Thnx.quote:Op maandag 12 november 2007 22:14 schreef Greys het volgende:
Haiiiiiii![]()
Ing, meneer Greys heeft niet gewonnen, maar de winnaar kreeg wel ook gewoon de TomTom hoorWe hebben foto's waarop hij met dat apparaat staat en Meneer Greys was er ook bij. Dus het berichtje is een beetje onzin eigenlijk
Waar stond dat?
Ze kregen allemaal de nieuwste breedbeeld TomTom met een jaar lang gratis file-eh...iets. Een dienst zodat hij de files aangeeft. Zoiets.
Onze kever zag er wel supergaaf uit! Met van die ronde stickers met nummers enzo op de zijkant en een grote sticker voorop en een schildje boven de nummerplaat. Een echte herbie zeg maar! Zal morgen even een foto plaatsen, ga nu zo naar boven om lekker in bed Californication te kijken
Gave foto van die schaduw Elseetje!
Thnx voor het openen van een nieuw topic Morretje!
Graag gedaan, had em tenslotte ook gesloten..quote:Op maandag 12 november 2007 22:14 schreef Greys het volgende:
Thnx voor het openen van een nieuw topic Morretje!
quote:Op maandag 12 november 2007 21:58 schreef Morretje het volgende:
Hij is ook erg leuk, en eigenwijs en hyper... Maar alleen als er iemand thuiskomt. Als je de hele dag thuis blijft, ligt ie de hele tijd in z'n bench..
Hij is trouwens uit de kluiten gewassen, hoogpotig. Heb ooit ergens eens gelezen dat het dan een apart soort jack is. Hij komt niet van een echte fokker trouwens...
Graag gedaan. Dacht dat je wel een linkje wilde om het feit te ondersteunen.quote:
Hey!quote:Op maandag 12 november 2007 22:23 schreef senesta het volgende:
Hallo![]()
Wat gaat de SC hard![]()
Hoe gaat het met iedereen en met de beestjes?
Ja, is helemaal waarquote:Op maandag 12 november 2007 22:25 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Hey!
Het is hier ook zo beregezellig!
Inderdaad druk geweest afgelopen tijd met school en we zijn nog een paar dagen weg geweest, ik lees wat meer dan ik reageerde afgelopen tijdquote:Op maandag 12 november 2007 22:30 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Te druk om vaker langs te komen?
Wat voor school doe je?quote:Op maandag 12 november 2007 22:35 schreef senesta het volgende:
[..]
Inderdaad druk geweest afgelopen tijd met school en we zijn nog een paar dagen weg geweest, ik lees wat meer dan ik reageerde afgelopen tijd![]()
Maar ik heb nu weer wat meer tijd
Wat een droppiequote:Op maandag 12 november 2007 22:38 schreef Morretje het volgende:
Heb de kenmerken eens gelezen, Max is denk ik wel groter dan schofthoogte 35 cm.
Dit is een normaal formaat wasmand: [ afbeelding ]
En dit zo'n standaardfietsmandje:
[ afbeelding ]
Hij was moe na een lange naast-de fiets-ren-tocht..![]()
Astrologie doe ikquote:Op maandag 12 november 2007 22:38 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Wat voor school doe je?
Ach, het is toch belangrijker dat je in ieder geval weet wat er gepost wordt, dan dat je het posten zelf doet.Maar een modje maakt een SC altijd wel wat... gezelliger.
Ha ha, ik zat ook met open mond naar de volle topics in het slotjes lijstje te kijkenquote:Op maandag 12 november 2007 22:52 schreef Nonneke het volgende:
stelletje auwehoeruh
zo doen we maaaaaaaanden met 1 topic, nou ben ik een weekendje weg, heb ik gewoon al een heel topic gemist
![]()
Leuke opleiding senesta !
Heel erg intressant lijkt me !quote:Op maandag 12 november 2007 22:59 schreef senesta het volgende:
[..]
Ha ha, ik zat ook met open mond naar de volle topics in het slotjes lijstje te kijken![]()
Ja is heel erg leuk, ben ook heel blij dat ik na veel twijfelen wel begonnen ben aan de opleiding.
Ik zit nu in mijn derde jaar en het word echt steeds leuker![]()
Heeft iemand hier trouwens wel eens stronghold druppels gebruikt?
Ik heb het bij elco gebruikt omdat ik dacht dat hij een mijtje had, maar na de tweede ampul was hij best een beetje beroerd en ik vroeg me af of dat daarvan gekomen kan zijn.
Hij had niet iets speciaals, was ook niet koortsig of zo maar hij zat gewoon niet lekker in zijn vel, hangerig en zo.
Nu is hij weer helemaal zichzelf, alleen zijn de schilfers nog steeds niet weg
Hier eten ze echt alles, maar het lekkerste vinden ze toch wel een bordje macaroniquote:Op maandag 12 november 2007 23:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Baloe is gek op hutspot en cake![]()
Hoi Nonneke...waar ben je geweest?![]()
Ja je kan het altijd proberen toch, Voer voor Opa hondjes met een teer gevoelig huidjequote:Op maandag 12 november 2007 23:21 schreef senesta het volgende:
We zijn inderdaad al weer een tijdje aan het zeuren met voer dus dat zou ook een optie zijn.
Het is echt lastig want van een hoop soorten voer raakt hij aan de dunne, en als hij dat niet heeft dan vind meneer het niet lekker en eet gewoon niet![]()
Ik ga maar weer eens kijken voor speciaal voer![]()
Ik dacht door de hoeveelheid schilvers die hij had dat het een mijt was en ook omdat het eigenlijk alleen op de bovenkant van zijn rug zit, verder helemaal nergens![]()
Het is geen schurft volgens mij, dat zie je ook vaak rond de ogen en oren, het blijft bij Elco echt alleen bovenop zijn rug.
Ja, wat een watje he?quote:Op maandag 12 november 2007 23:27 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Ja je kan het altijd proberen toch, Voer voor Opa hondjes met een teer gevoelig huidje![]()
Okeej....gezellig dus?quote:Op maandag 12 november 2007 23:28 schreef Nonneke het volgende:
[..]
vriendin, wederhelft, mijn schatje![]()
Altijd gezellig toch, anders kunnen we beter stoppenquote:Op maandag 12 november 2007 23:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Okeej....gezellig dus?![]()
Wonen jullie niet samen, da's veul leukerder![]()
Ja, oormijt is wel helemaal overquote:Op dinsdag 13 november 2007 07:47 schreef Ingetje79 het volgende:
Arme Ziggy [afbeelding]
De oormijt is wel helemaal over nu?
Mogguh allemaal trouwens [afbeelding]
Ik ga weer een dagje naar school.
Een snoepstring.quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:50 schreef Qwea het volgende:
koud.
Ik weet niks voor kerst te kopen voor MikeyMo
quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:19 schreef Qwea het volgende:ik kots op mijn moeder. Wat een kutwijf is dat zeg.
Die geschiedenis is helemaaaal niet bestquote:Op dinsdag 13 november 2007 15:23 schreef Greys het volgende:
[..]Ik ken jullie voorgeschiedenis en verhouding onderling niet, maar je gooit er nu wel iets heel heftigs uit hoor!
Ik snap het verhaaltje ook niet helemaal over je zus en het oppassen en ik snap wel dat je deze beslissing niet zo fijn vindt van je moeder (zielig idd voor de hond) maar waarop moet ze bij je zus passen dan?
nee, vrijdag dus niet. Ik zit vrijdag tot half 2 op school en ga gelijk door naar den helder. Dus niet eerder weer dan half 10 's avondsquote:Op dinsdag 13 november 2007 15:37 schreef Greys het volgende:
Maar gaat er dan wel af en toe iemand met die dikke een lekker blokkie om lopen?
Hoe bedoel je snel? Qua plasje doen even? Ja dat kan wel mits het niet regent. Maar welke malloot doet nou een hond van 08:45 tot fucking 16:30 in de gang. Dat vink keizielig!quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:29 schreef Nonneke het volgende:
Kan hij dan niet even snel in de tuin ? (als je een tuin hebt natuurlijk)
Jawel, dat hij iig even snel een plasje kan doen, en ja het is voor hem lang. Maarja als er echt geen andere oplossing is zal het toch even moetenquote:Op dinsdag 13 november 2007 16:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hoe bedoel je snel? Qua plasje doen even? Ja dat kan wel mits het niet regent. Maar welke malloot doet nou een hond van 08:45 tot fucking 16:30 in de gang. Dat vink keizielig!
En ik wil hem wel meenemen naar DH, maar ik ben op zn vroegst dan om 15:30 terug. Dus dan zit hij nog keilang in de gang
Nee niemand anders die mag/kan oppassen. Alleen mn andere zus vertrouw ik mn hond toe, en die heeft zelf een hond en dat gaan ook niet samen.quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:46 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Jawel, dat hij iig even snel een plasje kan doen, en ja het is voor hem lang. Maarja als er echt geen andere oplossing is zal het toch even moeten(er zijn trouwens mensen die hun hond de hele dag in een bench stoppen als ze gaan werken, das helemaal het toppunt)
Misschien anders een buurvrouw/man die een middagje wil oppassen ?
Nee, nog nooit... Kom sowieso nooit in het theater eigsquote:Op dinsdag 13 november 2007 15:21 schreef Greys het volgende:
Ben je wel eens in het theater geweest bij Herman van Veen?
Lief van jequote:Op dinsdag 13 november 2007 17:42 schreef Greys het volgende:
Oh! Shit! Ik heb gewoon over dat ene bericht van Ymme heen gelezen.
Wat balen voor je!Sorry dat ik daar niet op reageerde
Ing, wat was er met jouw dag dan dattie zo klote was?
Gewoon normaal, hoorquote:
ik was 11 toen we dikkie kregen. Dus het was mn ouders hond. Maar ze hebben hem in mijn maag gesplitst ( en daar heb ik helemaal geen problemen mee overigens omdat ik ontzettend van die dikkie hou) omdat hij geld kostquote:Op dinsdag 13 november 2007 17:06 schreef Greys het volgende:
Is het je moeders hond of jouw hond?
Dit bedoel ik uiteraard niet rot naar jou toeMaar ik kan me voorstellen dat als het eigenlijk alleen jouw hond is, dat je moeder dan zoiets heeft van 'daar moet je zelf een oplossing voor zoeken'. En als jij direct uit school naar de hond gaat, lekker met hem gaat wandelen en dan zelf later naar DH gaat? Of is dat geen optie?
Ze zal hem vast wel een keer naar buiten doen, maar dan nog. Die gang.quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:08 schreef Morretje het volgende:
Qwea, dat klinkt idd erg zielig voor 'dikkie' ()
Jammer dat het misschien wel anders zou kunnen, maar niet gebeurt... 10 u zonder plasje is best onmenselijk eigenlijk..![]()
welke dag en rond hoe laat was dat?quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:52 schreef Greys het volgende:
Oke, even hulp nodig...
Mijn zusje belt me net, ze zoekt een nummer dat ze de laatste dagen vaker op Q-Music heeft gehoord en het is een duet. Twee mannen. De ene zingt Italiaans of Spaans en de andere Engels. En er zit een zinnetje in dat iets als "you catch me with your smile" heet.
Succes
Als ze weet wanneer en hoelaat kun je hier kijken -> http://www.qmusic.nl/page/playlistquote:Op dinsdag 13 november 2007 17:52 schreef Greys het volgende:
Oke, even hulp nodig...
Mijn zusje belt me net, ze zoekt een nummer dat ze de laatste dagen vaker op Q-Music heeft gehoord en het is een duet. Twee mannen. De ene zingt Italiaans of Spaans en de andere Engels. En er zit een zinnetje in dat iets als "you catch me with your smile" heet.
Succes
Aaah, GMTAquote:Op dinsdag 13 november 2007 18:06 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Als ze weet wanneer en hoelaat kun je hier kijken -> http://www.qmusic.nl/page/playlist
blijkbaar hequote:Op dinsdag 13 november 2007 18:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Aaah, GMTA
Zoeken op het stukje van greys + Q music of + lyrics levert niks op
quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:13 schreef Nonneke het volgende:
[..]
blijkbaar he![]()
Ik had ook al gegoogled op die tekst met en zonder lyrics erbij maar idd niks, zoooooo irritant is dat, als je de titel niet weet of er niet op kunt komen![]()
Nope, niemand in de buurt want iedereen werktquote:Op dinsdag 13 november 2007 18:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Qwea, heb je niet een vriendin in de buurt wonen die Baloe ff uit kan laten?
Mijn moeder biedt altijd zelf aan om ff bij de katten te kijken als ze weet dat we erg lang weg zijn![]()
Wat balen zeg!quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:29 schreef ymme het volgende:
Goede middag.
Ik baal, ben vanochtend gezakt voor mijn rijbewijs. Heb slechte zin, wil niemand zien.
En en en..... bah
Te onzeker rijden. Zowel volgen de examinator als mij.quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:35 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Wat balen zeg!Wat waren de redenen?
Waar is hierquote:Op dinsdag 13 november 2007 18:37 schreef ymme het volgende:
Qwea, je mag hem wel hier brengen hoor
Of je moet niet te ver weg wonen![]()
das kut. Wanneer moet je voor de her examen?quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:38 schreef ymme het volgende:
[..]
Te onzeker rijden. Zowel volgen de examinator als mij.
Gezien! Leuk zeg! Jammer dat ze niet ff geinterviewd werden.quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:27 schreef Greys het volgende:
Irritant he, ik weet het ook niet en ik heb ook nog gevraagd 'Weet je héél zeker dat het 2 mannen zijn???'
Ik ga haar even dat linkje sturen, als ze hem dan voorbij hoort komen kan ze kijken! Bedankt ladies!
Ingetje, zie deze link: http://www.ad.nl/binnenland/article1818264.ece?service=video en dan op 1.25 komt heel snel een lichtgroen kevertje met nr 57 voorbij. Dat is onze kever Marijtje
Oh ok, dan is het terecht.quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:38 schreef ymme het volgende:
[..]
Te onzeker rijden. Zowel volgen de examinator als mij.
Ze zijn wel geďnterviewd maar hun haar zat zeker een beetje te stormachtig ofzoquote:Op dinsdag 13 november 2007 18:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gezien! Leuk zeg! Jammer dat ze niet ff geinterviewd werden.![]()
Langer lessen? Wrom?quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:42 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Oh ok, dan is het terecht.Toch iets langer lessen, dan.
Mja dat maakte niet uit zei mijn instructrice. Rijden op navigatie is vrijwel hetzelfde als op aanwijzingen van de instructeur / examinator. Alleen nu heb je een tomtom die zegt dat je linksaf moet.quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:43 schreef ymme het volgende:
Jeps... Ben ik blij dat ik dat allemaal voor ben zeg.
Ik bedoel, mocht ik mijn rijbewijs in Jan 2008 nog niet hebben, lijkt het me logisch dat ik nog in de oudere regels val. Omdat ik nooit gelest hebt met navigatie enzo.
nog 4x zakken, dan mag je staats examen doenquote:Op dinsdag 13 november 2007 18:44 schreef ymme het volgende:
[..]
Langer lessen? Wrom?
Tijdens de rijlessen gaat alles perfect joh. Het zijn bij mij die verrekte zenuwen tijdens 't examen.
Ik was ook retezenuwachtig tijdens m'n examen. Ik ben ook een keer gezakt. Wegens onzeker rijden. En dat was ook terecht, ik was gewoon niet klaar. Onzeker rijden heeft niks met zenuwen te maken, en alles met ervaring. De tweede keer ben ik glansrijk geslaagd, omdat ik vond dat ik het nu wel kon.quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:44 schreef ymme het volgende:
[..]
Langer lessen? Wrom?
Tijdens de rijlessen gaat alles perfect joh. Het zijn bij mij die verrekte zenuwen tijdens 't examen.
Na een staatsexamen krijg je je rijbewijs sowieso, of je nou kan rijden of niet.quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:47 schreef ymme het volgende:
En wat is er met een staatsexamen anders dan?
4x 190 pleuros, nee dank je liever niet. Maar ja, als het niet anders is, is het niet anders.
Ongeluk gehad?quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:45 schreef Nonneke het volgende:
Gelukkig hoef ik me voorlopig nog niet druk te maken over rij examens enzo, laat ik eerst maar eens van mn trauma afkomen en gewoon normaal naast iemand kunnen zitten zonder mee te remmen en weg te duiken bij toekomend verkeerEn dan maar eens opzoek naar een trauma rijschool
![]()
Wel erg kut ymme !
Jawel alweer ruim 3 jaar geledenquote:
Ik reed tijdens mijn eerste examen (en mijn tweede ook trouwens) ook heel anders dan tijdens m'n lessen en ná het behalen van m'n rijbewijs.quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:50 schreef ymme het volgende:
Ik kan het wel. Dat is een ding wat zeker is.
Die fouten die ik vandaag maakte, heb ik nog nooit gemaakt tijdens een rijles.
Dus bij mij zijn het duidelijk de zenuwen, en de moment opname.
Jij was één van de pasagiers?quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:57 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Jawel alweer ruim 3 jaar geleden
Het rare is dat die angst pas later is gekomen, kon overal naartoe in de auto nadat ik uit het zkh kwam tot de laatste van mn vrienden uit het ziekenhuis werd ontslagen. Van de een op de andere dag zegmaar![]()
Daar heeft de examinator veeeeeel meer tijd voor je zeggen ze. Dat ga je eerst 20 min lullen over kalven en daarna rijden.quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:47 schreef ymme het volgende:
En wat is er met een staatsexamen anders dan?
4x 190 pleuros, nee dank je liever niet. Maar ja, als het niet anders is, is het niet anders.
Wel heftig ja! Jij bent zelf de auto uitgestapt begrijp ik? Hoe is het verder afgelopen dan?quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:57 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Jawel alweer ruim 3 jaar geleden
Het rare is dat die angst pas later is gekomen, kon overal naartoe in de auto nadat ik uit het zkh kwam tot de laatste van mn vrienden uit het ziekenhuis werd ontslagen. Van de een op de andere dag zegmaar![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:54 schreef Uhmmie het volgende:
hmm van gelderland naar drenthe lopen.. dan is dikkie er wel even uitgeweest..
(en hoeft hij waarschijnlijk ook niet meer in de gang.. )
lastig qwea.. woonde je hier nou om de hoek kon ik hem wel mee nemen als ik met de kinderwagen op stap ging
maarja.. dan is gelderland nog dichterbij zegmaar
Ja ik ben zelf uitgestapt, wat opzich ook nogal een heel gedoe wasquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wel heftig ja! Jij bent zelf de auto uitgestapt begrijp ik? Hoe is het verder afgelopen dan?
Heb zelf ruim 7 jaar terug mijn toen net nieuwe auto met 90 km per uur frontaal op een boom geparkeerd.
Ook een enorme klap en als ik gordel niet om zou hebben gehad, zat ik hier wrs. niet meer hebben gezeten volgens de hulpdiensten.
Afgezien van een scheur in de hoofdhuid en gekneusde ribben, polsen en knieen niets aan over gehouden gelukkig. Ook geen angst om auto te rijden. Kreeg van mijn vader zijn auto mee en moest 2 dagen later weer aan het werk. Denk dat dat achteraf wel goed is geweest.
Ok. Ik kan me best voorstellen dat je daar een mentale klap van hebt gekregen. Ik heb erge angst voor bochten gehad totdat ik m'n rijbewijs kreeg.quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:03 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Jawel, ik zat achter de bestuurder zegmaar.
En allemaal springlevend![]()
![]()
Ja hoi, ik had ook aangeboden om 'm voor m'n werk nog even uit te laten, als je niet in zo'n uithoek woonde.quote:
jij ook bedankt natuulkquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:23 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ja hoi, ik had ook aangeboden om 'm voor m'n werk nog even uit te laten, als je niet in zo'n uithoek woonde.
Nope niks, ik zou eerst een maand moeten blijven in het zkh, maar uiteindelijk is dat een week gewordenquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Geen buikinfectie erbij gekregen?
Raar dat je dan eerst nog zo rustig bent he? Heb eerst ook nog heel kalm m'n vriend (nu man) gebeld en die reageerde niet echt leuk, dus voordat ik hem kon vertellen waar ik was, had ik alweer kwaad opgehangen![]()
Terwijl hij uit z'n nest werd gebeld door mij en half wakker was en ontzettend schrok. Lullig wel.
Toen m'n moeder maar gebeld en die heeft weer met vriendje gebeld en zijn naar me toe gekomen.
Ik weigerde om met de ambu mee te gaan![]()
Hoe doe je dat nu dan? Alles met OV en fietsie?
HI?quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:18 schreef Qwea het volgende:
ik ook koud heb
en ik ben kei pissig op HI![]()
Gekloot? Pure horrorquote:Op dinsdag 13 november 2007 20:20 schreef Elseetje het volgende:
[..]
HI?
Oh. HI! Gekloot met abo's hč?
Ik ga zo ff lekker douchenquote:Op dinsdag 13 november 2007 20:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik HAD het koud. Net een half uur onder een gloeiend hete douche gestaan![]()
Ga ik nu weer ff verder voor school...
Ohw, nou dan ga ik zo de cavia's maar even een extra pluk hooi geven buiten voor de zekerheidquote:Op dinsdag 13 november 2007 20:31 schreef Morretje het volgende:
Ik zag net op het journaal dat het in Deventer sneeuwdeEn dat we nachtvorst kunnen verwachten..
Dat wordt weer veeeeel lagen aan...![]()
quote:
gaarne. En dan morgen en donderdag wegens sneeuw alles dicht en dan vrijdag om 12u graag alles weer open want dan moek naar Den Helderquote:Op dinsdag 13 november 2007 20:39 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Ohw, nou dan ga ik zo de cavia's maar even een extra pluk hooi geven buiten voor de zekerheid![]()
Al Sneeuwmag best heel erg sneeuwen morgen hoor, kan ik lekker met de hondjes naar het bos in de sneeuw spelen
![]()
Ohhh, mooi!quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:41 schreef Greys het volgende:
[..]Die! http://www.youtube.com/watch?v=34Hj9dukrFU
quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:09 schreef Qwea het volgende:
nou ja, de 21ste van december dacht ik aan. Maar is het niet verstandig om te gaan kijken of het uberhaupt loopt? En als er geen goederen zijn mogen jullie ook allemaal mee voor de cheque en thee bij Qwea hoor![]()
Ik zit met die bankrekening in mn maag.
1? neem maar 3 meequote:Op dinsdag 13 november 2007 21:12 schreef Nonneke het volgende:
[..]
![]()
We gaan er gewoon vanuit natuurlijk dat het loopt he, en dat we echt met 3 busjes vol aan komen rijden daar + cheque
Maar even aankijken vind ik ook prima hoorZal ze vandeweek vast inlichten
Ben jij trouwens nogsteeds opzoek naar 'Kikkertjes' ? Die verkoop ik in de winkel (ze laten mij het snoep bestellen) kan dan best een zak voor je meenemen
![]()
Bij ons 100gr voor 65 cent. Zegmaar hoeveel je wilt hebbenquote:Op dinsdag 13 november 2007 21:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
1? neem maar 3 meekrijg je dan van mij wel het geld terug. Hier zijn alleen kikkertjes bij de jamin. 100gr fucking 2 euro
Of van die 'hilarische' home-video filmpjes, een draaiende plafond ventilator met een touwtje eraan, de kat springt er naartoe en wordt de kamer door geslingerd, nou echt lachen gieren brullen hoorquote:Op dinsdag 13 november 2007 21:27 schreef Greys het volgende:3 kilo kikkers
![]()
Morretje, ik kan ook niet tegen dat soort reclames.
Net als dat hondje dat achter die auto werd aangesleept zogenaamd, per ongeluk...
Heb ik het over dezelfde kikkertjes als Qwea vraag ik me opeens afquote:Op dinsdag 13 november 2007 21:31 schreef Morretje het volgende:
Vind je die kikkers echt lekker Qwea? Ben niet zo van de marsepein eigenlijk..
Die kikkers word ik altijd hondsberoerd vanquote:Op dinsdag 13 november 2007 21:31 schreef Morretje het volgende:
Vind je die kikkers echt lekker Qwea? Ben niet zo van de marsepein eigenlijk..
En die wehkampreclame, Greys!
500grquote:Op dinsdag 13 november 2007 21:21 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Bij ons 100gr voor 65 cent. Zegmaar hoeveel je wilt hebbenWil ook een doos voor je meenemen (3 kilo meen ik)
nee die groen met wittequote:Op dinsdag 13 november 2007 21:36 schreef Greys het volgende:
Die Wehkampreclame kon ik dan WEL om lachen, omdat je aan het einde zo overduidelijk zag dat het nep-pootjes waren die er onderuit kwamen. Daar hadden ze duidelijk aandacht aan besteed, dat je kon zien dat het nep was. Dan vind ik het nog wel soort-van komisch
Nonneke, bij kikkertjes denk ik aan die groene kikkertjes met een wit laagje eronder.
Maar je hebt ook kikkers/muizen in een glimmend papiertje met een badpakje aan
Zo'n filmpje heb ik ook van mezelf, met mn kleine poezelige teentjes onder het hobbelpaard, janken natuurlijk, je ziet nog net de camera niet schudden van het lachenquote:Op dinsdag 13 november 2007 21:35 schreef Morretje het volgende:
Vind dat soort filmpjes echt niet om aan te zien.. Filmpjes over kinderen net zo.. Ouders die hun kinderen eerst laten vallen voor de film, en daarna pas eens rustig heenlopen![]()
Ik bedoel die groene met wittequote:Op dinsdag 13 november 2007 21:34 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Heb ik het over dezelfde kikkertjes als Qwea vraag ik me opeens af![]()
ohw zeker wel een paar weken (natuurlijk gewoon in een goed afgesloten bakje/trommeltje), ik ben donderdag weer op het werk zal ik gelijk naar de THT kijkenquote:Op dinsdag 13 november 2007 21:37 schreef Qwea het volgende:
ooh non? hoelang blijven die dingen goed? Ik zie mezelf niet in een week 500gr kikkers wegvreten![]()
![]()
Weet je wel hoe fucking dik je ervan wordt?quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:42 schreef Greys het volgende:
Als je ze echt zo lekker vindt, vreet je ze heus wel weg in een week. En anders twee weken
Doe es nietquote:Op dinsdag 13 november 2007 21:39 schreef Greys het volgende:
Ik vind die kikkers met een badpakje aan juist zo lekker!
Maar wel misselijkmakend...
Ok. Ik heb nog zo'n marsepein boomstammetje liggen in de kast.
Die gaat er dus nu aan
Ik stuur de mijne altijd naar de winkelquote:Op dinsdag 13 november 2007 21:45 schreef Morretje het volgende:
Meneer Morretje is vrijwillig naar de andere kant van de stad en weer terug aant fietsen, om tussendoor te zwemmen.. Morretje haat kou, dus ik zit thuis![]()
Ik vind dat echt ZO knap he, als je dat op kunt brengen!quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:45 schreef Morretje het volgende:
Meneer Morretje is vrijwillig naar de andere kant van de stad en weer terug aant fietsen, om tussendoor te zwemmen.. Morretje haat kou, dus ik zit thuis![]()
En een stroopkoek, en een chocolade dinges, en bitterkoekjes pudding en een moorkop.quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Qwea, pas je wel op, als je al 3 hele speculaasjes ophebt?
Ik neem het me elke ochtend opnieuw voorquote:Op dinsdag 13 november 2007 21:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb me voogenomen de komende tijd ff niet te snaaien. Is me "al "2 dagen gelukt, alleen morgenavond ontkom ik er dus niet aan.
Heb zelfs de gratis warme chocolademelk op school niet aangeraakt vandaag![]()
Hij vraagt ook nog steeds standaard of ik mee ga... (Ik zeg altijd: ik haaaat zwemmen in de winter... ) Is niet eens zover naast de waarheid, dat gezweet en zo'n gedoe in zo'n kleedhokjequote:Op dinsdag 13 november 2007 21:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind dat echt ZO knap he, als je dat op kunt brengen!(Dat fietsen en zwemmen, niet dat thuisblijven
![]()
). Vooral met dit weer!
Lekker manquote:Op dinsdag 13 november 2007 21:50 schreef Morretje het volgende:
[..]
Hij vraagt ook nog steeds standaard of ik mee ga... (Ik zeg altijd: ik haaaat zwemmen in de winter... ) Is niet eens zover naast de waarheid, dat gezweet en zo'n gedoe in zo'n kleedhokjeTis er altijd zo warm!
![]()
Ik vind het veeeel lekkerder als ik het zelf gemaakt heb.. Zo makkelijk ook trouwens.. Recept hebben?quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:51 schreef Greys het volgende:
Tzaziki!Ik haal het altijd kant en klaar bij de Appie
Aaah, jij ook een spastische darm? Ik ook. En ja, ik ben ook kei snel beroerd en van patat lig ik soms de hele nacht te kermen. Maar helpen tegen mn vreetbuien?quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:52 schreef Morretje het volgende:
Ik moet zeggen dat ik niet zo heel vaak last van vreetbuien heb, m'n spastische darm helpt daar ook wel bij. Te veel suiker of vet of allebei en ik ben beroerd. En dat is niet eens zo heel veel. Vanavond 10 suikerhartjes gehad... dat was genoeg![]()
Die van de Griek is altijd het allerlekkerst. Met z'n tweeen een enorrrme mixed grill met een berg Tzazikiquote:Op dinsdag 13 november 2007 21:51 schreef Greys het volgende:
Tzaziki!Ik haal het altijd kant en klaar bij de Appie
ja! ikke ook recept!quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:53 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ik vind het veeeel lekkerder als ik het zelf gemaakt heb.. Zo makkelijk ook trouwens.. Recept hebben?![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:53 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ik vind het veeeel lekkerder als ik het zelf gemaakt heb.. Zo makkelijk ook trouwens.. Recept hebben?![]()
Vlakbij de Harmonie zit een hele kleine Griek. Hebben we ook al es gegeten en dat was destijds erg lekker vond ikquote:Op dinsdag 13 november 2007 21:55 schreef Morretje het volgende:
Ja, das waar... de mijne haalt het natuurlijk ook niet bij die van de Griek... Heb helaas nog geen goede Griek gevonden hier in Zwolle...
Woonde tot mei in Stadskanaal (Groningen) en daar hebben ze een hele fijne![]()
Ben je niet zwanger?quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:58 schreef Greys het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Recept
Qwea, jij snaaivlegel!Ongesteld zijn helpt niet echt inderdaad denk ik.
Ik zou wel weer eens ongesteld willen zijn.... Ben al een paar maanden geleden met de pil gestopt en helemaal nul komma noppes daarna
Ja over ongesteld zijnquote:Op dinsdag 13 november 2007 21:59 schreef Elseetje het volgende:
Zeg stelletje wijven, kunnen jullie ook over iets anders praten dan jezelf volstoppen met lekkers?
Gek is dat, als het niet de bedoeling is wil niemand niet ongesteld zijn, als je een gewone cyclus hebt wil iedereen er ook wel weer vanaf... Vind het altijd zo'n geklaai he.. Als ik het kon overslaanquote:Op dinsdag 13 november 2007 21:58 schreef Greys het volgende:
Ik zou wel weer eens ongesteld willen zijn.... Ben al een paar maanden geleden met de pil gestopt en helemaal nul komma noppes daarna
Uhm, de Harmonie? Nee, belletjes gaan niet rinkelen in Morretjes hoofd.. Waar zit die ongeveer?quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Vlakbij de Harmonie zit een hele kleine Griek. Hebben we ook al es gegeten en dat was destijds erg lekker vond ik![]()
och meid, dat kan nog wel 6 maanden duren voordat na 17 jaar alles weer op orde is.quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:06 schreef Greys het volgende:
Lekker Morretje!!! Bedankt! Ga het zeker proberen!
En ja Qwea, ik wil graag ongesteld worden, hoe raar dat ook klinkt in jouw oren waarschijnlijk
Ik heb iets van 17 jaar aan de pil gezeten en wilde nu wel eens zien of alles nog wel eh... werkt, zeg maar. Als we misschien kindjes willen. Maar nog weinig tekenen van ongesteldheid na een aantal maanden. En dat is dan best jammer. Maar ik heb nog goede hoop hoor
Dat grote grand cafe aan de markt in het centrum. Vlakbij de Mac en Ascona schoenen.quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:06 schreef Morretje het volgende:
[..]
Uhm, de Harmonie? Nee, belletjes gaan niet rinkelen in Morretjes hoofd.. Waar zit die ongeveer?![]()
Dat heb ik ook ooit eens ergens gelezen idd.. 't zijn toch hormonen, die doen nooooit wat je wilt!quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
och meid, dat kan nog wel 6 maanden duren voordat na 17 jaar alles weer op orde is.
Daarom! Heb ik nog goede hoop!quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
och meid, dat kan nog wel 6 maanden duren voordat na 17 jaar alles weer op orde is.
Ehm ehm, oh daaaaaar! Heb em er nog nooit gezien.. Zal morgen es kijken of ik zin heb om naar buiten te gaan, dan zoek ik em ook gelijk ff opquote:Op dinsdag 13 november 2007 22:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat grote grand cafe aan de markt in het centrum. Vlakbij de Mac en Ascona schoenen.![]()
Dat wordt een beebje van 80 centimeter ofzo, gezien onze lengtes, denk je ook niet?quote:
Maar, stomme redenatie hoor. Dat je nu niet ongesteld bent wil toch niet zeggen dat je niet vruchtbaar bent op het moment.quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Daarom! Heb ik nog goede hoop!
En ben ik blij dat ik toch maar vast al gestopt ben, ook al hebben we nog geen concrete plannen
Stel dat je het wilt proberen en het duurt dan nog eerst eens een jaar voordat je weer ongesteld bent, dat schiet dan niet op natuurlijk
Knoflook!
bingoquote:Op dinsdag 13 november 2007 22:08 schreef Morretje het volgende:
[..]
Dat heb ik ook ooit eens ergens gelezen idd.. 't zijn toch hormonen, die doen nooooit wat je wilt!![]()
Is dat echt een stomme redenatie?quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar, stomme redenatie hoor. Dat je nu niet ongesteld bent wil toch niet zeggen dat je niet vruchtbaar bent op het moment.
Ja, duhquote:Op dinsdag 13 november 2007 22:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Wel es van condooms gehoord Q?![]()
En idd....we lullen teveel![]()
Maar de 'babykamer' wordt niet elke maand 'verschoond', dus wanneer je een eisprong hebt is totaaaaaal onduidelijk dan, toch?quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar, stomme redenatie hoor. Dat je nu niet ongesteld bent wil toch niet zeggen dat je niet vruchtbaar bent op het moment.
dat moet je mij niet vragenquote:Op dinsdag 13 november 2007 22:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Is dat echt een stomme redenatie?![]()
We doen het ook veilig, hoor, voor de zekerheid. Wat is er dan stom aan? Het kan toch maar beter zijn dat die pil uit mijn systeem is, zeg maar? Dat alles weer een beetje geregeld gaat, voordat we voor het eggie gaan?Ik heb altijd begrepen dat je dan ook geen eisprong hebt, dus niet zwanger kunt worden, als je niet ongesteld wordt. En pas als je ongesteldheid een regelmatige cyclus heeft, dan kan je ook een beetje 'gokken' wanneer ongeveer je vruchtbare dagen zijn. Toch?
quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:14 schreef Morretje het volgende:
[..]
Maar de 'babykamer' wordt niet elke maand 'verschoond', dus wanneer je een eisprong hebt is totaaaaaal onduidelijk dan, toch?
We lullen inderdaad veel.. het lijkt wel een multi-msngesprekquote:Op dinsdag 13 november 2007 22:12 schreef Ingetje79 het volgende:
Wel es van condooms gehoord Q?![]()
En idd....we lullen teveel![]()
gezelliequote:Op dinsdag 13 november 2007 22:16 schreef Morretje het volgende:
[..]
We lullen inderdaad veel.. het lijkt wel een multi-msngesprek![]()
Mij lijkt het dat je niet ongesteld wordt omdat er niks op te ruimen valt. Als er niks op te ruimen valt, is er dus ook geen plek waar een eitje zich kan nestelen. Wat natuurlijk niet betekent dat je niet zwanger kunt worden, maar er zijn weinig vrouwen die dat succesvol doen na het stoppen van de pil, vóórdat hun cyclus weer op gang is...quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Same here hoor. Klerequote:Op dinsdag 13 november 2007 22:18 schreef Greys het volgende:
Senesta weet weer niet wat haar overkomt als ze weer in de lijst kijkt!![]()
Multi-msn, breek me de bek niet open, dat KAN ik dus gewoon niet he, daar word ik bloednerveus van. Als er meerdere van die vakjes knipperen enzo. Daar ben ik te oud voor denk ik
Ik ben pas een echte verslaafde geworden sinds de actie voor het Dierenasiel Rotterdam, toen was ik hier haast dag en nacht te vinden (Ingetje ook!quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:18 schreef Morretje het volgende:
Ben nog maar net een actieve Fok!ker trouwens, sinds vorige week ofzo, en nu al verslaafd![]()
Aah, bedankt voor de uitleg.quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:19 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Mij lijkt het dat je niet ongesteld wordt omdat er niks op te ruimen valt. Als er niks op te ruimen valt, is er dus ook geen plek waar een eitje zich kan nestelen. Wat natuurlijk niet betekent dat je niet zwanger kunt worden, maar er zijn weinig vrouwen die dat succesvol doen na het stoppen van de pil, vóórdat hun cyclus weer op gang is...
Ik ga slapen!
Ik heb dat regelmatig (meerdere knipperende vensters)!quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:18 schreef Greys het volgende:
Senesta weet weer niet wat haar overkomt als ze weer in de lijst kijkt!![]()
Multi-msn, breek me de bek niet open, dat KAN ik dus gewoon niet he, daar word ik bloednerveus van. Als er meerdere van die vakjes knipperen enzo. Daar ben ik te oud voor denk ik
ik ben al jaren verslaafdquote:Op dinsdag 13 november 2007 22:18 schreef Morretje het volgende:
Ben nog maar net een actieve Fok!ker trouwens, sinds vorige week ofzo, en nu al verslaafd![]()
Omdat ik er ben natuulkquote:Op dinsdag 13 november 2007 22:20 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Ik heb dat regelmatig (meerdere knipperende vensters)!![]()
Maareh, waarom loopt dit opeens zo snel? 2 weken geleden werd me nog verteld dat dit superlangzaam liep...Dacht ik lekker op m'n gemakje mee te kunnen doen, mis ik een hele pagina als ik een uurtje niet oplet.
Nog irritanter. Want dan moet je uit dat ene balkje een venster kiezen.quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:23 schreef Morretje het volgende:
Als je de nieuwste versie hebt van msn, krijgen de verschillende gesprekken niet meer een eigen venster, maar zijn ze 'achter elkaar' geschaard, zeg maar... Scheelt een hoop, want je hebt dan eigs maar 1 knipperend balkje![]()
Hier ook heur....en wij ziten allebei in onze eigen kamers, die ook nog aan elkaar grenzen.quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:26 schreef Morretje het volgende:
Het is bij ons wel eens zo erg dat meneer Morretje boven zit, ik beneden, elk achter de computer en dan via de msn communiceren![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:26 schreef Morretje het volgende:
Het is bij ons wel eens zo erg dat meneer Morretje boven zit, ik beneden, elk achter de computer en dan via de msn communiceren![]()
Ik heb de geluidjes uitquote:Op dinsdag 13 november 2007 22:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hier ook heur....en wij ziten allebei in onze eigen kamers, die ook nog aan elkaar grenzen.
Als ik hem een berichtje stuur, hoor ik het msn-geluidje daar door de boxjes schallen![]()
Laat staan om gewoon je mond open te doenquote:Op dinsdag 13 november 2007 22:30 schreef Morretje het volgende:
't is toch teveel moeite om ff te gaan lopen he...
![]()
Serieus?quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:31 schreef Morretje het volgende:
'praten' ook wel eens ruzies uit via msn... kan meneer Morretje zich beter uiten, zegt ie..
Ooh nee, ik schreeuw liever IRL dan met caps op msnquote:Op dinsdag 13 november 2007 22:31 schreef Morretje het volgende:
'praten' ook wel eens ruzies uit via msn... kan meneer Morretje zich beter uiten, zegt ie..
Oh ja?quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:33 schreef Greys het volgende:
Slaap lekker Elseetje!![]()
(Mocht je hier nog lezen nu stiekem
).
Ik heb vernomen dat het ten tijde van het afsluiten van de Asielactie ineens HEEL druk geworden is hier in de slowchatVergeleken met daarvoor, dan
mja dat werkt soms bij ons ook beter, anders wordt het toch maar een groot jankfestijn (wijven hequote:Op dinsdag 13 november 2007 22:31 schreef Morretje het volgende:
Die backspace is wel freakin handig jaquote:Op dinsdag 13 november 2007 22:34 schreef Nonneke het volgende:
[..]
mja dat werkt soms bij ons ook beter, anders wordt het toch maar een groot jankfestijn (wijven he![]()
) en weet je niet hoe het te zeggen, en heel belangrijk, een backspace
![]()
Hoi, same herequote:Op dinsdag 13 november 2007 22:35 schreef Morretje het volgende:
Ik ben iets te fel denk ik... 't Is ook wel een schatje heur, soms wel eens veelste lief voor mij!
![]()
Schreeuwen doe ik niet op msn... volgens meneer Morretje wel IRL (daarover verschillen we van mening, de definitie van schreeuwen is nog niet vastgesteld hier)quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh nee, ik schreeuw liever IRL dan met caps op msn
Alhoewel we zelden tot nooit ruzie hebben. De laatste dateert van eind 2005 dacht ik.
en 2 keer in de maand ongesteld met de buien, echt lachen gieren brullen hoorquote:Op dinsdag 13 november 2007 22:36 schreef Greys het volgende:
Hihihihi Non! Die backspace!
Oh god ja, dat heb je natuurlijk ook met twee dames... twee keer zoveel emo
Neequote:
Haai...quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hoi, same here
ben jij mijn kloon ofzo?
Dat was ook een kei erge ruzie. Bijna het end van ons 2 geweest. Enkel omdat ik stront eigenwijs was en altijd graag mn eigen kop wil volgenquote:Op dinsdag 13 november 2007 22:37 schreef Morretje het volgende:
[..]
Schreeuwen doe ik niet op msn... volgens meneer Morretje wel IRL (daarover verschillen we van mening, de definitie van schreeuwen is nog niet vastgesteld hier)
2005 voor het laatst ruzie? Dat doe je goed!!![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:37 schreef Nonneke het volgende:
[..]
en 2 keer in de maand ongesteld met de buien, echt lachen gieren brullen hoor![]()
Ik word in mei tante van mijn 2 schoonzusjes. Schattig he?quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:37 schreef Nonneke het volgende:
[..]
en 2 keer in de maand ongesteld met de buien, echt lachen gieren brullen hoor![]()
Maar irl kan je de gezichten er weer bij zien, en de toon van hetgeen gezegd wordt horen. Dat is bij ons wel zo handigquote:Op dinsdag 13 november 2007 22:39 schreef Morretje het volgende:
IRl kun je dingen niet zo makkelijk terugnemen 'oh, maar zo had ik het niet bedoeld'![]()
God, en als je beide dan ook nog een stront chago bent tijdens de periode dan ist helemaal feestquote:Op dinsdag 13 november 2007 22:37 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Zeuren om te zeuren ken ik idd... en als ik er dan eenmaal mee begonnen benquote:Op dinsdag 13 november 2007 22:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee![]()
Wij hebben gelukkig eigenlijk nooit ruzie, ik heb alleen wel es last van het "zeuren om te zeuren" syndroom. Helaas kent hij me wel aardig goed na 14 jaar samen te zijn en gaat hij er niet op in![]()
![]()
klopt, heb een hele tijd een vriendin van mij hier in huis gehad, en toen werden we het ook na een paar maanden in dezelfde week, daarna zelfs op dezelfde dag. Heel apart zoiets.quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Whahahaha! Ik zie het helemaal voor me!
Als vrouwen veel bij elkaar zijn dan gaan die cyclus-gebeurens toch gelijk lopen, heb ik wel eens gehoord? Of is dat een fabeltje?
quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:43 schreef Morretje het volgende:
Hihi... 2 vrouwen onder 1 dak... Das bijna vragen om herrie in de tent![]()
Wordt ie daar vrolijk van?quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:42 schreef Qwea het volgende:ik ga MM als verrassing meenemen naar de Sinterklaas intocht in Den Helder
![]()
Komt de echte daar dit jaar aan dan ?quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:42 schreef Qwea het volgende:ik ga MM als verrassing meenemen naar de Sinterklaas intocht in Den Helder
![]()
En met je huidige vriendin?quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:41 schreef Nonneke het volgende:
[..]
klopt, heb een hele tijd een vriendin van mij hier in huis gehad, en toen werden we het ook na een paar maanden in dezelfde week, daarna zelfs op dezelfde dag. Heel apart zoiets.
Ik Quote "Ja Q, ik wil wel Zaterdag de intoch van Sinterklaas op tv zien hoor! Dat is vet tof!"quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:44 schreef Morretje het volgende:
[..]
Wordt ie daar vrolijk van?
Meneer Morretje houdt niet van grote mensenmassa's die in beweging zijn.. (op de markt ergert ie zich een buil)
Nou ik denk dat Sint allang niet meer gekomen is hoorquote:Op dinsdag 13 november 2007 22:44 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Komt de echte daar dit jaar aan dan ?
Hij komt Hij komt
![]()
Nouja daar woon ik natuurlijk niet mee samen, maar we lopen wel ongeveer gelijk, ik had vrijdag mn laatste dag, en zij werd het vrijdag. Dus we hopen dat als we straks samen wonen dat gewoon naar allebei in dezelfde week gaat, dat voorkomt een hoop gedoequote:Op dinsdag 13 november 2007 22:45 schreef Greys het volgende:
[..]
En met je huidige vriendin?
Oh god, Qwea, wat zaldie dat leuuuuuuuuuuuuuk vinden!![]()
Misschien is klaas wel homoquote:Op dinsdag 13 november 2007 22:46 schreef Greys het volgende:
Aanraken he? Niet onzedelijk betasten! Dat vinden de kindertjes niet leuk (en Klaas ook niet, denk ik)
Wat wordt de volgende topictitel?
Ja ik ook, voor de pepernotenquote:Op dinsdag 13 november 2007 22:47 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik kijk ook altijd Sinterklaasintocht op TV. En als de best man ons durpie bezoekt, sta ik ook met de snuit vooraan. Zogenaamd omdat m'n zusje meeloopt met de majorettes![]()
Ik zou gewoon heengaan als ik jou wasquote:Op dinsdag 13 november 2007 22:47 schreef Morretje het volgende:
Geweldig!! Ik mag zelf ook graaaaaaag me als een kind gedragen soms.. Dit zou ook een leuke voor mij zijn
![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:47 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik kijk ook altijd Sinterklaasintocht op TV. En als de best man ons durpie bezoekt, sta ik ook met de snuit vooraan. Zogenaamd omdat m'n zusje meeloopt met de majorettes![]()
er zit altijd idd wel verschil tussen de sint op tv, en die hier in Emmen/weet ik veul waar.quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:49 schreef Nonneke het volgende:
[..]
![]()
Wij kijken ook altijd de Sint intocht op TV, de "échte" Sintin bed heel kneuterig met kruidnootjes en koffie/thee
![]()
Omdat je zusje meeloopt met de majorettes![]()
![]()
![]()
![]()
1/1.5 jaar maxquote:Op dinsdag 13 november 2007 22:48 schreef Greys het volgende:
Dat scheelt ja!Kunnen jullie lekker tegelijk elk in een hoekje gaan zitten mokken
Op wat voor termijn gaat dat samenwonen gebeuren denk je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |