Mooiquote:Op dinsdag 13 november 2007 20:15 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En jij 9, dus einde discussie.quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:37 schreef horned_reaper het volgende:
ohte laat xD
maar captain kerel poste maar 8 albums :/ en niet 10
allemaal dezelfde muziekstylequote:Op dinsdag 13 november 2007 20:39 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Wel mooi! Allemaal dezelfde ontwerper?
8 + een kruisje.quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:41 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
allemaal dezelfde muziekstyle![]()
en ik dagt dat ik er 10 had gepost![]()
Rateyourmusic plaatje zeker? die doen het wel eens niet.quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:45 schreef horned_reaper het volgende:
wtf eentje is er tussenweg die ik er wel tussen had gedaan ":P dus ik had er wel 10
Punt is en blijft van jou, maar die van Monolake is meer een fossielachtige afbeelding.quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:15 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:54 schreef ranja het volgende:
gokje op Deep Dish.
He ja. Dat kun je er ook in zien. Deed me altijd denken aan een ijzig landschap (in combinatie met de muziek waarschijnlijk).quote:Op dinsdag 13 november 2007 20:56 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Punt is en blijft van jou, maar die van Monolake is meer een fossielachtige afbeelding.
quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:01 schreef bartrid het volgende:
t. raumschmiere?
quote:Op dinsdag 13 november 2007 21:07 schreef bukgeit het volgende:
Is het Moonbootica? Of zijn dat geen Duitsers?
Modeselektorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |