Hier ook heur....en wij ziten allebei in onze eigen kamers, die ook nog aan elkaar grenzen.quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:26 schreef Morretje het volgende:
Het is bij ons wel eens zo erg dat meneer Morretje boven zit, ik beneden, elk achter de computer en dan via de msn communiceren![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:26 schreef Morretje het volgende:
Het is bij ons wel eens zo erg dat meneer Morretje boven zit, ik beneden, elk achter de computer en dan via de msn communiceren![]()
Ik heb de geluidjes uitquote:Op dinsdag 13 november 2007 22:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hier ook heur....en wij ziten allebei in onze eigen kamers, die ook nog aan elkaar grenzen.
Als ik hem een berichtje stuur, hoor ik het msn-geluidje daar door de boxjes schallen![]()
Laat staan om gewoon je mond open te doenquote:Op dinsdag 13 november 2007 22:30 schreef Morretje het volgende:
't is toch teveel moeite om ff te gaan lopen he...
![]()
Serieus?quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:31 schreef Morretje het volgende:
'praten' ook wel eens ruzies uit via msn... kan meneer Morretje zich beter uiten, zegt ie..
Ooh nee, ik schreeuw liever IRL dan met caps op msnquote:Op dinsdag 13 november 2007 22:31 schreef Morretje het volgende:
'praten' ook wel eens ruzies uit via msn... kan meneer Morretje zich beter uiten, zegt ie..
Oh ja?quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:33 schreef Greys het volgende:
Slaap lekker Elseetje!![]()
(Mocht je hier nog lezen nu stiekem
).
Ik heb vernomen dat het ten tijde van het afsluiten van de Asielactie ineens HEEL druk geworden is hier in de slowchatVergeleken met daarvoor, dan
mja dat werkt soms bij ons ook beter, anders wordt het toch maar een groot jankfestijn (wijven hequote:Op dinsdag 13 november 2007 22:31 schreef Morretje het volgende:
Die backspace is wel freakin handig jaquote:Op dinsdag 13 november 2007 22:34 schreef Nonneke het volgende:
[..]
mja dat werkt soms bij ons ook beter, anders wordt het toch maar een groot jankfestijn (wijven he![]()
) en weet je niet hoe het te zeggen, en heel belangrijk, een backspace
![]()
Hoi, same herequote:Op dinsdag 13 november 2007 22:35 schreef Morretje het volgende:
Ik ben iets te fel denk ik... 't Is ook wel een schatje heur, soms wel eens veelste lief voor mij!
![]()
Schreeuwen doe ik niet op msn... volgens meneer Morretje wel IRL (daarover verschillen we van mening, de definitie van schreeuwen is nog niet vastgesteld hier)quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh nee, ik schreeuw liever IRL dan met caps op msn
Alhoewel we zelden tot nooit ruzie hebben. De laatste dateert van eind 2005 dacht ik.
en 2 keer in de maand ongesteld met de buien, echt lachen gieren brullen hoorquote:Op dinsdag 13 november 2007 22:36 schreef Greys het volgende:
Hihihihi Non! Die backspace!
Oh god ja, dat heb je natuurlijk ook met twee dames... twee keer zoveel emo
Neequote:
Haai...quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hoi, same here
ben jij mijn kloon ofzo?
Dat was ook een kei erge ruzie. Bijna het end van ons 2 geweest. Enkel omdat ik stront eigenwijs was en altijd graag mn eigen kop wil volgenquote:Op dinsdag 13 november 2007 22:37 schreef Morretje het volgende:
[..]
Schreeuwen doe ik niet op msn... volgens meneer Morretje wel IRL (daarover verschillen we van mening, de definitie van schreeuwen is nog niet vastgesteld hier)
2005 voor het laatst ruzie? Dat doe je goed!!![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:37 schreef Nonneke het volgende:
[..]
en 2 keer in de maand ongesteld met de buien, echt lachen gieren brullen hoor![]()
Ik word in mei tante van mijn 2 schoonzusjes. Schattig he?quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:37 schreef Nonneke het volgende:
[..]
en 2 keer in de maand ongesteld met de buien, echt lachen gieren brullen hoor![]()
Maar irl kan je de gezichten er weer bij zien, en de toon van hetgeen gezegd wordt horen. Dat is bij ons wel zo handigquote:Op dinsdag 13 november 2007 22:39 schreef Morretje het volgende:
IRl kun je dingen niet zo makkelijk terugnemen 'oh, maar zo had ik het niet bedoeld'![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |