Vlakbij de Harmonie zit een hele kleine Griek. Hebben we ook al es gegeten en dat was destijds erg lekker vond ikquote:Op dinsdag 13 november 2007 21:55 schreef Morretje het volgende:
Ja, das waar... de mijne haalt het natuurlijk ook niet bij die van de Griek... Heb helaas nog geen goede Griek gevonden hier in Zwolle...
Woonde tot mei in Stadskanaal (Groningen) en daar hebben ze een hele fijne![]()
Ben je niet zwanger?quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:58 schreef Greys het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Recept
Qwea, jij snaaivlegel!Ongesteld zijn helpt niet echt inderdaad denk ik.
Ik zou wel weer eens ongesteld willen zijn.... Ben al een paar maanden geleden met de pil gestopt en helemaal nul komma noppes daarna
Ja over ongesteld zijnquote:Op dinsdag 13 november 2007 21:59 schreef Elseetje het volgende:
Zeg stelletje wijven, kunnen jullie ook over iets anders praten dan jezelf volstoppen met lekkers?
Gek is dat, als het niet de bedoeling is wil niemand niet ongesteld zijn, als je een gewone cyclus hebt wil iedereen er ook wel weer vanaf... Vind het altijd zo'n geklaai he.. Als ik het kon overslaanquote:Op dinsdag 13 november 2007 21:58 schreef Greys het volgende:
Ik zou wel weer eens ongesteld willen zijn.... Ben al een paar maanden geleden met de pil gestopt en helemaal nul komma noppes daarna
Uhm, de Harmonie? Nee, belletjes gaan niet rinkelen in Morretjes hoofd.. Waar zit die ongeveer?quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Vlakbij de Harmonie zit een hele kleine Griek. Hebben we ook al es gegeten en dat was destijds erg lekker vond ik![]()
och meid, dat kan nog wel 6 maanden duren voordat na 17 jaar alles weer op orde is.quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:06 schreef Greys het volgende:
Lekker Morretje!!! Bedankt! Ga het zeker proberen!
En ja Qwea, ik wil graag ongesteld worden, hoe raar dat ook klinkt in jouw oren waarschijnlijk
Ik heb iets van 17 jaar aan de pil gezeten en wilde nu wel eens zien of alles nog wel eh... werkt, zeg maar. Als we misschien kindjes willen. Maar nog weinig tekenen van ongesteldheid na een aantal maanden. En dat is dan best jammer. Maar ik heb nog goede hoop hoor
Dat grote grand cafe aan de markt in het centrum. Vlakbij de Mac en Ascona schoenen.quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:06 schreef Morretje het volgende:
[..]
Uhm, de Harmonie? Nee, belletjes gaan niet rinkelen in Morretjes hoofd.. Waar zit die ongeveer?![]()
Dat heb ik ook ooit eens ergens gelezen idd.. 't zijn toch hormonen, die doen nooooit wat je wilt!quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
och meid, dat kan nog wel 6 maanden duren voordat na 17 jaar alles weer op orde is.
Daarom! Heb ik nog goede hoop!quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
och meid, dat kan nog wel 6 maanden duren voordat na 17 jaar alles weer op orde is.
Ehm ehm, oh daaaaaar! Heb em er nog nooit gezien.. Zal morgen es kijken of ik zin heb om naar buiten te gaan, dan zoek ik em ook gelijk ff opquote:Op dinsdag 13 november 2007 22:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat grote grand cafe aan de markt in het centrum. Vlakbij de Mac en Ascona schoenen.![]()
Dat wordt een beebje van 80 centimeter ofzo, gezien onze lengtes, denk je ook niet?quote:
Maar, stomme redenatie hoor. Dat je nu niet ongesteld bent wil toch niet zeggen dat je niet vruchtbaar bent op het moment.quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Daarom! Heb ik nog goede hoop!
En ben ik blij dat ik toch maar vast al gestopt ben, ook al hebben we nog geen concrete plannen
Stel dat je het wilt proberen en het duurt dan nog eerst eens een jaar voordat je weer ongesteld bent, dat schiet dan niet op natuurlijk
Knoflook!
bingoquote:Op dinsdag 13 november 2007 22:08 schreef Morretje het volgende:
[..]
Dat heb ik ook ooit eens ergens gelezen idd.. 't zijn toch hormonen, die doen nooooit wat je wilt!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |