quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:19 schreef Qwea het volgende:ik kots op mijn moeder. Wat een kutwijf is dat zeg.
Die geschiedenis is helemaaaal niet bestquote:Op dinsdag 13 november 2007 15:23 schreef Greys het volgende:
[..]Ik ken jullie voorgeschiedenis en verhouding onderling niet, maar je gooit er nu wel iets heel heftigs uit hoor!
Ik snap het verhaaltje ook niet helemaal over je zus en het oppassen en ik snap wel dat je deze beslissing niet zo fijn vindt van je moeder (zielig idd voor de hond) maar waarop moet ze bij je zus passen dan?
nee, vrijdag dus niet. Ik zit vrijdag tot half 2 op school en ga gelijk door naar den helder. Dus niet eerder weer dan half 10 's avondsquote:Op dinsdag 13 november 2007 15:37 schreef Greys het volgende:
Maar gaat er dan wel af en toe iemand met die dikke een lekker blokkie om lopen?
Hoe bedoel je snel? Qua plasje doen even? Ja dat kan wel mits het niet regent. Maar welke malloot doet nou een hond van 08:45 tot fucking 16:30 in de gang. Dat vink keizielig!quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:29 schreef Nonneke het volgende:
Kan hij dan niet even snel in de tuin ? (als je een tuin hebt natuurlijk)
Jawel, dat hij iig even snel een plasje kan doen, en ja het is voor hem lang. Maarja als er echt geen andere oplossing is zal het toch even moetenquote:Op dinsdag 13 november 2007 16:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hoe bedoel je snel? Qua plasje doen even? Ja dat kan wel mits het niet regent. Maar welke malloot doet nou een hond van 08:45 tot fucking 16:30 in de gang. Dat vink keizielig!
En ik wil hem wel meenemen naar DH, maar ik ben op zn vroegst dan om 15:30 terug. Dus dan zit hij nog keilang in de gang
Nee niemand anders die mag/kan oppassen. Alleen mn andere zus vertrouw ik mn hond toe, en die heeft zelf een hond en dat gaan ook niet samen.quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:46 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Jawel, dat hij iig even snel een plasje kan doen, en ja het is voor hem lang. Maarja als er echt geen andere oplossing is zal het toch even moeten(er zijn trouwens mensen die hun hond de hele dag in een bench stoppen als ze gaan werken, das helemaal het toppunt)
Misschien anders een buurvrouw/man die een middagje wil oppassen ?
Nee, nog nooit... Kom sowieso nooit in het theater eigsquote:Op dinsdag 13 november 2007 15:21 schreef Greys het volgende:
Ben je wel eens in het theater geweest bij Herman van Veen?
Lief van jequote:Op dinsdag 13 november 2007 17:42 schreef Greys het volgende:
Oh! Shit! Ik heb gewoon over dat ene bericht van Ymme heen gelezen.
Wat balen voor je!Sorry dat ik daar niet op reageerde
Ing, wat was er met jouw dag dan dattie zo klote was?
Gewoon normaal, hoorquote:
ik was 11 toen we dikkie kregen. Dus het was mn ouders hond. Maar ze hebben hem in mijn maag gesplitst ( en daar heb ik helemaal geen problemen mee overigens omdat ik ontzettend van die dikkie hou) omdat hij geld kostquote:Op dinsdag 13 november 2007 17:06 schreef Greys het volgende:
Is het je moeders hond of jouw hond?
Dit bedoel ik uiteraard niet rot naar jou toeMaar ik kan me voorstellen dat als het eigenlijk alleen jouw hond is, dat je moeder dan zoiets heeft van 'daar moet je zelf een oplossing voor zoeken'. En als jij direct uit school naar de hond gaat, lekker met hem gaat wandelen en dan zelf later naar DH gaat? Of is dat geen optie?
Ze zal hem vast wel een keer naar buiten doen, maar dan nog. Die gang.quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:08 schreef Morretje het volgende:
Qwea, dat klinkt idd erg zielig voor 'dikkie' ()
Jammer dat het misschien wel anders zou kunnen, maar niet gebeurt... 10 u zonder plasje is best onmenselijk eigenlijk..![]()
welke dag en rond hoe laat was dat?quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:52 schreef Greys het volgende:
Oke, even hulp nodig...
Mijn zusje belt me net, ze zoekt een nummer dat ze de laatste dagen vaker op Q-Music heeft gehoord en het is een duet. Twee mannen. De ene zingt Italiaans of Spaans en de andere Engels. En er zit een zinnetje in dat iets als "you catch me with your smile" heet.
Succes
Als ze weet wanneer en hoelaat kun je hier kijken -> http://www.qmusic.nl/page/playlistquote:Op dinsdag 13 november 2007 17:52 schreef Greys het volgende:
Oke, even hulp nodig...
Mijn zusje belt me net, ze zoekt een nummer dat ze de laatste dagen vaker op Q-Music heeft gehoord en het is een duet. Twee mannen. De ene zingt Italiaans of Spaans en de andere Engels. En er zit een zinnetje in dat iets als "you catch me with your smile" heet.
Succes
Aaah, GMTAquote:Op dinsdag 13 november 2007 18:06 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Als ze weet wanneer en hoelaat kun je hier kijken -> http://www.qmusic.nl/page/playlist
blijkbaar hequote:Op dinsdag 13 november 2007 18:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Aaah, GMTA
Zoeken op het stukje van greys + Q music of + lyrics levert niks op
quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:13 schreef Nonneke het volgende:
[..]
blijkbaar he![]()
Ik had ook al gegoogled op die tekst met en zonder lyrics erbij maar idd niks, zoooooo irritant is dat, als je de titel niet weet of er niet op kunt komen![]()
Nope, niemand in de buurt want iedereen werktquote:Op dinsdag 13 november 2007 18:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Qwea, heb je niet een vriendin in de buurt wonen die Baloe ff uit kan laten?
Mijn moeder biedt altijd zelf aan om ff bij de katten te kijken als ze weet dat we erg lang weg zijn![]()
Wat balen zeg!quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:29 schreef ymme het volgende:
Goede middag.
Ik baal, ben vanochtend gezakt voor mijn rijbewijs. Heb slechte zin, wil niemand zien.
En en en..... bah
Te onzeker rijden. Zowel volgen de examinator als mij.quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:35 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Wat balen zeg!Wat waren de redenen?
Waar is hierquote:Op dinsdag 13 november 2007 18:37 schreef ymme het volgende:
Qwea, je mag hem wel hier brengen hoor
Of je moet niet te ver weg wonen![]()
das kut. Wanneer moet je voor de her examen?quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:38 schreef ymme het volgende:
[..]
Te onzeker rijden. Zowel volgen de examinator als mij.
Gezien! Leuk zeg! Jammer dat ze niet ff geinterviewd werden.quote:Op dinsdag 13 november 2007 18:27 schreef Greys het volgende:
Irritant he, ik weet het ook niet en ik heb ook nog gevraagd 'Weet je héél zeker dat het 2 mannen zijn???'
Ik ga haar even dat linkje sturen, als ze hem dan voorbij hoort komen kan ze kijken! Bedankt ladies!
Ingetje, zie deze link: http://www.ad.nl/binnenland/article1818264.ece?service=video en dan op 1.25 komt heel snel een lichtgroen kevertje met nr 57 voorbij. Dat is onze kever Marijtje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |