quote:
Op dinsdag 13 november 2007 19:26 schreef Ingetje79 het volgende:Geen buikinfectie erbij gekregen?
Raar dat je dan eerst nog zo rustig bent he? Heb eerst ook nog heel kalm m'n vriend (nu man) gebeld en die reageerde niet echt leuk, dus voordat ik hem kon vertellen waar ik was, had ik alweer kwaad opgehangen
Terwijl hij uit z'n nest werd gebeld door mij en half wakker was en ontzettend schrok. Lullig wel.
Toen m'n moeder maar gebeld en die heeft weer met vriendje gebeld en zijn naar me toe gekomen.
Ik weigerde om met de ambu mee te gaan
Hoe doe je dat nu dan? Alles met OV en fietsie?
Nope niks, ik zou eerst een maand moeten blijven in het zkh, maar uiteindelijk is dat een week geworden
Ja heel bizar, we zijn eigenlijk naar de berm gewandeld en hebben zelf 112 gebeld

Toen een vriend gebeld en die de ouders laten inlichten e.d.
Ik was mn telefoon in de haast vergeten in de auto, toen de auto geblust was ben ik er zelfs nog even heen gelopen om te kijken of hij nog heel was
Ik mocht wel in de Ambu, maar ze wouden de sirene niet eens voor me aandoen

Lig ik verdomme eens in een ambu met wat heftigs, doen ze hem niet eens aan
OV, Fiets, maar ik ga ook gewoon met de auto hoor. Bijna elke dag zelfs. Maar ik zie alles nu, heel irritant, als er een km verderop een vrachtwagen aankomt bv begin ik aan de bijrijderskant al te remmen

Heb ook alwel weer 120 gereden e.d maar mn lichaam reageerd daar toch niet zo best meer op
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh