God, en als je beide dan ook nog een stront chago bent tijdens de periode dan ist helemaal feestquote:Op dinsdag 13 november 2007 22:37 schreef Nonneke het volgende:
[..]
en 2 keer in de maand ongesteld met de buien, echt lachen gieren brullen hoor![]()
Zeuren om te zeuren ken ik idd... en als ik er dan eenmaal mee begonnen benquote:Op dinsdag 13 november 2007 22:39 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee![]()
Wij hebben gelukkig eigenlijk nooit ruzie, ik heb alleen wel es last van het "zeuren om te zeuren" syndroom. Helaas kent hij me wel aardig goed na 14 jaar samen te zijn en gaat hij er niet op in![]()
![]()
klopt, heb een hele tijd een vriendin van mij hier in huis gehad, en toen werden we het ook na een paar maanden in dezelfde week, daarna zelfs op dezelfde dag. Heel apart zoiets.quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Whahahaha! Ik zie het helemaal voor me!
Als vrouwen veel bij elkaar zijn dan gaan die cyclus-gebeurens toch gelijk lopen, heb ik wel eens gehoord? Of is dat een fabeltje?
quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:43 schreef Morretje het volgende:
Hihi... 2 vrouwen onder 1 dak... Das bijna vragen om herrie in de tent![]()
Wordt ie daar vrolijk van?quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:42 schreef Qwea het volgende:ik ga MM als verrassing meenemen naar de Sinterklaas intocht in Den Helder
![]()
Komt de echte daar dit jaar aan dan ?quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:42 schreef Qwea het volgende:ik ga MM als verrassing meenemen naar de Sinterklaas intocht in Den Helder
![]()
En met je huidige vriendin?quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:41 schreef Nonneke het volgende:
[..]
klopt, heb een hele tijd een vriendin van mij hier in huis gehad, en toen werden we het ook na een paar maanden in dezelfde week, daarna zelfs op dezelfde dag. Heel apart zoiets.
Ik Quote "Ja Q, ik wil wel Zaterdag de intoch van Sinterklaas op tv zien hoor! Dat is vet tof!"quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:44 schreef Morretje het volgende:
[..]
Wordt ie daar vrolijk van?
Meneer Morretje houdt niet van grote mensenmassa's die in beweging zijn.. (op de markt ergert ie zich een buil)
Nou ik denk dat Sint allang niet meer gekomen is hoorquote:Op dinsdag 13 november 2007 22:44 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Komt de echte daar dit jaar aan dan ?
Hij komt Hij komt
![]()
Nouja daar woon ik natuurlijk niet mee samen, maar we lopen wel ongeveer gelijk, ik had vrijdag mn laatste dag, en zij werd het vrijdag. Dus we hopen dat als we straks samen wonen dat gewoon naar allebei in dezelfde week gaat, dat voorkomt een hoop gedoequote:Op dinsdag 13 november 2007 22:45 schreef Greys het volgende:
[..]
En met je huidige vriendin?
Oh god, Qwea, wat zaldie dat leuuuuuuuuuuuuuk vinden!![]()
Misschien is klaas wel homoquote:Op dinsdag 13 november 2007 22:46 schreef Greys het volgende:
Aanraken he? Niet onzedelijk betasten! Dat vinden de kindertjes niet leuk (en Klaas ook niet, denk ik)
Wat wordt de volgende topictitel?
Ja ik ook, voor de pepernotenquote:Op dinsdag 13 november 2007 22:47 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik kijk ook altijd Sinterklaasintocht op TV. En als de best man ons durpie bezoekt, sta ik ook met de snuit vooraan. Zogenaamd omdat m'n zusje meeloopt met de majorettes![]()
Ik zou gewoon heengaan als ik jou wasquote:Op dinsdag 13 november 2007 22:47 schreef Morretje het volgende:
Geweldig!! Ik mag zelf ook graaaaaaag me als een kind gedragen soms.. Dit zou ook een leuke voor mij zijn
![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:47 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik kijk ook altijd Sinterklaasintocht op TV. En als de best man ons durpie bezoekt, sta ik ook met de snuit vooraan. Zogenaamd omdat m'n zusje meeloopt met de majorettes![]()
er zit altijd idd wel verschil tussen de sint op tv, en die hier in Emmen/weet ik veul waar.quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:49 schreef Nonneke het volgende:
[..]
![]()
Wij kijken ook altijd de Sint intocht op TV, de "échte" Sintin bed heel kneuterig met kruidnootjes en koffie/thee
![]()
Omdat je zusje meeloopt met de majorettes![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |