Lijkt mij waarschijnlijker dat er wél een streamlock komt, dan.quote:Op maandag 12 november 2007 13:16 schreef akveor het volgende:
Straks is er een groepsgesprek. Met de bazen. Het is dus hoogstonwaarschijnlijk dat er geen streamlock komt tijdens deze sessie.
idd vooral op deze heeft tie een leuk koppiequote:Op maandag 12 november 2007 13:20 schreef beequeen het volgende:
Huub heeft gewoon een goeie kop.
afbeelding ]
quote:Op maandag 12 november 2007 13:12 schreef NG het volgende:
Hoe ging dat eigenlijk met het groepsgesprek na de 6-2 aanranding.. Vond dat offstream plaats of mochten we meekijken?
Blijft moeilijk die dubbele ontkenningen.quote:Op maandag 12 november 2007 13:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lijkt mij waarschijnlijker dat er wél een streamlock komt, dan.
Goed stuk op de Hyves van Ilona, bijdeweg!
EDIT: Of je leest wat er staat, Cc.
mooi, dus dan weten we dat we vanaf vanavond weer veel tijd over hebben.quote:Op maandag 12 november 2007 13:22 schreef Darklight het volgende:
[..]
toen was er een lock, en de waarschuwing als zoiets nog een keer zou gebeuren, het programma stopt
1 dag en daarna volg je de aanwijzingen van HiDiHo op... voor gratis streamsquote:Op maandag 12 november 2007 13:23 schreef Meganog het volgende:
Ik heb al een paar weken geen streams. Wellicht is het nu de tijd om weer even te gaan kijken.
De vraag is of ik een dag-, week-, of een maandabonnement moet nemen...
Leef bij de dag, en doe maar een dagje, kan je je ook niet zo ergeren ipv een week...quote:Op maandag 12 november 2007 13:23 schreef Meganog het volgende:
Ik heb al een paar weken geen streams. Wellicht is het nu de tijd om weer even te gaan kijken.
De vraag is of ik een dag-, week-, of een maandabonnement moet nemen...
Mwah, het zou zonde zijn als je een dag streams neemt en er besluit net iemand met zn dikke reet op de streamlock knop te gaan zitten..quote:Op maandag 12 november 2007 13:28 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Leef bij de dag, en doe maar een dagje, kan je je ook niet zo ergeren ipv een week...
Ze heeft het over Huub.. daarom is ze ook pissed!quote:Op maandag 12 november 2007 13:29 schreef STAP01 het volgende:
Amanda zegt: jij bent weer de enige die gebrieft wordt?
Huub dus.quote:Op maandag 12 november 2007 13:29 schreef akveor het volgende:
Amanda is pissed of omdat ze de enige is die gebriefd is. Dit zegt natuurlijk genoeg.
Ja JA JA JA Nog even en we zijn van die RAT afquote:Op maandag 12 november 2007 13:29 schreef beequeen het volgende:
Volgens Brian is Huub al gebrieft daardoor is Amanda pissed en Brian pissed op Amanda.
Hij gaat lekker.![]()
![]()
Wat een collum is dat zeg.. Als ze nu ff een onderwerp zou kiezen en niet over alles door elkaar zou schrijvenquote:Op maandag 12 november 2007 13:16 schreef akveor het volgende:
Straks is er een groepsgesprek. Met de bazen. Het is dus hoogstonwaarschijnlijk dat er geen streamlock komt tijdens deze sessie.
Voor de rest is het niet zo boeiend wat er is gebeurt vandaag. We wachten op de uitslag van het gesprek.
Ilona heeft een leuke blogje geschreven.
http://ilonajuly.hyves.nl(...)nsite_van_Huub/IeBi/
Leef je uit!
quote:Op maandag 12 november 2007 13:30 schreef Clank het volgende:
[..]
Ze heeft het over Huub.. daarom is ze ook pissed!
Ze is wel de enige ex wannabee die zich uit. En daar heb ik wel respect voor.quote:Op maandag 12 november 2007 13:31 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Wat een collum is dat zeg.. Als ze nu ff een onderwerp zou kiezen en niet over alles door elkaar zou schrijven
daar heeft hij geen last vanquote:Op maandag 12 november 2007 13:31 schreef riri het volgende:
Brian trilt helemaal zegt hij......hoe zou dat nou komen?
Je geweten Brian?
Jawel, die dikke zei daarnet dat ze nog geen kleur in Amanda's haar kon zetten omdat ze om 1 uur alles moesten onderbreken vanwege het feit dat de bewoners ergens moesten zijn.quote:Op maandag 12 november 2007 13:31 schreef NG het volgende:
Hoe komen ze er eigenlijk bij dat Huub wist dat er een gesprek zou komen om 13.00? DOB heeft dat toch in het huis gebracht?
Geweten???/ Dat bezit hij nietquote:Op maandag 12 november 2007 13:34 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
daar heeft hij geen last van
denk dat hij bang is "iets" te verliezen
Uit de animatiefilm Pocahontas.quote:Op maandag 12 november 2007 13:34 schreef Sonique het volgende:
Shit, mooi stuk speelt Huub
Ilona zegt dus dat ze de afloop van DGK wel vermoedt te weten en daar niet vrolijk van wordt: Brian dus.........helaas..quote:Op maandag 12 november 2007 13:16 schreef akveor het volgende:
Voor de rest is het niet zo boeiend wat er is gebeurt vandaag. We wachten op de uitslag van het gesprek.
Ilona heeft een leuke blogje geschreven.
http://ilonajuly.hyves.nl(...)nsite_van_Huub/IeBi/
Leef je uit!
Nogal zielig suggestief. Als iedereen de mond moet houden over wat er is gebeurd, zou ze ook dat moeten laten en zeker tegen personeel.quote:Op maandag 12 november 2007 13:38 schreef Deisyy het volgende:
Wat zit die Nadja weer uit haar nek te kletsen, eerst zegt ze dat ze denkt dat zij de meeste boetes krijgt en daarna zegt ze tegen de Dobbers dat Huub vooral veel succs kan gebruiken bij het groepsgesprek.
Wat ik begreep was dat het over de zaken vanaf vrijdag gaat, dus dan komt Brian er weer mooi mee weg. Belachelijk natuurlijk, aangezien de gebeurtenissen eerder de aanloop waren tot het gevecht van vrijdag.quote:Op maandag 12 november 2007 13:38 schreef Dreamboy het volgende:
Ik verwacht dat de douche sene van Brian ook nog wel voor bij gaat komen.
Als je dat vergelijk met wat wij hebben gezien hebben in de fitness was dat van Brian veel erger.
Geen idee waarom, Lieke en Jaap hadden het over beslissingen die genomen moeten worden.quote:Op maandag 12 november 2007 13:41 schreef NG het volgende:
Daar is de eerste streamlock al?
Ja dat zei ik gisteren ook al. Zo doorzichtig allemaal. Om te kotsen die redactiequote:Op maandag 12 november 2007 13:40 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Ilona zegt dus dat ze de afloop van DGK wel vermoedt te weten en daar niet vrolijk van wordt: Brian dus.........helaas..![]()
Yep.. de grenzen waren al verlegd door de acties van Brian! Geweld werd niet meer beboet!quote:Op maandag 12 november 2007 13:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat ik begreep was dat het over de zaken vanaf vrijdag gaat, dus dan komt Brian er weer mooi mee weg. Belachelijk natuurlijk, aangezien de gebeurtenissen eerder de aanloop waren tot het gevecht van vrijdag.
Opzich begrijp ik hem ergens wel. Huub blaast soms erg hoog van de toren, hij is de man van 50% in de PoPo, en lijkt soms te denken dat hij alles kan maken.quote:Op maandag 12 november 2007 13:38 schreef Deisyy het volgende:
Wat zit die Nadja weer uit haar nek te kletsen, eerst zegt ze dat ze denkt dat zij de meeste boetes krijgt en daarna zegt ze tegen de Dobbers dat Huub vooral veel succs kan gebruiken bij het groepsgesprek.
ja John de mol denk ons (mij ) in de maling te nemen!? nou ik betaal helemaal NIX zolang zij oneerlijk blijven.. zouden we allemaal moeten doe voor NIX gaan streamen, het is zo makelijk...!!!!!!quote:Op maandag 12 november 2007 13:24 schreef Desii het volgende:
[..]
1 dag en daarna volg je de aanwijzingen van HiDiHo op... voor gratis streams![]()
quote:Op maandag 12 november 2007 13:45 schreef T-lex het volgende:
[..]
Opzich begrijp ik hem ergens wel. Huub blaast soms erg hoog van de toren, hij is de man van 50% in de PoPo, en lijkt soms te denken dat hij alles kan maken.![]()
In de gesprekken na de offstream bespreking van zaterdag, kwam al naar voren dat Huub gewaarschuwd is door de "Bigshot" die daarbij aanwezig was. Niemand is onschendbaar werd hem en Brian gemeld.![]()
Waarom moest die Chi-gozer vandaag komen.quote:Eén van de kappers doet een vreselijke ontdekking. Hij houdt de rode stijltang in de lucht en wijst een plekje op het snoer aan. “Dit is bijna doormidden. Je had je heel erg kunnen verwonden”, legt de jongeman Amanda uit. De blondine krijgt een kleur op haar wangen: “Ik had dus gewoon ‘ge-lek-ker-ku-teerd’ kunnen worden?!”, stamelt ze. Huub schiet prompt in de lach. Natuurlijk kan hij het niet laten om het arme meisje te verbeteren. Het zelfvertrouwen van Amanda loopt hierdoor een klein deukje op. Ach het was groot genoeg, dus dat kan het makkelijk hebben!
Hoezo houden ze geen rekening met Brian, die is wel onschendbaar!quote:Op maandag 12 november 2007 13:45 schreef T-lex het volgende:
[..]
Opzich begrijp ik hem ergens wel. Huub blaast soms erg hoog van de toren, hij is de man van 50% in de PoPo, en lijkt soms te denken dat hij alles kan maken.![]()
In de gesprekken na de offstream bespreking van zaterdag, kwam al naar voren dat Huub gewaarschuwd is door de "Bigshot" die daarbij aanwezig was. Niemand is onschendbaar werd hem gemeld.![]()
Daar dacht Zdngmw toch anders over .quote:Op maandag 12 november 2007 13:45 schreef T-lex het volgende:
Niemand is onschendbaar werd hem gemeld.![]()
dit slaat natuurlijk nergens op.... maar een beloning in cp is zeker op zijn plaatsquote:Op maandag 12 november 2007 13:46 schreef riri het volgende:
tja...niks van mee te krijgen dus
wat hoop ik dat ze op hun flikker krijgen die tokkies en Lieke bijvoorbeeld geprezen wordt om haar geduld....dan stikken die Amanda en Nadia helemaal van nijd...dat is wat ik wil zien
Brian eruit......
Ik zeg....geeft Lieke een prachtige weekreis en 20.000 euro te besteden aan mooie dingen...dan eens kijken hoe de tokkies zich voelen en dan Lieke over een weekje helemaal uitgerust weer terug
Ze controleren de plek des onheils????quote:Op maandag 12 november 2007 13:48 schreef Ziet het volgende:
volgens mij zag ik net mensen staan in de fitness
quote:Op maandag 12 november 2007 13:48 schreef Deisyy het volgende:
Alvast een dwangbuis voor Brian klaargelegd.
[ afbeelding ]
VV..quote:12:06 - De aanhouder wint!
Brian heeft zichzelf opgesloten in de Private Room en heeft de gitaar ter hand genomen. Nu heeft de Antilliaan nogal een geschiedenis opgebouwd met gitaren; zo verliepen de lessen in eerste instantie niet altijd even succesvol en als klap op de vuurpijl sloeg Huub het instrument aan diggelen, waarmee Brian’s ambities opnieuw de kop werden ingedrukt. Het getuigt dus van moed dat hij voor de zoveelste keer een poging waagt. Komt zijn onmeetbaar talent dan eindelijk een keer boven drijven? Of zijn de snaren toch weer te gevoelig…
Dan hoop ik dat hij nu zijn handen wel naar beneden heeft.quote:Op maandag 12 november 2007 13:48 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
Ze hebben Peter R. gebeld voor een reconstructie...quote:Op maandag 12 november 2007 13:48 schreef Ziet het volgende:
volgens mij zag ik net mensen staan in de fitness
ER UIT MET DIE RATquote:Op maandag 12 november 2007 13:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze controleren de plek des onheils????
Laten ze dan ook even naar de douchecabine kijken, lijkt me wat relevanter.![]()
Volgens mij zei ze dat ze verwachtte samen met Lieke de MINSTE boetes te krijgen..quote:Op maandag 12 november 2007 13:38 schreef Deisyy het volgende:
Dan wil ik wel graag dat onderste riempje vastmakenquote:Op maandag 12 november 2007 13:48 schreef Deisyy het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 november 2007 13:52 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ze hebben Peter R. gebeld voor een reconstructie...![]()
"Zijn onmeetbaar talent"quote:Op maandag 12 november 2007 13:51 schreef SiRojK het volgende:
[..]
VV..
Ik snap niet dat ze zoiets uberhaupt aandacht geven
quote:Op maandag 12 november 2007 13:57 schreef NG het volgende:
Volgens mij wordt Brian gespaard, alle deuren zijn nog heel.
Die laat zich nu natuurlijk met flemende stem van zijn beste kant zien. Dus is iedereen in slaap gevallen.quote:Op maandag 12 november 2007 13:57 schreef NG het volgende:
Volgens mij wordt Brian gespaard, alle deuren zijn nog heel.
En waarom denk je dat? Het gaat alleen over het afgelopen weekend en daar is weinig van te zien geweest.quote:Op maandag 12 november 2007 13:59 schreef Guuskeee het volgende:
er is maar 1 mogelijke uitkomst: brian de zwaarste boete: exit, en amanda en huub 1 ton minder
Heeft Ome Sjon de gratis streams van HiDiHo denk je?quote:Op maandag 12 november 2007 14:01 schreef STAP01 het volgende:
Schandalig eigenlijk dat wij niets mogen horen en zien! Wij leven dag in dag uit mee met de bewoners. Meer dan Sjon! En we betalen er ook nog voor!
+1 ik hoor weer een auto trouwensquote:Op maandag 12 november 2007 14:01 schreef STAP01 het volgende:
Schandalig eigenlijk dat wij niets mogen horen en zien! Wij leven dag in dag uit mee met de bewoners. Meer dan Sjon! En we betalen er ook nog voor!
ja precies... we weten niet eens wat er allemaal is gebeurd, behalve dat douche incident danquote:Op maandag 12 november 2007 14:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
En waarom denk je dat? Het gaat alleen over het afgelopen weekend en daar is weinig van te zien geweest.
Voor ons dan hè.![]()
Slingert streams aanquote:Op maandag 12 november 2007 14:03 schreef Marieke_B het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik naar zo'n soort loopje van beelden als in 'Speed' zit te kijken![]()
![]()
Zometeen is het beeld terug, staat iedereen bepakt en bezakt bij de voordeur.
Allemaal John Big Boss op de trap handjes geven "Bedankt voor de prettige samenwerking en tot volgend jaar op re reünie!"
Ah! Ik hoor het busje al!![]()
het zou onvoorstelbaar oneerlijk en spelbedervend zijn om alleen het afgelopen weekend te bekijken en de acties daarvoor van brian te negeren en niet te beboeten. daarom geloof ik niet dat de eerdere acties onbesproken kunnen blijven.quote:Op maandag 12 november 2007 14:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
En waarom denk je dat? Het gaat alleen over het afgelopen weekend en daar is weinig van te zien geweest.
Voor ons dan hè.![]()
Maar bij het doucheincident is alleen Brian de dader, dus daar lullen we ff niet meer overquote:Op maandag 12 november 2007 14:04 schreef lillkiss het volgende:
[..]
ja precies... we weten niet eens wat er allemaal is gebeurd, behalve dat douche incident dan
heeft hidiho gratis streams dan? Ik betaal daar gewoon, of snap ik de opmerking niet?quote:Op maandag 12 november 2007 14:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heeft Ome Sjon de gratis streams van HiDiHo denk je?![]()
Maar juist dat (voor mij nog steeds schokkende) incident, wordt dus heel slim niet meegenomen in het gesprek van vandaag. Bizar.quote:Op maandag 12 november 2007 14:04 schreef lillkiss het volgende:
ja precies... we weten niet eens wat er allemaal is gebeurd, behalve dat douche incident dan
Er is duidelijk gezegt dat het alleen over het weekend zou zijn,quote:Op maandag 12 november 2007 14:05 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
het zou onvoorstelbaar oneerlijk en spelbedervend zijn om alleen het afgelopen weekend te bekijken en de acties daarvoor van brian te negeren en niet te beboeten. daarom geloof ik niet dat de eerdere acties onbesproken kunnen blijven.
Dat werd eens tijd. De laatste dagen ga ik bijna over mijn nek , al die zalvende onzin over hoe goed Brian voor zijn vriendinnetje is.quote:Op maandag 12 november 2007 14:01 schreef Prosac het volgende:
Lekker sarcastisch op VV.
Geen brian-fan aan het tikken op dit moment dus.
ik zou het super vinden, als hij uit zijn eigen vertrekt en de hele kooi laat voor wat het is.... dan ben je pas echt stoerquote:Op maandag 12 november 2007 13:57 schreef blomst het volgende:
En mocht Brian weer beloond worden, dan hoop ik dat Huub de Gouden Kooi verlaat.
Gratisquote:Op maandag 12 november 2007 14:05 schreef lillkiss het volgende:
[..]
heeft hidiho gratis streams dan? Ik betaal daar gewoon, of snap ik de opmerking niet?![]()
Nog geen sirenes?quote:Op maandag 12 november 2007 14:06 schreef mazaru het volgende:
Nog een auto!!!
nee, maar ik denk dat dat komt omdat amanda en brian een relatie hebben en dus geen echte tegenstanders zijn. En amanda pikt het allemaal van brian..quote:Op maandag 12 november 2007 14:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar juist dat (voor mij nog steeds schokkende) incident, wordt dus heel slim niet meegenomen in het gesprek van vandaag. Bizar.
+1quote:Op maandag 12 november 2007 14:07 schreef Desii het volgende:
[..]
ik zou het super vinden, als hij uit zijn eigen vertrekt en de hele kooi laat voor wat het is.... dan ben je pas echt stoer(maar das mijn mening)
leek meer op iets van een grasmaaierquote:Op maandag 12 november 2007 14:07 schreef pullup het volgende:
Het klinkt alsof er een tank binnenrijd![]()
Jah en dat DGK dan gewoon GEEN kijkcijfers meer heeftquote:Op maandag 12 november 2007 14:07 schreef Desii het volgende:
[..]
ik zou het super vinden, als hij uit zijn eigen vertrekt en de hele kooi laat voor wat het is.... dan ben je pas echt stoer(maar das mijn mening)
Ja amanda maar ik hoorde niet wat ze zeiquote:Op maandag 12 november 2007 14:09 schreef Guuskeee het volgende:
stream op binnen!!
je hebt een pmquote:Op maandag 12 november 2007 14:05 schreef lillkiss het volgende:
[..]
heeft hidiho gratis streams dan? Ik betaal daar gewoon, of snap ik de opmerking niet?![]()
Iedereen op de bank en een man en een vrouw.quote:Op maandag 12 november 2007 14:09 schreef Guuskeee het volgende:
stream op binnen!!
Thanx ik hoorde niet wat ze zei,quote:Op maandag 12 november 2007 14:11 schreef beequeen het volgende:
Even een snelle blik in de kamer. Amanda zegt...........dat lost ook niks op.
Die zit natuurlijk weer met haar grote smoel te blèren.
Caramaba, wat gaat dat sukkeltje daar AF.quote:Op maandag 12 november 2007 14:09 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Jah en dat DGK dan gewoon GEEN kijkcijfers meer heeft![]()
Btw: http://www.youtube.com/watch?v=tAWR1DRI6DY&NR=1
Een klassiekertje! I GA HELEMAAL PARA BROTHER, IK WIL IETS DOEN!
Waarschijnlijk Flens en Ome Sjon, ik was net te laat helaas.quote:Op maandag 12 november 2007 14:10 schreef Meganog het volgende:
[..]
Iedereen op de bank en een man en een vrouw.
Duh, het gaat toch niet om het geld?! Het gaat om het principe!!!quote:Op maandag 12 november 2007 14:11 schreef StephanL het volgende:
[..]
Betaal gewoon, die 5 euro, sjejus![]()
Dan nóg heb je als programmamaker een verantwoordelijkheid. Amanda is te dom om voor de duvel te dansen, weet blijkbaar niet beter dan relatie = agressie. Die moet je tegen haarzelf én tegen dat fraaie vriendje van d'r in bescherming nemen.quote:Op maandag 12 november 2007 14:08 schreef lillkiss het volgende:
nee, maar ik denk dat dat komt omdat amanda en brian een relatie hebben en dus geen echte tegenstanders zijn. En amanda pikt het allemaal van brian..
Nou je gaat het bijna denken hequote:Op maandag 12 november 2007 14:14 schreef pullup het volgende:
Het lijkt erop dat ons een laatste bik op het hele terrein gegunt is
Het gaat mij er om dat er gewoon geen cent meer naar DGK gaat, als ze nu een normaal programma maakten met regels waaraan ze zich zelf hielden had ik het met plezier gegeven, maar met programmamakers die zo hun best doen om het te verpesten vertik ik het...quote:Op maandag 12 november 2007 14:11 schreef StephanL het volgende:
[..]
Betaal gewoon, die 5 euro, sjejus![]()
het was een fractie van een seconde ik zou het knap vinden als iemand het heeft kunnen cappenquote:Op maandag 12 november 2007 14:14 schreef lillkiss het volgende:
geen screenshots?
Jáwel Amanda.. het lost wel iets op als Brian d'r uitgeknikkerd wordt!!quote:Op maandag 12 november 2007 14:11 schreef beequeen het volgende:
Even een snelle blik in de kamer. Amanda zegt........... wat je nu voorstelt dat lost toch niks op.
Die zit natuurlijk weer met haar grote smoel te blèren.
Orecies. In mijn ogen een een grote fout om haarte toneelhaken... zij was degene die mensen liet relativeren en naar zichzelf kijken. Iets waar de redaktie van dacht dat ze daar wel; zonder konden. Wat een sukkels.quote:Op maandag 12 november 2007 13:35 schreef Desii het volgende:
Ik seg: gooi Syl in de kooi... is een rustig persoon, die misschien de stress wat kan doen verminderen... zij kan met iedereen redelijk/goed opschieten
Er uit met die RATquote:Op maandag 12 november 2007 14:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat werd eens tijd. De laatste dagen ga ik bijna over mijn nek , al die zalvende onzin over hoe goed Brian voor zijn vriendinnetje is.![]()
quote:Op maandag 12 november 2007 14:15 schreef Clank het volgende:
[..]
Jáwel Amanda.. het lost wel iets op als Brian d'r uitgeknikkerd wordt!!![]()
quote:
quote:Op maandag 12 november 2007 14:16 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
Stuur mij hem ook, want weet nog steeds niet hoe dat moet~!
Het is zelfs nog triester als je een Naad of Amanda hoort zeggen dat dit soort beelden voor hoge kijkcijfers zorgen.quote:Op maandag 12 november 2007 14:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan nóg heb je als programmamaker een verantwoordelijkheid. Amanda is te dom om voor de duvel te dansen, weet blijkbaar niet beter dan relatie = agressie. Die moet je tegen haarzelf én tegen dat fraaie vriendje van d'r in bescherming nemen.
Ik kan er nog pissig om worden als ik me bedenk welk signaal de makers hiermee afgeven.
Dan krijg je pas een mooi spel.quote:Op maandag 12 november 2007 14:15 schreef Clank het volgende:
[..]
Jáwel Amanda.. het lost wel iets op als Brian d'r uitgeknikkerd wordt!!![]()
Die dachten waarschijnlijk "Dat kunnen wij achter veel beter". Redactie is echte zo incompetent als de nete gebleken. Bah.quote:Op maandag 12 november 2007 14:15 schreef akveor het volgende:
[..]
Orecies. In mijn ogen een een grote fout om haarte toneelhaken... zij was degene die mensen liet relativeren en naar zichzelf kijken. Iets waar de redaktie van dacht dat ze daar wel; zonder konden. Wat een sukkels.
+1quote:Op maandag 12 november 2007 14:17 schreef Guuskeee het volgende:
balen dat amandellie niet aan het janken was in de seconde stream, dan kreeg ik meteen een beter gevoel![]()
Volgens mij hebben die helemaal geen 'verantwoordelijkheidsgevoel' wat betreft die boodschap.. Maargoed, is dat tegenwoordig nog nodig als je Tv maakt? Is het niet alleen maar beter op deze manier?quote:Op maandag 12 november 2007 14:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan nóg heb je als programmamaker een verantwoordelijkheid. Amanda is te dom om voor de duvel te dansen, weet blijkbaar niet beter dan relatie = agressie. Die moet je tegen haarzelf én tegen dat fraaie vriendje van d'r in bescherming nemen.
Ik kan er nog pissig om worden als ik me bedenk welk signaal de makers hiermee afgeven.
Wat een onbekende koppen, maar het zijn dus 2 vrouwen.quote:
Dat heb ik gemist, geloof ik.quote:Op maandag 12 november 2007 14:17 schreef beequeen het volgende:
Het is zelfs nog triester als je een Naad of Amanda hoort zeggen dat dit soort beelden voor hoge kijkcijfers zorgen.
Ik kan wel janken.
Moet het helaas met je eens zijn maar hopelijk een paar flinke boetes maar zelfs dat zal wel te veel gevraagd zijnquote:Op maandag 12 november 2007 14:18 schreef RTM1988 het volgende:
er zullen heus geen exits volgen! jammer genoeg, maar anders was het allang gebeurd
Ok goede reden inderdaadquote:Op maandag 12 november 2007 14:15 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Het gaat mij er om dat er gewoon geen cent meer naar DGK gaat, als ze nu een normaal programma maakten met regels waaraan ze zich zelf hielden had ik het met plezier gegeven, maar met programmamakers die zo hun best doen om het te verpesten vertik ik het...
Dat dacht ik ook meteenquote:Op maandag 12 november 2007 14:19 schreef Kinga het volgende:
[..]
Dat moet Flens zijn links met sigaret.
Dan moet je helemaal niet kijken, en niet met zo'n kutsmoes komen.quote:Op maandag 12 november 2007 14:15 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Het gaat mij er om dat er gewoon geen cent meer naar DGK gaat, als ze nu een normaal programma maakten met regels waaraan ze zich zelf hielden had ik het met plezier gegeven, maar met programmamakers die zo hun best doen om het te verpesten vertik ik het...
Dit is Flens, lijkt ze er op?quote:Op maandag 12 november 2007 14:18 schreef petraa het volgende:
[..]
Volgens mij is die op de poef Flens
quote:Op maandag 12 november 2007 14:19 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat kutwijf met die peuk is Flens, toch?![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hier nog 1quote:Op maandag 12 november 2007 14:17 schreef Guuskeee het volgende:
balen dat amandellie niet aan het janken was in de seconde stream, dan kreeg ik meteen een beter gevoel![]()
Huub zegt helemaal niets als opgepimpte derderangs en slecht zingende artiest......quote:Op maandag 12 november 2007 14:20 schreef akveor het volgende:
Ik hoop dat Huub nu eens goed de waarheid verteld over het wanstaltige beleid van de redactie. Helaas zal ook hij wel bang zijn voor een eventuele exit. En wordt het weer gelijmt. Huub zou gewoon moeten zeggen hij eruit of ik eruit. Met de bedreiging dat wanneer hij eruit moet hij wel eens even een boekje open zal doen.
Huub ja, idd, wie anders in dat huis heeft de intelligentie om dat duidelijk te verwoorden?quote:Op maandag 12 november 2007 14:20 schreef akveor het volgende:
Ik hoop dat Huub nu eens goed de waarheid verteld over het wanstaltige beleid van de redactie. Helaas zal ook hij wel bang zijn voor een eventuele exit. En wordt het weer gelijmt. Huub zou gewoon moeten zeggen hij eruit of ik eruit. Met de bedreiging dat wanneer hij eruit moet hij wel eens even een boekje open zal doen.
Huub heeft wel zijn mening op papier gezet voor de bazen.quote:Op maandag 12 november 2007 14:20 schreef akveor het volgende:
quote:Op maandag 12 november 2007 14:24 schreef Copycat het volgende:
Die rechtse dame komt mij heel bekend voor. Als het een regisseuse is, heb ik met haar gewerkt.
Zou zomaar kunnen natuurlijk. Was dat voor "Woonmagazine"?quote:Op maandag 12 november 2007 14:24 schreef Copycat het volgende:
Die rechtse dame komt mij heel bekend voor. Als het een regisseuse is, heb ik met haar gewerkt.
Volgens mij hoort dit in SCquote:Op maandag 12 november 2007 14:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Omdat Ian het zo graag wil......
[ afbeelding ]
Ian kan zoveel willen, zout op met deze onzin naar de SC.quote:
Nee vind ik niet..gaat mij er om dat ik programmamakers van zoiets geen centen gun.. dus kijk ik gratis streams (af en toe)... Ik lees de laatste alleen de cossen, heb al 1,5 maand niet meer gestreamd eigenlijkquote:Op maandag 12 november 2007 14:21 schreef neehe het volgende:
[..]
Dan moet je helemaal niet kijken, en niet met zo'n kutsmoes komen.![]()
Scherp Donnyquote:Op maandag 12 november 2007 14:25 schreef Dreamboy het volgende:
Bij die vrouw rechts staan twee kopjes koffie er zit er nog één
quote:Op maandag 12 november 2007 14:28 schreef petraa het volgende:
Zo kijk eens hoe schitterend die douche eruit ziet. Die lijnen!! Die kleur steekt ook zo schitterend mooi af bij de wolken.
[ afbeelding ]
Ik moet zeggen over de douche is beter nagedacht, dan over de regels van de kooi.
Nee, voor een ander De Mol programma. Ik ben haar naam even kwijt, maar ze was wel een leuke., spontane vrouw. Kom er nog wel op...quote:Op maandag 12 november 2007 14:25 schreef beequeen het volgende:
Zou zomaar kunnen natuurlijk. Was dat voor "Woonmagazine"?
En haar naam is ?![]()
Hoe kom je er op.quote:Op maandag 12 november 2007 14:28 schreef petraa het volgende:
Zo kijk eens hoe schitterend die douche eruit ziet. Die lijnen!! Die kleur steekt ook zo schitterend mooi af bij de wolken.
[ afbeelding ]
Ik moet zeggen over de douche is beter nagedacht, dan over de regels van de kooi.
Brian zijn voorkeur gaat uit naar één waar een slang aan zitquote:Op maandag 12 november 2007 14:28 schreef petraa het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 november 2007 14:30 schreef Dreamboy het volgende:
[..]
Brian zijn voorkeur gaat uit naar één waar een slang aan zit
O, ik dacht dat sinterklaas op bezoek was.quote:Op maandag 12 november 2007 14:28 schreef petraa het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 november 2007 14:31 schreef SiRojK het volgende:
Er is een pornofilmpje op het internet verschenen met Nadia er in!:
http://vidmax.com/index.php/videos/view/4186
(PS: Kan ook op het werk)
Allemaal taxi's die de ex-bewoners naar huis gaan bengen.quote:Op maandag 12 november 2007 14:30 schreef beequeen het volgende:
Ik hoor weer een auto.
is zij niet de 'levenspartner' van flens?quote:Op maandag 12 november 2007 14:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, voor een ander De Mol programma. Ik ben haar naam even kwijt, maar ze was wel een leuke., spontane vrouw. Kom er nog wel op...
ik ben het helemaal met Joris eens........ heb altijd betaald; maar vanaf volgende maand kap ik ermee (juist door het incompetente optreden van het hokje)quote:Op maandag 12 november 2007 14:21 schreef neehe het volgende:
[..]
Dan moet je helemaal niet kijken, en niet met zo'n kutsmoes komen.![]()
Hier nog 1quote:Op maandag 12 november 2007 14:33 schreef Desii het volgende:
[..]
ik ben het helemaal met Joris eens........ heb altijd betaald; maar vanaf volgende maand kap ik ermee (juist door het incompente optreden van het hokje)
Groepsgesprek met de hoge bazen.quote:Op maandag 12 november 2007 14:34 schreef fredfik het volgende:
waarom nu een SL ??????
Lees je wel eens iets hier? Het staat zelfs in de TT.quote:Op maandag 12 november 2007 14:34 schreef fredfik het volgende:
waarom nu een SL ??????
Nou ja, het is ook niet errrrrrrgggg.quote:Op maandag 12 november 2007 14:33 schreef Desii het volgende:
[..]
ik ben het helemaal met Joris eens........ heb altijd betaald; maar vanaf volgende maand kap ik ermee (juist door het incompente optreden van het hokje)
Nix is niet belangrijk, die gaat er volgende maand toch uit...quote:Op maandag 12 november 2007 14:37 schreef T-lex het volgende:
Hé Nix is aan het voetballen in de tuin...heeft niemand hem verteld dat er wat te bespreken is binnen.![]()
Nee, maar de lezers wel.quote:Op maandag 12 november 2007 14:39 schreef beequeen het volgende:
BTW, Naad en Amanda hebben hun girltalkcolumn niet gemaakt. Brian was daar uiteraard boos over en in dit geval misschien wel terecht.
Zijn die 2 het nu al zat?
Als het de persoon is die ik 'denk' dat het is, niet. Tenminste, 10 jaar terug was ze geen lesbiënne.quote:Op maandag 12 november 2007 14:33 schreef Guuskeee het volgende:
is zij niet de 'levenspartner' van flens?
Of ze plaatsen een nieuwe douchecabine en vegen het glas daarvan nu op?quote:Op maandag 12 november 2007 14:38 schreef blomst het volgende:
de bloedresten worden nu opgeveegd
Dat zegt natuurlijk nix. Dennix doet er ook al heel lang over om uit de kast te komen.quote:Op maandag 12 november 2007 14:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als het de persoon is die ik 'denk' dat het is, niet. Tenminste, 10 jaar terug was ze geen lesbiënne.
Knap tv-momentje was dat : "Dat met die roos, hoe vond je dat?"quote:Op maandag 12 november 2007 14:39 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Nix is niet belangrijk, die gaat er volgende maand toch uit...
Om hem nog maar eens er bij te halen: http://www.youtube.com/watch?v=mIbUrPK4gjY
quote:Op maandag 12 november 2007 14:41 schreef Guuskeee het volgende:
ik hoor dgk_fan aankomen! een puchje!
misschien heeft ze sindsdien een keer iets verkeerd gegeten of zo? (of iets goeds)quote:Op maandag 12 november 2007 14:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als het de persoon is die ik 'denk' dat het is, niet. Tenminste, 10 jaar terug was ze geen lesbiënne.
Dit is mijn favo.quote:Op maandag 12 november 2007 14:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Knap tv-momentje was dat : "Dat met die roos, hoe vond je dat?"
![]()
Ze snapt er toch niets van dus of ze er nu wel of niet zit dat maakt niet zoveel uit.quote:Op maandag 12 november 2007 14:43 schreef Nomrc2 het volgende:
enige manier omdat showtje nog te redden is imho amanda naar huis sturen
dat wijf is gestoordd, hysteries, zwakbegaafd, en zit vol haat
sind de febo brian de verntwoording over haar heeft gegeven is het fout gegaan
vind het raar dat zij mag meedoen aan het groepsgesprek
Zijn enige knal in DGKquote:Op maandag 12 november 2007 14:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit is mijn favo.![]()
http://www.youtube.com/watch?v=M7pEKUEFQq0
met haar aanwezigheid is een normaal gesprek onmogelijkquote:Op maandag 12 november 2007 14:44 schreef marky het volgende:
[..]
Ze snapt er toch niets van dus of ze er nu wel of niet zit dat maakt niet zoveel uit.
Zelfs daar geloof ik niet eens in, gewoon alles eruit laten en een klein stukje laten zien van het pesten en klaar is de FEBOquote:Op maandag 12 november 2007 14:43 schreef neehe het volgende:
Vanavond zal er wel een brief komen met boetes ( voor de tv uitzending ) en kijkt iedereen verbaasd, alsof ze het nog niet wisten.
Volgens mij is dat altijd andersom uitgesproken. Ik heb het Brian iig nooit horen zeggen, Amanda wel.quote:Op maandag 12 november 2007 14:45 schreef lillkiss het volgende:
zou wel wat zijn als amanda weg moet, kijken wat brian dan doet. Hij heeft altijd gezegd dat hij dan ook weggaat
Ja, maar ze wilden persee iemand uit de Josti band in de villa hebben, dat krijg je er nou van.quote:Op maandag 12 november 2007 14:43 schreef Nomrc2 het volgende:
enige manier omdat showtje nog te redden is imho amanda naar huis sturen
dat wijf is gestoordd, hysteries, zwakbegaafd, en zit vol haat
sind de febo brian de verntwoording over haar heeft gegeven is het fout gegaan
vind het raar dat zij mag meedoen aan het groepsgesprek
Zij is ook degene die A en N mee naar het hokje heeft genomen op de avond dat B een glas richting D trapte. Er staat in één van de COSsen een foto waarop staat dat ze A en N meeneemt. L wilde toen met één van de contactpersonen/hogere praten, maar tegen haar was gezegd dat er niemand was waarop H en J aangaven dat ze die persoon (waar jij niet op de naam kan komen) hadden gezien.quote:Op maandag 12 november 2007 14:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vooral het einde, zere handjesquote:Op maandag 12 november 2007 14:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit is mijn favo.![]()
http://www.youtube.com/watch?v=M7pEKUEFQq0
Ik begin meer en meer aan mijn geheugen te twijfelen. Volgens mij verwar ik haar met een andere oud-collega die niets met televisie van doen heeft. Maar zodra haar naam me weer te binnen schiet, ga ik even googlen om te zien of ik het bij het juiste eind heb.quote:Op maandag 12 november 2007 14:48 schreef KimiK het volgende:
Zij is ook degene die A en N mee naar het hokje heeft genomen op de avond dat B een glas richting D trapte. Er staat in één van de COSsen een foto waarop staat dat ze A en N meeneemt. L wilde toen met één van de contactpersonen/hogere praten, maar tegen haar was gezegd dat er niemand was waarop H en J aangaven dat ze die persoon (waar jij niet op de naam kan komen) hadden gezien.
klopt, dit zou idd heel goed die vrouw kunnen wezenquote:Op maandag 12 november 2007 14:48 schreef KimiK het volgende:
[..]
Zij is ook degene die A en N mee naar het hokje heeft genomen op de avond dat B een glas richting D trapte. Er staat in één van de COSsen een foto waarop staat dat ze A en N meeneemt. L wilde toen met één van de contactpersonen/hogere praten, maar tegen haar was gezegd dat er niemand was waarop H en J aangaven dat ze die persoon (waar jij niet op de naam kan komen) hadden gezien.
Daarom beter Brian er uit =-2quote:Op maandag 12 november 2007 14:46 schreef petraa het volgende:
[..]
Volgens mij is dat altijd andersom uitgesproken. Ik heb het Brian iig nooit horen zeggen, Amanda wel.
Laatste en briljante bijdrage van Mannie.quote:Op maandag 12 november 2007 14:50 schreef BsJanssen het volgende:
wat we eigenlijk niet mochten zien:
Even een kijkje in de villa tijdens de streamlock (er is een groepsgesprek met de redactie)
Man man man, Wat is Amanda weer dom aant blaten, ik versta het niet wat ze zegt voor waar jullie mee komen lost ook niks op....quote:Op maandag 12 november 2007 14:50 schreef BsJanssen het volgende:
Even een kijkje in de villa tijdens de streamlock (er is een groepsgesprek met de redactie)
en welk debieltje zit er weer op de "leiding" te scheldenquote:Op maandag 12 november 2007 14:50 schreef BsJanssen het volgende:
Ik mistte ' sterruf jonguh' erachter.quote:Op maandag 12 november 2007 14:51 schreef Meganog het volgende:
[..]
Laatste en briljante bijdrage van Mannie.
Dat is snel, thanx.quote:Op maandag 12 november 2007 14:50 schreef BsJanssen het volgende:
Ze lijkt iig wel verdomde veel op dat wijf op die poef.quote:Op maandag 12 november 2007 14:54 schreef akveor het volgende:
Overigens meende ik BSOL ooit horen zeggen dat die afbeelding die hier getoond is niet Flens is.
de tuinman(nen) harken en zo.quote:Op maandag 12 november 2007 14:48 schreef beequeen het volgende:
Wat hoor ik toch allemaal voor vreemde geluiden?
BSOL zat fout, uit zeer betrouwbare bron hebben we gehoord dat het wel Flens is.quote:Op maandag 12 november 2007 14:54 schreef akveor het volgende:
Overigens meende ik BSOL ooit horen zeggen dat die afbeelding die hier getoond is niet Flens is.
Klopt maar het klopt niet wat BSOL zegt. Dit is echt Flens, dat heb ik uit zeer betrouwbare bron anders zou ik dat nooit beweren.quote:Op maandag 12 november 2007 14:54 schreef akveor het volgende:
Super!quote:Op maandag 12 november 2007 14:50 schreef BsJanssen het volgende:
Okay duidelijk.quote:Op maandag 12 november 2007 14:56 schreef petraa het volgende:
[..]
BSOL zat fout, uit zeer betrouwbare bron hebben we gehoord dat het wel Flens is.
ja dat dacht ik ook, ik hoorde amanda net naar flens roepen "ja loop maar weer weeeeeeg!"quote:Op maandag 12 november 2007 14:56 schreef Kinga het volgende:
Ze gaan weg volgens mij.
JAAAAAAAAAAAAH, het is 0%, hij is aan het knallen, THE DARKSIDE!!quote:Op maandag 12 november 2007 14:53 schreef STAP01 het volgende:
Ik hoorde een knal! T zal toch niet.....!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |