Dat heb ik gemist, geloof ik.quote:Op maandag 12 november 2007 14:17 schreef beequeen het volgende:
Het is zelfs nog triester als je een Naad of Amanda hoort zeggen dat dit soort beelden voor hoge kijkcijfers zorgen.
Ik kan wel janken.
Moet het helaas met je eens zijn maar hopelijk een paar flinke boetes maar zelfs dat zal wel te veel gevraagd zijnquote:Op maandag 12 november 2007 14:18 schreef RTM1988 het volgende:
er zullen heus geen exits volgen! jammer genoeg, maar anders was het allang gebeurd
Ok goede reden inderdaadquote:Op maandag 12 november 2007 14:15 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Het gaat mij er om dat er gewoon geen cent meer naar DGK gaat, als ze nu een normaal programma maakten met regels waaraan ze zich zelf hielden had ik het met plezier gegeven, maar met programmamakers die zo hun best doen om het te verpesten vertik ik het...
Dat dacht ik ook meteenquote:Op maandag 12 november 2007 14:19 schreef Kinga het volgende:
[..]
Dat moet Flens zijn links met sigaret.
Dan moet je helemaal niet kijken, en niet met zo'n kutsmoes komen.quote:Op maandag 12 november 2007 14:15 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Het gaat mij er om dat er gewoon geen cent meer naar DGK gaat, als ze nu een normaal programma maakten met regels waaraan ze zich zelf hielden had ik het met plezier gegeven, maar met programmamakers die zo hun best doen om het te verpesten vertik ik het...
Dit is Flens, lijkt ze er op?quote:Op maandag 12 november 2007 14:18 schreef petraa het volgende:
[..]
Volgens mij is die op de poef Flens
quote:Op maandag 12 november 2007 14:19 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat kutwijf met die peuk is Flens, toch?![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hier nog 1quote:Op maandag 12 november 2007 14:17 schreef Guuskeee het volgende:
balen dat amandellie niet aan het janken was in de seconde stream, dan kreeg ik meteen een beter gevoel![]()
Huub zegt helemaal niets als opgepimpte derderangs en slecht zingende artiest......quote:Op maandag 12 november 2007 14:20 schreef akveor het volgende:
Ik hoop dat Huub nu eens goed de waarheid verteld over het wanstaltige beleid van de redactie. Helaas zal ook hij wel bang zijn voor een eventuele exit. En wordt het weer gelijmt. Huub zou gewoon moeten zeggen hij eruit of ik eruit. Met de bedreiging dat wanneer hij eruit moet hij wel eens even een boekje open zal doen.
Huub ja, idd, wie anders in dat huis heeft de intelligentie om dat duidelijk te verwoorden?quote:Op maandag 12 november 2007 14:20 schreef akveor het volgende:
Ik hoop dat Huub nu eens goed de waarheid verteld over het wanstaltige beleid van de redactie. Helaas zal ook hij wel bang zijn voor een eventuele exit. En wordt het weer gelijmt. Huub zou gewoon moeten zeggen hij eruit of ik eruit. Met de bedreiging dat wanneer hij eruit moet hij wel eens even een boekje open zal doen.
Huub heeft wel zijn mening op papier gezet voor de bazen.quote:Op maandag 12 november 2007 14:20 schreef akveor het volgende:
quote:Op maandag 12 november 2007 14:24 schreef Copycat het volgende:
Die rechtse dame komt mij heel bekend voor. Als het een regisseuse is, heb ik met haar gewerkt.
Zou zomaar kunnen natuurlijk. Was dat voor "Woonmagazine"?quote:Op maandag 12 november 2007 14:24 schreef Copycat het volgende:
Die rechtse dame komt mij heel bekend voor. Als het een regisseuse is, heb ik met haar gewerkt.
Volgens mij hoort dit in SCquote:Op maandag 12 november 2007 14:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Omdat Ian het zo graag wil......
[ afbeelding ]
Ian kan zoveel willen, zout op met deze onzin naar de SC.quote:
Nee vind ik niet..gaat mij er om dat ik programmamakers van zoiets geen centen gun.. dus kijk ik gratis streams (af en toe)... Ik lees de laatste alleen de cossen, heb al 1,5 maand niet meer gestreamd eigenlijkquote:Op maandag 12 november 2007 14:21 schreef neehe het volgende:
[..]
Dan moet je helemaal niet kijken, en niet met zo'n kutsmoes komen.![]()
Scherp Donnyquote:Op maandag 12 november 2007 14:25 schreef Dreamboy het volgende:
Bij die vrouw rechts staan twee kopjes koffie er zit er nog één
quote:Op maandag 12 november 2007 14:28 schreef petraa het volgende:
Zo kijk eens hoe schitterend die douche eruit ziet. Die lijnen!! Die kleur steekt ook zo schitterend mooi af bij de wolken.
[ afbeelding ]
Ik moet zeggen over de douche is beter nagedacht, dan over de regels van de kooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |