Whehequote:Op maandag 12 november 2007 14:51 schreef OA het volgende:
[..]
Gaat hier nog sneller dan gistermiddag. Tijd geleden trouwens dat het zó snel ging...![]()
Welke lenzen heb jij zoal?quote:Op maandag 12 november 2007 14:51 schreef Pheno het volgende:
Ik heb al tijden de D70 van Nikon. Puick ding. Met een goed statief erbij. helemaal top! En wat leuke lensjes erbij natuurlijk
Laten we het hopen!quote:Op maandag 12 november 2007 14:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe
Die goeie ouwe tijd komt weer terug![]()
koe-relatie?quote:Op maandag 12 november 2007 14:53 schreef MPG het volgende:
Zou dit tempo in de SC een zekere coerrelatie hebben met mijn tentamenweek?
die in mijn brilquote:
ik ben bang dat ook ik ver over de 100 ga eindigenquote:Op maandag 12 november 2007 14:54 schreef eer-ik het volgende:
Denk dat ik vandaag wel weer goed in de 200 zit
Ben je erop gaan staan?quote:Op maandag 12 november 2007 14:54 schreef Mss het volgende:
Mijn digicam is trouwens kapot, en ik heb hem pas 3 weken
nee, slechts een kalf-relatiequote:Op maandag 12 november 2007 14:53 schreef MPG het volgende:
Zou dit tempo in de SC een zekere coerrelatie hebben met mijn tentamenweek?
Tamron 20-105 (even uit mijn hoofd) en Sigma (tele 300 /macro). En een bodykitlens, met mooie barst erin. Die ik nog aan de verzekering moet opgeven, nu ik er aan denkquote:
Teruggaan en een nieuwe eisen cq. je geld terug vragen! /madquote:Op maandag 12 november 2007 14:54 schreef Mss het volgende:
quote:Op maandag 12 november 2007 14:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee, slechts een kalf-relatie
typo /madquote:Op maandag 12 november 2007 14:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee, slechts een kalf-relatie
Zolang je Nintendos niet kapot zijnquote:Op maandag 12 november 2007 14:54 schreef Mss het volgende:
Nice.quote:Op maandag 12 november 2007 14:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tamron 20-105 (even uit mijn hoofd) en Sigma (tele 300 /macro). En een bodykitlens, met mooie barst erin. Die ik nog aan de verzekering moet opgeven, nu ik er aan denk
Open een topic in KLB.quote:Op maandag 12 november 2007 14:56 schreef Mss het volgende:
[..]
Nope, ik ben er heel lief tegen geweest.
Kreng wil niet meer aan.
quote:Op maandag 12 november 2007 14:56 schreef OA het volgende:
[..]
Teruggaan en een nieuwe eisen cq. je geld terug vragen! /mad![]()
Zit je nog ergens anders woest te posten ook?quote:Op maandag 12 november 2007 14:54 schreef eer-ik het volgende:
Denk dat ik vandaag wel weer goed in de 200 zit
-1,25 en -0,75quote:
Doe ik ook. Ik heb hem op mijn werk gekocht dus ik ga gewoon zaterdag ff klagen.quote:Op maandag 12 november 2007 14:56 schreef OA het volgende:
[..]
Teruggaan en een nieuwe eisen cq. je geld terug vragen! /mad![]()
Het is gewoon een spamz0rmodquote:Op maandag 12 november 2007 14:57 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Zit je nog ergens anders woest te posten ook?
Waar werk je dan?quote:Op maandag 12 november 2007 14:58 schreef Mss het volgende:
[..]
Doe ik ook. Ik heb hem op mijn werk gekocht dus ik ga gewoon zaterdag ff klagen.
Eer vast wel jaquote:Op maandag 12 november 2007 14:57 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Zit je nog ergens anders woest te posten ook?
Whehequote:
Waar is die smilie met rode bril?quote:
Stage SC...quote:
Misschien moet je er eens met een moker op slaan.quote:Op maandag 12 november 2007 14:56 schreef Mss het volgende:
[..]
Nope, ik ben er heel lief tegen geweest.
Kreng wil niet meer aan.
quote:
quote:
-5 & -5quote:
gooi er een reclame-bord opquote:Op maandag 12 november 2007 15:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Misschien moet je er eens met een moker op slaan.
Nee, wat voor merk is het?
Ik moest lachenquote:Op maandag 12 november 2007 14:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
kostte vast maar 50 cent dan
Een Kodakquote:Op maandag 12 november 2007 15:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Heb je die groene batterijen die daarbij zitten ook nog steeds in gebruikt?quote:
Meestal werkt dat wel jaquote:Op maandag 12 november 2007 15:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, hoezo?quote:Op maandag 12 november 2007 15:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Moet jij ook een hoofddoekje op?
Linkje?quote:
quote:
Ik heb er oplaadbare in die geschikt zijn voor digicams. Geen Kodak batterijen iig.quote:Op maandag 12 november 2007 15:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Heb je die groene batterijen die daarbij zitten ook nog steeds in gebruikt?
Of geel ofzo...
Ze heeft 'm pas 3 weken vriendquote:Op maandag 12 november 2007 15:04 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Heb je die groene batterijen die daarbij zitten ook nog steeds in gebruikt?
Of geel ofzo...
Mwaaa... heb iig al een hoofdstuk afquote:
hmm, vooruit dan maarquote:Op maandag 12 november 2007 15:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Mwaaa... heb iig al een hoofdstuk af
Van de veel![]()
![]()
Ok.quote:Op maandag 12 november 2007 15:06 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik heb er oplaadbare in die geschikt zijn voor digicams. Geen Kodak batterijen iig.
Dat wil toch niet zeggen dat die batterijen 3 weken meegaan.quote:Op maandag 12 november 2007 15:06 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ze heeft 'm pas 3 weken vriend![]()
Ik heb er 2700 mAh batterijen in die helemaal vol zijn. Oplaadbare dus. Van Varta. Lijkt me toch dat dat sterk genoeg is.quote:Op maandag 12 november 2007 15:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ok.
Het is een bekend kodakprobleem namelijk, dat die dingen niet werken op normale batterijen, maar alleen maar op die oplaadbare dingen.
Bij de zwaarste duracellbatterijen die erin kunnen, deed het ding het een uur, max.
M'n zusje heeft ook zo'n compactding, en m'n pa (werkt bij kodak) zei dat dat een standaard probleem was.
Maar daar ligt het niet aan denk je?
[..]
Dat wil toch niet zeggen dat die batterijen 3 weken meegaan.
Ik wilde zeggen:" Ook niet dat ze na 3 weken al stuk kunnen zijn", maar jouw verhaal ervoor verschafte me duidelijkheid.quote:Op maandag 12 november 2007 15:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ok.
Het is een bekend kodakprobleem namelijk, dat die dingen niet werken op normale batterijen, maar alleen maar op die oplaadbare dingen.
Bij de zwaarste duracellbatterijen die erin kunnen, deed het ding het een uur, max.
M'n zusje heeft ook zo'n compactding, en m'n pa (werkt bij kodak) zei dat dat een standaard probleem was.
Maar daar ligt het niet aan denk je?
[..]
Dat wil toch niet zeggen dat die batterijen 3 weken meegaan.
Blijkbaar dus niet.quote:Op maandag 12 november 2007 15:11 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik heb er 2700 mAh batterijen in die helemaal vol zijn. Oplaadbare dus. Van Varta. Lijkt me toch dat dat sterk genoeg is.
Mja, dat zou je wel denken ja.quote:Op maandag 12 november 2007 15:11 schreef Mss het volgende:
[..]
Ik heb er 2700 mAh batterijen in die helemaal vol zijn. Oplaadbare dus. Van Varta. Lijkt me toch dat dat sterk genoeg is.
Zo kom ik goddomme ook wel aan de 200+ postsquote:Op maandag 12 november 2007 15:12 schreef OA het volgende:
[..]
Stage SC #266 Waar veel bier gezopen wordt
[..]
![]()
Doe eens jaquote:Op maandag 12 november 2007 15:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mja, dat zou je wel denken ja.
Moet ik 't voor de gein eens vragen aan 'm?`
Als mod moet je veel aanwezig zijn.quote:Op maandag 12 november 2007 15:14 schreef Pheno het volgende:
Kutspammerts. Wat een voorbeeldfuncties hebben die mods tegenwoordig
quote:Op maandag 12 november 2007 15:12 schreef OA het volgende:
[..]
Stage SC #266 Waar veel bier gezopen wordt
[..]
![]()
en dan nog modden en nog een SC volgenquote:Op maandag 12 november 2007 15:14 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Zo kom ik goddomme ook wel aan de 200+ posts![]()
Whehe...quote:Op maandag 12 november 2007 15:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Als mod moet je veel aanwezig zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |