quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:19 schreef Qwea het volgende:ik kots op mijn moeder. Wat een kutwijf is dat zeg.
Die geschiedenis is helemaaaal niet bestquote:Op dinsdag 13 november 2007 15:23 schreef Greys het volgende:
[..]Ik ken jullie voorgeschiedenis en verhouding onderling niet, maar je gooit er nu wel iets heel heftigs uit hoor!
Ik snap het verhaaltje ook niet helemaal over je zus en het oppassen en ik snap wel dat je deze beslissing niet zo fijn vindt van je moeder (zielig idd voor de hond) maar waarop moet ze bij je zus passen dan?
nee, vrijdag dus niet. Ik zit vrijdag tot half 2 op school en ga gelijk door naar den helder. Dus niet eerder weer dan half 10 's avondsquote:Op dinsdag 13 november 2007 15:37 schreef Greys het volgende:
Maar gaat er dan wel af en toe iemand met die dikke een lekker blokkie om lopen?
Hoe bedoel je snel? Qua plasje doen even? Ja dat kan wel mits het niet regent. Maar welke malloot doet nou een hond van 08:45 tot fucking 16:30 in de gang. Dat vink keizielig!quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:29 schreef Nonneke het volgende:
Kan hij dan niet even snel in de tuin ? (als je een tuin hebt natuurlijk)
Jawel, dat hij iig even snel een plasje kan doen, en ja het is voor hem lang. Maarja als er echt geen andere oplossing is zal het toch even moetenquote:Op dinsdag 13 november 2007 16:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hoe bedoel je snel? Qua plasje doen even? Ja dat kan wel mits het niet regent. Maar welke malloot doet nou een hond van 08:45 tot fucking 16:30 in de gang. Dat vink keizielig!
En ik wil hem wel meenemen naar DH, maar ik ben op zn vroegst dan om 15:30 terug. Dus dan zit hij nog keilang in de gang
Nee niemand anders die mag/kan oppassen. Alleen mn andere zus vertrouw ik mn hond toe, en die heeft zelf een hond en dat gaan ook niet samen.quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:46 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Jawel, dat hij iig even snel een plasje kan doen, en ja het is voor hem lang. Maarja als er echt geen andere oplossing is zal het toch even moeten(er zijn trouwens mensen die hun hond de hele dag in een bench stoppen als ze gaan werken, das helemaal het toppunt)
Misschien anders een buurvrouw/man die een middagje wil oppassen ?
Nee, nog nooit... Kom sowieso nooit in het theater eigsquote:Op dinsdag 13 november 2007 15:21 schreef Greys het volgende:
Ben je wel eens in het theater geweest bij Herman van Veen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |