
Den Aantrekker zelf houdt de kwestie nog even in beraad. Hij wacht af of Deckers toenadering zoekt. ,,Alleen sorry zeggen is voor mij niet voldoende.’’
In het gewraakte artikel in Story liet Deckers’ ex-man Maurice van Zijst weten: ,,Daphne is meedogenloos, kil en egocentrisch. Zij is alleen geïnteresseerd in roem, geld aanzien en haar eigen carrière.’’
My thoughts exactlyquote:Op dinsdag 13 november 2007 22:41 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik ben voor...
Ik ben voor Da...
O god, ik vind haar zooo stom, ik kán niet voor haar zijn![]()
Zoals BN-ers op moeten passen of er riooljournalisten rondlopen, bedoelt ie?quote:Straks moeten al onze verslaggevers ogen in hun rug hebben op feestjes met BN’ers.
Volgens mij mikte ze precies goed!quote:Op woensdag 14 november 2007 07:07 schreef L.Denninger het volgende:
Helaas is ze niet zo goed in mikken, ...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |