hoezo?quote:Op maandag 12 november 2007 15:41 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Modern life is rubbish!
en of dat niet genoeg was...quote:
quote:Op maandag 12 november 2007 15:47 schreef P.d.Boskabouter het volgende:
[..]
en of dat niet genoeg was...
in sappermeer waren zo ook, of anders.
waarom niet gewoon?
maw de vraag is omgekeerd als u het zo zegt!
Dat is een album van Blur...quote:
quote:Op maandag 12 november 2007 17:13 schreef MadMaster het volgende:
Björn Berge?
wat van wie?quote:I'm someone else, I'm someone new
I'm someone stupid, just like you
And I'll put down your disco
And take your heart away
quote:part of this song is actually 'La Cumbia Cienaguera' by a fella called Juan Jiménez and he wrote it in 1951. With facts like that at your disposal, you'll never sleep alone.
MadMaster+1quote:Op maandag 12 november 2007 20:19 schreef MadMaster het volgende:
Carel Kraayenhof
Hoe lang zit je al in het buitenland?quote:Op maandag 12 november 2007 20:19 schreef bartrid het volgende:
Lijkt me eerder een voetballer dan een muzikant...
Maar hij was verantwoordelijk voor de tranen van Maxima in 2002...quote:Op maandag 12 november 2007 20:28 schreef bartrid het volgende:
Bijna 4 jaar maar nog nooit van de beste man gehoord. Het zou de broer van Danny Blind kunnen zijn
quote:are an English production and remix team comprised of members Rich Machin and Ian Glover.
They have released two albums, Tough Guys Don't Dance in 2003 and It's Not How Far You Fall, It's the Way You Land (with Mark Lanegan and others) in 2007.
The pair are also making headway as film score composers, with a portfolio of work that includes 2 feature documentary's for the GNN group.
Yup. 1 van mijn favoriete albums van dit jaarquote:Op maandag 12 november 2007 21:27 schreef bigshadow het volgende:
Soulsavers.
Ik heb niks gedaan.quote:Op maandag 12 november 2007 21:38 schreef bartrid het volgende:
[..]
Yup. 1 van mijn favoriete albums van dit jaar
bukgeit +1
Dat had ik dus al eerste gedaan (photobucket) momentje, zoek even een anderequote:Op dinsdag 13 november 2007 10:02 schreef bukgeit het volgende:
Ah, ImageShack. Gebruik een andere uploader.
quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:10 schreef bukgeit het volgende:
Willem van Kooten in het midden?
En dat maakt de 3 volquote:Op dinsdag 13 november 2007 10:11 schreef schaap001 het volgende:
Die linkse, is dat Freddy Haayen?
Dat houdt het tempo er lekker in:quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:09 schreef bartrid het volgende:
Newton Faulkner?
quote:With a new lineup, sound and vocalist, Ware decided that the band needed a new name. It would also allow them to approach record companies again from a different angle. Ware suggested a quote derived from the game Starforce: Alpha Centauri, a science fiction wargame, A game both Marsh and Ware enjoyed playing. In the game,arose in 2415 A.D, and were a frontier-oriented society that desired more independence from Earth. Ware suggested that the Future rename themselves after the game and in early 1978 The Future became
![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:13 schreef schaap001 het volgende:
Franky Goes To Hollywood - Relax
Eagles - Take It Easy
Mika - Relax, Take It Easy
Oh jaquote:Op dinsdag 13 november 2007 13:57 schreef bukgeit het volgende:
Het is Curtis! Curtis Stigers!
quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:57 schreef bukgeit het volgende:
Het is Curtis! Curtis Stigers!
Die was idd om het iets makkelijker te makenquote:Op dinsdag 13 november 2007 14:23 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Op basis van dat laatste: Kenny Loggins
quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:40 schreef bartrid het volgende:
he bah alanis morrissette.
quote:spent most of her childhood with her family (including one sister, television reporter Susannah, and one brother, reggae singer Mishka) on a 40 ft (12 m) boat built by her father, where the Friths spent most of 1970s and part of the 1980s, sailing throughout the Atlantic and Caribbean waters and coasts.
Die ja.quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:52 schreef bukgeit het volgende:
Dinges, Heather Nova?
Ben je uitgenodigd ofzoquote:Op dinsdag 13 november 2007 15:43 schreef MadMaster het volgende:
Rob de Nijs
quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:13 schreef schaap001 het volgende:
Da's Eruption: dan zal de single wel I Can't Stand The Rain zijn ?
Nee, die andere natuurlijkquote:Op dinsdag 13 november 2007 16:13 schreef schaap001 het volgende:
Da's Eruption: dan zal de single wel I Can't Stand The Rain zijn ?
... To The Bluesquote:Op dinsdag 13 november 2007 16:15 schreef schaap001 het volgende:
One Way Ticket dan ?
quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:29 schreef bukgeit het volgende:
Ik open het bal met Paul de Leeuw.
Ook niet.quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:33 schreef bukgeit het volgende:
Jack Johnson?
Yep: en hij heeft er al echt zin in, zo te zien. Daar gaat je geld.quote:Op dinsdag 13 november 2007 16:37 schreef bukgeit het volgende:
Ah, Sufjan Stevens
Je kan best eens de eerste zijn, met tien dan. Deadline kwart over 8.quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:07 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Ik weet wel een paar hele mooie, maar ben te laat binnengekomen denk ik.
verder dan 7 kom ik niet op dit moment .quote:Op dinsdag 13 november 2007 19:09 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Je kan best eens de eerste zijn, met tien dan. Deadline kwart over 8.
Je hebt nog ruim de tijdquote:Op dinsdag 13 november 2007 19:22 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
verder dan 7 kom ik niet op dit moment .
Mooiquote:Op dinsdag 13 november 2007 20:15 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En jij 9, dus einde discussie.quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:37 schreef horned_reaper het volgende:
ohte laat xD
maar captain kerel poste maar 8 albums :/ en niet 10
allemaal dezelfde muziekstylequote:Op dinsdag 13 november 2007 20:39 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Wel mooi! Allemaal dezelfde ontwerper?
8 + een kruisje.quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:41 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
allemaal dezelfde muziekstyle![]()
en ik dagt dat ik er 10 had gepost![]()
Rateyourmusic plaatje zeker? die doen het wel eens niet.quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:45 schreef horned_reaper het volgende:
wtf eentje is er tussenweg die ik er wel tussen had gedaan ":P dus ik had er wel 10
Punt is en blijft van jou, maar die van Monolake is meer een fossielachtige afbeelding.quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:15 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:54 schreef ranja het volgende:
gokje op Deep Dish.
He ja. Dat kun je er ook in zien. Deed me altijd denken aan een ijzig landschap (in combinatie met de muziek waarschijnlijk).quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:56 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Punt is en blijft van jou, maar die van Monolake is meer een fossielachtige afbeelding.
quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:01 schreef bartrid het volgende:
t. raumschmiere?
quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:07 schreef bukgeit het volgende:
Is het Moonbootica? Of zijn dat geen Duitsers?
Modeselektorquote:
Tent neerzetten in een veld en gaan met die banaanquote:Op dinsdag 13 november 2007 21:48 schreef cafca het volgende:
In Oss kun je niet optreden, dus een gokje op Den Bosch
Groene Engel kan bestquote:Op dinsdag 13 november 2007 21:48 schreef cafca het volgende:
In Oss kun je niet optreden, dus een gokje op Den Bosch
quote:Op dinsdag 13 november 2007 22:45 schreef bartrid het volgende:
Chili? Ik heb daar geloof eens wel eens youtube linkjes van gezien.
quote:The 80s pop icon was charged today (November 13) after he allegedly chained a man to a wall at his London home earlier this year
quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:06 schreef peaceman het volgende:
Thom Yorke is gevraagd voor een duet
Bartrid +1quote:Op dinsdag 13 november 2007 23:09 schreef bartrid het volgende:
Paul McCartney
Ik ben de rest van de avond offline
quote:With my lightnin' bolts a glowin'
I can see where I am goin' to be
when the reaper he reaches and touches my hand.
Alane loste Candle In The Wind af. Nobody's Wife stond ten tijde van Alane op nummer 2.quote:Op woensdag 14 november 2007 09:55 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Candle in the wind was wat eerder in het jaar geloof ik toch?
Welk nummer, van wie?
[..]
Geen probleemquote:Op woensdag 14 november 2007 10:53 schreef MadMaster het volgende:
Pikpuntje voor Ranja, sorry Iggy...
quote:You love her
But she loves him
And he loves somebody else
You just can't win
cafca +1quote:Op woensdag 14 november 2007 11:50 schreef cafca het volgende:
Love Stinks!
...van de J Geils Band dus
quote:Op woensdag 14 november 2007 13:26 schreef brother52 het volgende:
Een briefje met de tekst dat je je geld beter aan goede cd's had kunnen besteden?
Ik vind het maar een matige grap, vooral omdat ie zo voorspelbaar is.quote:Op woensdag 14 november 2007 13:27 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik heb de vraag al eens andersom gesteld dus ik hou me er voorlopig even buiten.
Het is trouwens wel een enorme doos, hou je niet even achter op de fietsHeb er bij de Mediamarkt een paar zien liggen op een pallet...
Niet dat ik weet.quote:Op woensdag 14 november 2007 13:19 schreef bigshadow het volgende:
Ik dacht een handtekening
Ja, godverdomme..quote:Op woensdag 14 november 2007 13:42 schreef Brombeer het volgende:
Was dat niet een MP3-speler of ben ik dingen door elkaar aan het halen :p
een matige grap? hoe lang loop jij nou al op fokquote:
quote:Op woensdag 14 november 2007 13:46 schreef ranja het volgende:
[..]
een matige grap? hoe lang loop jij nou al op fok
een matige grap is:
Komt een vent bij Borsato
Hij koopt een boxset van Borsato
Legt hij die boxset op de grond en begint er keihard op te stampen
Borsato flippen, 'mijn boxset wat doe je'
die vent van 'Is toch mijn boxset, heb 'm zelf gekocht he he'
leef je uitquote:Op woensdag 14 november 2007 13:49 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
sorry vind het een goeie grap
Alleen bij Bol denk ik... die hebben dat wel vaker, ook bv Stevie Ann.quote:Op woensdag 14 november 2007 13:45 schreef MadMaster het volgende:
Ze zijn wel gesigneerd als je de box besteld had...
Brombeer +1quote:Op woensdag 14 november 2007 13:42 schreef Brombeer het volgende:
Was dat niet een MP3-speler of ben ik dingen door elkaar aan het halen :p
Misschien maar dat is niet wat ik zoek, ik zal er nog een bij doen want het duurt me te lang, naar mijn mening is het nu een weggeverquote:Op woensdag 14 november 2007 14:55 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Staan ze op Noorderslag?
Inderdaad allemaal uit Eindhoven Rockcity, volgens mij en volgens hun myspace komen ze toch echt uit Eindhoven en niet uit Haarlem.quote:Op woensdag 14 november 2007 15:00 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Mja..zou Eindhoven kunnen zeggen, maar Stuurbaard bakkebaard komt al uit Haarlem..
Dacht ik dus ook, en hield mijn mondquote:Op woensdag 14 november 2007 15:00 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Mja..zou Eindhoven kunnen zeggen, maar Stuurbaard bakkebaard komt al uit Haarlem..
Ik heb het voor de zekerheid maar even opgezocht:quote:Op woensdag 14 november 2007 15:00 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
De overige bands op de foto's zijn van boven naar beneden: The Spades, Woody & Paul, Stuurbaard Bakkebaard, The Sugarettes en uiteraard Peter Pan Speedrockquote:Eigenzinnig trio uit Eindhoven en Haarlem dat vreemde muzikale mengelmoes maakt met teksten die in vijf verschillende talen worden gezongen.
Is toch echt Tomquote:Op woensdag 14 november 2007 15:37 schreef Neleos het volgende:
Tom Barman
Is dat die van SebadEUS?quote:Op woensdag 14 november 2007 15:37 schreef cafca het volgende:
Lou Barman
quote:Op woensdag 14 november 2007 15:39 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Is dat die van SebadEUS?
When the Wind Blowsquote:Op woensdag 14 november 2007 15:37 schreef ranja het volgende:
David Bowie?
Nee, en ook niet Lou.quote:Op woensdag 14 november 2007 15:42 schreef MadMaster het volgende:
Gary Barlow?
Juist.quote:Op woensdag 14 november 2007 15:47 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik vrees Aaron Carter.
Jammer, dan kan ik Scream doorstrepen.quote:Op woensdag 14 november 2007 16:03 schreef bukgeit het volgende:
Zwart.
Peter Gabriel & Youssou N'Dour - Shaking the Treequote:Op woensdag 14 november 2007 15:53 schreef bukgeit het volgende:
Mag ik een lijstje van tien duetten van 1 blanke en 1 zwarte uitvoerende?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |