Weet je wel hoe fucking dik je ervan wordt?quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:42 schreef Greys het volgende:
Als je ze echt zo lekker vindt, vreet je ze heus wel weg in een week. En anders twee weken
Doe es nietquote:Op dinsdag 13 november 2007 21:39 schreef Greys het volgende:
Ik vind die kikkers met een badpakje aan juist zo lekker!
Maar wel misselijkmakend...
Ok. Ik heb nog zo'n marsepein boomstammetje liggen in de kast.
Die gaat er dus nu aan
Ik stuur de mijne altijd naar de winkelquote:Op dinsdag 13 november 2007 21:45 schreef Morretje het volgende:
Meneer Morretje is vrijwillig naar de andere kant van de stad en weer terug aant fietsen, om tussendoor te zwemmen.. Morretje haat kou, dus ik zit thuis![]()
Ik vind dat echt ZO knap he, als je dat op kunt brengen!quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:45 schreef Morretje het volgende:
Meneer Morretje is vrijwillig naar de andere kant van de stad en weer terug aant fietsen, om tussendoor te zwemmen.. Morretje haat kou, dus ik zit thuis![]()
En een stroopkoek, en een chocolade dinges, en bitterkoekjes pudding en een moorkop.quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Qwea, pas je wel op, als je al 3 hele speculaasjes ophebt?
Ik neem het me elke ochtend opnieuw voorquote:Op dinsdag 13 november 2007 21:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb me voogenomen de komende tijd ff niet te snaaien. Is me "al "2 dagen gelukt, alleen morgenavond ontkom ik er dus niet aan.
Heb zelfs de gratis warme chocolademelk op school niet aangeraakt vandaag![]()
Hij vraagt ook nog steeds standaard of ik mee ga... (Ik zeg altijd: ik haaaat zwemmen in de winter... ) Is niet eens zover naast de waarheid, dat gezweet en zo'n gedoe in zo'n kleedhokjequote:Op dinsdag 13 november 2007 21:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind dat echt ZO knap he, als je dat op kunt brengen!(Dat fietsen en zwemmen, niet dat thuisblijven
![]()
). Vooral met dit weer!
Lekker manquote:Op dinsdag 13 november 2007 21:50 schreef Morretje het volgende:
[..]
Hij vraagt ook nog steeds standaard of ik mee ga... (Ik zeg altijd: ik haaaat zwemmen in de winter... ) Is niet eens zover naast de waarheid, dat gezweet en zo'n gedoe in zo'n kleedhokjeTis er altijd zo warm!
![]()
Ik vind het veeeel lekkerder als ik het zelf gemaakt heb.. Zo makkelijk ook trouwens.. Recept hebben?quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:51 schreef Greys het volgende:
Tzaziki!Ik haal het altijd kant en klaar bij de Appie
Aaah, jij ook een spastische darm? Ik ook. En ja, ik ben ook kei snel beroerd en van patat lig ik soms de hele nacht te kermen. Maar helpen tegen mn vreetbuien?quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:52 schreef Morretje het volgende:
Ik moet zeggen dat ik niet zo heel vaak last van vreetbuien heb, m'n spastische darm helpt daar ook wel bij. Te veel suiker of vet of allebei en ik ben beroerd. En dat is niet eens zo heel veel. Vanavond 10 suikerhartjes gehad... dat was genoeg![]()
Die van de Griek is altijd het allerlekkerst. Met z'n tweeen een enorrrme mixed grill met een berg Tzazikiquote:Op dinsdag 13 november 2007 21:51 schreef Greys het volgende:
Tzaziki!Ik haal het altijd kant en klaar bij de Appie
ja! ikke ook recept!quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:53 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ik vind het veeeel lekkerder als ik het zelf gemaakt heb.. Zo makkelijk ook trouwens.. Recept hebben?![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:53 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ik vind het veeeel lekkerder als ik het zelf gemaakt heb.. Zo makkelijk ook trouwens.. Recept hebben?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |