Brombeer +1quote:Op woensdag 14 november 2007 13:42 schreef Brombeer het volgende:
Was dat niet een MP3-speler of ben ik dingen door elkaar aan het halen :p
Misschien maar dat is niet wat ik zoek, ik zal er nog een bij doen want het duurt me te lang, naar mijn mening is het nu een weggeverquote:Op woensdag 14 november 2007 14:55 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Staan ze op Noorderslag?
Inderdaad allemaal uit Eindhoven Rockcity, volgens mij en volgens hun myspace komen ze toch echt uit Eindhoven en niet uit Haarlem.quote:Op woensdag 14 november 2007 15:00 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Mja..zou Eindhoven kunnen zeggen, maar Stuurbaard bakkebaard komt al uit Haarlem..
Dacht ik dus ook, en hield mijn mondquote:Op woensdag 14 november 2007 15:00 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Mja..zou Eindhoven kunnen zeggen, maar Stuurbaard bakkebaard komt al uit Haarlem..
Ik heb het voor de zekerheid maar even opgezocht:quote:Op woensdag 14 november 2007 15:00 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
De overige bands op de foto's zijn van boven naar beneden: The Spades, Woody & Paul, Stuurbaard Bakkebaard, The Sugarettes en uiteraard Peter Pan Speedrockquote:Eigenzinnig trio uit Eindhoven en Haarlem dat vreemde muzikale mengelmoes maakt met teksten die in vijf verschillende talen worden gezongen.
Is toch echt Tomquote:Op woensdag 14 november 2007 15:37 schreef Neleos het volgende:
Tom Barman
Is dat die van SebadEUS?quote:Op woensdag 14 november 2007 15:37 schreef cafca het volgende:
Lou Barman
quote:Op woensdag 14 november 2007 15:39 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Is dat die van SebadEUS?
When the Wind Blowsquote:Op woensdag 14 november 2007 15:37 schreef ranja het volgende:
David Bowie?
Nee, en ook niet Lou.quote:Op woensdag 14 november 2007 15:42 schreef MadMaster het volgende:
Gary Barlow?
Juist.quote:Op woensdag 14 november 2007 15:47 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik vrees Aaron Carter.
Jammer, dan kan ik Scream doorstrepen.quote:Op woensdag 14 november 2007 16:03 schreef bukgeit het volgende:
Zwart.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |